Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: Ozzy: no aby vsechno zvladl clovek sam to by byl fakt superman...
Mysleno alespon rozdelat a poskladat motor a tak. Fajn, na brzdu to vezmes. Fajn, ojnice a pisty koupis. Fajn na frezovani kanalu zajedes nekam kde je vybaveni.
Ale vis jak to myslim, proste se v tom porajpat sam, proste to odvezt nekomu a rek udelejte, to uz moc nechapu.
Ale rikam, fandim Vam A rad to tady ctu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Stev píše: Ozzy_> já už sem línej i vyměnit brzdovku a sundat kola na přezutí
Ja se zase uprimne bojim tydle veci sverit servisu, protoze na dromu jsem zavislej na tom ze nekdo neco nahodou nezapomene ... a pokud to neni fofr na dromu ve stresu, tak si to rad udelam. Ale na to rozhazovat motor nemam zkusenosti ani znalosti ...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
jsou dve varianty z RSV jedna 25-61 intake mebo 20-59 intake...
Ozzy_ píše: Ja se zase uprimne bojim tydle veci sverit servisu, protoze na dromu jsem zavislej na tom ze nekdo neco nahodou nezapomene ... a pokud to neni fofr na dromu ve stresu, tak si to rad udelam. Ale na to rozhazovat motor nemam zkusenosti ani znalosti ...
To máme podobně,já na svojí motorku taky hned tak nějaký kopyto šáhnout nenechám,proto jí vozím k Fandovi(2h cesty)a připadal bych si jak hrozná píča,kdybych ho nechal udělat motor a pak mu řekl,aby nedělal brzdy,že mu nedůvěřuju. Přestože mě práce na mašině hrozně baví,tak chápu,že jsou lidi,který to umí líp a kupodivu sem tam potřebujou na jídlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: Yosh: skoro bych rekl ze ji furt ma...
ano ano, ještě ji má. Nedávno se mi k tomu přiznal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: Mysleno alespon rozdelat a poskladat motor a tak. Fajn, na brzdu to vezmes. Fajn, ojnice a pisty koupis. Fajn na frezovani kanalu zajedes nekam kde je vybaveni.
Ale vis jak to myslim, proste se v tom porajpat sam, proste to odvezt nekomu a rek udelejte, to uz moc nechapu.
Ale rikam, fandim Vam A rad to tady ctu.
Plno veci si dodelavam do detajlu sam. Jak se rika co si sam neudelas to nemas. ALE: Jsou urcity veci co dani lidi maji uz zmaknuto nebo umi v tom chodit, tak proc se budu nekolik mesicu, ucit, studovat o dane problematice kdyz dany clovek co to umi, to povazuje za rutinu a udela podle predstav.Ano, zaplatim za to, ale vetsinou to jsou lidi co to berou jako konicek a cena neni takova, jako kdyz davas zakazku do fabriky. Takze jsem na tom lepe, jak casove tak i financne. Vlastne diky bohu ze jsou v dnesni dobe jeste ochotni lidi co radi pomuzou(vyrobi,poradi, zaridi) a nemaji natazenou ruku mezi futrama na penize. Samo ze za praci rad zaplatim i nekdy sam od sebe vice, z duvodu ze si cenim daneho cloveka snahu pomoci a ne jen vidinu vydelku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
není co dodat řekl jsi to přesně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: Ja se zase uprimne bojim tydle veci sverit servisu, protoze na dromu jsem zavislej na tom ze nekdo neco nahodou nezapomene ... a pokud to neni fofr na dromu ve stresu, tak si to rad udelam. Ale na to rozhazovat motor nemam zkusenosti ani znalosti ...
Jj, v tomhle tě chápu, ale věř, že neznám servis kterej by to pustil bez funkčních brzd do provozu. To si na triko nikdo rozumnej neveme. Já mám pobyt na svobodě rád1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Jj, v tomhle tě chápu, ale věř, že neznám servis kterej by to pustil bez funkčních brzd do provozu. To si na triko nikdo rozumnej neveme. Já mám pobyt na svobodě rád
No nezazavlackovany desticky uz jsem zazil (nastesti ne na moji motorce).
Edit: Na svy sem zazil jen prkotiny, jako uskriply odvzetrani nadrze pod nadrzi (se mi malem srolovala dovnitr), nakrivo namontovana kapotaz, atd. Ale na duvere to neprida.
Naposledy editováno 19.06.2014 22:03:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: No nezazavlackovany desticky uz jsem zazil (nastesti ne na moji motorce).
Edit: Na svy sem zazil jen prkotiny, jako uskriply odvzetrani nadrze pod nadrzi (se mi malem srolovala dovnitr), nakrivo namontovana kapotaz, atd. Ale na duvere to neprida.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: dewwil> už makáš?
Až od pondělka, co se posralo? Už mám asi pět zakázek na opravy, ale ještě bych tě někam vměstnal1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Chtěl bych amanna trochu zcivilnit co se týče ergonomie. Doma mám domina a ty jsou ještě víc zavřený než origo.
Ty origo povolit v pojišťováku aby držely jen na jednom šroubu se dost bojím.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
jen si to tady trošku označkuju, a tak trošku se pochlubím....
Včera sem si totiž domů dotáhl jednu italskou kasičku, Tuono 03, takže zde asi budu za chvíli házet plno otázek, až se v tom začnu vrtat....
snad si brzo aktualizuju profil... jediné co sem při koupi objevil byly popraskané příruby na sání a jaksi zatmelované těsnení pod víkem ventilů... je to časté? jinak by měla být tech. OK...
Dík Adam
Naposledy editováno 25.06.2014 17:45:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: Dej tam z Futury
Futurá má ale 10mm objímky vidlí voe
Jo tu fotku jsem nestihl, pošlu ti to zítra. Sorráč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Futurá má ale 10mm objímky vidlí voe
Jo tu fotku jsem nestihl, pošlu ti to zítra. Sorráč
co myslis tema 10mm??
Tak chvatej, at vim kam poslat tesneni aby mi je udelali na zakazku
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
nevíte kde stáhnu manuál-příručku na Tuono 03?? tady na m.cz není...
Dík
Naposledy editováno 25.06.2014 17:52:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |