Téma: moto - foto hádanka

6.3.2015 v 19:27
Podle mne prima nápad - převzatý z jednoho cestovatelského blogu.

PRAVIDLA:

Fotku vkládá POUZE ten, kdo uhodl tu předcházející.

Vkládá jednu fotku, případně s odstupem času druhou z jiného pohledu jako nápovědu.

Ten, kdo fotku vložil, potvrdí správnou odpověď, označí toho, kdo první uhádl, v novém příspěvku a potvrdí správnou odpověď

Pokud ten, kdo uhodne nevloží nový obrázek do 24 hodin, může nový obrázek vložit kdokoliv (zase jen jeden).

Co takhle cestovatelská hádanka z našich fotek z cest? Uhodnete kde je foceno:

Naposledy editováno 07.03.2015 09:23:33

13.9.2015 v 23:07 | Nahoru | #1831
lubon>Jen tak pro pořádek, byl jsi na gáblik v hotelu Rezek ve stejnojmenný díře jak píšeš. Já tam byl před pár léty v zimě, a ten převlečenej dřevěnej Krakonoš tam ještě nebyl. A jejikož jsem se soustředil na jen něj, tak nějaký čas trvalo než mi to v hard-discu naskočilo. V mém věku se už neoplatí kupovat nějakej novej a rychlejší.

13.9.2015 v 23:26 | Nahoru | #1832
Bobík

14.9.2015 v 15:07 | Nahoru | #1833
lubon> Krásná ukázka že na motorce když se trochu chce se dá cestovat furt dokud přehodíš nohu přes sedačku ...

Dobrý motto, a ba přímo skvělý přístup k věci, jen aby nám vydržel co nejdýl...
A pokud ještě k tomu toho svýho pěknýho naleštěnýho eSeSáka třeba někdy vyměníš za GeSáka, možná že se to bude líbit ještě více. Ale jak píšu, možná.
Je to věc názorů, možností a zkušenosti každýho soudruha.

A vzapěti už vám tu vkládám fotky.

14.9.2015 v 15:56 | Nahoru | #1834
Vyhrabal jsem vám něco zajimavýho ze svých starších výletu. Dostali jsme se během tý cesty do těsný blízkosti jednoho z nejmenších mezinárodních letišť.
Hned u ranveje je vidět běžná cesta s provozem. Při přistávaní letadel tam sice svítil semafor s červenou, a platil zákaz vstupu, ale koho by taková maličkost zajímala. Letadla přeletávala při přistání nad tou cestou ve výšce cca 2 až max. 5 metru. To jsem byl posranej strachy, a sledoval jsem to uctivě zpovzdáli, nevlezl bych tam ani náhodou. Startovalo se ale na druhou stranu, viz fotky, to bylo bezpečnější, nicmeně při startovní forsáží většiho dopravního letadla, když stál někdo poblíž osy motoru, byl to pocit jak na centrifuze při přetížení 2 G.. A kdo na to koukal s otevřenou hubou, měl jistotu že mu ten tlak okamžitě projede vnitřnostna a vyletí analkem ven Potkali jsme tam i dost čechu, byli tam sice většinou auty, takže se da předpokládat, že to asi bude dost profláknuty.
Takže se teď ukažte, kdo že si tam všechno byl profouknout si tělní dutiny.

2 reakcí na tento příspěvek moto - foto hádanka

14.9.2015 v 16:03 | Nahoru | #1835
ostrov Skiathos Řecko

14.9.2015 v 19:54 | Nahoru | #1836
Bobík.> Ty brďo, to musí být nářez, dobrej adroš, to se mně líbí V Řecku jsem byl nejdál kousek pod Thessalonikou když jsme se vraceli okružní jízdou po Balkáně. Ale něco podobného jsem zažil na Mošnově když začala nahazovat motory vládní TU 154, kurva to jsem se nažral toho leteckého petroleje a vlasy jak pochcaná sláma

14.9.2015 v 22:51 | Nahoru | #1837
mili001> Dlouhej čas mlčení, už jsem myslel že s náma nehraješ. A přece, správna trefa. Bylo to až moc rychlý, takže je vidět že jste tam asi dovolenkovali. Pěknej ostrov sice jen s necelými 25 km asfaltu, Ale 150 kiláku nádherný šutro-šotoliny. Pěkně jsme se tam vyřádili. Vpravo je to focený letiště. S dráhou o délce jen 1600 metru. Na fotkách je začátek a konec dráhy.

A za odměnu nám tam něco pěknýho prdni.

14.9.2015 v 23:30 | Nahoru | #1838
lubon- Byl to tam pěkný a parádní vopruz. Ten ostrov byl skvělý zakončení sezony. Natočil jsem si tam na mobil i pár startu a ještě zajimavějších přistaní. Měl jsem z toho bobky a držel jsem se v úctivý vzdálenosti. Nechápal jsem hrdiny, kteří stáli přimo před dráhou, vyskakovali přitom do výšky jako by se chtěli dotknout kol, a ještě si to točili . Zajímavej adroš, asi jinej nějakej lepší oddíl . Anebo nemaj žádnej vztah k angličtině.

Já porád vidím v hlavě scénu z už staršího filmu Hlava 22, jak se nechat pěkně přefiklnout letadlem. Film si sice už moc nepamatuji, ale tu scénu vidím stále . Chtěl jsem tu něco hodit na skouknutí, ale nějak mi to nejde stáhnout.

Naposledy editováno 15.09.2015 11:25:49

14.9.2015 v 23:31 | Nahoru | #1839

15.9.2015 v 12:25 | Nahoru | #1840

chudela.pipa píše: jasná věc že hradec nad moravicí,foceno ze spodní části parkoviště,červený zámek :))

Něco jsem přehlíd?

15.9.2015 v 13:15 | Nahoru | #1841

Bobík. píše: lubon>Až večer dojedeš z cest, tak mi potvrď můj tip, že jste si zašli (pardon zajeli), na ten oběd na Krakonošovo panství. Jserm si tim 100% jistej, protože na terase tam s tebou sedí Anče, Kuba a hajnej . A ten dřevěnej medvěd dovezenej z Polska , co stojí vedle, a co mě na chvíli zmátl, je na tuty zamaskovanej Krakonoš. Poznávam i tu jeho hůl, i když ji má dobře zamaskovanou jako nějaký rádoby poutač. Už vím že jste tam společně měli nějakej workshop. a kuli jste tam nějaký pikle . A já potom pustím do světa, kde že jste to byli, a kdo to na vás práskl. To ať to má nějaký úřední postup, a já se nepředbíham. Co když třeba zabral přes sobotu u Renky CML? A vzhledem k tomu, že to tajný místo kde jste obědvali je tam je od nich celkem relativně kousek, tak je šance, že pokud dnes někam vyjela, tak možná jela i kolem, a třeba se trefí i bez CML .A raděj ať to dá ona, protože by určitě pokračovala českými luhy a háji, a já už mám tady pro vás nachystaný pěknej špek z dalekých krajů a tam se asi trochu zasekneme..., anebo taky ne...kdo ví svět je malej.

CML by možná zabral, ale hlídala jsem své ratolesti. Takže jsem jezdila jen autem a když jsem viděla kolik motorkářů jezdilo o víkendu, teda hlavně na trase Hanušovice - Kopřivná - Šumperk - nejradši bych to auto zahodila a sedla na motorku , no ale někdy to prostě nejde. Zas tak za rohem to není Bobíku, ale určitě to mám blíž než Ty . Krásně výletujete, krásné fotky ... jen tak dál ...

15.9.2015 v 14:03 | Nahoru | #1842

jongi píše: Něco jsem přehlíd?

Jo, tohle

15.9.2015 v 14:37 | Nahoru | #1843
1100Virago> Já nikdy nebyl žádnej lumen :D

15.9.2015 v 21:32 | Nahoru | #1844
Bobík.> Hlava 22, na to jsem čuměl jak péro když ho na tom molu? sundal tím křídlem, tenkrát nepochopitelná věc jak to natočili, na tu dobu dost drastická scénka. Ale jenom zpátky k tomu letišti, to tam jako nikdo nehlídá?, všude samé ploty, fyzická i elektronická ostraha kvůli bezpečnosti cestujících a tam kdyby jsi naklapal tak to éro sundáš vzduchovkou

16.9.2015 v 08:21 | Nahoru | #1845

lubon píše: Hornetyk> Co Martina, ještě s Váma jezdí, tady na fóru se už dlouho neobjevila.

Tu jsem už neviděl nejmíň rok, ono teda i těch vyjížděk je nějak míň. Ani nevím, jestli ještě má ten kšeftík u Telecomu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto - foto hádanka

16.9.2015 v 11:24 | Nahoru | #1846
Bobík.> hraju pořád, ale já na tu cizinu moc nejsem

16.9.2015 v 12:13 | Nahoru | #1847
mili001> hrad LICHNICE.

16.9.2015 v 12:25 | Nahoru | #1848

16.9.2015 v 12:49 | Nahoru | #1849
Rubi> já vím, už jdi jí viděla je to tvoje

16.9.2015 v 13:30 | Nahoru | #1850
JirkaMetal: Náměstí ve Štramberku s trúbou v pozadí, ale na řadě je Rubi, takže by měla dávat ona.

16.9.2015 v 15:22 | Nahoru | #1851
1100Virago> Prosím o omluvu,už vím jak to funguje,no nováček

16.9.2015 v 15:25 | Nahoru | #1852

JirkaMetal píše: 1100Virago> Prosím o omluvu,už vím jak to funguje,no nováček

To neva zaplatíš všem pivo s my budem dělat, že jsme to neviděli :)

16.9.2015 v 15:30 | Nahoru | #1853

jongi píše: To neva zaplatíš všem pivo s my budem dělat, že jsme to neviděli :)

Už sháním číslo na Provident

16.9.2015 v 15:49 | Nahoru | #1854
JirkaMetal>

Vidíš jak si kreativní :)

16.9.2015 v 15:50 | Nahoru | #1855
lubon>Zdar. Něco málo k věci. Nejsem znalec poměrů, odborník, politolog ani ekonom. Jen jsem si tu zemi oblíbíl, ostrovy ještě více a jezdím a létam zde poměrně často. Toto je jen můj náhled na věc. Myslím si že Řecko už samo o sobě je v EU unikum. Jejích mentalita, pohodový a salamistický přístup k řešení jakýchkoliv problému je skvělý a zaroveň i k nasrání. A pro nás středoevropské kutily, navyklé víceméně na jakokoliv soustavnou celoživotní nejen pracovní aktivitu a soustavnou buzeraci různých rádoby úřadu, je to až udivující jak to tam může fungovat. To platí potažmo pro všechny balkánské země, ale ty buď nejsou v EU, nebo tam jsou krátkou dobu, a EU tam ještě nestačila promrdat kvanta miliard šekelu na cokoli smyslného či nesmslného, tak jak to má v popisu práce. Řecko tam už je skoro pár desítek let, a teoreticky by nějaký výsledky mohly byt vidět. A jak ukazuje současný vývoj, tak vidět nějaký jsou . No a řecký ostrovy se mi jeví povětšínou jako ještě větší unikum. To co na pevnině (snad vlivem a tlakem Deutsche EU) se pomalu stává standartem, na ostrovy ještě asi dlouho nedorazí. A snad je to i dobře, protože představa že by tam na každé polní odbočce byla závora, nebo tam bylo 5 značek zakazujících vjezd motorek či čehokoliv jinýho, tak jak to vidíme v našich končinách, je celkem flustrující. Asi to tak ale nakonec dopadne stejně, ale doufám že já se toho už nedožiju. Zářný je příklad nám celkem známýho pěknýho Chorvatska. Jezdili jsme tam v 90 letech, a těsně po té jejich celkem nesmslné geopolitické válce. Pohoda, přátelská atmosféra, ochota a vstřícnost. A spousta věcí samozřejností a zadarmo !!! A dnes ? Bez kuny se nedostaneš skoro na žádný kopec, Platiš on line i za dýchání. Kdo tam jezdí delší čas, zná poměry, má možnost srovnávat, ví o čem píšu. No comment. Ale i na chorvatských ostrovech panuje trochu jiná, uvolněnější atmosféra než na pevnině. Sice do jižnějších balkánských zemi to má daleko, ale rozdíly proti pevnině jsou znát. Ale zpět k tomu nehlidanýmu letišti. Na první pohled to vypadá že vzhledem k jejich pohodové mentalitě a přístupu k čemukiliv, tam na tuto činost asi nezůstaly peníze, a proto na to asi nejsou lidi. A proto se to řeší jen nějakýma cedulema. Za EUněmecký prachy, které by do to toho museli vrazit, si raději koupili z Německa nějakou ponorku, tanky, či kanóny, aby se chranili třeba před před případnou tureckou invazí. To že jsou oba státy členy NATO, jím nebraní na sebe mířit kanony a mít letadla v plný pohotovosti protože co kdyby. Takže při letištním odbavení v hale tě projedou jak kartáč vlasy, musíš vyhodit i 2 deci vody kterou před nimi piješ, a málem i rozžvejkaný žvýkačky, protože co kdyby si žvýkal Semtex. Ale vnější ostraha, dle mého názoru je na první pohled poměrně slabá, někde vypadá že veskrze žádná. Aspoň se to tak na první, a i na druhý pohled jeví. Plot pokud je, býva natažen jen z přední strany, a končí po pár stech metrech. Viděl jsem to podobně na více ostrovních letíštích, ať na Samosu, Ikarii, Zakyntosu. Byli tam povětšinou varovné cedule, či maximálně nízký plůtek, snad jako ochrana před kozami, aby se jim nepásli po dráze. Pro lidi by to nebyla ale žádná překážka. Ale i když jsem jezdil terénem kolem letišt, nikdy jsem se nepokoušel o překročení té marginální ochranné linie. I když to vypadalo že jsem tam v té rozpálené pustině sám jen já a kozy, Jednou, shodou okolností zrovná na Skiatosu, mi rentgen při odbavení objevil v kufru něco, co jim připadalo jako rozložený samopal. Nechtěj vědět co následovalo. Přítomní turisté z různých zemí, čekající zde na odbavení, si to určitě pamatují dodnes. A jak neumím anglicky, tak jsem se to tam naučil za 3 minuty Pod dohledem zakuklenců s namířenými sapíky, kteří se v té odbavovací siestě tam, vynořili ani nevím odkud během chvílky, se ale po vysypaní kufru na zem vše vysvětlilo, omluvili se, a zdánlivě salamistický koloběh života šel dál. Takže už jsem za ta léta trochu znalý poměru, nevěřím všemu i když to vypadá zdánlivě klidně, a i když se tam flákam na motorce, ATV či bugyně kolem letišť, zbytečně nepokouším osud kam až můžu zajít. Totež platí na okolí různých kasáren a vojenských objektu, kterých je na ostrovech dost. Možná si někdo pamatuje ne zase tak starou aféru s českými turisty, kteří si tam fotili nějaká opuštěná kasárna, pro účely inspirace do PC hry, a ti pak strávili poměrně dlouhou dovolenku v jejích nápravných zařízeních, než se to jakž takž vysvětlilo. A to měli štěstí že je hned nezastřelili jako špiony. Už jsem viděl párkrat v tamních přístavech, že když tam kotví vojenské lodě, rozvěsí tam kolem ní cedule z nápisem zákaz jejich fotografováni. Sice je jim to prd platný, protože turiste na to serou, ale já už seznámem se zdejší pohostinnosti matných hlavní sapíku, bych to nepokoušel. Takže tak. to je pár mých poznatků z řeckých ostrovu a jejich zabezpečení třeba zdejších letišť. A vzhledem k tomu co jsem tam zažil, tak jsem trochu udiven z toho, jak tam tamní soudruzi hlídají třeba Schenegenskou hranici, Asi to je fakt všechno o penězích, a oni na to z EU nedostali peníze. Ale na to si snad každý z nás vytvoiří názor sám.
PS. Bylo to celý mimo tuto naši hru. Vzdáleně se ji to síce týka, ale pokud by to tu někomu vadilo, tak sorry, bral jsem to jako odpověď.. A jen tak mimo hru, pro zpestření vkládám 2 fotky z těchto míst o kterých píší, a které se týkají i tohoto tématu. Projel jsem lán světa, ale dlouho jsem nepochopil význam těchto dopravních značek, která jsou tam k viděni na cestách. Pokud k tomu něco víte, hoďte tu svůj názor, ať se trochu pobavíme, než nam tady milá Mili připne nějakou fotku z cest.

16.9.2015 v 15:54 | Nahoru | #1856
mili001>Sorry. Ten svůj článek jsem psal 2 dny. Takže jsi mě předběhla. A já přišel o možnost zase zabodovat. Předběhlo mě vlastně sposta lidí, takže omluva všem.

16.9.2015 v 15:55 | Nahoru | #1857

jongi píše: JirkaMetal>

Vidíš jak si kreativní :)

Mě nedělá probléma udělat si i srandu sám ze sebe,Ti co Mě znaj ví příště beru lupu,abych to fffčas přečetl ,než udělám fooo.paa

16.9.2015 v 20:38 | Nahoru | #1858

16.9.2015 v 20:42 | Nahoru | #1859

mili001 píše: JirkaMetal> já věděla, kde to je, jen jsem si pořádně nemohla vzpomenout na správný název Vybavily se mi uši , ale k nim Štenberk a přitom jsem věděla, že ten to není