paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:32 | Nahoru | #20281
Spaja: souhlas, taky titan je docela obtizne ohybat, proto to z titanu takhle delaj i ti co z nerezu to normalne ohnou...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:37 | Nahoru | #20282

spajazacatecnik píše: assassin> Když tam nepřidáš materiál a jen to TiGem rozvaříš, tak to jednak bude vevnitř ostrý a jednak se to za chvíli rozpadne.
Takže platí stále ta analogie s tobogánem, na kterým si sedřeš prdel na kost.



ja myslim že to ostrý nebude, ten kořen je hladkej jak prdelka z tvýho tuona a o proudění plynu si taky myslim svoje viz ta gp mašina, v číně ti to ohnou velmi pěkně nebo v UK ale zase takhle se to nekomu líbí a zakládá si na tom svoje umění..

bavíme se tu samozřejmě o trubce do 1 mm stěny ne 5mm na nějakej NASA parovod

Naposledy editováno 31.08.2016 12:39:37

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:42 | Nahoru | #20283

JollyJoker píše: Stev> Tak jsem to nemyslel. Někdo rád vlaštovky,někdo rád hrazdu - někdo rád enduro posez,někdo rád leží na nádrži. Někomu jde všechno a někdo chce jen jeden styl. 999 je pecka a moc mě bavilo, jak to bylo všude rychle a jak to pode mnou předlo, ale na silnici to bylo zbytečný, na okruhu bych si to užil více. HM je divočák. Když sednu,motorku nevidím (prej je na mně malá) a jedeš s mírně zhrbeným stylem do zatáčky,přední kolo skoro pod sebou ta odezva motorky je okamžitá. HM ti pořád naznačuje,že chce zvednout předního kolo.... je to rošťák



A nechceš 1098? O jedné bych věděl.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:44 | Nahoru | #20284

spajazacatecnik píše: V Moto GP to mají takhle taky, ale tam to má opodstatnění, protože to mají zatočený moc:





Jinak na to by se snad dalo i hrát v Národnim.

tvl to je dobrej námořnickej uzel

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 12:54 | Nahoru | #20285

spajazacatecnik píše:
Jinak na to by se snad dalo i hrát v Národnim.



...sem si vzpomnel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 13:18 | Nahoru | #20286
spajazacatecnik> U nástrojů by platilo to co si psal původně mnohem víc,než u motorů.Jde o hladkej průchod vzduchu a čistou rezonanci,nenarušenou těma zkurvenejma svárama,takže na tohle max v Děčínskym divadle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 13:30 | Nahoru | #20287
zmulin> samozřejmě jsem myslel jen když by tam hrál deathmetalovej orchestr. To dá rozum.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 14:47 | Nahoru | #20288
spajazacatecnik> Jo tak to jó,promiň,ale jedině blekmetál.Tomu řiťopichovi z Root by ty sváry určitě vyhovovaly...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 15:34 | Nahoru | #20289

spajazacatecnik píše: drippera> Tuono je možná hnusný ale víš jak to je. Zase jezdí.
A je rozhodně mnohem hezčí než já! Takže i na fotkách se mnou je parádní



No to asi jo. Jo že funguje, to se ví...

Náhodou, multošku už mám přes měsíc a ... ještě jsem na ní ani nejel.

Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 15:35 | Nahoru | #20290
Já se vždycky domníval, že tyhle svařovaný svody se dělají proto, že ohýbat titan co je skoro půsvitnej, nejde, nebo jde hodně blbě.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 15:42 | Nahoru | #20291
A včera jsem byl kupovat škopky v M.C.F. ...

Pořídili jsme si jednoho fungláča! Hondu! No jo, je to tak! Jmenuje se to PCX125 v matné šedé a je to krutopřísné přibližovadlo! Nádhera. Vrní to jak holící strojek, je to model 2017, komplet LED svícení, systém stop and go, stříkačka, 8,5KW a letí to kilo deset! Zásuvka 12V a prostě maximální spokojenost...

No, ale v tom M.C.F. stálo něco, do čeho jsem se zamiloval. A až budu velkej, jdu do ní!





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 16:00 | Nahoru | #20292

drippera píše:
No, ale v tom M.C.F. stálo něco, do čeho jsem se zamiloval. A až budu velkej, jdu do ní!







to chápu taky jsem se do ní "udělal"

E: ale v téhle barvě :





Naposledy editováno 31.08.2016 17:16:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 16:01 | Nahoru | #20293
assassin> je velky rozdil jestli je to origo nebo to co mam treba ja a ja-ne...uz jen ostre vacky a je to letadlo...ale proti ss to samo nejede :) ted me predjelo nedavno r1m na akrapech a to byl mazec...nic podobneho jsem nikdy neslysel..v te cerno zlute je to super

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 16:04 | Nahoru | #20294

DoktorARO píše: assassin> je velky rozdil jestli je to origo nebo to co mam treba ja a ja-ne...uz jen ostre vacky a je to letadlo...ale proti ss to samo nejede :) ted me predjelo nedavno r1m na akrapech a to byl mazec...nic podobneho jsem nikdy neslysel..v te cerno zlute je to super



jel jsem na tom ex-dripperovo, Sko a myslim, ze je docela nasypane, nemuzu rict, ze by to nejelo, ale kdyz vsude ctu jakej je to chuligan a ze skoro nejde udrzet predni kolo na zemi, tak to zas neeee

na svezeni uz tu stejne neni moc prostor, kdybych kupoval 999 tak spis jen abych mel doma neco co se mi libi, ja uz se dneska lip svezu na kole....

Naposledy editováno 31.08.2016 16:05:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 16:31 | Nahoru | #20295
assassin> mas recht..taky se bojim uz...o sebe i o ridicak,ktery by pro me byl mega problem...ale kdyby fakt udelali streeta 1199 nebo 899 myslim, ze by trefili do cerneho. Skoda ze bych si ho nemoh dovolit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 17:04 | Nahoru | #20296

DoktorARO píše: assassin> mas recht..taky se bojim uz...o sebe i o ridicak,ktery by pro me byl mega problem...ale kdyby fakt udelali streeta 1199 nebo 899 myslim, ze by trefili do cerneho. Skoda ze bych si ho nemoh dovolit...



Oba streety uz tu byly kdyz vychazely z 1098 a 848, a trefa se konala se scramblerem a diavelem ... Nemyslim ze by to nevedeli.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 17:51 | Nahoru | #20297
assassin> Tak dobrá,zase tak divoké to není,ale prostě z toho posezu a té síly HM to tak působí. Nové Tuono v nějakém tom ostřejším režimu je daleko větší hajzlík...

Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 18:17 | Nahoru | #20298
Jollyjoker: ja bych neco jeste "ostrejsiho" uz neuridil :) ja mel plny ruce gsxr1000 k1 tech 16x koni je pro me nejspis strop :)
HM by pro me mohl byt slabší, ale lehčí...

Naposledy editováno 31.08.2016 18:18:01

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:25 | Nahoru | #20299
Tifone>

Chápu...

Věřim!

Ale mě právě dostala ta matná, khaki zelená.

Ale úplně totálně.







Stála tam, mezi těma naleštěnejma lakovanejma kundama...

Těsně vedle ní normální, červená 1200S s M50 na předku a v červeném laku. Ne! Tahle byla úplně jiná. Ty plechové (hliníkové) dekle po bocích, ten plastický nápis MULTISTRADA ENDURO a ta matná zelená! Totálně jiná, než všechny ostatní. A vo tom to je. Odlišit se od davu. Alespoň trošku! Prej se to prodává jako teplý housky ale právě hlavně v té červené. Chápu, ale právě pro to bych šel do té matné zelené. GS je proti tomu ošklivej bachor. Multoška je agresivní, moderní a i když docela veliká, pořád to není mastodont typu GS!







Ty masívní ráfky s drátama ven a ty krásné PIRELLI Scorpion TRAIL. Přední kolo 19´´ bude žehlit Valašské ďůry jak nic a už vidím ten příjezd po nezpevněné komunikaci k nějaké horské chatičce. Dycky se mi líbilo MM Gran Passo. Tohle mi přijde podobný. Úlet!160HP na šotolinu? Na silnici to bude král a zvládne to i louku, pole, lesní pěšinu...

Co víc si přát? Snad jen tu výhru ve sportce!

A jedu pro ni!

PCX jsem vzal taky v šedém matu! Vypadá to COOL! Akorát mi na to nesmí padnůt kolečko vysočiny, nevim, čím bych to vyčistil.

















No nic, do obytňáku to vleze, než sa šmejdi začnů učit, mosíme eště neco stihnůt. Beru cérky, obytňák, novů HONDU a nekam zajedeme...












Mějte se tu jak chcete!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:29 | Nahoru | #20300
Jo! A esli sa nekdy podaří rozchodit stařenku, jako že stále věřim, že podaří! Páč už jsem ju víc jak měsíc neviděl...

Nebojté, napíšu report z jízdy vo tom, jak je vzducháč báječnej, jak to stačí, jak to chrastí a jak skvěle to funguje.

Ale zatím počícu, že možná tak na jaře 2017.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:31 | Nahoru | #20301
drippera> Ty jsi dopad

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:38 | Nahoru | #20302

strakon píše: drippera> Ty jsi dopad



Ják? Myslíš si, že se úroveň spokojenosti s motocyklem měří částkou uvedenou na faktůře?

Kdepák příteli...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:40 | Nahoru | #20303
Pamatuj si, že nejvíc je vždycky ten pocit spokojenosti! A ten já teď mám!

A to je co? To je nejvíc!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:41 | Nahoru | #20304
drippera> Takový prďácký stroje jsi měl a skončíš na babetě

Naposledy editováno 31.08.2016 19:42:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 19:59 | Nahoru | #20305
strakon> ale co? Mě by skútr asi taky bavil. Je tam ta volnost pohybu po městě naprosto neskutečná. Flaknes s tím kde chceš, hadry žádný.
Kdyvych nevozil každý ráno haranty a cokla, do práce ideální.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 20:01 | Nahoru | #20306
Teď jsem slez z Tuona. Asi po 50ti km. Hotovej. A Tuono evidente unudeny. Plnej jsem dal asi 4x. Diskotéka.
Začínám přemýšlet o ty radiální pumpě.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 20:03 | Nahoru | #20307
spajazacatecnik> Skůtr je nebezpečná věc, tolik krizovek a i pádů jsem na ničem jiným nezažil

Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 20:05 | Nahoru | #20308
Když jsme ještě u těch důvodů tak je bomba jak se tenkostěnnej titan umí rozsvítit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 20:05 | Nahoru | #20309

spajazacatecnik píše: Teď jsem slez z Tuona. Asi po 50ti km. Hotovej. A Tuono evidente unudeny. Plnej jsem dal asi 4x. Diskotéka.
Začínám přemýšlet o ty radiální pumpě.



A vleze tam? Nedavaj tam schvalne axial k vuli tej kapotce? Jebni tam monobloky, na misto tech nebrzdicich rozpoctovek. Ja vymenil trmeny na MTS1200 a zakus to byl neskutecnej! Velka zmena k lepsimu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2016 v 20:10 | Nahoru | #20310
drippera> si hovno znalec! monobloky tam sou.
Ta pumpa tam vleze. Ale ne z RSV ale naka jiná. Musí se pak trochu kutit s pripevnenim zrcátek, ale na to mám ansabl. V Aspiritu mi typ prej zjistej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist