Nedokazu si vysvetlit, ze uz pres dva mesice inzeruju svyho Husaberga a porad nic, nepocitam blby co mi den pred jejim zahadnym prijezdem breci ze nemaj celou castku a ze by chteli slevu a kdyz kyvnu a reknu dobre, tak mi tvrdi jak mi rano napisou smsku a po obede dorazi.Nakonec cekam jak kreten na telefonu, po obede volam a dva meli vypnuty telefony a zbyly dva ho nezvedali a uz se nikdy neozvali.Nechapu ty lidi.Stalo se mi to 4x.Z toho 2x sem si musel vzit nahradni volno.....Trosku sem vzteky zabrousil tam kam sem nechtel, a takovych lidi bude jeste vic "bohuzel".
Ale k tematu.Myslim si ze je za dobre penize, vzhledem k prislusenstvi a celkovemu stavu moto(nutnost prijet a vyzkouset-samozrejme).Nebo jestli se boji znacky kvuli servisu ?
Inzerat jsem i prepsal a podle me vypada lakave.Nebo by "nesolidni" lidi v dnesni dobe chteli motorku privist pred barak a jeste k tomu zadarmo ? Nejspis ano. Diky za vase prispevky, na prudili nejsem zvedavy.
Inzerat - motoinzerce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Dolph-cz>ono se to dá počítat i jinak-když si vezmeš,že nový stroj koupíš bez problémů za 180tis.-model 09 ,nebo trošku více pohledáš a nejdeš model 08 tak i za míň,odečteš si DPH(samozřejme musíš být podnikatel a nebo mít kámoše co je...) tak si na 140-150tis. za nový stroj!!
no a teď si spočítej ještě tohle-koupíš za 60tis 6let starý stroj,pokud budeš trošku jezdit a né se jen kochat v garáži,tak do roka a do dne uděláš GO motoru-píst 4000,ojka 4000 ložiska kliky 2000,rozvod 3000,spojka 5000..a to tam nejsou počítané ventily,ostatní ložiska a gufera ,těsnění a práce....takže si klidně přičti dalších 10000.
ve stejném stavu jsou tlumiče,přepákování,krk,startér.....,taky si vyměníš rětězovku,brzdy,ložiska v kolech...atd.
možná to podle někoho vidím moc černě,ale poměrně rychle se dostaneš vysoko přes 100tis.pořád máš starou a těžkou zdechlinu,neustále něco opravuješ a tam kde nová proletí tvoje tě vykopne ze sedla-peněz kupa a na pořádném stroji si stejně nesjedeš...
takže se nedivím,že se do koupi takového stroje nikdo nehrne...
no a teď do mně..
Jasne, ale zase kazdej druhej nema na novou motorku...Takze mu nezbyva nez si koupit starsi a ojetou.
Naposledy editováno 12.05.2010 22:28:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Koprto>Jasne, ale zase kazdej druhej nema na novou motorku...Takze mu nezbyva nez si koupim starsi a ojetou.
pokud bude chtít jezdit,tak do toho ty peníze stejně nasype-tady se nebavíme o nějakých preventivních výměnách,ale tom,že ty poruchy a opravy prostě příjdou.
když chceš koně musíš mít i na oves a tak to u těhle "ostrých" endur prostě je.už jen dodržování výměn olejů vyjde na nemalý peníz.
pokud na to nemá ať si koupí XR,XT a pod. a sveze se za relativně malý peníz.
hodně lidí si neuvědomuje,kolik stojí provoz takové věčně zablácené motorky a že je pravděpodobně dražší,než nablýskané R1.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
maroš>Dolph-cz> No ja šel do FE550 r.v.2005 a sem spokojen ..když se mrkneš na modely 2009 -2010 tak aspon u mně není z čeho vybírat. Samá střikačka a desing jak z marzu
tak to máš recht.z husara si ktm udělala pokusného králíka a odstranila tak jednoho z vážných konkurentů...
Naposledy editováno 12.05.2010 22:35:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Dolph-cz>
když chceš koně musíš mít i na oves a tak to u těhle "ostrých" endur prostě je.už jen dodržování výměn olejů vyjde na nemalý peníz.
pokud na to nemá ať si koupí XR,XT a pod. a sveze se za relativně malý peníz.
hodně lidí si neuvědomuje,kolik stojí provoz takové věčně zablácené motorky a že je pravděpodobně dražší,než nablýskané R1.
Tak tady bych si dovolil mírně nesouhlasit...
U Husara měním olej po 15mth, ale myslím, že by nebyl problém jako hobík měnit po 20mth...
Litr oleje Castrol Power 1 racing se teď dá sehnat za 200Kč/litr (v Husarovi je náplň přesně 1litr) a olejový filtr se dá sehnat za 80Kč (Hiflo). Takže jedna výměna přijde bratru na 280Kč. Při ročním nájezdu cca 100mth mně to tak vyjde na zhruba 5-6 výměn, což je cca 1500-1800Kč za rok. Nepřijde mi to tedy jako nějaká závratná částka...
Jen někomu může vadit ten častý interval, ale díru do peněženky mu to rozhodně neudělá...
maroš>Dolph-cz> No ja šel do FE550 r.v.2005 a sem spokojen ..když se mrkneš na modely 2009 -2010 tak aspon u mně není z čeho vybírat. Samá střikačka a desing jak z marzu
Taky se mi nelíbí, ale věřim, že už na tom aspoň odstranili to hoblování rámu řetězem, to byla husaří specialita a u jinýho výrobce jsem se s tim(pokud bylo vše v cajku)nesetkal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi se boji Husabergu ?
Dolph-cz>tak to máš recht.z husara si ktm udělala pokusného králíka a odstranila tak jednoho z vážných konkurentů...
a jak toho konkurenta odstanila?
podívej se na enduro závody třeba jen tu v ČR,která značka je na předních místech!!
a co se týká obyčejných enduráků v čr-tak ti na husarech jezdí-to je pravda ,ale jsou to vesměs starší ročníky s osvědčenou,klasickou koncepcí....
1 reakcí na tento příspěvek Lidi se boji Husabergu ?
MikiberG>Na závody 2 - 3 hod dobrý... no co max nedojedeš a k autu to není daleko. Ale jet s tím někde na 2 - 3 dny OFF ....by jsem byl nějak nervozní :) Ale je to nový a lidi to chtějí vyzkoušet. Já počkám až tam dají aspoň tu startpáku :)
Souhlasim bez startpaky ani ranu, je to takova pojistka ve ktery ma clovek duveru. Elektrika neni nesmrtelna .