kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Na silnici je to jedno. Zas to pekne rachta, to uz se novy nedela :)
Rachtalo to pekne. Ale nejezdilo se na tom fajn. Aspon za me. A uz neni cas, ztracet cas.
Naposledy editováno 06.01.2024 20:41:42
dewwil píše: Tak jsem si pročítal ty kalkulace a mě loňských cca 300km vyšlo jen materiálu 196.66,-Kč/1km. Kdybych do toho dal práci tak je to cca 322,-Kč/1km Zlatej Japonec, tam jsou výdaje jen palivo, oil, gumy, semtam svíčky a desky
Ale ty zazitky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Rachtalo to pekne. Ale nejezdilo se na tom fajn. Aspon za me. A uz neni cas, ztracet cas.
Pan je nejaky mudry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Rachtalo to pekne. Ale nejezdilo se na tom fajn. Aspon za me. A uz neni cas, ztracet cas.
Jakoze je doktor starej? Ty ses strasne zlej
Naposledy editováno 06.01.2024 20:53:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Jakoze je doktor starej? Ty ses strasne zlej
Jo je. A ja taky.
Palomoto píše: A co chceš celou zimu dělat TX jsi to posral a koupil už na podzim a bez rad, tak aspoň Doktorovi do toho musíme kecat a jsme vděční, že máš nechá aspoň teoretizovat
Vás tady znám. Proto jsem se svěřil až po zakoupeni. Jsem ted mohl mít v garaži taky třeba japonce kdybych Vás poslouchal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A co se týká endura,tak bych se asi jen na KTM neorientoval.Me třeba jeden týpek co se s Peterhanselem zdraví cau curaku,páč spolu závodili,doporučil Betu a druhej co za nas jel šestidenní v Austrálii zas Hondu,max Yamahu.Ale KTM má taky rad,páč se živí servisem prej
Beta a podobny mrdky jsou fajn, dokud jezdi a dokud te nenapadne si poridit neco jineho... kamarad prodava rok starou 390 a zajem nula... bud to musis dat nekomu zadara nebo si to nechat navzdy...
profiku nema smysl na nic se ptat, minimalne do doby nez nakupujes a servisujes za stejne prachy a stejnym zpusobem jako oni...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Beta a podobny mrdky jsou fajn, dokud jezdi a dokud te nenapadne si poridit neco jineho... kamarad prodava rok starou 390 a zajem nula... bud to musis dat nekomu zadara nebo si to nechat navzdy....
Adresu ma Koudy,kdyby neco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Assa: me by asi jednovalec na okresky nevadil, vic jak 150 na takovych cestickach stejne neni moc bezpecne furt jezdit... A ani na hlavnich tazich, tam jen vzdy cekam, kdo te sejme...
ja jsem nejel na 701 v provozu, uz to ma vykon, ze by to asi slo... ale do te doby je to vse nepouzitelne. treba 150 na mym FS je temer do plna rozmotana petka na tom fakt nechces jet ani kilometr. na trati ti to neprijde, ale kdyz to vezmes do provozu zjistit, ze nejde prejet ani spara na silnici v sede, protoze je to tak tvrdy, ze cejtis kazdou plotynku. Vibruje to tak, ze po par metrech kontrolujes, jestli to neni rozbite.. no a otevre se silnice a prekvapi te, ze nepredjedes v miste kde jsi na silnicni moto zvyklej predjizdet, protoze v tech 150 kde i stary V2 chyta dech a posouva te docela solidne dopredu tahle vec konci...
701 je prekvapive prijemnej motor na velkej jednoval, ale fakt nevim jestli by me to bavilo. me prijde, ze tech 100-130 koni je takove minimum a vlastne zaroven i klidne maximum pro jezdeni na bezne silnici...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Adresu ma Koudy,kdyby neco
...to nechces ani s Koudyho slevou... ale je tam podvozek nastavenej na zmulina...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Rachtalo to pekne. Ale nejezdilo se na tom fajn. Aspon za me. A uz neni cas, ztracet cas.
je fakt ze jestli doktora jeho monster nebavi, asi ho nepresvedcim o opaku Je to takovy placani tady.
Oni už žádný profi dávno nejezdej,ale je fakt,ze Václav to nějak výhodně má
Ten druhej zas Evropu moc nemusí,ze jsou Japonci lepší.
Na 701 mě neposouvejte.Prijde mi to super,ale neumím na tom ty paradicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja jsem nejel na 701 v provozu, uz to ma vykon, ze by to asi slo... ale do te doby je to vse nepouzitelne. treba 150 na mym FS je temer do plna rozmotana petka na tom fakt nechces jet ani kilometr. na trati ti to neprijde, ale kdyz to vezmes do provozu zjistit, ze nejde prejet ani spara na silnici v sede, protoze je to tak tvrdy, ze cejtis kazdou plotynku. Vibruje to tak, ze po par metrech kontrolujes, jestli to neni rozbite.. no a otevre se silnice a prekvapi te, ze nepredjedes v miste kde jsi na silnicni moto zvyklej predjizdet, protoze v tech 150 kde i stary V2 chyta dech a posouva te docela solidne dopredu tahle vec konci...
701 je prekvapive prijemnej motor na velkej jednoval, ale fakt nevim jestli by me to bavilo. me prijde, ze tech 100-130 koni je takove minimum a vlastne zaroven i klidne maximum pro jezdeni na bezne silnici...
Otazka je, jak casto DrDNA jezdi tak, aby tech 100+ koni potreboval. Vzdycky je to o tom, s kym a jak jezdis...kadlat se na Monsteru a nebo pri stejnym tempu trosku skadlit 701? Nevim, co je zabavnejsi.
Naposledy editováno 06.01.2024 21:26:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Otazka je, jak casto DrDNA jezdi tak, aby tech 100+ koni potreboval. Vzdycky je o tom, s kym a jak jezdis...kadlat se na Monsteru a nebo pri stejnym tempu trosku skadlit 701? Nevim, co je zabavnejsi.
jak ho znam... tak porad. ono malokdo z nas jezdi tak, ze by tech 100ps z toho vytvale mackal... ale 100ps motor ma dostatecnej vykon v rezimech kdy treba nemas idealne zarazeno pri predjizdeni a prekvapi te auto v protismeru... to se sakra hodi, kdyz se to da po ose X posouvat kroucenim plynove rukojeti...
ostatne, co ti to budu vysvetlovat, ty mas 1290 a jsem si temer jist tim, ze nepotrebujes 180ps... ale myslim, ze kdyby ti to nekdo stahl na 70ps, ze bys pekne fnukal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jak ho znam... tak porad. ono malokdo z nas jezdi tak, ze by tech 100ps z toho vytvale mackal... ale 100ps motor ma dostatecnej vykon v rezimech kdy treba nemas idealne zarazeno pri predjizdeni a prekvapi te auto v protismeru... to se sakra hodi, kdyz se to da po ose X posouvat kroucenim plynove rukojeti...
ostatne, co ti to budu vysvetlovat, ty mas 1290 a jsem si temer jist tim, ze nepotrebujes 180ps... ale myslim, ze kdyby ti to nekdo stahl na 70ps, ze bys pekne fnukal...
Ja to mam z pozerstvi. Vetsi casu jezdim prave s tema 70 ps....narazel jsem na to, ze doktor asi moc nejezdi sam. A ne ze by Ila jezdila pomalu. Jen ma 701. Takze nac je doktorovi 100+ koni, kdyz stejne bere 95% vyjizdek ohledy.
Naposledy editováno 06.01.2024 21:33:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.01.2024 21:40:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ja to taky doktorovi nevymlouvam, psal jsem, ze me by to asi nesedlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: assassin> vsak ja taky - tenere
to jo no... to je ale na silnicnich gumach docela na hrane s tim vykonem, aspon mi to tak prislo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Tak jsem si pročítal ty kalkulace a mě loňských cca 300km vyšlo jen materiálu 196.66,-Kč/1km. Kdybych do toho dal práci tak je to cca 322,-Kč/1km Zlatej Japonec, tam jsou výdaje jen palivo, oil, gumy, semtam svíčky a desky
A pak ze je jezdeni na dromu drahy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to jo no... to je ale na silnicnich gumach docela na hrane s tim vykonem, aspon mi to tak prislo...
No, asi ji obcas dokazu vyuzit i na tech 70 ps. Ale uz tyhle kone s tim naprevodovanim, ktery Tenerka ma, mi prijdou jako dostatecny. Coz je videt i treba na vyjizdkach na NDW, kde se nejezdi uplne pomalu, ale Parker porad staci.
Ale furt je hlavni to, s kym jezdis. A jestli vubec s nekym.
e: A taky je to o stylu. Ja moc nejezdim brzda-plyn. Mam radsi takovej ten plynulejsi rezim a jsme tak nauceni. Tam moc vykon nepotrebujes. Staci nebrzdit
Naposledy editováno 06.01.2024 22:07:34