paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zx6 nebo zx9
8.3.2014 v 16:30
Cau chtel bych poradit od zkusenejsich.
Jelzdil sem na banditu 600 najel neco pres 10tis pak ho dal pryc a poridil cagivu raptor 650.
Prisla doba kdy sem zacal uvazovat ze si koupim uz konecne sporta jak sem vzdy chtel.
Rocnikem a financne se budu pohybovat 99-2003.
A resim zda koupit ninju 6tku nebo 9tku.Libi se mi i gsxr ale litr je moc 750 jsou ve spatnym stavu nebo drazssi a sestistovky nevim zdaji se mi moc baculaty.
Ninja me bere uz od mala ale nevim jak s vykonem zda mi bude na par sezon 6tka stacit nebo si priplatit za devitku.nevadi mi motor tocit.Vyuziti motorky okresky, cestovani i ve dvou, jezdeni do prace apod a obcas okruh
Sestky sem mel uz dve otazka jak je velkej rozdil ve vykonu oproti tomu co sem mel.
Anketa: koupit
zx6r1999-2003
19%
5
zx9r1999-2003
59%
16
gsxr6002000-2003
0%
0
gsxr7502000-2003
22%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9

6.4.2014 v 12:29 | Nahoru | #181
honza511> S tím zátahem od spodu oproti šestce jo, ale pozor... dnešní SS šestky jezdí přece jen jinak než ZZR.
Mně -jako malému klukovi chodící na Těrlický okruh- utkvěl v hlavě jekot vytočeného čtyřválce. Když koukneš do mého profilu sedlal jsem kde co, ale prostě mám rád ten pocit, když se to pode mnou roztomává a pak to letí jak howado.
RSV odspodu nejelo ten nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9

6.4.2014 v 18:23 | Nahoru | #182
italšrot> Tak jasně že ZZR(96) je už dávno babča a ty novější modely 6tek mají Kw někde jinde proto jsem psal že by do dnešního provozu stačila.Na profil jsem koukal.něco jsi už pojezdil.O RSV jsem přemýšlel na letošek ale po přečtení pár zkušeností majitelů...no nevím.Jinak hodně se mi líbí právě Kawa zx6r od roku 05... Taky mám rád když byla 6ka roztočená a něco se pod prdelí děje.Dokonce když jsem měl litra a nemusel ho tolik točit tak mě to ani nenutilo jezdit rychle

(reakce na) zx6 nebo zx9

6.4.2014 v 19:45 | Nahoru | #183
honza511> jj to máš pravdu... dneska ty šestky mají výkon devítek z let nadávno minulých. Dovoluji si tvrdit, že po 90° V2 se ti RSV nebude líbit. Motor zní jak traktor a fakt to dole na V2 moc nejede. Co jsem četl tak hodně lidí mají ze začátku problém si zvyknout na 60° V2.

edit> No teď jsem kouknul k tobě a ty jsi měl K2!! Tak tam je spodek lepší než na kdejakém V2.

Naposledy editováno 06.04.2014 19:50:00

1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9

6.4.2014 v 20:13 | Nahoru | #184
Ja si ted pujdu vyzkouset od kamosa enduro kdyz se zadari a konecne se potkame tak uvidim zda me to lapne.Puvodne kdyz sem delal noty a snil o vsech ninjach apod sem chtel koupit enduro pak sem čuchl k silnici a bylo to.Ale ted v jakym stavu sou silnice jsem prece jen rad ze mam sveho raptora a nekoupil litroveho sporta pac bych se meoc asi neprojel asopon v okoli brna.Takze su rad za svuj dvouval se kterym si zazlobim jak na motardu.A taky se muze stat ze ve me hrkne dam raptora pryc a poridim enduiro a k tomu pár motard kol :D

jen kdyz sem koukal na endura tak nevim co poridit do 60tis
pozadavky
servis ne na motohodiny to by me asi zabilo najezd mam tak 6tis km za sezonu :D
aby se stim dalo jet aspon 130 kdyz bych musel na silnic
aby to nebylo v terenu extreme tezká kráava
i zadni stupacky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9

6.4.2014 v 20:30 | Nahoru | #185
Nudista> proto jsem kdysi přikoupil k zzr ještě Yamahu TT600e ....na rady kámoše co jezdí hlavně KTM a nemá doma jen 1 jinak jsem tehdy vybíral mezi DR,KLR,XT....nakonec padlo na osvědčené TT Jinak maximálka někde na 140ale to toho měla plný brejle.Těžké budou skoro všechny kolem 600ccm.Nebo pak už nějaký KTM v podobě LC4 ale mě by nebavilo dělat olej a ventily po 5tis km

(reakce na) zx6 nebo zx9

6.4.2014 v 22:24 | Nahoru | #186

honza511 píše: Nudista> proto jsem kdysi přikoupil k zzr ještě Yamahu TT600e ....na rady kámoše co jezdí hlavně KTM a nemá doma jen 1 jinak jsem tehdy vybíral mezi DR,KLR,XT....nakonec padlo na osvědčené TT Jinak maximálka někde na 140ale to toho měla plný brejle.Těžké budou skoro všechny kolem 600ccm.Nebo pak už nějaký KTM v podobě LC4 ale mě by nebavilo dělat olej a ventily po 5tis km



no to ja na to taky seru na takovej servis

chci neco nenarocnyho co pojede v terenu dobre a i na silnici kdyz na to hodim motard kola tak si zadivocit v tockach.Nez se naucim v terenu a zjistim ze chci neco lehciho a jinyho tak uplyne dlouha doba.Staci me litat po lese neco malo skocit proste rebel bike.Kdyz jedu tak pi silnici a vidim louku hned bych to tam pokrosil na dacana

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 19:35 | Nahoru | #187
v še pořešeno endurko bude na zimu

za dva roky ducati v litru na kochacku a lestenku

no a ted neco na sviznejsi jizdu sportovnejsi cestovani ve ctyrvalu

a uz mam na vyber jen dve motorky bandit 1200 rok 98-2000
zx9 r 1998-2000

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 19:37 | Nahoru | #188

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 19:47 | Nahoru | #189
no co nemohl sem se rozhodnout tak sem to vymymslel takhle 3motorky ma skoro kazdej

ducna v litru paradicka zvuk atd a na kochacku parada
do lesa levnejsi endurko pres zimu at se nenudim

a na casty jezdeni ve dvou atd litra ve ctyrvalu

ale furt nevim zda jit do bandita 1200 nebo ninju
badnita 600 sem mel nebyl sem spokojenej s podvozkem a vykonem ale nevim jak je na tom 1200
ninja 900 by mohla splnit ocekavani prijemne cestovani a pohodovou jizdu a kdyz za to vemu tak divoška

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 19:48 | Nahoru | #190
Hmmmm. Zajímavý vývoj

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 19:52 | Nahoru | #191
vem si tu Kawu a už to neřeš

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 20:04 | Nahoru | #192
taky si myslim budte hodny berusky a hodte mi tu nejaky bazarovky z moravy co stoji za zhlednuti ja tak koukam a furt stejny masiny a ninje nezmam nevim co je origo.jen vim ze koupim 98 nebo 99

snad budu spokojenej nerad bych sel oproti raptoru o level dolu

zx6 nebo zx9

8.4.2014 v 20:18 | Nahoru | #193
Nejvic lituju moji mladou
na banditu semnou jezdila byla spokojena s posezem ale zacal sem vymejslet jinou motorku
koupil sem raptora byla taky spokojena s posezem ale bandit byl pohovka

a ted ju mucim vyberem dalsi moto a musi kazdej vecer poslouchat o kladech a zaporech tech moto co vybiram.Tomu se rika laska a to este nevi ze jak poridim enduro koupim ji 125tku aby jezdila semnou

1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9

9.4.2014 v 19:01 | Nahoru | #195
hezčí je ten model 01 s 2světly ale je fakt že pak už jsou ceny jinde....taky každý den čučím na inzerci kdy se objeví něco pěkného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9

9.4.2014 v 19:38 | Nahoru | #196

honza511 píše: hezčí je ten model 01 s 2světly ale je fakt že pak už jsou ceny jinde....taky každý den čučím na inzerci kdy se objeví něco pěkného


........ co ti nedá spát?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 14:35 | Nahoru | #197

italšrot píše: ........ co ti nedá spát?



a jak ty si spokojenej se sestkou?Nechybí ti výkon,krouták? na silnici ne na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 15:48 | Nahoru | #198

Nudista píše: a jak ty si spokojenej se sestkou?Nechybí ti výkon,krouták? na silnici ne na okruhu


Tyhle moderní šestky jsou podle mně ideální jak na okruh tak i na silnici. Výkon 92kw na tak lehkou motorku je víc než dovede většina lidí využít. Krouťák je samozřejmě slabší, ale né natolik aby ti V2 stejného nebo podobného objemu na křižovatce nějak razatně ujeli. Po pár metrech ho samozřejmě sfoukneš jak svíčku. Tyhle motorky mají rádi otáčky a už nejednou tady bylo psané, že není nad k omezovači vytočenou šestku. Ten zvuk a jekot nahání husí kůži. Jsou to nenáročné, výkonné, lehce ovladatelné a pekelně rychlé motorky.
Samozřejmě milovníci V2 budou mít na věc jiný názor a majitelé nabušených litrů skrz zuby procedí něco v tom smyslu, že 92kw je málo. Při koupi si je třeba ujasnit na co mám (jezdecky) a co se mi líbí.

(reakce na) zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 18:05 | Nahoru | #199

italšrot píše: Tyhle moderní šestky jsou podle mně ideální jak na okruh tak i na silnici. Výkon 92kw na tak lehkou motorku je víc než dovede většina lidí využít. Krouťák je samozřejmě slabší, ale né natolik aby ti V2 stejného nebo podobného objemu na křižovatce nějak razatně ujeli. Po pár metrech ho samozřejmě sfoukneš jak svíčku. Tyhle motorky mají rádi otáčky a už nejednou tady bylo psané, že není nad k omezovači vytočenou šestku. Ten zvuk a jekot nahání husí kůži. Jsou to nenáročné, výkonné, lehce ovladatelné a pekelně rychlé motorky.
Samozřejmě milovníci V2 budou mít na věc jiný názor a majitelé nabušených litrů skrz zuby procedí něco v tom smyslu, že 92kw je málo. Při koupi si je třeba ujasnit na co mám (jezdecky) a co se mi líbí.



právě se mi libi jak si napsal uvedomit si na co mam jezdecky coz moc lidi nedela
ja proste nevim

mel sem bandita sestku vykon mi tam celkem stacil i kdyz bych par kobyl tam uplatnil bylo vse nahore a zvuk ladaku parada i cesta ve dvou cajk a to mela 55kw nebo tka nejak
ted mam dvouval vykon taky super co se tyce okresek atd a zvukovej projev taky luxus
u dvouvalu se mi libi zvuk v celem spektru u ctyrvalu nahore
ja se rozhodl pro devitku z duvodu ze nebudu muset tolik tocit ale kdyz jedu nekam po rovinkach jedu stejne do 150km/h a je nnechci aby me sestka točila treba 10tis otacek vis jak to myslim

kdybych na sestikilu na ninje nebyl pri 150-160km/h v omezovacu coz asi ne kdyz jedou pres dve kila a nejel pri tehle rychlosti za 9litru tak by me stacila
a neresim spotrebu jako tak ale kdyz pojedu treba brno-lipno tak nechci jet za 9l ale okolo 5 a netocit 9tis ale treba jen 5 na sestku snda chapes jak to myslim

a ninju sestku bych kupoval okolo roku 2000-2002 devitku 1999
dvouval budu mit stejne ale jen na kochacku :D

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 18:21 | Nahoru | #200
s tou spotřebou u 6ky si nedělej starosti.pokud chceš stejně jezdit do těch 150ti tak ta rychlost pro ní nic není.Já byl třeba na ZZR schopen jezdit couračky kolem 5L ale pak když jsem přeskočil rychlost nad 200 tak si pápla.Mám rád svižnější jízdu(okresky130-180km/h)a i tak jsem jezdil do 6litrů.na ohle jsou právě 600 docela fajn obratný,zábavný a spotřebou přijatelný-záleží samozřejmě na zápěstí Bandit je spíše pro kochání než na řádění.Ten motor není postavený na rychlost.Sporty jsou postavený jinak a od toho jsou ty KW taky trochu jinak vyzkoušej si někde sportovní 6ku a uvidíš.Pokud nepotřebuješ krouťák dole tak by ti bohatě stačila.Jinak ještě dodám že když mi kámoš pujčil Fazera 600(r.99) tak ten motor oproti ZZR(motor ZX6E)byl dole hrozně mrtvý.Ale ono je známo že Yamahy jsou rádi v točkách (R6)

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 18:35 | Nahoru | #201
No chtel sem si vyzkouset sportovni sestku ale zadnej kamos ju nema.dokonce sem ani na sportu nikdy nesedel furt zatim posed jak na hajzlu i kdyz na raptoru je brutalni posed sedis jak streetfighter :D

ja nejezdim rychle rikam okolo tech 150cestovni rychlost ve dvou vic s mladou nejedu a kdzy jedu sam jedu okresky kde to ani pres kilo nevytahnes tocky tocky a tocky.a kdyz me rupne v bende tocim az po omezovac a spotrebu neresim ale chci mit pri 150km/h normal otacky a spotrebu a budu spokojenej

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 18:45 | Nahoru | #202
mě třeba chvíli trvalo než jsem se naučil využívat otáčky na VTR.šestá rychlost se tam musí dávat až nad 120 a to jsou ještě pořád malé otáčky oproti tomu gsxr 4V tam jsi mohl nechat 6ku i na 70 a ona si jentak prumlala a ten 4hrnek to pobral.Za to VTR se to hooodně nelíbilo na 2V litru jsem kolikrát musel přes město jezdit na 1...2ka byla kolikrát ucukaná.Ale to asi trochu musíš znát z raptora.Ten 4v si nechá víc líbit když ho trápíš jak nahoře tak dole

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 18:49 | Nahoru | #203
No ja si vcera rikal ze se projedu prestalo chcat vsude mokro tak ze to uschne dojedu do garaze prevliknu se necham moto ohrat vyjizdim z garazi straznej mi otvira zavoru a rika kam jedes chcije jak svina :D mrknu a slejvak jako prase.Nasranej ale jedu prece sem to nahodil.A jak rikas na dvouvalu mesto jedna dva a spojkujes rachot od ladaku jako prase to mam rad.A najizdel sem do zatacky a podradil :D drift jak krava nalozil sem tomu a pripadal sem si jak na motardu kdy sem to projel v driftu.Nevim zda sem si necvrknul páč pršelo a byl sem mokrej :D

dvouval ma svoje kouzlo ,pamatuju z bandita zaradil sem rychlost a na tu jel furt :D

1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 19:08 | Nahoru | #204
já teď taky špekuluju jestli znovu 2V nebo 4V a nakonec jsem nahlodanej na 1buch v podobě DRZ(ale pro mě 184cm)asi malá a na tom 1V je taky dost zábavy -jen teda ty rychlejší přesuny by mě chyběly

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 19:14 | Nahoru | #205
o drz sem taky špekuloval perfektni univerzal jak do lesa tak na silnic ale chce to mit dve moto pac ten vykon na silnici :(

(reakce na) zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 19:14 | Nahoru | #206

honza511 píše: já teď taky špekuluju jestli znovu 2V nebo 4V a nakonec jsem nahlodanej na 1buch v podobě DRZ(ale pro mě 184cm)asi malá a na tom 1V je taky dost zábavy -jen teda ty rychlejší přesuny by mě chyběly



184 hovno vejška mam 183 a nemyslim si ze by to mel byt problem

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 19:19 | Nahoru | #207
Tak měl jsem TT600e a vysoká byla akorát.jednu tu mám na okrese vyhlídlou.Jen to DRZ mě láká trochu víc.Nedávno mě chytl geocaching takže bych nějaký ten universál zase bral.Nadruhou stranu by mě chybělo i to vyblbnutí na silnici.Peněz ted taky moc není a asi ani nebude takže musím vymyslet kompromis Jinak DRZ bych potřeboval taky někde odzkoušet,výšku,sílu atd...třeba by nebyla špatná.Je ale pravda že když jsem měl doma enduro a silnici,tak enduro jezdilo víc.A ujezdit v dnešní době 2motorky...no nevím.Na to ted nemám

1 reakcí na tento příspěvek zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 19:21 | Nahoru | #208
Na tu spotřebu nemá ani tak vliv km/h jako spíš otáčky. Pokud pojedu na šestý rychlostní stupeň 200km/h bude spotřeba jiná než když těch 200km/h pojedu na druhý rychlostní stupeň. Byl jsem teď jezdit parádní úsek na Slovensku (Vychylovka) a otáčky nešli pod 10tis. spíš jsem je držel na 14-15 tis. Spotřeba i tak nebyla zase až tak závratná respektivě jsem čekal vyšší.
Jinak není pravda, že by SS šestka nejela pod 10tis. Ale právě na 10tis. se blíží nejvyššímu výkonu a krouťáku. Ale i v 6-8 tis. jede luxusně, záleží co tak kopneš za kvalt. Je to prostě sport co žádá držet pod krkem a točit. Jezdit se dá ale svižně i s klidnějším pásmu otáček.

(reakce na) zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 19:33 | Nahoru | #209
italšrot> JJ stím souhlasím.Možná jsem to napsal blbě a asi jsme se nepochopili U kawy to třeba bylo tak že do 8tis byla docela svižná jízda a nad 8 to pak koplo pod zadkem a jela jak prdlá až do omezovače Díky těm kapotám jsem kolikrát mohl jet 180 a nemusel zalehávat.jasně že nad těch 10tis je to parádní jízda.na gsxr jsem pak už ani neměl cukání jezdit tak rychle protože mě ten zvuk motoru tolik nedráždil když byl v těch nižšícxh otáčkách oproti šestce

Naposledy editováno 10.04.2014 19:34:36

zx6 nebo zx9

10.4.2014 v 20:07 | Nahoru | #210
Ja kdyz psal o tech otackach samozrejme sem myslel zarazenou sestku a rychlost 150 kolik toci.Verim ze kdyz budu zalehlej rychlost mi nebude vadit jak jet 180 na nahaci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 4 Dnes v 06:52 Gahan37
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist