Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.
Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.
Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.
Navíc dnešní technologie opracování materiálů a přesnosti výrobních CNC strojů jsou dnes úplně jinde než před 20 lety. Menší tolerance výrobených dílů motorů, použití vhodnějších a lehčích materiálů provozu motorů a opotřebení motorů prospívá.
Že se po čase sere elektronika, tak na to jsme si snad u v dnešní době zvykli ne?
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
C.J.>..čerpadla odchází i na VFR Ale vydrží kolem 80-100tis km.. Zlaté motorky bez čerpadel a dalších cipovin
Na Hornetu zase čerpadlo nemám a dělá to paseku taky..Sundáváním nádrže se natrhla hadička přívodu benzínu..Vnitřní průměr je 8mm a ikdyž tam dám jinou (neorigo) a i 10mm dělá to paseku..Tesně než přijde rezerva (jezdím furt na res, páč mám kontrolku) a jedeš třeba na 6ku kolem 7-8tis otáček přestane se po chvíly plnit plováková komora u karbíků..Takže jako by docházel benzín, musís jet tak na 10% plynu a po pár km to doteče a už to pak klidně až do sucha neudělá..nevím proč ,ale začalo to dělat až po výměně hadičky..Takže to asi ničím jiným nebude..A dávat 300,- +pošta za kus gumky za origo mi přijde přitažený za vlasy..A např. uER5ky se mi sekala plováková komora..Vyřešeno palivovým filtrem..Jsou to sice maličkosti a většinou za pár korun až oár stovek ale ne vždy je jen elektronika zárukou něakých problémů..
(kamaradova Yamaha r6 o5 vydavala strasidelne zvuky uz ve 35. ale jela. predcasne menil svicky protoze ve 3/4 zivotnosti hure startovaly Denso a papala mu olej)
Jinak ja sem menil jen servis,dotahoval, a gufera predni vidlice a baterku,spojky, desky atd.
Zadne jine zavady snad ne a vzdycky sem dojel, jen za husteho deste to asi zralo i kapky tak to vynechavalo. Podle me zadne vetsi zavady ani nehrozi, pokud to neni doblba pretacene, nebo jezdene za studena, pokud s tim clovek nejezdi kros atd. dulezity je vhodny a podle zateze meneny oleje. mam ted gsxr600 K9 najeto 7 a zatim nic .-) a to sem s tim uz projel polem, lesem (po "krk" v bahne) a totalne roztriskanou cestou na j morave u Sloupu pri dobrodruznych cestach. jen se kourilo s chladice kvuli kapkam a bahinku na louce. spousta motorek tohle opakovane absolvuje, jen to ti majitele zalzou... minuly rok moto gp Brno vsechny motorky v kempu byly az po zozety v bahne a jezdily a jezdily. srdce rvouci pohled ale nove sporty neco vydrzi jen o nektere zanovni svody se pokousi rez.. prolezu servisky a jestli neco vzpomenu pisnu. zaverem bych rekl ze bazarove kousky maji na tacho 20 a skutecnych 40-60.
Vzpomel sem na tu hondu: od 40 byla nejista prevodovka, nekdy v klidu ale zridka nepodradila vubec, nekdy podradila pomaleji a o 2dolu to byla vetsinou komplikace. postupne se stala vygajdanou i pri solidnim zachazeni. vse