Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
15.8.2012 v 13:58
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Je mi líto a vážně jsem si tím jistý, že to nejde. Myslím jedno jediné ložisko jsem sehnal, ale k čemu, když ti chybí ten zbytek. Takže bohužel allballs. Měnil jsem to loni na podzim, problém s tím žádný nebyl, vše sedělo, kvalita se zdála ok, ale to může člověk posoudit opravdu až po nějaké době. Cenově to není žádná láce, protože je sada pro přepákování, sada pro kyvku a sada pro horní uložení tlumiče zvlášť, dohromady celkem kotel. Já měl vše zarezlé, válečky z ložisek vypadaly, pouzdra vydřená, takže jsem bral vše komplet.
Animals21> měl jsem to taky tak. Prostě kaput. Ale to jsem zjistil při první kontrole po koupi. Držel jsem to při životě čistěním a spoustou vazelíny
. Tvůj dotaz tady jsem registroval, odpověď žádnou. Během času jsem taky nic nenašel. No co, už teda hotovo. Vše ok a sedělo. Jak píšeš.
S živitností takových věcí moc zkušenost nemam. Kyvka snad vydrží. Přepakování uvidíme. Defakto celý život pds kloubky
. Oproti tomuhle fakt zlatá věc.

S živitností takových věcí moc zkušenost nemam. Kyvka snad vydrží. Přepakování uvidíme. Defakto celý život pds kloubky

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
To jsem to asi pochopil špatně, nevěděl jsem, že už to máš hotové, nebo jsem reagoval pozdě, to sorry.
PDS je - minimálně pro mě, jakožto lamu - lepší řešení. Jak z pohledu servisní náročnosti, tak že nic nečumí pod kyvkou. Jestli je to "horší", já se svým skillem vůbec nemám šanci poznat a kucí od KTM asi věděj, co dělaj.
Ta taštička, co máš na předním blatníku, to je od Acerbis za cca 550Kč nebo jsi narazil na něco levnějšího?
PDS je - minimálně pro mě, jakožto lamu - lepší řešení. Jak z pohledu servisní náročnosti, tak že nic nečumí pod kyvkou. Jestli je to "horší", já se svým skillem vůbec nemám šanci poznat a kucí od KTM asi věděj, co dělaj.
Ta taštička, co máš na předním blatníku, to je od Acerbis za cca 550Kč nebo jsi narazil na něco levnějšího?
Animals21> použivam enduristan fender bag. Dělaj se dvě velikosti. Mám tu menší. Brašnička je vodotěsná a vozim v ní (dvě tenké duše, pumpička, malé montpáky, lepení, tekutý kov).
Je to dražší než acerbis. ALE...nejsem tak bohatej, abych si kupoval levné věci! Enduristan patří mezi top značky, společně s dalšíma. Pak už zaleží třeba na sympatii ke značce. Použivám třeba i jejich brašny blizzard nebo tankvak. Vše jsou promyšlené produkty, které vydrží.
Je to dražší než acerbis. ALE...nejsem tak bohatej, abych si kupoval levné věci! Enduristan patří mezi top značky, společně s dalšíma. Pak už zaleží třeba na sympatii ke značce. Použivám třeba i jejich brašny blizzard nebo tankvak. Vše jsou promyšlené produkty, které vydrží.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Neměl bych problém do toho zainvestovat, ale nakonec jezdím lehký off kolem komína, takže bych se v případě defektu nějak vrátil i na píchlém kole a v případě větší poruchy bych to nějak dotlačil někam, kde by mě byl někdo schopný vyzvednout u nějaké polní cesty. Líbily by se mi na WRku třeba Ligurské Alpy a pak bych řešil držáky brašen a prostě něco do těch zavazadel nasypal, ale tam se spíš vydám stejně na velké moto.
Animals21> uložný prostor si každý volí a plní dle svých požadavků a výletů...jeden nářadí, druhej cíga a slunečni brejle
.
Existuje spousta typů zavazadel, které žadné držaky brašen nepotřebují.
Případ větší poruchy by příjít nemusel...je to přece WRR
.

Existuje spousta typů zavazadel, které žadné držaky brašen nepotřebují.
Případ větší poruchy by příjít nemusel...je to přece WRR

cong156> No příští ventily vidím taky tak že vyndám motor
Je to hodně práce ho dostat ven ? S tím přehledem jsem na tom stejně
Ad ložiska: Není to samozřejmě uplná náhrada, jak píše animals21 tenhle rozměr co yamaha použila se prakticky nedá sehnat. Takže jsem našel ložiska podobná jen na šířku jsou menší, ale co jsem koukal na silová zatížení tak jsou stejná někde píšou i vyšší takže si myslím že budou fungovat. Spodní ložisko tlumiče je YT1715 zbylá josu pak YT2025. Gufero dolů na tlumič 17x24x4 nahoru si teď nejsem jistej ale mělo by jít 20x27x4. Rovnou říkám že to nemám ověřený ještě,přepákování budu asi znova dělat v létě, tak chci zkusit tuhle cestu


Ad ložiska: Není to samozřejmě uplná náhrada, jak píše animals21 tenhle rozměr co yamaha použila se prakticky nedá sehnat. Takže jsem našel ložiska podobná jen na šířku jsou menší, ale co jsem koukal na silová zatížení tak jsou stejná někde píšou i vyšší takže si myslím že budou fungovat. Spodní ložisko tlumiče je YT1715 zbylá josu pak YT2025. Gufero dolů na tlumič 17x24x4 nahoru si teď nejsem jistej ale mělo by jít 20x27x4. Rovnou říkám že to nemám ověřený ještě,přepákování budu asi znova dělat v létě, tak chci zkusit tuhle cestu

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
TangoBravo>
Ahoj.
Máš ten ugrade kit od race tech? Jen vzadu nebo i v předu?
Sháněl si sám? Kolik byla vysledná cena ( až do domu)?
Dík za info.
Ja udělal jen pružicí kosmetickou úpravu. Full progres předek i zadek od hypepro.
Chtěl jsem jen docílit "ztvrdnuti" stroje při větší zátěži. To se relativně povedlo. Určity zlepšení pro můj styl ježdění tam je.
Nemůžu říct, že by mě GO RACE nebo třeba tvoje alternativa nelákala.
Nadhoď nějaký pocity, video, obrázky...nebo nejlíp odkud jsi a dát třeba někdy sraz



Naposledy editováno 26.11.2022 08:00:31
Ahoj.
Máš ten ugrade kit od race tech? Jen vzadu nebo i v předu?
Sháněl si sám? Kolik byla vysledná cena ( až do domu)?
Dík za info.
Ja udělal jen pružicí kosmetickou úpravu. Full progres předek i zadek od hypepro.
Chtěl jsem jen docílit "ztvrdnuti" stroje při větší zátěži. To se relativně povedlo. Určity zlepšení pro můj styl ježdění tam je.
Nemůžu říct, že by mě GO RACE nebo třeba tvoje alternativa nelákala.
Nadhoď nějaký pocity, video, obrázky...nebo nejlíp odkud jsi a dát třeba někdy sraz




Naposledy editováno 26.11.2022 08:00:31
cong156>
Zdarec. Duvod proc delam tlumice je ten ze pred nekolika lety jsem si je nechal poladit od vyhlaseneho ladice a pote jsem je u nej i servisoval. Letos po servisu se mi po vyjizdce zadek rozletel a to akorat tesne pred Rumunskem. Koupil jsem stary at mam na cem odjet to Rumumunsko. Po rozebrani zadku jsem zhodnotil jeho praci a rozhodl se to udelat podle sebe. Tak a ted konkretne. Zadek je komplet repas z novych dilu. Nova hlava, zatka, Race Tech zlety pist na "moje jezdeni" , doraz, blader a nove vicko s ventilkem na foukani. Predek budu taky komplet detat a osarovat pistkama od Race Tech. Pres zimu. Zadek uvidim jestli vydrzi opravena nadobka jinak budu muset rozebrat ten starsi tlumic. Jinak zadni pist Race Tech stal v cesku 6500 ale proto ze byl v cesku. Predky se daji koupit jen v usa. Na odskok cekam a zatim stal 6300 s dopravou bez cla. Na jare bych mohl klidne prijet a mohli by jsme se svezt. Vide jsem ze jezdis takove vypravy. Ja jsem z Valasska ale pres zimu nejezdim sere ta zima

Zdarec. Duvod proc delam tlumice je ten ze pred nekolika lety jsem si je nechal poladit od vyhlaseneho ladice a pote jsem je u nej i servisoval. Letos po servisu se mi po vyjizdce zadek rozletel a to akorat tesne pred Rumunskem. Koupil jsem stary at mam na cem odjet to Rumumunsko. Po rozebrani zadku jsem zhodnotil jeho praci a rozhodl se to udelat podle sebe. Tak a ted konkretne. Zadek je komplet repas z novych dilu. Nova hlava, zatka, Race Tech zlety pist na "moje jezdeni" , doraz, blader a nove vicko s ventilkem na foukani. Predek budu taky komplet detat a osarovat pistkama od Race Tech. Pres zimu. Zadek uvidim jestli vydrzi opravena nadobka jinak budu muset rozebrat ten starsi tlumic. Jinak zadni pist Race Tech stal v cesku 6500 ale proto ze byl v cesku. Predky se daji koupit jen v usa. Na odskok cekam a zatim stal 6300 s dopravou bez cla. Na jare bych mohl klidne prijet a mohli by jsme se svezt. Vide jsem ze jezdis takove vypravy. Ja jsem z Valasska ale pres zimu nejezdim sere ta zima



Dovi
ahoj, po evropě jezdit nebudu, ale i tak by nebylo potřeba korábu, kde je všechno v elektronice, bez diga si ani neprdneš.
mám bmw f 650 gs dakar 2002 a mámz něj radost jak malej kluk z nové autodráhy a pikovláčku dohromady. každýmu se líbí něco jinýho, ale je fakt, že na středně menší mašině co nepotřebuje být furt napíchlí na digo (myslím tím malé opravy) je prostě radost. a pokud se něco posere, tak si to v drtivé většině spravím sám. a spotřeba je poloviční. Peťan.
ahoj, po evropě jezdit nebudu, ale i tak by nebylo potřeba korábu, kde je všechno v elektronice, bez diga si ani neprdneš.
mám bmw f 650 gs dakar 2002 a mámz něj radost jak malej kluk z nové autodráhy a pikovláčku dohromady. každýmu se líbí něco jinýho, ale je fakt, že na středně menší mašině co nepotřebuje být furt napíchlí na digo (myslím tím malé opravy) je prostě radost. a pokud se něco posere, tak si to v drtivé většině spravím sám. a spotřeba je poloviční. Peťan.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 316, 317] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 9507 | 28.4.2025 v 14:45 ZdendaZB |
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | KubAiS | 5 | 23.3.2025 v 18:59 KubAiS |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |