globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovního endura.
 
13.8.2009 v 12:31
Jen tak ze zajímavosti, a jednou snad i z důvodu koupě, si dělám takový teoretický výběrový test. Zjímaly by mě názory nejen majitelů, ale i názorý teoretiků. Pro mě jsou důležité následujicí priority. Cena, vzhled, komfort cestování, spolehlivost, spotřeba, celkový uživatelský komfort (možnost uchycení kufrů, kardan adt.) Vzhledem k tomu, že jsem vlastně nikdy na svých cestách nezabloudil do lesa, jsou v možnostech i motocykly (vlastně většina) fakticky neschopná jízdy v opravdovém terénu.
Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.

Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
Anketa: Který motocykl by byl vaše volba
BMW R1200 GS
51%
72
Moto Guzzi Stelvio 1200
6%
8
Triumph Tiger
11%
16
Honda Varadero
13%
18
KTM 990 SM-T KTM
5%
7
Suzuki DL- 1000
12%
17
Ducati Multistrada
3%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

22.8.2009 v 19:52 | Nahoru | #151
Waltr> něco tady
ale anglicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

22.8.2009 v 21:14 | Nahoru | #152
w.o.l.f.> Tak jsem se dočetl že, Tigry skáčou dopředu
A našel pár pěkných fotek Nějaké pěkné fotky.
Snad se na mě nikdo z autorů fotek nebude zlobit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

22.8.2009 v 21:17 | Nahoru | #153
Waltr> ten zelenej má něco do sebe viď?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 06:46 | Nahoru | #154
qwert>Ale jo, mě se teda llíbí i ten nový. Což je asi pro bahňáky je nestravitelné, ale možná by nemusel být špatný pro mé potřeby. Navíc se mi přece jen zdá vyšší než to Dl s kterým je na fotkách.
Já si myslím že se časem dovalí s Adveture verzí. Jako Guzi. I když to asi nebude jako BMW nebo KTM.

(reakce na) Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 07:17 | Nahoru | #155
Waltr> no nový se mi taky líbí.a na bahnáky se vykašli.slovo enduro pochází z francouzštiny a znamená vytrvalý,což nový tiger snad bude taky..

Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 09:47 | Nahoru | #156
Varan je dobrá mašina, spolehlivá, nenáročná, s výbornou ochranou proti větru a dešti, dobré jízdní vlastnosti. Ale kardan to nemá a na terén to není

2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 18:33 | Nahoru | #157
Tak jsem dnes potkal GS 1200 2007 a očumuji, ještě nemá ten nerez nesmysl-paráda. Kolem projíždí jiná a koukám že klučina má nohy v poloze jako já na GSX. Přichází majitel (něco přes 50) a tak se ho ptám- spokojenost?
On....,,noooo" má fobie poruch BMW se prohlubuje, klesám na mysli.on pokračuje.,,no zatím bez poruch" Jupí. ,,Ale nejede"
Měl Aprilku Caponorda a prostě si ještě nezvyk, a nevěří že si zvykne na charakter motoru. To by mě celkem nechalo v klidu jsem, disel jezdec. Ale co bylo horší že tvrdil, že je strašně ,,nepohodlná" to mě celkem překvapilo. Moc pokrčené nohy. Byl zhruba jako já 183.
Pochválil jízdní vlastnosti a brzdy, nicméně to celé uzavřel slovy ,,už bych si ji nekoupil"

Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 19:31 | Nahoru | #158
Jo jo, Cápo je (nedoceněná) klasa. Hned doplnit do hlasovací tabulky, ať si taky můžeme kliknout.

(reakce na) Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 21:10 | Nahoru | #159
Waltr> fotomontáž, jak bude vypadat před vaší garáží?

the best

Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 21:53 | Nahoru | #160
U nás v partě máme 2 Capouše, děláme celkem slušný vejlety a naproto bez problémů. Velmi pohodlná, živá a jedinečná cestovní mašina. Jinak ze zkušenosti vím, že "mírnější" terén se dá projet s čímkoli Třeba 3 km v 50cm makadamu ... A dali jsme to všichni, i Muf na Paneuropeanovi. Capo má jednu velkou výhodu, ve skvělém stavu se dá pořídit za neskutečně dobrý peníze.

Naposledy editováno 23.08.2009 21:56:38

(reakce na) Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 22:20 | Nahoru | #161

SiSpo>to je prááávda



jj GS zustane opřeté o valce??

(reakce na) Výběr cestovního endura.

23.8.2009 v 22:23 | Nahoru | #162
Waltr> chci se zeptat, jestli ta anketa má nějaký význam?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 20:26 | Nahoru | #163
Samozřejmě má.
Nevím jestli tě zajímá jaký, nebo jsi mi chtěl naznačit že žádný nemá.
Dělám si ,,pohled z druhé strany"
A s anketou si myslím je větší stimul napsat -proč právě TU.
A jen tak ze zajimavosti.
Ne nebudu podle toho kupovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 20:31 | Nahoru | #164
Waltr> uff, to jsem si odechl a zítra ti po garančce možná napíšu, kolik mi vyměnili součástek na Tigrovi

Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 20:33 | Nahoru | #165
Začíná to být napínavý...

Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 20:37 | Nahoru | #166
všechno se přece musí jednout pokazit, ne?

i Lakatoš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 20:37 | Nahoru | #167
3X>Chceš poslat další várků fotek?
Tygr z mompračemu na bramboře? Ještě nejsi tak starý.

(reakce na) Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 20:50 | Nahoru | #168
Waltr> nechci ti tu spamovat, nechci další fotky

Sandokáááán

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

24.8.2009 v 22:51 | Nahoru | #169

Waltr>3X> Ještě nejsi tak starý.



JE !

ale ...jezdí jak ďábel (i na bramboře)

jeden nejmenovaný na CBRku o víkendu prohlásil: "ženeš to jak šus, nestíhám Ti..."

( mylně jsem se domníval, že Jirka po přesedlání zpomalí.... teď mám pocit, že zrychlil.. )

Ale jezdí se s ním krásně.... ... jen tomu ježdění uprostřed něco chybí..!

Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 00:55 | Nahoru | #170
Určitě koupí Stelvio





Naposledy editováno 25.08.2009 00:58:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 07:51 | Nahoru | #171
tobig> poslední větě nerozumím

(reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 07:56 | Nahoru | #172
3X>Chybí ti toho půl litru Metaxy

(reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 09:02 | Nahoru | #173

3X>tobig> poslední větě nerozumím





už..?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:00 | Nahoru | #174
Taky přispěju svou troškou do mlýna.. Osobně jsem vybíral mezi Tigerem 955, GSA 1150 a LC8.

Udělal jsem si seznam kladů a záporů (snad si vzpomenu na všechny co jsem zjistil)

LC8 klady:
- jako jediná zvládá bez úprav i těžší terén (i když je sama těžká), hlavně kvůli 21" vpředu a 18" vzadu
- kompletně stavitelný podovzek
- výkonný motor
- ABS
- jezdí na ní sqwer
- je oranžová

uznávám, že poslední dva jsou nesmyslné

LC8 Zápory
- človék musí jet v terénu jak hovado
- některé verze se se*ou

BMW 1150 GSA
klady:
- ještě nemá tolik elektroniky
- motor táhne pomalu od volnoběhu
- na silnici se dá jet neuvěřitelná kláda
- rozšláplý motor
- velká nádrž (buď 22l, případně 30l)
- kardan
- ABS
- teoreticky integral brzdy, ale je to věc co se může pos*at,

zápory:
- průchodnost v kolejích kvůli rozšláplému motoru
- některé díly jsou fak za "hubičku"
- je třeba dovybavit (minimalne: kryt katalyzatoru, kryty hlav valcu, dorazy rizeni)
- pro lepší vlastnosti v terénu je třeba 21" kolo - investice tak 15.000, pokud se človék vzdá původní 19", jinak tak 35.000
- kardan se občas sere (většinou je třeba výměna ložisek při cca 60t km)

Tiger 955i
klady:
- skvělý motor

Zápory:
- servisní síť v ČR
- svody pod motorem

Na víc si nevzpomínám..

Nakonec jsem bral 1150GSA, protože jsem ho vždycky chtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:23 | Nahoru | #175
Dan GPZ> které verze lc8 se serou a jak?
proč musím jet v terénu jak hovado?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:29 | Nahoru | #176

qwert>Dan GPZ> které verze lc8 se serou a jak?
proč musím jet v terénu jak hovado?



Sere se vsechno, nic neni bezchybne Nejvic si vzpomenu asi na Alexuv syndrom..
Neber to tak, že LC acht haním.. z těch tří je podle mého názoru nejlepší

Ale vždycky si vybavim BMW - Budes Mit Velke Vydaje, nebo z nemciny Braucht iMmer Werkstatt..
KTM - Kluk Tlaci Motorku

LC8 i 1150GSA jsou obe skvele motorky, ale kazda ma sve mouchy

A jet jak hovado musis proto, protoze jinak to neni takova sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:33 | Nahoru | #177
Dan GPZ> máš tam chyby..KTM - Královna Tereních Motocyklů
a jet jako hovado z lc8 musíš neb má dlouhou jedničku..

(reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:44 | Nahoru | #178

qwert>Dan GPZ> máš tam chyby..KTM - Královna Tereních Motocyklů
a jet jako hovado z lc8 musíš neb má dlouhou jedničku..



Jsem zapomněl, sorry

BMW - Bus, Metro, Walk
KTM - King of The Mountains

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:45 | Nahoru | #179
U tý KTM na čerpačce, když chci dát plnou bandu, musím otevřít obě víčka?

Naposledy editováno 25.08.2009 11:46:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

25.8.2009 v 11:49 | Nahoru | #180
SiSpo> nemusíš ale je to podstatně rychlejší..
Téma je zamknuto


TOPlist