1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
No já se jen kluků ptal, co oni na to, říkali že specifikace je stejná, vyhovují oba, oni samozřejmě dávají a doporučují to co píše výrobce.

To jen že se tady rozjela ta diskuze ohledně toho že Afrika na Motul nejede..
Boro9 píše: NemaLbc>
No já se jen kluků ptal, co oni na to, říkali že specifikace je stejná, vyhovují oba, oni samozřejmě dávají a doporučují to co píše výrobce.
To jen že se tady rozjela ta diskuze ohledně toho že Afrika na Motul nejede..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
nevěř všemu co je na účtence ..

V moto mám 100% Castrol 10w30 racing, brzdové desky NISSIN, a originál filtry ne Hilfo ..

Bohužel doba a EET je takové že ti nikdo oficiálně nemůže dát slevu zadarmo .. tak se prostě na účtenku dají levnější věci než máš namontované.. aby se Babiš nažral a zákazník byl spokojený..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Kome píše: Boro9> to mi řekni jak to pak srovnávaj v účetnictví?
presne... nekde v ucetnictvi musi figurovat ta nakoupena 10W30... jestli tedy chlapci nedelaji odbyt tem super olejum z Polska

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz píše: co to je za nesmysl?EET nemá nic společného se slevou.můžeš slevovat,jak chceš,klidně podle ksichtu.......
presne. ja si myslim, ze si ho nekdo pekne maze na chleba.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: presne. ja si myslim, ze si ho nekdo pekne maze na chleba.
Když tak čtu všechny ty příhody s originál (ne)padáky a (ne)funkčními bástry, povrchovou (ne)úpravou výpletu, (ne)odstraněním škytání motoru, (ne)odkalováním airboxu, (ne)zakrytováním pod brýlemi a jinými (ne)drobnostmi, tak si tady Honda namazala všechny.
Abych byl férový, tak si její manažeři nejspíš přijeli pro inspiraci do slovenského KTM

Naposledy editováno 23.01.2018 09:05:29
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

Pro mne je důležité že jsem s moto spokojený, se servisem taky a bezpředmětné diskuze těch co tady jen bečí mne až tak nezajímají ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
karf píše: vilemx> co máš vlastně za motorku?
no preci novou, skvelou a bezporuchovou AT, ktere uz po cca osmi tisic najetych km odeslo tesneni prednich vidli a zadni lozisko. asi japanese kvalitese
Naposledy editováno 23.01.2018 20:13:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer> No čtu tu, jak na vás zákazníky ktm sere a jak se ktm sere a jak je stará lc8 nerozbitná a dokonalá. Ale je zajímavý sledovat diskuze na lc8.cz, jak se to sype, co všechno je třeba servisovat a jak se tomu vytrhávají padáky a prorážejí nádrž při pádu

Spíš než sundavat růžový brýle je skoro lepší se dát na modlení, aby se mě to netýkalo



Naposledy editováno 23.01.2018 22:00:25
karf píše: vilemx> To je stará afrika nebo supertenere?
Eso_Rimmer> No čtu tu, jak na vás zákazníky ktm sere a jak se ktm sere a jak je stará lc8 nerozbitná a dokonalá. Ale je zajímavý sledovat diskuze na lc8.cz, jak se to sype, co všechno je třeba servisovat a jak se tomu vytrhávají padáky a prorážejí nádrž při pádu
Spíš než sundavat růžový brýle je skoro lepší se dát na modlení, aby se mě to netýkalo


1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Nějaké mouchy má každá mašina.Snad vše půjde doladit a nebude to otravovat. A jestli bude tahle Africa ikonou, to nelze ještě vůbec říci.
... ale ta výše zobrazená Michalova (VilemX) stará Africa nemá žádnou mouchu, nýbrž strnada (nebo co to je za opeřence) na chladiči!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |