Naposledy editováno 14.05.2009 22:43:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Ironii a sarkasmus nechávám stranou, prostě mě ten názor zajímá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Raptor.1>Pitrz> DMC.motobiker se ale vyjadřoval o W650, nikoli W1 a mě by přesto zajímalo jakého triumphu je podle něj kopií?
Ironii a sarkasmus nechávám stranou, prostě mě ten názor zajímá.
Ja to bral obecně, že kawa čerpala ve vodách BSA (slušně řečeno)
W 650 je čistě náhodou podobná BSA Thunderbolt Rocket , .
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Raptor.1>Pitrz> DMC.motobiker se ale vyjadřoval o W650, nikoli W1 a mě by přesto zajímalo jakého triumphu je podle něj kopií?
Ironii a sarkasmus nechávám stranou, prostě mě ten názor zajímá.
A jaké Italské motorky je podle tebe kopie Suzuki Gladius? Nebo ta nová Hujda 250 u který si teď nevzpomenu na jméno? No jaké? Já myslím že to nikdo neřekne určitě, a i ta W650 není přímo kopie toho či onoho, je to taková všehochuť všech UK motorek staré éry, stejně jako je Gladius všehochutí všech moderních Italských naked biků, jediné kde je to jasné je kategorie Chopper & Cruiser, tam jsou všichni Japonci napodobeninou HD!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Na druhé straně Kawasaki si sice v šedesátých letech s tou BSA asi i trochu zakopírovala (byl to teprve její první velkoobjemový čtyřtakt - vlastně první japonský velkoobjemový čtyřtakt vůbec), ale její retro W650 z konce devadesátých let je naprosto čistá věc. Navazovali na svůj vlastní model, což se o tom současném vychvalovaném evropském bonnevillu říci nedá.
Ještě drobnost k tvému monsteru - je jeden z nejstarších vyrobených, jestli se nepletu (1994?). Tehdy patřila Ducati do skupiny Cagiva a po ukončeném vývoji tohoto naháče se rozhodovali o jeho zařazení do modelové řady - chybělo opravdu málo, a byla to Cagiva Monster. Endura Cagiva Elefant používala motory Ducati, proč by je naháči Cagiva Monster nemohli používat také, že? Málokdo to ví. Později, když byla Ducati prodána američanům, hledala Cagiva náhradu za tento prodejně úspěšný naháč a vyvinula Raptora. Mimochodem, je to kopie Monstera, když šéfdesignérem byl ten samý pán? Miguel Angel Galuzzi mohl při vývoji Raptora kopírovat tak akorát sám sebe. Motor použil japonskej - stejné základní koncepce V2, pouze výkonnější, spolehlivější a na servisní práce méně náročný, než je to slavný desmo.
3 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
S timhle se dá naprosto souhlasit!
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
ale jak říkám, házení perel sviním...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
DMC.motobiker>Raptor.1> Nikdy jsem ale neříkal že Raptor je kopií čehokoly, pokud ano, tak bych chtěl vidět kde si to četl...
Nikde jsem to nečetl a také jsem tě z ničeho takového nenařkl, měl bych snad?
DMC.motobiker>Raptor.1>Raptor je podle mě další skvělá Italská motorka, akorát má špatný motor, né po výkonové ani servisní stránce, ale po stránce původu prostě špatný je...
Jo, motor TL je špatný po stránce "původu", chápu. Co je mu platné, že tahá jak ďábel, nemá poruchy a servis prakticky nevyžaduje, ale ten původ mu to holt všechno kazí...
To na motoru Ducati se musí často měnit řemeny (jinak je průser a dost drahej), na každým ventilu se seřizujou dvě vůle a ne zrovna jednoduše (svépomocí nemáš šanci, musíš do servisu), občas se něco pokazí, ale protože má skvělej původ, tak je třeba mu to všechno odpustit, v servisu s úsměvem platit a pyšně jezdit s vědomím, že mám Ducati? :\ K bontonu ovšem ještě patří pohrdavě se vyjadřovat o všem japonském. Nezapomněl jsem na nic?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
DMC.motobiker>Raptor.1> za napodobeninu považuju spíš SV650, který mělo asi původně konkurovat tomu Monsteru...
Oba motocykly jsou naháči s motorem V2. Konstrukčním řešením, materiály i designem jsou dost odlišné. A že jsou konkurenti? Ano jsou, ale napodobeniny ne.
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Ale teď jde o to že to srovnáváš s Ducati, která je konstrukně unikátní a je zázrak že to vše funguje tak skvěle a spolehlivě jak má, jinak motory z Ducati jsou stejně spolehlivé jako všechny ostatní, jen trochu dražší na servis, ale podívej se třeba na Moto Morini, je to Italská značka, a dělá motory pro Voxan, Benelli a v neposlední řadě i pro Moto Morini! A ty motory jsou nadmíru spolehlivé, a výkon 140 koní a 123 Nm také není špatný, navíc servis je cenově stejný jako u rejže, a kdyby měl od nich Raptor motor, byla by to další dokonalá Italská mašina, takhle je to polovičatý stroj, celkově nadmíru dobrý, ale má holt ten špatný motor no... A to je třeba důvod proč bych si ho nikdy nemohl pořídit, i když se mi docela líbí, je to prostě "nečistá rasa", a teď to ber jen jako označení původu té motorky, žádný další smysl v tomto označení už prosím nehledej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
DMC.motobiker>Raptor.1> Ale teď jde o to že to srovnáváš s Ducati, která je konstrukně unikátní a je zázrak že to vše funguje tak skvěle a spolehlivě jak má, jinak motory z Ducati jsou stejně spolehlivé jako všechny ostatní, jen trochu dražší na servis
Ducati unikátní není, desmodromické rozvody vyrábělo v historii více firem (mj. např. Mercedes-Benz, Ford) postupně od toho všichni odešli a použili jiná řešení. Je pravdou, že pouze Ducati u toho zůstala a že jí to (v rámci možností) funguje.
Kdyby to bylo skutečně tak skvělé řešení, nemyslíš že zrovna ti japonci, kteří vše tak rádi kopírují a nikdy nevymyslí nic vlastního, by po desmu již dávno neskočili?
No a tvoje hodnocení motorů Morini jako "nadmíru spolehlivých" - to snad nemůžeš myslet vážně! Konkrétně např. Benelli jsou neblaze proslulé nespolehlivostí - mám kamaráda, který je servisuje a mezi těmi, které měl na dílně (asi 8 nebo 10 kusů) nebyl ani jeden (!) motocykl, který by byl bez problémů! Chyby při montáži, masívní úniky oleje, vadný pohon alternátoru, poruchy elektrointalace. Druhý kamarád si koupil TNT Café Racera a při třetí poruše jej hodil prodejci na hlavu a nechal si vrátit peníze. Moto Morini - zatím neprodáno tolik kusů, ale předběžně lze také konstatovat, že rozhodně nejsou bez potíží. Voxan nevím, nepřišel jsem do styku. Za takovej skvělej "původ" motoru pěkně děkuju!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
DMC.motobiker>Pitrz> No o to jak vypadají zase až tak moc nejde, horší ale je jaké ty mašiny jsou...
Co to plácáš?? Co víš o kawě w 650, kolik s ní máš najeto?? Petr Hošťálek s ní ujel 40 000 km do Pekingu a zpět, přes poušť Gobi bez jediné závady a servisu. Já mám s ní odjeto 20 000 km a totéž mohu potvrdit, naprosto spolehlivý bezúdržbový stroj s kvalitních materiálu a zpracováním.
Co jsi to za motorkáře když ti něco vadí nebo je to "nečistá rasa".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Raptor.1> Ducati unikátní není, desmodromické rozvody vyrábělo v historii více firem (mj. např. Mercedes-Benz, Ford) postupně od toho všichni odešli a použili jiná řešení. Je pravdou, že pouze Ducati u toho zůstala a že jí to (v rámci možností) funguje.
Kdyby to bylo skutečně tak skvělé řešení, nemyslíš že zrovna ti japonci, kteří vše tak rádi kopírují a nikdy nevymyslí nic vlastního, by po desmu již dávno neskočili?
No a tvoje hodnocení motorů Morini jako "nadmíru spolehlivých" - to snad nemůžeš myslet vážně! Konkrétně např. Benelli jsou neblaze proslulé nespolehlivostí - mám kamaráda, který je servisuje a mezi těmi, které měl na dílně (asi 8 nebo 10 kusů) nebyl ani jeden (!) motocykl, který by byl bez problémů! Chyby při montáži, masívní úniky oleje, vadný pohon alternátoru, poruchy elektrointalace. Druhý kamarád si koupil TNT Café Racera a při třetí poruše jej hodil prodejci na hlavu a nechal si vrátit peníze. Moto Morini - zatím neprodáno tolik kusů, ale předběžně lze také konstatovat, že rozhodně nejsou bez potíží. Voxan nevím, nepřišel jsem do styku. Za takovej skvělej "původ" motoru pěkně děkuju!
Já také netvrdím že je to jen výsada Ducati a že je to nejlepší, ale je to prostě jiné a svého druhu unikátní, Desmo-rozvod dokázaly dovést k dokonalosti a je to opravdu specialita která se jen tak nevidí, ale neříkám že je lepší, lepší samodřejmě není, už jen kvůly tomu servisu jak říkáš, ale nevídaný unikát to je, ale máš jen pravdu v tom že kdyby to bylo o tolik lepší, Japonci by to okopírovaly už dávno...
No a jinak k tomu Moto Morini nemám co dodat, je to skvělá značka co dělá užasné mašiny, a časem bude jen a jen lepší, precijen i přez svůj mnohaletý původ se dá říct že teprve znova začínají, a věřím že až vychytají všechny detaily, což nejde hned, tak budou dělat jedny z nejspolehlivějších motorek na světě, ale i tak bych motor od nich viděl v Raptoru raději než z rejže... Možná bych o tom pak mohl i uvažovat...
Pitrz>DMC.motobiker>Pitrz> No o to jak vypadají zase až tak moc nejde, horší ale je jaké ty mašiny jsou...
Co to plácáš?? Co víš o kawě w 650, kolik s ní máš najeto?? Petr Hošťálek s ní ujel 40 000 km do Pekingu a zpět, přes poušť Gobi bez jediné závady a servisu. Já mám s ní odjeto 20 000 km a totéž mohu potvrdit, naprosto spolehlivý bezúdržbový stroj s kvalitních materiálu a zpracováním.
Co jsi to za motorkáře když ti něco vadí nebo je to "nečistá rasa".
Jen to řekni!!! Jen to řekni!!! je to Rasista !!! Normální motocyklovej rasista ,podej na něj oznámení Kocábovi,ten mu ukáže !!!
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Čím silnější argumenty Raptor.1 vysloví (jeho znalosti z historie motorismu jsou obdivuhodné ) tím bez uzardění použiješ větší demagogií , frázi nebo nepravdu , ale jsi v pohodě. Neděláš náhodou do politiky?
Naposledy editováno 20.05.2009 23:37:03
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Podívej, třeba to TnT je designově krásnej stroj, netuctovej, zajímavej. Půjčil jsem si ho na krátkou zkušební jízdu, cca 20 km, deset tam deset zpátky. Jela pěkně, motor hezky tahal, ten zvuk a tak... Otočil jsem se a šup - rozsvítila se nějaká kontrolka. Jízdu zpět jsem si vůbec neužil, bál jsem se za to vzít, aby se něco nestalo s motorem. Když jsem jí vracel, tak to hlásím a odpověď prodejce byla: To se občas rozsvěcuje, ani nevím proč, asi něco v elektrice. Novej stroj, určenej na převádění zájemcům! To fakt dá člověku důvěru ve značku.
Nebo ten můj kamarád kterej vrátil toho Café Racera - to je starší pán, opravdovej vyznavač italskejch motocyklů, kterej tím doopravdy žije. Japonce snad ani nikdy neměl, má krásnou sbírku asi 15 strojů fakt hodnotnejch, ale ten motocykl vrátil proti vrácení peněz se slovy Benelli mi už nesmí do baráku, jsou to mrdky. Chápeš? Je to sice velkej fanda italů, ale není blbej. U tebe si tím bohužel nejsem jist... Sorry za upřímnost.