kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.04.2023 09:50:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: DrDNA01> karbonová nádrž je pěkná. Já budu rád, když nějak dotlačím do finiše alespoň blatník
Já se s tím pral na krytu řetězu. Lakoval a brousil jsem to snad stokrát. Nakonec jsem to hodil do matu. To ty bublinky nejsou tolik vidět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: zmulin> Jenže ty seš sereblita...
Hrubka-kamos a dohodli jsem mu něco dalšího.
Střecha - tesař znamej z hospody,krytina znamej z volejbalu
Topení- Kamos,dělal sem mu podrztasku
El.- Nejdřív takovej pitoma,ale prez kamose a levnější než můj strejda
Obklady,dlažby- nakoupeno od kamose myho táty … za půlku už predtim slušný ceny
….. a stejně na M1200S nezbylo jak jsem si myslel a bránu budeme dodelavat teď .Docela dost věcí,hlavně venku jsem si dělal sám…
Naposledy editováno 04.04.2023 10:25:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Udělat ze starých dílu nový taky něco stojí. A neřekl bych, že úplně málo.
Částku nevím. Tipnu si, že všechny ty laky, povrchovky, motorový díly, těsnění, gufera, ložiska, lanka, vylepšení a repase tlumičů, brzd,....... můžou vyjít třeba na 150? Nevím. To je odhad.
Neblázni...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale je dobře, že někdo umí komplet zrenonovat motorku jako je Ducati třeba do kila. Já bych to asi nedal.
Naposledy editováno 04.04.2023 13:04:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale co budu psát, když mi opravujou motor S4RS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Koudy01> ...u tý Laverdy mi to ještě trochu dává smysl...u M900 ...no...ehm...
Ale co budu psát, když mi opravujou motor S4RS
Měl jsi tam rovnou nacpat motor z 1098/1198
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: t_freedom> a už se ví co to způsobilo?
Jo, uz davno. Freedom..
Naposledy editováno 04.04.2023 14:10:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Hrubka-kamos a dohodli jsem mu něco dalšího.
Střecha - tesař znamej z hospody,krytina znamej z volejbalu
Topení- Kamos,dělal sem mu podrztasku
El.- Nejdřív takovej pitoma,ale prez kamose a levnější než můj strejda
Obklady,dlažby- nakoupeno od kamose myho táty … za půlku už predtim slušný ceny
….. a stejně na M1200S nezbylo jak jsem si myslel a bránu budeme dodelavat teď .Docela dost věcí,hlavně venku jsem si dělal sám…
...a zámkovka sadarmo + kámošový bolavý záda a shozený tři kila
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Měl jsi tam rovnou nacpat motor z 1098/1198
Twl, jel si na tom někdy...? To zvedá kolo furt i s tímhle motorem...natož s 1198mou...
Ostatní blahosklonně přehlížími s blbejma kecama... Tifone, zatim to není až tak otevřený...bohužel
t_freedom píše: l...u M900 ...no...ehm...
To je už to....jak se to ....už vím, youngtimer. A ikona designu taky.
Laverdu pozná jen hrstka lidí. Zbytek si myslí, že je to jen nějaká maloobjemová verze zxr.
Naposledy editováno 04.04.2023 15:06:07