Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: Pepa1098> Tak to mám radost teda... včera sem objednal 4litry motorexu za 1700kč
Zkusím tam asi zavolat a zrušit objednávku...
ser na to, fungovat to bude na vsechno. Sam ho tam mam 20 000km v tuonu a 3000 ve Future
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: ser na to, fungovat to bude na vsechno. Sam ho tam mam 20 000km v tuonu a 3000 ve Future
To asi ale nemyslíš furt ten jeden, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Máš kliku, že mám jeden na prodejně v poličce zašlé slávy z RSV Factory 04.
Díra kotouče na náboj - 64mm
Rozteč šroubů - 6x82mm
Tloušťka nového kotouče - 5mm, Minimum - 4mm
Průměr - 320mm
Boční vyosení - 9mm
Značka - Brembo
Nýty - 9ks
e: počet chladících dírek v kotouči - 63ks, na unašeči 15ks
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Máš kliku, že mám jeden na prodejně v poličce zašlé slávy z RSV Factory 04.
Díra kotouče na náboj - 64mm
Rozteč šroubů - 6x82mm
Tloušťka nového kotouče - 5mm, Minimum - 4mm
Průměr - 320mm
Boční vyosení - 9mm
Značka - Brembo
Nýty - 9ks
e: počet chladících dírek v kotouči - 63ks, na unašeči 15ks
Super, díky Jo teď mi došlo, nelišej se ještě podle toho, zdali je to na Factory nebo normal social, podle třmenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: oioi01: 4 litry oleje za 1700? To je cena i s novou zadní gumou, ne?
Kde kupuješ gumy? Beru jich vagón za takovou cenu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: r-a-k> liší se jen vnitřním "pavoukem", počtem nýtů a váhou, ale všechny jsou mezi sebou kompatibilní, páč uchycení je stejné...
Aha, takže stará Mille a novější RSV rv.06> jsou kontatibilní. A vyosení kotoučů je totožné mezi nima? Nevím proč mám pořád pocit, že v něčem se liší Možná že to bylo v kolech OZ, který jsou trochu jiný stará-nová verze a podle toho je kotouč vyosen podle potřeb brzdiče, radial vs klasika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
r-a-k píše: Aha, takže stará Mille a novější RSV rv.06> jsou kontatibilní. A vyosení kotoučů je totožné mezi nima? Nevím proč mám pořád pocit, že v něčem se liší Možná že to bylo v kolech OZ, který jsou trochu jiný stará-nová verze a podle toho je kotouč vyosen podle potřeb brzdiče, radial vs klasika.
Co já si pamatuju, tak radiály a neradiály jsou kommpatibilní jen s podložkou pod kotouč, ale nevím zda to bylo ofsetem kotouče nebo diskem...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
S tou gumou to byla nadsázka vy lamy mám 4l za cca 600,- tak si nedovedu představit, že bych měl dávat o litr víc... zvlášť když měním 2x za sezonu...
E: Agip Tec 4T, 15W50, 55l bečka
Naposledy editováno 01.07.2014 12:43:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ehmm... gumy budu asi řešit na jaře.. tak co mi nabídnete?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: Mileek> aha, takže si mám koupit 55l bečku a mít doma olej na 10let?
ehmm... gumy budu asi řešit na jaře.. tak co mi nabídnete?
Metzeler Interact K2 - sada 120/70ZR17 a 190/55ZR17 za 3001,-Kč s DPH, ještě mi zbejvá udat 4 sady co nám zbyly z CEC, jsou to funglovky akorát DOT06, loni testovány v Mostě a druhý v provozu a úplně v pohodě, jsou skladovány v temnu a při konstantní teplotě 10-15°C. Prostě se tenkrát vzalo 20 sad a ojelo se jich jen 12sad. Pak se na ně zapomnělo, bo před nimi udělal skladník barikádu z autopneu a znovu se objevily loni , 4 sady už jsem udal a vše OK...
e: takže už jsou jen 3 sady...
Naposledy editováno 01.07.2014 13:07:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
E: jo a v kolika točkách má to moje tuono max. krouták?
výkon prej v 9,250, ale ktouták píšou všude jiný...:/
Naposledy editováno 01.07.2014 13:17:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: oioi01> toz taky zalezi jake Tuono, protoze 2generace s RR motorem ma dve verze motoru a 1generace se mi zda ze je taky s dvema typama motoru, ale nejsem si jistej
no měl bych mít rok 03, ráno se podívám co mám na motoru za typ...
Jo a ted sem si všiml, že na kyvce mám zadní gumu 180 i 190, i v TP jsou 2 rozměry gum?
Obouváte někdo i 180ky? Nebo se blbě nazouvají, nezvládají krotouták v náklonu, atd...?
oioi01 píše: dewwil> tak já se třeba za pár měsíců ozvu... kolik tak vyjde poslat poštou sadu gum?
E: jo a v kolika točkách má to moje tuono max. krouták?
výkon prej v 9,250, ale ktouták píšou všude jiný...:/
Asi cca 200,-Kč, ale na poštu s tím nejdu, to jsem línej...třeba pojedeš do Prahy tak se domluvíme na osobním odběru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |