kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...já myslím že to pak s tím zvaním Fanda na NDV vykompenzoval, nemyslíš? ...
.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na fb se dohaduju v jedne skupine s borcem, co tam daval video jak po zime vyndal svice a odpojil vstriky a protacel motor naprazdno. A az pak to sel projet...
Pisu mu, ze je to pro motor super, ale jaky je rozdil jestli motor stoji 6 mesicu a jaky kdyz 1 mesic....??
Podle me by to musel delat i za 14dni, aby to melo smysl...
Vyznam to ma treba po slozeni motoru nebo kdyz motor stal nekolik let, takze vypustit, napustit a protocit naprazdno...
A on furt pise, ze rozdil tam je veliky uz po pul roce stani...
Tak kdo ma pravdu????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Potrebuju technicky nazor....
Na fb se dohaduju v jedne skupine s borcem, co tam daval video jak po zime vyndal svice a odpojil vstriky a protacel motor naprazdno. A az pak to sel projet...
Pisu mu, ze je to pro motor super, ale jaky je rozdil jestli motor stoji 6 mesicu a jaky kdyz 1 mesic....??
Podle me by to musel delat i za 14dni, aby to melo smysl...
Vyznam to ma treba po slozeni motoru nebo kdyz motor stal nekolik let, takze vypustit, napustit a protocit naprazdno...
A on furt pise, ze rozdil tam je veliky uz po pul roce stani...
Tak kdo ma pravdu????
Jakej to má význam? Auto co stojí rok taky neprotáčíš se vstřikama a svícema venku nebo jo? Beru to u nikdy nezprovozněný moto. Kdy máš vršek zalitej trochu olejem a zakonzervovanej bez benzinu atd.
U karbcu se občas vypouštělo a nechalo se to suchy. Asi i zvlášť s tím dnešním benzinem to je u karbce lepší. Ale jinak mne nenapadá proč.
Ale nejsem motorář.
Asi nejlíp odpoví Pertadak, ten sprovoznoval novy moto a naservisoval habakuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja prave z technickeho hlediska nevidim zadny rozdil mezi motorem co stoji pul roku nebo 14 dni...
Pokud ma dobry olej a normalni teplotu...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: P_B> je to na stejne moto jako mam ja, rsv...
Ja prave z technickeho hlediska nevidim zadny rozdil mezi motorem co stoji pul roku nebo 14 dni...
Pokud ma dobry olej a normalni teplotu...
Hlavně když něco vymontuje má velkou šanci že tam může třeba oklepnout něco ze svíce nebo i ze vstřiku a jak tím pootočíš třeba i něco může spadnout a je to víc škody než užitku
Kdyby to stálo 10let někde ve hnoji tak by to dávalo asi smysl se tam kouknout kamerou, ale jinak mne to smysl nedává.
Teď mám asi od října motor bez oleje a hrabu se v tom ze strany spojky, to bych to asi teda měl taky udělat
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Taky myslim, ze to ma smysl jen u motoru co se zrovna poskladal (ale tam by se melo pri skladani vsude kapat olejnickou) a nebo kdyz stal 2-3 roky a olej uz nema takove vlastnosti...
U motoru s dekompresorem a nakopavackou se to asi dela ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: P_B> vstriky asi odpojil jen konektorem...
Taky myslim, ze to ma smysl jen u motoru co se zrovna poskladal (ale tam by se melo pri skladani vsude kapat olejnickou) a nebo kdyz stal 2-3 roky a olej uz nema takove vlastnosti...
U motoru s dekompresorem a nakopavackou se to asi dela ne?
Když skládáš motor, mažeš všechno spešl skládacím olejem, měl by tam vydržet než přiběhne olej mazacíma kanálkama. Netuším jak je to u závodních motorů.
Ale do sekačky, řetězovky, křoviňáku jsem nikdy nekapal ani to neprotáčel. Jen dekompresor napumpovat a jedem. A zatím se mne nic nepodělalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> auto?
Jj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> to pujcene nebo ses pokusil opravit volvo?
Hadej…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Hadej…
Tak se pochlub...
Ze by mel Freedom uz i auticka, vedle panenek?