paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..zivotnost novejsich sportu
 
26.10.2009 v 01:03
Jak je to podle vasich zkusenosti s zivotnosti modernich sportovnich motorek?
Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.

Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.

Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 19:57 | Nahoru | #181


zima se blizi co kuciiii

co si myslet o vyrobci moto, ktery v dnesni hi-tech dobe zajistuje matice zemedelskou technologii zavlacek vid Bubo

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 20:07 | Nahoru | #182
Myslím, že dnes každý výrobce motoru prověřuje nové motory dlohodobě na brzdě, než je vypustí z továrny ven do serie. Pochybuju, že by v dnešní konkurenčně tvrdý době pustil do světa technicky neprověřené motory. Takový postup by výrobce poslal do kytek nebo v lepším případě do těžký ztráty. Profláknout se časem, že motory nevydrží, jsou horší než předchozí ročníky nebo se poserou po 50 tis km, tak to jednoznačně sníží prodej dalších ročníků typu a biker půjde ke konkurenci, kde jsou pečlivější. Závadovost se totiž neprojeví až po X letech a pravděpodobnostně se objevuje od 1 roku a dále se zvyšuje (tuším normálové rozložení pravděpodobnosti či jak se jmenuje).

Navíc dnešní technologie opracování materiálů a přesnosti výrobních CNC strojů jsou dnes úplně jinde než před 20 lety. Menší tolerance výrobených dílů motorů, použití vhodnějších a lehčích materiálů provozu motorů a opotřebení motorů prospívá.
Že se po čase sere elektronika, tak na to jsme si snad u v dnešní době zvykli ne?

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 21:09 | Nahoru | #183
Bubrak ZX10R> Nevim co to je ten KIMS,takže těžko říct ,esi je to kontrola trakce,tak to je teda průser ,ale esi je to jen takový to "něco" co tě nechá jen lehce přizvednout čumák,tak to bych kousnul...

1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 21:45 | Nahoru | #184
Este chci pridat k dobru fakt, ze u Varadera odchazi cerpadlo. Asi tradice uz od Afriky.

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 22:03 | Nahoru | #185
Rychle stručně..Bez elektroniky by dnešní motory nikdy nebyly tam co jsou..Když to tu bylo, stačí mrknout kolik koní měly 90ky např. 750de a kolik mají dnes..Rozdíl?? 30-40%? A to díky elektronice..A to jestli se sere-nesere..Jaký pán takový pes, ikdyž to ne vždy platí 100%..

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 22:14 | Nahoru | #186
jeje a to sem to nasel az ted

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 22:35 | Nahoru | #187

Bubrak ZX10R>Este chci pridat k dobru fakt, ze u Varadera odchazi cerpadlo. Asi tradice uz od Afriky.



Aááá, pán je znalec

1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 22:36 | Nahoru | #188
..čerpadla odchází i na VFR Ale vydrží kolem 80-100tis km.. Zlaté motorky bez čerpadel a dalších cipovin

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

27.10.2009 v 13:14 | Nahoru | #189

C.J.>..čerpadla odchází i na VFR Ale vydrží kolem 80-100tis km.. Zlaté motorky bez čerpadel a dalších cipovin



Na Hornetu zase čerpadlo nemám a dělá to paseku taky..Sundáváním nádrže se natrhla hadička přívodu benzínu..Vnitřní průměr je 8mm a ikdyž tam dám jinou (neorigo) a i 10mm dělá to paseku..Tesně než přijde rezerva (jezdím furt na res, páč mám kontrolku) a jedeš třeba na 6ku kolem 7-8tis otáček přestane se po chvíly plnit plováková komora u karbíků..Takže jako by docházel benzín, musís jet tak na 10% plynu a po pár km to doteče a už to pak klidně až do sucha neudělá..nevím proč ,ale začalo to dělat až po výměně hadičky..Takže to asi ničím jiným nebude..A dávat 300,- +pošta za kus gumky za origo mi přijde přitažený za vlasy..A např. uER5ky se mi sekala plováková komora..Vyřešeno palivovým filtrem..Jsou to sice maličkosti a většinou za pár korun až oár stovek ale ne vždy je jen elektronika zárukou něakých problémů..

..zivotnost novejsich sportu

27.10.2009 v 13:22 | Nahoru | #190
A to nemluvím o něakým laděním..Kitovat karbík, nastavovat smesy a často kontrolovat podtlaky..Zlatý vstřikování!! Já jsem byl velkým zastáncem karbíků ale od doby co mám VTR je pro mě karburátor pravěká věc..Např. FIčko co používá Honda už měla v roce 1992 v Hondě NR a nechápu proč je masově začala používat až po roce 2000 a do některých modelů např. Hornet je dala až v roce 2007..

..zivotnost novejsich sportu

27.10.2009 v 16:46 | Nahoru | #191
2006 honda cbr600. okolo 60 se mi zasral spinac stojanu a zacala nepravidelne vynechavat, protekal z tlumic a i pero rychle meklo. pokrivila se postupne predni osa kola a zdechlo 1predni lozisko naboje kola. ventily trochu chrcely (pred vymenou rozvodu, pak nevim-prodana)a taky ze strany spojky sly divne zvuky obcasne klepkani na volnobehu. podle me muze natocit 120000 pred kontrolou strev.
(kamaradova Yamaha r6 o5 vydavala strasidelne zvuky uz ve 35. ale jela. predcasne menil svicky protoze ve 3/4 zivotnosti hure startovaly Denso a papala mu olej)

Jinak ja sem menil jen servis,dotahoval, a gufera predni vidlice a baterku,spojky, desky atd.

Zadne jine zavady snad ne a vzdycky sem dojel, jen za husteho deste to asi zralo i kapky tak to vynechavalo. Podle me zadne vetsi zavady ani nehrozi, pokud to neni doblba pretacene, nebo jezdene za studena, pokud s tim clovek nejezdi kros atd. dulezity je vhodny a podle zateze meneny oleje. mam ted gsxr600 K9 najeto 7 a zatim nic .-) a to sem s tim uz projel polem, lesem (po "krk" v bahne) a totalne roztriskanou cestou na j morave u Sloupu pri dobrodruznych cestach. jen se kourilo s chladice kvuli kapkam a bahinku na louce. spousta motorek tohle opakovane absolvuje, jen to ti majitele zalzou... minuly rok moto gp Brno vsechny motorky v kempu byly az po zozety v bahne a jezdily a jezdily. srdce rvouci pohled ale nove sporty neco vydrzi jen o nektere zanovni svody se pokousi rez.. prolezu servisky a jestli neco vzpomenu pisnu. zaverem bych rekl ze bazarove kousky maji na tacho 20 a skutecnych 40-60.

..zivotnost novejsich sportu

27.10.2009 v 16:53 | Nahoru | #192
Snad jeste pro zajimavost: na modernim motoru (pist,oj,hridel) pri sportovnim tempu (ne racing) se da nalitat okolo 130-150tis km.

Vzpomel sem na tu hondu: od 40 byla nejista prevodovka, nekdy v klidu ale zridka nepodradila vubec, nekdy podradila pomaleji a o 2dolu to byla vetsinou komplikace. postupne se stala vygajdanou i pri solidnim zachazeni. vse

..zivotnost novejsich sportu

27.10.2009 v 16:56 | Nahoru | #193
Hondu sem jezdil i v zimu, tak do 5st ale delalo ji to evidentne motorove problemy pri zahrivani i s krytem chladice
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist