Téma: 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Uveřejňuji obsah otevřené žádosti o vypsaní SP250:
Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.
Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.
O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.
Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf
K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.
Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.
Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.
Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.
- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)
reportáž z Kyjova 2011:
Seznam pilotů pro sezónu 2011:
1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250
Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.
Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.
O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.
Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf
K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.
Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.
Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.
Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.
- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)
reportáž z Kyjova 2011:
Seznam pilotů pro sezónu 2011:
1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250
Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
petridas> Kluci , vy neznáte barvy číselných tabulek ? černé číslo na žlutém podkladu je třída 500ccm , což sem co ? Nepatří Bílé číslo na zeleném podkladu je jasný -dvěpade .
Naposledy editováno 23.12.2010 22:17:24
Naposledy editováno 23.12.2010 22:17:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
fotoman46> peti mozna mysleli že oboji trida jsou luxusni dvoutakty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
miroslav15> Míro , musím si píchnout aby to tady nestálo
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Já myslím že by to asi padalo z ruk aji skusenýmu jezdcovi, ale ten nastup ve spici to ty ctyrtakty nikdy mít nebudou... si pamatuju jak bracha rikal ze mu to tata pucil a bal se to vubec vytocit a pak tomu teda dal a nestacil ani radit...:))) bych to chtel skusit..
krenaszxr> je ji mel taky jak tvuj bracha ,jednou pujceny od taty,pamatuji si to do ted ,nic nic ,pak jsem si rikal to je vpoho a najednou se to splasilo a jak rikal tvuj bratr jarek ,jsem nestacil ani radit a tak strasne jsem se lekl,ze s toho mam strach i ted
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Jsem velkym fandou prirodnich okruhu a myslim si ze trida 250 SP bezesporu patri na vsechny podniky ktere se jedou jednak pro divaky je atraktivni a jeji uroven zavod od zavodu roste a v neposledni rade ekonomicke hledisko uvedomuje si nekdo kolik penez,casu,nervu a nekonecnych noci stravili tito borci v garazich aby sve stroje privezli na start a predvedli nam divakum krasne zavody z meho pohledu by meli 250 SP v Horicich rozhodne startovat.Jeste bych chtel poprat hodne sportovnich uspechu v novem roce dobremu kamosovi Jirkovi Grechovi takze Jiri Goooo
já su ted furt aspon v dilne, vytahl sem motor a pojedu komplez vsehno od znova ach jo, ale pak ten vysledek snad bude dobrej.. Miro a co ty už ladis Aprilku? prej potkal mýho švagra? on tam nekde kousek od tebe ted bydlí..
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
tak vcera bylo v horicich mecheche! co se probiralo? a jak to tam vypadalo?
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
já jsem tady před časem slíbil
že se ještě jednou v AMK Hořice vrátíme k tomu
zda na 300ZGH 2011 SPP250 ano či ne
slib jsem splnil a na páteční schůzi
jsme se o tom opět pobavili
tak jako vždy dostal každý prostor na svůj názor
výsledek je ten,že rozhodnutí o neobsazení
SPP250 na 300ZGH 2011 je platné a měnit se nebude
že se ještě jednou v AMK Hořice vrátíme k tomu
zda na 300ZGH 2011 SPP250 ano či ne
slib jsem splnil a na páteční schůzi
jsme se o tom opět pobavili
tak jako vždy dostal každý prostor na svůj názor
výsledek je ten,že rozhodnutí o neobsazení
SPP250 na 300ZGH 2011 je platné a měnit se nebude
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Nechtěl bych tady přilívat olej do kamen, ale včera jsme se o tom bavili s pár lidma co jezdí třídu 250sp a shodli sme se že rozhodnutí pořadatelů budeme respektovat. Ale do Hořic asi nepojedeme ani na jine třídy, které většina z nás take jezdí, protože se nám vyplatí jet radši na předem dohodnuté závody na slovensko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Larry> Děkujeme, nedá se nic dělat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
risko>
ještě jednou podotýkám,že to není diskriminace
že to není vyšoupnutí někoho z kolotoče
důvody jsou ekonomické a časové
a v daném případě i další důvod je ubytovací kapacita
všechno jsme tady už 100x rozebírali
a řekli si k tomu každý své
pokud bude od vás jezdců nějaký naschvál
ve smyslu bojkotu 300 ZGH
pak s tím nic nenadělám
my máme nyní daleko větší starosti
a to jak dát dokupy 300 ZGH 2011
tedy peníze, peníze a peníze
hlavně pak hledáme zdroje
na opravu tratě na Dachovské spojce
to jsou naše priority
a ne se tady dohadovat
rozhodli jsme i opatření
kterým se zamezí , aby na úkor našich jezdců
startovali jezdci z ciziny
jak nám je někdy vyčítáno
já jsem si osobně sháněl i názory lidí
co jezdí Klasiky, co by tomu řekli,
kdybychom v roce 2012
jeli v Hořicích samostatně závody Klasiků
ale ne jako JPHZM, ale jako rychlostní závody
tolik moje info
ještě jednou podotýkám,že to není diskriminace
že to není vyšoupnutí někoho z kolotoče
důvody jsou ekonomické a časové
a v daném případě i další důvod je ubytovací kapacita
všechno jsme tady už 100x rozebírali
a řekli si k tomu každý své
pokud bude od vás jezdců nějaký naschvál
ve smyslu bojkotu 300 ZGH
pak s tím nic nenadělám
my máme nyní daleko větší starosti
a to jak dát dokupy 300 ZGH 2011
tedy peníze, peníze a peníze
hlavně pak hledáme zdroje
na opravu tratě na Dachovské spojce
to jsou naše priority
a ne se tady dohadovat
rozhodli jsme i opatření
kterým se zamezí , aby na úkor našich jezdců
startovali jezdci z ciziny
jak nám je někdy vyčítáno
já jsem si osobně sháněl i názory lidí
co jezdí Klasiky, co by tomu řekli,
kdybychom v roce 2012
jeli v Hořicích samostatně závody Klasiků
ale ne jako JPHZM, ale jako rychlostní závody
tolik moje info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Larry> Rozhodnutí všichni přijali. Nemyslím si, že by vznikl nějaký bojkot. Když budu mluvit za mě, tak já chci jezdit. Ale taky si musím spočítat náklady. Původně jsem měl jako prioritu mono, dokud jsem nezačal SP250. 250 se stala stěžejní a mono jako doplňková třída (stopl jsem vývoj). Tudíž volím prioritně okruhy s účastí 250 a mono jako doplněk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
risko píše: Larry> Rozhodnutí všichni přijali. Nemyslím si, že by vznikl nějaký bojkot. Když budu mluvit za mě, tak já chci jezdit. Ale taky si musím spočítat náklady. Původně jsem měl jako prioritu mono, dokud jsem nezačal SP250. 250 se stala stěžejní a mono jako doplňková třída (stopl jsem vývoj). Tudíž volím prioritně okruhy s účastí 250 a mono jako doplněk.
Tak to je samozřejmě pochopitelné, že pojedeš radši okruhy kde se svezeš i na 250sp, zase na druhou stranu v Hořicích by ses oproti třeba Novému Městu nemusel na monu vyhýbat matkám s kočárky a traťáci by alespoň měli praporky
Ještě jsem přemýšlel, že bych kvůli Hořicím nachystal GP125, což by obnášelo nemalou investici, jen abych jel dvě třídy. Ale nedám to, je to moc přes koleno. Raději se budeme snažit dělat dobrý závody a třeba se svezem 2012..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Tommyy> To je pravda, i když jsem se vždycky v Novým městě supr svezl.. Už dva roky po sobě jsem v Hořicích dojel na úplnou banalitu v monech a nenastoupil ani do závodu, u druhé třídy je aspoň šance, že se svezu. Bohužel jen s monem se nechci zúčastnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.