Jelzdil sem na banditu 600 najel neco pres 10tis pak ho dal pryc a poridil cagivu raptor 650.
Prisla doba kdy sem zacal uvazovat ze si koupim uz konecne sporta jak sem vzdy chtel.
Rocnikem a financne se budu pohybovat 99-2003.
A resim zda koupit ninju 6tku nebo 9tku.Libi se mi i gsxr ale litr je moc 750 jsou ve spatnym stavu nebo drazssi a sestistovky nevim zdaji se mi moc baculaty.
Ninja me bere uz od mala ale nevim jak s vykonem zda mi bude na par sezon 6tka stacit nebo si priplatit za devitku.nevadi mi motor tocit.Vyuziti motorky okresky, cestovani i ve dvou, jezdeni do prace apod a obcas okruh
Sestky sem mel uz dve otazka jak je velkej rozdil ve vykonu oproti tomu co sem mel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9
Mně -jako malému klukovi chodící na Těrlický okruh- utkvěl v hlavě jekot vytočeného čtyřválce. Když koukneš do mého profilu sedlal jsem kde co, ale prostě mám rád ten pocit, když se to pode mnou roztomává a pak to letí jak howado.
RSV odspodu nejelo ten nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9
edit> No teď jsem kouknul k tobě a ty jsi měl K2!! Tak tam je spodek lepší než na kdejakém V2.
Naposledy editováno 06.04.2014 19:50:00
1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9
jen kdyz sem koukal na endura tak nevim co poridit do 60tis
pozadavky
servis ne na motohodiny to by me asi zabilo najezd mam tak 6tis km za sezonu :D
aby se stim dalo jet aspon 130 kdyz bych musel na silnic
aby to nebylo v terenu extreme tezká kráava
i zadni stupacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9
honza511 píše: Nudista> proto jsem kdysi přikoupil k zzr ještě Yamahu TT600e ....na rady kámoše co jezdí hlavně KTM a nemá doma jen 1 jinak jsem tehdy vybíral mezi DR,KLR,XT....nakonec padlo na osvědčené TT Jinak maximálka někde na 140ale to toho měla plný brejle.Těžké budou skoro všechny kolem 600ccm.Nebo pak už nějaký KTM v podobě LC4 ale mě by nebavilo dělat olej a ventily po 5tis km
no to ja na to taky seru na takovej servis
chci neco nenarocnyho co pojede v terenu dobre a i na silnici kdyz na to hodim motard kola tak si zadivocit v tockach.Nez se naucim v terenu a zjistim ze chci neco lehciho a jinyho tak uplyne dlouha doba.Staci me litat po lese neco malo skocit proste rebel bike.Kdyz jedu tak pi silnici a vidim louku hned bych to tam pokrosil na dacana
ducna v litru paradicka zvuk atd a na kochacku parada
do lesa levnejsi endurko pres zimu at se nenudim
a na casty jezdeni ve dvou atd litra ve ctyrvalu
ale furt nevim zda jit do bandita 1200 nebo ninju
badnita 600 sem mel nebyl sem spokojenej s podvozkem a vykonem ale nevim jak je na tom 1200
ninja 900 by mohla splnit ocekavani prijemne cestovani a pohodovou jizdu a kdyz za to vemu tak divoška
snad budu spokojenej nerad bych sel oproti raptoru o level dolu
na banditu semnou jezdila byla spokojena s posezem ale zacal sem vymejslet jinou motorku
koupil sem raptora byla taky spokojena s posezem ale bandit byl pohovka
a ted ju mucim vyberem dalsi moto a musi kazdej vecer poslouchat o kladech a zaporech tech moto co vybiram.Tomu se rika laska a to este nevi ze jak poridim enduro koupim ji 125tku aby jezdila semnou
co tady ta a rovvnou přezout
1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9
honza511 píše: hezčí je ten model 01 s 2světly ale je fakt že pak už jsou ceny jinde....taky každý den čučím na inzerci kdy se objeví něco pěkného
........ co ti nedá spát?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9
italšrot píše: ........ co ti nedá spát?
a jak ty si spokojenej se sestkou?Nechybí ti výkon,krouták? na silnici ne na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9
Nudista píše: a jak ty si spokojenej se sestkou?Nechybí ti výkon,krouták? na silnici ne na okruhu
Tyhle moderní šestky jsou podle mně ideální jak na okruh tak i na silnici. Výkon 92kw na tak lehkou motorku je víc než dovede většina lidí využít. Krouťák je samozřejmě slabší, ale né natolik aby ti V2 stejného nebo podobného objemu na křižovatce nějak razatně ujeli. Po pár metrech ho samozřejmě sfoukneš jak svíčku. Tyhle motorky mají rádi otáčky a už nejednou tady bylo psané, že není nad k omezovači vytočenou šestku. Ten zvuk a jekot nahání husí kůži. Jsou to nenáročné, výkonné, lehce ovladatelné a pekelně rychlé motorky.
Samozřejmě milovníci V2 budou mít na věc jiný názor a majitelé nabušených litrů skrz zuby procedí něco v tom smyslu, že 92kw je málo. Při koupi si je třeba ujasnit na co mám (jezdecky) a co se mi líbí.
italšrot píše: Tyhle moderní šestky jsou podle mně ideální jak na okruh tak i na silnici. Výkon 92kw na tak lehkou motorku je víc než dovede většina lidí využít. Krouťák je samozřejmě slabší, ale né natolik aby ti V2 stejného nebo podobného objemu na křižovatce nějak razatně ujeli. Po pár metrech ho samozřejmě sfoukneš jak svíčku. Tyhle motorky mají rádi otáčky a už nejednou tady bylo psané, že není nad k omezovači vytočenou šestku. Ten zvuk a jekot nahání husí kůži. Jsou to nenáročné, výkonné, lehce ovladatelné a pekelně rychlé motorky.
Samozřejmě milovníci V2 budou mít na věc jiný názor a majitelé nabušených litrů skrz zuby procedí něco v tom smyslu, že 92kw je málo. Při koupi si je třeba ujasnit na co mám (jezdecky) a co se mi líbí.
právě se mi libi jak si napsal uvedomit si na co mam jezdecky coz moc lidi nedela
ja proste nevim
mel sem bandita sestku vykon mi tam celkem stacil i kdyz bych par kobyl tam uplatnil bylo vse nahore a zvuk ladaku parada i cesta ve dvou cajk a to mela 55kw nebo tka nejak
ted mam dvouval vykon taky super co se tyce okresek atd a zvukovej projev taky luxus
u dvouvalu se mi libi zvuk v celem spektru u ctyrvalu nahore
ja se rozhodl pro devitku z duvodu ze nebudu muset tolik tocit ale kdyz jedu nekam po rovinkach jedu stejne do 150km/h a je nnechci aby me sestka točila treba 10tis otacek vis jak to myslim
kdybych na sestikilu na ninje nebyl pri 150-160km/h v omezovacu coz asi ne kdyz jedou pres dve kila a nejel pri tehle rychlosti za 9litru tak by me stacila
a neresim spotrebu jako tak ale kdyz pojedu treba brno-lipno tak nechci jet za 9l ale okolo 5 a netocit 9tis ale treba jen 5 na sestku snda chapes jak to myslim
a ninju sestku bych kupoval okolo roku 2000-2002 devitku 1999
dvouval budu mit stejne ale jen na kochacku :D
ja nejezdim rychle rikam okolo tech 150cestovni rychlost ve dvou vic s mladou nejedu a kdzy jedu sam jedu okresky kde to ani pres kilo nevytahnes tocky tocky a tocky.a kdyz me rupne v bende tocim az po omezovac a spotrebu neresim ale chci mit pri 150km/h normal otacky a spotrebu a budu spokojenej
dvouval ma svoje kouzlo ,pamatuju z bandita zaradil sem rychlost a na tu jel furt :D
1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9
honza511 píše: já teď taky špekuluju jestli znovu 2V nebo 4V a nakonec jsem nahlodanej na 1buch v podobě DRZ(ale pro mě 184cm)asi malá a na tom 1V je taky dost zábavy -jen teda ty rychlejší přesuny by mě chyběly
184 hovno vejška mam 183 a nemyslim si ze by to mel byt problem
1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9
Jinak není pravda, že by SS šestka nejela pod 10tis. Ale právě na 10tis. se blíží nejvyššímu výkonu a krouťáku. Ale i v 6-8 tis. jede luxusně, záleží co tak kopneš za kvalt. Je to prostě sport co žádá držet pod krkem a točit. Jezdit se dá ale svižně i s klidnějším pásmu otáček.
Naposledy editováno 10.04.2014 19:34:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 4 | Dnes v 06:52 Gahan37 |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |