globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Negativní solidarita motorkářů

4.8.2009 v 18:53
Zdravim

Dneska sem se bohužel setkal s negativní solidaritou motorkářů na silnici. Došel mi benzín tak sem si zatlačil pěknej kousek motku, štreka nebrala konce a minulo mě hezkejch pár motorkářů a nikdo ani nezpomalil, kromě jednoho, ten zatroubil a jel dál, a schodou náhod sem ani neměl mobil. Škoda že jen hrstka riderů zná alespoň částečně kodex motorkáře. Naštěstí se objevili muži zákona a po nutné lustraci mi poslali na pomoc maníka s kaňdákem tak se jelo dál. Tak pro příště se budu modlit až mi zas dojde benzín aby na silnicích bylo víc poldů než motorkářů.

Zdar

Naposledy editováno 04.08.2009 18:58:24
Anketa: Zastavili by jste kdyby u krajnice stál motorkář v nouzi?
Asi ne
Podle náhody
1... 3 4 5 6

11.8.2009 v 10:04 | Nahoru | #151

dáma_v_sedle>Ještě dodatek, dřív se mi líbilo, když jsem potkala někoho na moto, tak si popovídal, zkušenosti, výlety, prostě pohoda a to mi fakt dnes chybí a opravdu člověk občas žasne, jaké exoty potká

někdy jo - a třeba venku se ani nezdraví ... já to tam teda vzdal po cca 100km a cca 50motorkach kdy na mne max čučeli jak na debila ...

Ale na benzině rád pokecám (když je trochu čas) odkud kam a jak a co nového na cestě

11.8.2009 v 10:17 | Nahoru | #152
jjjo jo, šplouchá, ale už nejede, s nostalgií vzpomínám

bývalo kdysi zvykem, že na benzince byly tzv záchranné kanystry, to už člověk nevidí a s petkou je to zábava

Naposledy editováno 11.08.2009 10:19:54

11.8.2009 v 10:25 | Nahoru | #153

dáma_v_sedle>jjjo jo, šplouchá, ale už nejede, s nostalgií vzpomínám

kanystry rozkradli plechovkari a do petky nesmis cerpat benzin ... (pac neni antistatik) já na to mam doma takovou pixlu od nejakeho oleje bo co - 1l ale ta je doma (vetsinou) a jeepova 20l se blbe vozi na mopedu jako rezerva

11.8.2009 v 10:27 | Nahoru | #154
Morticimus> je pravda, že je to kousek od kousku, letos na dovolené jsme se seznámili s rakušákem, byla psina, přijede k nám, my k nim, docela jsem zírala a na druhou stranu tam byl němčour a ten byl jak "mrazák"

třeba někdy na benzině

11.8.2009 v 10:29 | Nahoru | #155
u nás by mě do petky natankovat nenechali , tam asi dělali "slepýše"

11.8.2009 v 10:33 | Nahoru | #156
dáma_v_sedle> šak jasne ne :) v HK se stavuju na hotdog u JETky (na Hořice) a nebo max OMV u McD ale akorat pro benz...

Germani nebrat ... ty mne tak zkazili pozitek z Orliho a z plaze

hele tak rychle sbalenej na moto sem jeste nebyl - 7minut z plavek do motohadru a na moped ... si tak celou noc krasne chrupu na plazi a rano prijdou germani co vsechno osvobodili a natvrdo odstrcili moje veci a rozlozili nejakej stan aby jako na ne nesvitili nebo co a do toho dve paranoidni maminy a ujeceny ceparti - no hotovo ... a to sem se chtel este rano vykoupat ...

11.8.2009 v 10:37 | Nahoru | #157

dáma_v_sedle>u nás by mě do petky natankovat nenechali , tam asi dělali "slepýše"

někde nechavaji, ale jsou to as jen zamestnanci co je jim to fuk estli tam ta prace bude jeste odpoledne ...
ja mam prave takovou pixlu z toho materialu jak delaji kanystry - puvodne v tom byl nejakej olej, ale ted v tom mam zachrany benzin pro kamose. Zavolaj hele doslo, ja capnu do batohu a privezu ale sebou jinak nevozim ... to radeji tu hadicku pod sedlem. Mala skladna a doufat ze za 1 nedojde za 2 kdyz dojde tak se najde jeste slusnak co zastavi...

11.8.2009 v 10:54 | Nahoru | #158
Morticimus> Záchranář

dodatek k předchozímu: uřvaný caparty taky nemusím a je jich čím dál víc snad nebo co

11.8.2009 v 11:05 | Nahoru | #159

dáma_v_sedle>Morticimus> Záchranář

na zamku jim rikame šklebouni

Negativní solidarita motorkářů

11.8.2009 v 11:09 | Nahoru | #160
No já tlačil taky jednou, to už je asi 8 let...
Byl jsem na koupačce a vykradli mi plnou Naštěstí tam nejaka deci zbyla, takže sem na to přišel až na prudkém kopci cca 2km

Negativní solidarita motorkářů

11.8.2009 v 11:16 | Nahoru | #161
Já jednou potkal vyschlého Horneta v Praze, tak jsem zajel na benzinu, koupil rajec a natankoval 1,5 litru benzínu. Měl ale štěstí že sem zrovna nikam nespěchal, jinak bych se na něj vykašlal

13.8.2009 v 12:09 | Nahoru | #162
Tak vám to musim napsat - dneska ráno cestou do práce (na motce) jsem potkal v Třeboradicích u teplárny slečnu, jak klečí u auta (ani jsem si ho neprohlíd, asi superb) a snaží se nafoukat levou přední antipichem. Když jsem jel kolem tak zrovna vstávala a vypadalo to že je hotova, jel jsem dál, ale po 500 metrech mi to nedalo, otočil jsem se a jel zpátky. Zeptal jsem se jestli potřebuje s něčím pomoct - tak řekla že měla defekt, ale už to nafoukala pěnou a snad dojede do nějakýho pneuservisu. Kouknul jsem se na to - měla elektrony, ventilek tam byl tak nějak křivě, a kolem něj bublala celkem silně ta pěna ven, tak jsem jí říkal že to teda spíš asi nedojede, a jestli nechce to kolo radši vyměnit. To řekla "no to ne, to já nezvládnu", a koukala tak na mě , že jsem sundal helmu a pustil se do toho. Za 10 minut byla rezerva nasazená a píchlý kolo syčelo pod podlahou v kufru. Snad jí ten antipich nezasere podlahu
Byla moc ráda, ptala se co za to a tak - mě bohatě stačilo jako odměna vidět ji, jakou má radost že stihne dojet do práce a do pneuservisu může až zejtra
Já jsem jel trochu dřív, tak mě to zdržení nestálo nic, v práci jsem byl v 7:55 - takže pohoda.

13.8.2009 v 12:17 | Nahoru | #163
rraol>
a o tom to je - někdy jako odměna stačí i ten úsměv a "děkuji"

13.8.2009 v 19:22 | Nahoru | #164
To bych se na ni vyflákl.Já jezdím na sedm.

13.8.2009 v 19:43 | Nahoru | #165
xtezeto> a naštěstí jsou stále ještě tací jako rraol

13.8.2009 v 19:59 | Nahoru | #166
Morticimus> By mě zajímalo jestli by zastavil i nějakýmu bombarďákovi.Já když v zimě prohrnoval cesty tak jsem potkal rodinku která skákala kolem auta.Hlava rodiny se pokoušela nasadit řetězy.Za půl hodiny jsem jel zpátky a hlava byla pořád u stejnýho kola.Tak jsem zastavil a ptal se jestli potřebuje pomoct.Prej nééé já už jsem na to přišel.Tak jsem mu jen řekl že když se vráti dva km zpátky na rozsolenou cestu že ho dovede do cíle.Tak mi jeho panímáma poděkovala a strašně se smála.Hlava totiž jela podle GPS a navolila si nejkratší cestu.

13.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #167
xtezeto>
hehe co myslíš že tu dělám v zimě ? tahám jeepem ze škarp tyhle střelce co jedou po cestách které už nemají snad ani čísla protože jsou podle GPSky nejrychlejší nebo nejkratší

13.8.2009 v 21:26 | Nahoru | #168

13.8.2009 v 21:34 | Nahoru | #169

Save77>Sodomak> Našla jsem doma pletený návleky! Černý s bílým vzorkem! Navlíkla jsem to na ty nohavice dole a nevypadá to zas tak beznadějně

To chci vidět
A gratuluju

13.8.2009 v 21:42 | Nahoru | #170
Sodomak> Dík! Uvidím zítra, jestli nevyměknu Moje kalhoty, ve kterých jezdím, jsou strašně zmuchlaný a už se pářou v rozkroku, dělám v tom ostudu...Jsou to obyčejný kalhoty, ve kterých jsem dřív chodila do práce, mám je asi 9 let
Jsem hrozná konzerva a nerada se zbavuju starých věcí a nerada si zvykám na nový

13.8.2009 v 21:47 | Nahoru | #171

Save77>Sodomak>

To znám, to mám taky I s motorkama

14.8.2009 v 21:28 | Nahoru | #172
mates.tl>

Taky jsem měl problém s motorkou, postavil ji u krajnice, s helmou v ruce jsem mávnul, zastavilo hned třetí auto, ale z protisměru! Byl to taky motorkář. Otočil se, vysadil svýho syna aby mi pohlídal motorku než se vrátíme, mě odvezl 20 km zpátky domů, tam jsem vzal svýho kámoše s autem a jeli pro motorku. Když jsem mu chtěl dát aspoň na benzín skoro mi jednu vrazil. Tomu říkám Pan motorkář! Ještě jednou díky!
Jo a bylo to v loni mezi Pískem a Vodňanama.

16.8.2009 v 21:19 | Nahoru | #173

Morticimus>rraol>
a o tom to je - někdy jako odměna stačí i ten úsměv a "děkuji"

16.8.2009 v 21:39 | Nahoru | #174

kov>Ty voe,budu potřebovat pomoc na stavbě. Pokud ti stačí ten úsměv a děkuji, tak tě beru!

OK není problém, ale za usmev chlapa delam jen demolicni prace

25.8.2009 v 19:51 | Nahoru | #175
Hm, tak mě teď v Alpách taky došel benzín, myslel jsem, že dojedu, ale ne. Skejsnul jsem tam v kopci mezi horami, mával na pár motorkářů, ale nikdo nezastavil. Vedle stálo auto, nějaký pán s paní a dcerou se vrátili z lesa a tak se mi nabídl, že mě vezme do nejbližší vesnice, kde jsem vystoupil u kozí farmy, kde jim stály traktory a různé stroje, takže v kanystrech tam měli naftu a naštěstí i benzín. Tak jsem od nich litr do pet flašky koupil a přikoupil dva výborné sýry (později mě sralo, že jsem jich nekoupil víc), no a šel ty tři kilometry zpátky, zdálky přes ty hory jsem na protějším svahu viděl tu svou maličkou motorku, no a poslední km mě vzal taky nějaký autař. Dolil jsem litřík benzínu a jel dál, naštěstí mi to už stačilo k nejbližší pumpě.

No a co se týče toho Německa, když jsem se teď v neděli vracel, tak jsem tak 40 - 50 km vyhlížel pumpu na dálnici, ale kde nic tu nic, tak, když už mi blikala ikonka, jel jsem podle cedulí až někam tři km od dálnice na benzínku... a ta prostě byla v neděli zavřená! Byl jsem tedy dost nasraný!! Tak mi pomohla navigace a navigovala mě do další vesnice k jiné benzínce cca 8 km a tam jsem naštěstí čerpal. Vážně nechápu jak to ti Germáni dělají na dálnicích, to s těmi benzínkami je u nich stupidní, v Čechách nemám žádný problém, benzínky jsou na každém rohu, což je super!

Apropo co se týče Itálie, tam je velký problém načerpat benzín, protože je tam spousty samoobslužných pump, kde není prostě nikdo a funguje to na platební kartu či na bankovky. No a pokud nemáte bankovky či jen velké nominální hodnoty, tak jsem prostě měl smůlu, z neznámých důvodů mi to prostě nebralo platební kartu, neměl jsem s ní problém nikde, v Rakousku, Francii, ve Švýcarsku, ani v Lichtenštejnsku, vše bez problému, ale v Itálii na těch samoobslužných pumpách mě to prostě sralo, objel jsem s blikající kontrolkou už šestou pumpu různých firem a nic, nakonec jsem musel rozměnit bankovku a kupovat benzín za prachy, které mi pak nestačily a pak jsem musel zase vybírat z bankomatu, což se zase o stovku za poplatky zbytečně prodražilo.

25.8.2009 v 22:09 | Nahoru | #176
Ota_M: Z německých dálnic mám stejnou zkušenost. Prostě je na nich benzínek minimum. A z toho plyne, že co se čerpacích stanic týče, jsme už i před západní Evropou - máme jednu z nejhustších sítí a ještě je hodně z nich nonstop. Na ty vybíravé automaty a řídké pumpy si za hranicemi člověk zvyká těžko.