globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velký problém s KW
 
1.5.2010 v 21:27
Zdravím všechny motorkáře...Prosím Vás poraďte mi...Mám moto Gilera RX 125,jenže v TP 19 Kw a potřebuji 11kw.Ale jen papírově né na motorce:DProsím poraďte mi co mám kde udělat...Děkuji
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 19:33 | Nahoru | #151

mfence>Ale tady se neresis ty ale obecne woe :)

a ano chovani se na motorce kterou milujes a nebo ktera ti je koupena je taky nekde jinde
ja mam na vse tezce nadreno a tak si dam zatacku s rozumem protoze pokud nebudu resit smrt a jen v lepsim pripade motorku na sracku tak bych se tam rozbrecel nad tou hromadkou trosek a na jinou bych dlouho nemel :(


asi tak, je to všechno co mám, rozsekat jí na sračky a přežít tak se asi rozeběhnu hlavou proti stromu ne tak to zas ne...ale víš jak to myslim. A právě že jsem se tu docela řešil já, vesměs s tím že všichni kolem 18-ti let jsou stejný, za čímž si stojim že nejsou

2 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:28 | Nahoru | #152
Přečetl jsem první stránku a stačilo mi to - další pokračování nekonečného tématu

Předem říkám, že se tu nebudu nikoho zastávat ani se s ostatníma hádat Co se týče názoru na silniční zákon v ČR, tak musim plně souhlasit s prackarrem - zákon je nepromyšlenej a snadno ochcatelnej, rozdělení na skupiny tak jak jsou teď, je naprostá pitomost, hlavně nezahrnutí povinné "praxe" na slabších motorkách při dělání neomezeného A

Věc, se kterou se až tak neztotožňuji, je názor ohledně ochcávání zákona Ve své věkové skupině znám poměrně hodně motorkářů a drtivá většina má škrcení opravdu jen papírově paradox je ten, že tito lidé (neříkám že všichni) přece jen jezdí s rozumem a zatím se ani jeden z toho velkého počtu nevyboural (samozřejm ěs eto nedá brát obecně na všechny náctileté)

Paradoxem je taky to, že v 18 letech může kdokoli s řidičákem skupiny B sklidem řídit auto co má neomezenej výkon Ano, mám doma silný auto a od 18ti jezdim s károu, co má přes 200HP (...a nikoho to nesere, protože nejezdim jako hovado) Zajímavostí je to, že z mého okolí si rozsekalo hubu daleko víc týpků, co si na mokrý papíry koupili starý, ale silný auto, než motorkářů, kteří zkušenosti mají a jezdí se zavřenejma papírama

Holt je to individuální Podle mě nelze celou situaci vidět jednoznačně tak, že silnej stroj mladejm do ruky nepatří - vždycky se najdou nějaké výjimky, které potvrzují pravidlo Ostatní na to doplatit můžou, ale taky nemusí Možná, že to starší a zkušenější borci viděj jinak, ale opravdu se najdou lidi, kteří už v 18ti letech ví, co je to rozum a zodpovědnost, a podle toho také jezdí (jako jááá )

Celej náš život je stejně jen o štěstí

Toť můj názor A předem říkám, že hádat se nehodlám - normální diskuzi o výše napsaném se ale nebráním:-)

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #153

mfence>Ale tady se neresis ty ale obecne woe :)

a ano chovani se na motorce kterou milujes a nebo ktera ti je koupena je taky nekde jinde
ja mam na vse tezce nadreno a tak si dam zatacku s rozumem protoze pokud nebudu resit smrt a jen v lepsim pripade motorku na sracku tak bych se tam rozbrecel nad tou hromadkou trosek a na jinou bych dlouho nemel :(



naprostej souhlas Když na něco šetříš po korunách X let, tak si toho přece jen vážíš víc, než když ti to někdo dá... I to má podle mě velkej vliv na ježdění

P.S. já, kdybych to rozsekal, tak vemu lano a jdu se zastřelit do rybníka Nejhorší je to, že celoživotní úspory představuje něco tak snadno zničitelného

Naposledy editováno 02.05.2010 21:32:15

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:31 | Nahoru | #154
sharkis> jo tak s tím bych souhlasil

Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:35 | Nahoru | #155
jo jo setris jak blb a pak lup sterk v zatacce a kolikrat muzes drandit sebeopatrnejch a je to vse v pi.i

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:38 | Nahoru | #156

ptaak>asi tak, je to všechno co mám, rozsekat jí na sračky a přežít tak se asi rozeběhnu hlavou proti stromu ne tak to zas ne...ale víš jak to myslim. A právě že jsem se tu docela řešil já, vesměs s tím že všichni kolem 18-ti let jsou stejný, za čímž si stojim že nejsou


Nejsou. Samozřejmě nejblíž dokonalosti by byly psychotesty a rozsáhlý testy řidičskejch schopností a reakcí. Jenže to nikdy nebude, takže je jednoduší omezit to věkem, s tím že holt těch 10% rozumnejch puberťáků má smůlu
Puberta trvá do 20, občas (a tady na fóru je spousta živejch důkazů ) i do 22ti.
Takže 21 let je celkem rozumná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:44 | Nahoru | #157

sharkis>Přečetl jsem první stránku a stačilo mi to - další pokračování nekonečného tématu

Předem říkám, že se tu nebudu nikoho zastávat ani se s ostatníma hádat Co se týče názoru na silniční zákon v ČR, tak musim plně souhlasit s prackarrem - zákon je nepromyšlenej a snadno ochcatelnej, rozdělení na skupiny tak jak jsou teď, je naprostá pitomost, hlavně nezahrnutí povinné "praxe" na slabších motorkách při dělání neomezeného A

Věc, se kterou se až tak neztotožňuji, je názor ohledně ochcávání zákona Ve své věkové skupině znám poměrně hodně motorkářů a drtivá většina má škrcení opravdu jen papírově paradox je ten, že tito lidé (neříkám že všichni) přece jen jezdí s rozumem a zatím se ani jeden z toho velkého počtu nevyboural (samozřejm ěs eto nedá brát obecně na všechny náctileté)

Paradoxem je taky to, že v 18 letech může kdokoli s řidičákem skupiny B sklidem řídit auto co má neomezenej výkon Ano, mám doma silný auto a od 18ti jezdim s károu, co má přes 200HP (...a nikoho to nesere, protože nejezdim jako hovado) Zajímavostí je to, že z mého okolí si rozsekalo hubu daleko víc týpků, co si na mokrý papíry koupili starý, ale silný auto, než motorkářů, kteří zkušenosti mají a jezdí se zavřenejma papírama

Holt je to individuální Podle mě nelze celou situaci vidět jednoznačně tak, že silnej stroj mladejm do ruky nepatří - vždycky se najdou nějaké výjimky, které potvrzují pravidlo Ostatní na to doplatit můžou, ale taky nemusí Možná, že to starší a zkušenější borci viděj jinak, ale opravdu se najdou lidi, kteří už v 18ti letech ví, co je to rozum a zodpovědnost, a podle toho také jezdí (jako jááá )

Celej náš život je stejně jen o štěstí

Toť můj názor A předem říkám, že hádat se nehodlám - normální diskuzi o výše napsaném se ale nebráním:-)


nevim jezdim na CBR 600 F a mam 18 a predtim sem jezdil pouze na ostrych Cross masinach nikdy ne cestu mam to otevrene a jezdim s rozumem ale s tebou naprosto souhlasim..

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:48 | Nahoru | #158

vonZahn>Nejsou. Samozřejmě nejblíž dokonalosti by byly psychotesty a rozsáhlý testy řidičskejch schopností a reakcí. Jenže to nikdy nebude, takže je jednoduší omezit to věkem, s tím že holt těch 10% rozumnejch puberťáků má smůlu
Puberta trvá do 20, občas (a tady na fóru je spousta živejch důkazů ) i do 22ti.
Takže 21 let je celkem rozumná


Jasný, mě právě zaráží jak někdo s ohledem na věk tě automaticky bere jako nevyzrálýho puberťáka, kterej prostě nemůže mít rozum - je to vyloučený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 21:56 | Nahoru | #159

HonzaStefa>nevim jezdim na CBR 600 F a mam 18 a predtim sem jezdil pouze na ostrych Cross masinach nikdy ne cestu mam to otevrene a jezdim s rozumem ale s tebou naprosto souhlasim..



Já jezdím více méně nepřetržitě od 5 let, co mi děda dal mojí první mašinu - pařeza Začínal jsem na naší veliký zahradě a pak jsem brázdil polní cesty v okolí naší zapadlý vesničky Na legální mašinu sem šetřil od 10ti let, schovával jsem si peníze od babičky, kapesný, občas nějaký peníze k narozeninám nebo za pomoc a od 15 let brigády jak se jen dalo Výsledek? V 16ti jsem byl schopnej si koupit CBRo (na který mi, přiznávám, pujčila zlomek ceny mamka, abych měl na výbavu), zažili jsm espolu toho hodně a vděčim mu za kupu zkušeností, který mi pomohly v mym motoživotě V 18ti jsem si za svoje další těžce vydělaný peníze byl schopnej koupit i můj sen - GSX-R (po prodeji CBRa a půjčce od mamky, kterou jsem jí další rok splácel, jsem měl dostatek peněz i na ní) Tzn. nejsem žádnej protekční mazánek, kterýmu motorku financovali rodiče Představa, že bych tu motorku rozstřelil anebo mi s ní někdo něco udělal, je naprosto příšerná To je hlavní věc, která mi hlídá při jízdě pravý zápěstí

Nebejt tý motorky, tak nemám de facto absolutně nic

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 22:06 | Nahoru | #160

sharkis>Já jezdím více méně nepřetržitě od 5 let, co mi děda dal mojí první mašinu - pařeza Začínal jsem na naší veliký zahradě a pak jsem brázdil polní cesty v okolí naší zapadlý vesničky Na legální mašinu sem šetřil od 10ti let, schovával jsem si peníze od babičky, kapesný, občas nějaký peníze k narozeninám nebo za pomoc a od 15 let brigády jak se jen dalo Výsledek? V 16ti jsem byl schopnej si koupit CBRo (na který mi, přiznávám, pujčila zlomek ceny mamka, abych měl na výbavu), zažili jsm espolu toho hodně a vděčim mu za kupu zkušeností, který mi pomohly v mym motoživotě V 18ti jsem si za svoje další těžce vydělaný peníze byl schopnej koupit i můj sen - GSX-R (po prodeji CBRa a půjčce od mamky, kterou jsem jí další rok splácel, jsem měl dostatek peněz i na ní) Tzn. nejsem žádnej protekční mazánek, kterýmu motorku financovali rodiče Představa, že bych tu motorku rozstřelil anebo mi s ní někdo něco udělal, je naprosto příšerná To je hlavní věc, která mi hlídá při jízdě pravý zápěstí

Nebejt tý motorky, tak nemám de facto absolutně nic



me nasi taky nikdy nic nekoupily... vse co sem mel(Moto) sme si vzdy vydelal sam... a jak rikas ty jednom mi nasi pujcily na vybavu aby aspon nemeli takovou obavu... nemam rad kluky co jim rodicek oupi co chteji.. to bych si te motorky nevazil.. a takhle vim co to je mit vlastne vec o kterou se staram protoze sme na ni tvrde drel

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

2.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #161
Já třeba víc jak polovinu měl, něco mi přispěla babička k narozeninám, zbytek mi půjčil táta. Říkám půjčil, ne dal. Takže brigády a splácím jak můžu. Vim že v motorce mám vše co mám i nemám, a rozbití by znamenalo hodně špatný věci ...

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 22:19 | Nahoru | #162

ptaak>Já třeba víc jak polovinu měl, něco mi přispěla babička k narozeninám, zbytek mi půjčil táta. Říkám půjčil, ne dal. Takže brigády a splácím jak můžu. Vim že v motorce mám vše co mám i nemám, a rozbití by znamenalo hodně špatný věci ...


1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

2.5.2010 v 23:48 | Nahoru | #163
To je neskutečný, někdo se chce na něco zeptat, že si neví rady a vy ho za to sjedete a totalně rozeberete!!! A při tom se dozvěděl uplný ho..o. A rozjedete debatu uplně o něčem jiným. Tak když nemáte radu, tak aspoň nepište ty blbý kecy a trapný vtípky např. sem se ptal na podvozek a rozdíl dvou druhů svíček a nějakej inteligent pisne dej tam obě dvě nebo kup jinou motorku, z toho sem se taky dozvěděl h.... To s těma řidičákama souhlasim s hlavně sharkis a taky trochu s těma skupinama s prackarr. Dobře bral bych škrcení o těch pár kw třeba u nějaké 5stovy a tak, aby se vešla do 25kw, pač se nic dobrýho a slabšího nedá sehnat, ale škrtit litra na 25kw to už je podle mě blbost. Podle mě nezáleží nějak extra na věku ale spíš na vzkušenostech jak tu píše ptaak. Já třeba šel z Jawky350 na firebade 900 a žádnej problém mi to nedělalo páč už mám něco za sebou a nejen na jawce a každej říká že sem blázen, a když vidím ty starší chlapy jak poučujou a tak, a pak je vidím jet tak mi je do smíchu když jezdí hůř než já :)

Velký problém s KW

2.5.2010 v 23:52 | Nahoru | #164
Já sem si sice SVčko ze svýho nekupoval ale zase dělám od mala téměř každej víkend u táty na firmě,takže sem si to aspon částečně odpracoval...Byl sem ochotnej do toho vrazit i svoje prachy a stačila by mi třeba r.v.2003. Táta chtěl ale novější(taky se občas projede...)

Moc na ní najeto ještě nemam ale troufám si říct že se ten výkonovej rozdíl z CBR 125R zvládnout nechá...pokud není člověk blázen (souhlas s Ptaakem )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

3.5.2010 v 11:34 | Nahoru | #165

Johanes350>To je neskutečný, někdo se chce na něco zeptat, že si neví rady a vy ho za to sjedete a totalně rozeberete!!! A při tom se dozvěděl uplný ho..o. A rozjedete debatu uplně o něčem jiným. Tak když nemáte radu, tak aspoň nepište ty blbý kecy a trapný vtípky např. sem se ptal na podvozek a rozdíl dvou druhů svíček a nějakej inteligent pisne dej tam obě dvě nebo kup jinou motorku, z toho sem se taky dozvěděl h.... To s těma řidičákama souhlasim s hlavně sharkis a taky trochu s těma skupinama s prackarr. Dobře bral bych škrcení o těch pár kw třeba u nějaké 5stovy a tak, aby se vešla do 25kw, pač se nic dobrýho a slabšího nedá sehnat, ale škrtit litra na 25kw to už je podle mě blbost. Podle mě nezáleží nějak extra na věku ale spíš na vzkušenostech jak tu píše ptaak. Já třeba šel z Jawky350 na firebade 900 a žádnej problém mi to nedělalo páč už mám něco za sebou a nejen na jawce a každej říká že sem blázen, a když vidím ty starší chlapy jak poučujou a tak, a pak je vidím jet tak mi je do smíchu když jezdí hůř než já :)


,,A rozjedete debatu uplně o něčem jiným,,
Kolik jsi toho v tvém příspěvku napsal k jeho původnímu dotazu, co má dělat, ty?
,, vy ho za to sjedete"
Co čekal? Že ho někdo pochválí, že si koupil mašinu na kterou nemá papíry a až ho čapnou chodí sem brečet o radu? To může udělat jen trouba! Už jsi někdy slyšel brečet zloděje co má dělat, že ho čapli při činu?
,,aspoň nepište ty blbý kecy a trapný vtípky"
V té fázi už rada není. Nevidím nic špatného na tom, že se někdo baví na jeho účet pokud udělal takovou kravinu.
Není ale sám. Jeden kluk ze sousedství si koupil levné auto,nemůže ho přihlásit,nemá stk a nemá na něj papíry. Na motorku ma jen do 125 11KW a koupil si 180ccm. X lidí mu to říká a ten trouba snad neslyší. Jak já se budu chlámat až ho čapnou... Vím o několika podobných magorech, kteří jezdí na silné mašině bez papírů. Každý ví co ho čeká, kdyžho čapnou, tak proč kurňa pak chodí brečet na net?

Naposledy editováno 03.05.2010 11:35:20

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

3.5.2010 v 16:52 | Nahoru | #166
Četl jsem jen první stránku, ale kecy o tom že nebudu využívat celý otáčkový spektrum a budu na mašině jezdit jen do 6000ot. je taková neslýchaná hovadina, že i ten co ji napsal tomu nemůže věřit.
Jinak souhlasím s prackarrem tohle omezení ŘP co je teď je k ničemu a nechrání, pouze ohrožuje ...
Edit: Ještě jsem si vzpoměl na kluka co jsem ho potkal nedávno ... bylo mu 18, měl fungl nový CB1000R s 25kW (opravdu sražený, i když jen dorazem plynu) fungl nový hadry, drahou helmu, rukavice, boty ... Motorka měla najeto 100Km, on na ní najezdil 75Km, jeho první motorka. Že prý jede na letiště, říkal jsem si že si jí asi jede ozkoušet, jak jede a tak ... co z něj nevypadlo, že se jede učit jezdit po zadním kole ... mávl jsem rukou a jel pryč ...
Tak ať mi někdo nevysvětluje že na otevřený motorce budu jezdit pomalu ... ten člověk lže sám sobě ...

Naposledy editováno 03.05.2010 16:56:12

(reakce na) Velký problém s KW

3.5.2010 v 18:32 | Nahoru | #167
Pertla> kdyby si nečetl jen první stránku tak pochopíš jak jsem to myslel. Psal jsem, že nebudu hledat těch sto koní, když vim že to je silný a zkušenosti sbírám teprve, proto nebudu lítat jen 9-13 tis. jako někteří hustokrutostřelci a tím říkám že se dá zvládnout cokoliv když je silnej rozum, kterej umí říct to "ne"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

4.5.2010 v 14:43 | Nahoru | #168

prackarr>Jistě, 45/35HP je prkotina,ale zákon to řeší. Viz můj příspěvek nad. Myslím si,že to co máš ty,GS nebo CB500 je právě ten vercajk,co by měl borec,co sleze z osminky,mít. A ne otevřenou 100HP motorku alá Hornet/bandit,nebo nedejbože litr.


Prackaři ty být teď v kůži těch náctiletejch,tak si myslím ,že zachováš stejně .Já řeknu něco za sebe,bandit je hodná motorka,ba v mnoha věcech na začátek lepší než trošku ucukané GS/Cb/Er-5 apod.Ty by jsi si vybral Gs,kdyby před tebe postavili v 18-ti takové střelky jako Hornet/FZ6 apod?Já teda ne

Paradox je,že právě kvůli Kw prodávám Bandita a beru GS ,není to taková pohoda,když vím,že mi můžou dát Policisté za ušiska.

Naposledy editováno 04.05.2010 14:44:30

(reakce na) Velký problém s KW

4.5.2010 v 14:52 | Nahoru | #169
Venca00> ja si GS vybral a moje zajímavost je, že sem nikdy nejel..ani se nesvezl jako spolujezdec na silnejsi motorce, nez sem mel sam

(reakce na) Velký problém s KW

4.5.2010 v 15:47 | Nahoru | #170
kov> jo v tom máš pravdu. No a k tomu jeho dotazu: slyšel sem že to dělaj v Lišově u Č. Budějovic, přijedeš tam, zaškrtí, ale nevím za kolik, dají ti papír a ty si s tím zajdeš na úřad a zacaluješ si změnu akorát změnu v techničáku. Ale upozorňuju že nevim co je na tom pravdy,ale brzy to zjistím budu totiž řešit ten samý problem na zx400r

(reakce na) Velký problém s KW

5.5.2010 v 18:35 | Nahoru | #171
Venca00> jistěže kdybych byl v jejich kůži,tak bych psal stejně,to ale neznamá,že mají pravdu,nebo ano?
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist