ČZ 175/450
a
ČZ 502
Myslím že budu potřebovat spoustu rad, takže se tu budu průbězně ptát A kdokoliv se bude chtít na něco zeptat co se týče těchto motorek, tak je mu toto vlákno k dispozici
Naposledy editováno 14.07.2011 18:10:34
jirin.sv>PosMiros> Normálně odděláš sedlo, otočíš tím deklíkem filtru a jsi u něho. Pokud máš motorku vyrobenou do prázdnin 1962, tak má ještě klasickou drátěnku – je potřeba ji vyprat a trošku potřít olejem, jak je popsáno v dokumentaci. Pokud novější, tak kup nový filtr
koukam jeste na ten obrazek. Ty jsi nechal nachromovat i to víčko na krytu řetězu? nebo to je nějak vyleštěné?
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Fenix> Jestli myslíš dekl rozety, tak ten je ve chromu. Originál je v matné stříbrné barvě, původně to mělo být v pozinku, ale místo toho mi to prochromovali. Vypadá to ale i tak dobře, navíc původní talíř mám v krásném stavu schovaný, kdyby šlo na věc, tak to můžu přeskládat do původního stavu . Jinak jestli myslíš tu krytku kontrolního otvoru, tak ta je v pozinku
[URL=
jirin.sv>PosMiros> Tak to je dobře, že ty tlumiče jsou po výměně oleje. Jen bych se pro jistotu zeptal, jestli si nepamatuje kolik tam dal oleje. Dost lidí dává do kulaté řady 45x nebo 47x jen 140 – 160 ml jako do Jaw (dost lidí mi to radilo), ale patří tam do každé 200 ml. Tak jen pro jistotu optej jestli je tam toho oleje dost...
pech.> Převoďák určitě taky udělá dobrou službu (jen asi není dělaný na intenzivní zatížení jako tlumičový olej), velmi dobře fungoval i Paramo TL15, ale měl jsem s ním problémy za nižších teplot. Když jsem jednou měl 471 v Alpách a ráno bylo jen něco málo nad nulu, tak ty tlumiče byly šíleně tvrdé. Teď tam mám syntetický olej od Castrolu 10W – tlumiče se chovají víceméně podobě jako u TL15, ale nereaguji na teplotní vlivy
nabízel mi ofocený návod, tak předpokládám že tam dal správný množství
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
tam budeš mít všechno popsáno, vysvětleno čeho kam a kolik....
prostě se podiváš a víš... čímž nebudeš dělat chyby, jdoucí z něterých bludů které mezi laiky běží.
Dílenská myslím pro řadu 45x ani není – uživatelská už obsahuje hodně věcí ohledně údržby.
Katalog dílů
návod
Jinak já mám doma původní katalog dílů ještě z roku 1961, příležitostně se snad dokoupu, k tomu, že bych ho nascanoval
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
schvalně se podivám, až se něco bude dít
Fenix>tu je ten plastík k mazaní kyvné vydlice - http://www.moto-ust...01333441TR04 [/quote]
paráda maj tam docela dobrý ceny zkusím zajet do nedalekýho krámku, za jaký ceny to maj tam a pak uvidím kde nakoupím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
pech.>já jsem k 477 a 471 pořídil dílenské.... podrobné.
K 471 dílenskou taky mám, ale na tu řadu 45x jsem ji nenašel. Ale když vezmu věci ohledně motoru, rozborku obou tlumičů, výměna ložisek v kolech atd. vše je popsané v návodu k používání, tak asi vydávali jen jednu .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
jirin.sv>K 471 dílenskou taky mám, ale na tu řadu 45x jsem ji nenašel. Ale když vezmu věci ohledně motoru, rozborku obou tlumičů, výměna ložisek v kolech atd. vše je popsané v návodu k používání, tak asi vydávali jen jednu .
taky myslím že v tom návodu je tam toho dost3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
jirin.sv>PosMiros> Tak přidávám čerstvou inspiraci na léto
To jsi ty??? Pěkně si to tam dáváš... Jen ta zetka nějak rachtá, ne? Normálně jsem tam viděl pumpičkáře... Když to vyjede cyklista tak to moje Jáwka musí zvládnout taky!!! Kurník já mám absťák, chci léto!!!
a oni musí hlásit sněhové peklo...
Cyklistů tam jezdí jak divejch .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
jirin.sv>PosMiros> Tak přidávám čerstvou inspiraci na léto
jedeš tam pěknou kudlu
tak jsem si dnes koupil to kolínko na mazání kyvky a chtěl bych se zeptat jestli na to potřebuju nějakej spešl šroub s dírou a nebo jak to funguje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Jinak zas takovou kudlu jsme s Wencou nejeli. Lepší bylo u Mariazell, když jsme se Zetkama setřásli nějaké ZX6R + velkýho Varana .
jirin.sv>PosMiros> Je tam úplně obyč. šroub, jen možná musí být o tu tloušťku kolínka delší, protíká to kolem toho šroubu.
Jinak zas takovou kudlu jsme s Wencou nejeli. Lepší bylo u Mariazell, když jsme se Zetkama setřásli nějaké ZX6R + velkýho Varana .
dík za info
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
v tomhle obchůdku jsem byl http://www.bartunkovi.cz/?p=uvod.html
Naposledy editováno 08.01.2010 19:25:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
k obložení..
kupoval jsem ho vždycky tady v krámku, svrtal jsem to, nanejtoval na pakny hliníkovejma nejtkama, pak jsem to vrznul se štítem do soustruhu a sjel jsem průměr tak, aby to tam jednak vůbec zalezlo, a druhak, jsou pakny hned do kruhu a hned dobře brzdí....
je třeba ale páku trochu pozmáčknout, jednak aby se vytvořila vůle, a druhak aby se odstranila nesymetrie náběhu klíčů.
dají se koupit hotové pakny lepené (na burze jsem před pár lety koupil dvě sady na jednoklíč, ale na novější motorky se 160mm bubnama... přesoustružím je stejně, až je tam za mnoho let budu dávat..
ještě bych potřeboval sehnat štít brzdy na dvouklíč, na 471, můj je volný, není nic moc.
Naposledy editováno 09.01.2010 10:36:52
Jinak, co jsem se bavil s Montym, tak mi doporučoval na starý štít navařit hliník, frézovat trochu záchyt v kluzáku (bývá tam vůle v krajích a prostředek je OK) a podle toho pak taky odfrézovat ten štít. Musí to být bez vůle... Já už tam mám u mé 471 hodně velkou vůli, tak to zavání průserem – může se spodek kluzáku rozvalit.
2 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
napadlo mě že bych si koupil zadní nosič na ČZu, myslím že je to šikovná a hlavně praktická věc v jaký cenový relaci je to tak sehnatelný? našel jsem něco tady tady ale vzhledem kolik za ty věci chce tak bych řekl že to nebude levný a ještě otázka jestli by tam tenhle šel?
Děkuju
Nejlepší by bylo sehnat ten co se dával na motorky pro ČSLA, ten je vyřešen líp.
Cena toho prvního je pár stokorun, stačí pohledat. Těch vojenskejch moc neni a jsou dražší.
E: Pár fotek tady
Naposledy editováno 17.01.2010 21:24:47
PosMiros>tak jsem tu zas
napadlo mě že bych si koupil zadní nosič na ČZu, myslím že je to šikovná a hlavně praktická věc v jaký cenový relaci je to tak sehnatelný? našel jsem něco tady tady ale vzhledem kolik za ty věci chce tak bych řekl že to nebude levný a ještě otázka jestli by tam tenhle šel?
Děkuju
Tenhle inzerát jsem viděl na sbazaru a chtel za ten nosič myslím 450,-
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Ideální je asi sehnat tenhle / podobný nosič, ale jsou docela žádané a drahé
Jinak klasika uchytit na horní šroub zadních tlumičů a šroub zadních stupaček.
Já si třeba na 471 nechával nosič dělat a je docela pěknej. Teď se na něm dělá povrchovka – buď půjde do chromu nebo jen do pozinku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Fenix> už ten nosič nemá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
Cz 175 prase ČZ 175/502 | Stela69 | 10 | 22.10.2023 v 06:15 FJRPEPA |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |