založil jsem tohle vlákno pro to, abych získal nějaké zkušenosti a informace o tom, jestli se vyplatí jezdit na ethanol, co to dělá s motorem, a prostě všechno kolem toho.
Nevyhýbám se ani problematice LPG, CNG a podobných.
Pište své zkušenosti, myslím si že tohle vlákno pomůže více lidem v rozhodování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
věř tomu,že aby jsi roztočil 100A alternátor při jeho plném zatížení na cca 4000ot/min,tak budeš muset mít na střeše auta půlmetrovou vrtuli,jet minimálně stovkou a o převodech ani nemluvím...
nějakou turbínkou velikosti zrcátka můžeš tak akorát nabíjet telefon...
PS:a co se týká té rakve na střeše-ta ti zvedne spotřebu klidně o litr i víc..
využití energie toho potoku-to už je jiná liga-problém je,že se to nesmí(proč a jak je zase na dlouhou diskuzi..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Tudiz asi to tak uplna demence nebude co ?
Zajimave ze tady na to taky mysli : trendymag.cz/bentley-auto-pohanene-sluncem-vetrem-a-elektrinou/
Naposledy editováno 27.02.2011 19:57:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
[img] využiješ jen tak že to vyfotíš a prodáš fotku turistům miloš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Je to stejné, jako bys na kola auta přicvaknul cyklistická dynama, nebo místo turbínky vláčel páté kolo po zemi a na jeho hřídelce měl alternátor. VŽDYCKY bude energetická bilance záporná a budeš mít vyšší spotřebu a odpor, než když tam takovou pičovinu nenamontuješ.
Jediná výjimka je rekuperace, kdy ta zařízení využíváš jen při brždění. Brždění je totiž mrhání energií tak nějak z principu a v tu chvíli má smysl ji akumulovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Ovsem mensi proud si trubkou svezt trosku bokem a potom zpet do reky
Spis ale uvazuju ze si udelam vlastni chov pstruhu, to uz by se musel najit extra kreten , kery by mi zakazal mensi hadici z potoka a zase zpet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
V Bentley nebudou asi totalni kreteni ne ?
Pricvaknout na kola dynamo , nebo vlacet pate kolo , tak ho porad pohanim pouze motorem z auta. Tudiz tam zakon o zachovani energie plati. Tady v nemale mire fouka vitr a taky pomaha jizda z kopce.
Ale nechme to na jinych kalibrech, podle me tady nejsme ani jeden schopny to spocitat. Nebo zkusit postavit prototyp.
Naposledy editováno 27.02.2011 20:32:31
1)-aby ti tvůj výtvor někdo nešlohnul,nebo nezničil...
2)-aby to heblo nezpůsobilo někou škodu-například pro povodni neuplavalo,nebo nebránilo průtoku vody v potoku a pod...
PS:ale ty vrtulky na autě prosím tě už neřeš,je to volovina....
Naposledy editováno 27.02.2011 20:38:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
A aerodynamický odpor té vrtule bude taky vždycky proti tobě - pokud pojedeš proti větru a energetický zisk vrtule poroste, protože nebude odpovídat jen rychlosti jízdy, stejně tak poroste odpor jejích lopatek a zase to budeš muset něčím vyrovnat. To "něco" je spalovací motor.
A myslím, že u těch konceptů jsi nepochopil význam těch vrtulí - ty ti mají nabíjet aku když NEJEDEŠ a fouká, stejně jako ten kabel do zásuvky neslouží k dobíjení za jízdy.
1100Virago píše: Creck: Ta dynama nebo kolo ti při jízdě z kopce taky budou vyrábět energii "zdarma". Akorát že na jízdu z kopce nepotřebuješ ani motor, tak je zbytečné vyrábět energii
A aerodynamický odpor té vrtule bude taky vždycky proti tobě - pokud pojedeš proti větru a energetický zisk vrtule poroste, protože nebude odpovídat jen rychlosti jízdy, stejně tak poroste odpor jejích lopatek a zase to budeš muset něčím vyrovnat. To "něco" je spalovací motor.
A myslím, že u těch konceptů jsi nepochopil význam těch vrtulí - ty ti mají nabíjet aku když NEJEDEŠ a fouká, stejně jako ten kabel do zásuvky neslouží k dobíjení za jízdy.
přesně tak,ta vrtule má nabíjet baterie,když ti auto stojí na zahradě..,za jízdy se určitě sklopí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Tys to zas pochopil ze se namontuje vrtule na auto , elektromotor na zadni kolo a hrrr ne ?
Cti to poradne, pouze by to dobijelo baterie v hybridu benzin - elektro.
Ocividne to par automobilek zkousi, tudiz to az takova blbost neni.
Tady snad jde jasne videt dva otvory na proudeni vzduchu
Naposledy editováno 27.02.2011 21:30:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
A schválně, kde v článku o Bentleyi najdeš zmínku o hybridu se spalovacím motorem? Píšou, že k pohonu to využívá "slunce, vítr a elektřinu". Dokonce ani nepíšou JAK využívá vítr. Ta různá křidélka po stranách klidně můžou fungovat jako "plachty" a žádné turbínky se tam nevyskytují.
Takže to, že "pár automobilek zkouší" tvůj nápad, je opět jen tvá zbožná představa, ale realita je jinde.
Jinak obdivuju tvou trpělivost ve vysvětlování, já už to vzdal.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Zkratime to ne ? To jsi chtel rict.
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
Zrovna u vas dvou se ale nedivim, nedokazete pochopit ekonomiku dluh - urok. A o penezich si myslite ze vznikaji praci.
Zavidim vam, takovi lide se maji opravdu na svete nejlip
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
LPG je nejrozšířeněnjší a asi i dost zvládnutý na hondě accord jsem měl namontováno od 50tis km do 330 tis km a nemělo to chybu... teď s ní jezdí kámoš co ji odemne koupil a má něco kolem 400tis km a furt jezdí nic neklepe a motor vrkne na drc...
diesel mno je to rúzný na okt.1 TDI 81kw celkem bez problémů ale ve 215-220tis už žere turbo olej , a jiný mechaniský díly odchazí ale samotnej motor drží ,,, spojka hyn , klouby a převodovka na 5r začala hučet ...výměna loža...za 5let celkem asi 180tis do servisu po 5letech sem měl najeto 274tis km... ted ji má kamarad a už se tam čas od času něco posere
Pak ML320 no tam v zasadě nic asi 200 000 km až po 300 pak čidlo teploty a čidlo tlaku oleje jinak nic ... ty diesly nejsou už tak ružové
mám 3měsíční oktavku TDI 104kw a po 1200km reklamce 3450km reklamace ..10700km a už to ani neřeším že tam čas od času neco skřípe na motoru ,, že nedrží volnoběh jak má a třeba už odešlo i topení.. asi páteční šichta mno
mám passata 2.8V6 30v 4motion a není problém po 7 letech odešlo pouze čidlo snímače otařček vač hřídele jinak nic ...ani mat. ani pohon .ani elektro ...
většinu aut co sem měl sem neřešil za kolik to jezdí (hondy toyoty ... VW,MB,Škoda)
ted dám asi pašíka zase do plynu a nemám starost že by motour umřel ... nafta má každý rok větší podíl řepky a odchází tak cvstřikovače pak i turba búhvi co ještě
diesel nižžší spotřeba ale častější a drahší servis ... s dieslem musíš najet alespoň 30 za rok anebo mít naftu za 20cku
Naposledy editováno 28.02.2011 20:02:32
Creck píše: Tak trosku se smejete vlastni hlouposti. Mozna by to chtelo neco si nastudovat o perpetum mobile a kdyz v tom budete , tak priberte i zakon o zachovani energie.
Zrovna u vas dvou se ale nedivim, nedokazete pochopit ekonomiku dluh - urok. A o penezich si myslite ze vznikaji praci.
Zavidim vam, takovi lide se maji opravdu na svete nejlip
nevím na čem jedeš-ale chci to taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
nalils někdy a kde aspon litr etanolu do nárže ? asi nikdy co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
felixxx píše: marekparek>
nalils někdy a kde aspon litr etanolu do nárže ? asi nikdy co
ano nalil 50 /50 s benzínem 30/70 s benzínem do 4.7 V8 Jeep a nepřišlo mi to jako nic zázračnýho toť muj názor ale je fakt že ve švédsku toho jezdí mraky a cena je tam nžší než tady za litr toho chlastu