kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Frennky> jo a to co mám na břiše je chránič!!
Ja vzdycky rikam, ze to je motor pro to kladivo, co je pod tim

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zajoch: byl bych trochu opatrnejsi....ty baterky do 1500,- mi prijdou podezrele levne, nemel jsem zadnou z nich otevrenou, ale tipuju, ze nepouzivaji LiFePO4 clanky, jako ty drazsi (Shorai, ballistic atd.) ale ze tam maji nejake LiPol + elektronika co hlida nabijeni... a toho bych se osobne trochu bal...
Pod 1500,- to rozhodně nejde, na vycházejí kolem trojky, 3200,-, něco takého:
www.motosoukup.cz/zbozi/lithiova-baterie-6-x-racer-pro-motocykly-baterie-ct12b-bs-ct14b-bs-cb16al-a2-sm-detail_4406
www.abmoto.cz/cz/e-shop/913631/c4831-baterie-lithium-jmt-nemecko/baterie-ytz12s-ytz14s-jmt-lithium.html
Jen mi trošku vrtá hlavou jedna věc, origo yuasa má startovací proud 180, tady ty Li náhrady píšou 290, takže teoreticky bych mohl koupit Li se 180 startovacím proudem?

A ty mačety nehorázný co za to chtějí jsou šílený. Ale technologicky / strojařsky to je udělaný prvotřídně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

Já jsem strašná kurva a motorku radši vůbec nepůjčuju

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Zadruhe, tenhle proud zvladne i baterka s malou kapacitou , radove treba ctvrtinovu proti puvodnimu olovu, proto se jako nahrada te olovene baterky doporucuje vetsi liion, ne kvuli proudu, ale kapacite - pokud bys nechal nekde svitit svetla, neco ti zere alarm apod je to prilis rychle vybite a uplne vybiti je pro tuhle baterku smrt. Kazdopadne pokud tam mas nejakej klidovej odber - alarm, ukazatel kvaltu atd - doporucuju baterku pri delsim jak 14ti dennim stani odpojovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale kdyby to bylo OK, tak třeba 240 by mohlo stačit? To jsou nějaký 4Ah... Resp. kolik ty jsi dělal?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A mistr Volejník:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: assassin> Hele nemám tam nic. Bliká ledka IMO, která by podle manuálu měla při delším stání a nehýbání sama zhasnout... Dodělával jsem zásuvku, která brala, tak tu mám odpojenou... A teď to musím proměřit, protože podezřívám, že mi tuhle baterku vybilo a zabilo LEDkový zadní světlo z Číny, že tam zkrátka něco je a bere...
Ale kdyby to bylo OK, tak třeba 240 by mohlo stačit? To jsou nějaký 4Ah... Resp. kolik ty jsi dělal?
Jo ty cca 4Ah sedi na baterku co jsem delal pro bezny pouzivani - i velky V2. I ten start proud sedi. To by melo byt ok. Ty mensi (cca 2,3Ah) 120A start proud jsem delal jen pro okruhovky - 4valce 600ccm...
Promer odber, ja ji pro jistotu odpojoval ikdyz TL nebere nic (co je schopnej namerit beznej multimetr) a bacha na zapojeni, ja naposledy u jaska meril klidovej odber a pak hned nabijeni a zapomel jsem prepnout a vysmahl jsem si multak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek


Naposledy editováno 16.08.2016 00:29:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: VikousS4> Ajaj
Já jsem strašná kurva a motorku radši vůbec nepůjčuju
Ha, já taky!!! V životě jsem žádnéj svůj bajk NIKDY NIKOMU NEPŮJČIL a upřímně řečeno, jsem za to rád. Mám klid a stále své "staré dobré kámoše". Páč takových příhod, že jsem půjčil motorku a ten blbec mi na ní padnul, slýchávám každoročně vážně docela dost a to mi za to nestojí. Když si ji rozbiju sám, moje blbost, ale když mi s tím bezdůvodně škrábne kamarád, známý...?



Jinak to R-Nine T je za ty peníze vážně asi jen "imidžovka". Ten Scrambler od DUC stojí alespoň půlku, ale vypláznout 400 za to BMW by se asi ani mě nechtělo. V této cenové relaci by se dalo najít více strojů, které by mě učinily šťastným.
Jinak Juro jak už jsem psal na FB, rychle se z toho oklepejte a dávejte si kua bacha. Máte děcka!
A Viktore, je to asi blbý, zamrzí to, byl to krásnej, nikdy nepoloženej S4Rs, ale nezbývá mi říct nic jinýho, než, dobře ti tak...



Naposledy editováno 16.08.2016 07:11:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

Jinak podle zvuku videa je vidět, že i ten Angličan je plnej elektroniky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek



Ale stopu jedu dobrou!
Naposledy editováno 16.08.2016 07:38:44
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

