Téma: Pokec o všem možném
 
27.11.2014 v 11:57
Vlákno pro pokec o všem co je potřeba probrat !
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

Pokec o všem možném

5.9.2017 v 12:08 | Nahoru | #151
STK kontrola
hroty z heftů šly dolů a zbytek jsem prostě na prase risknul
hodinová přednáška o gumách, homologaci na zrcátka, šířce mašiny včetně brašen - nemám originály, nelenil a s metrem v ruce proběhla kontrola - příště brašny včetně sámo dómo držáků rozhodně dolů!, kontrola sériových výfuků - alespoň něco v richtiku...

poker face, ale zpocený triko, chvilka napětí a STK je ready

Pokec o všem možném

13.8.2019 v 20:05 | Nahoru | #152

Jašour píše: Ahoj, chci poprosit jestli někdo nemá manuál k Suzuki Boulevard C90 T, rok výroby 2013. Děkuji


Zdravim, tak co už máš ten manuál? Jestli ano, prosím o radu, kde ho stáhnout, díky.

Pokec o všem možném

23.8.2019 v 15:08 | Nahoru | #153
I já prosím manuál na C 1500 (C90), díky.

Pokec o všem možném

6.9.2019 v 18:52 | Nahoru | #154
Je tu nějaké mrtvo, já jsem dnes trochu pojezdil a zkoušel novej stroj, mám najeto zatím něco okolo 700km. Zaujalo mě, když jedu po dálnici na maximálku, jestli jedu po rovině z kopce nebo do kopce jede to pořád stejné a asi ve 175km/h konec a nehne se to a nehne ani z kopce. Ne že bych chtěl s tímto strojem jezdit rychleji, jen jsem zkoušel, jestli bude 150ka na dálnici dlouhodobě přijatelná rychlost a jeví se, že asi jo. Tak při té příležitosti jsem zkusil tu maximálku. Tak zatím pa.

Pokec o všem možném

11.9.2019 v 09:16 | Nahoru | #155
apavka> 175 km/h je jeho maximálka a 150km/h dlouhodobě je v pohodě. Mezi 130 - 150km/h si to bublá nejlíp

Pokec o všem možném

25.9.2019 v 12:09 | Nahoru | #156

Pe3k píše: Tvl to je psycho, kontrolovat olej na M1800R, práce na 20min

1. Postavte motocykl na boční stojan.
2. Spusťte motor a nechejte jej pracovat na volnoběh po dobu 15 minut . Je-li motor studený, nechejte jej zahřát na dostatečnou teplotu.
3. Držte motocykl ve svislé poloze a nechte jej pracovat na volnoběh po dobu 30 sekund .
4. Postavte motocykl na boční stojan a nechte jej pracovat na volnoběh po dobu 10 sekund .
5. Vypněte motor a počkejte přibližně tři minuty.
6. Vytáhněte měrku motorového oleje a vyčistěte ji.
7. Držte motocykl ve svislé poloze. Zasuňte měrku oleje do otvoru plnicího hrdla. Závity uzávěru plnícího hrdla oleje nesměji být zasunuty, ale měly by se pouze dotknout horního okraje otvoru plníciho hrdla.
8. Vytáhněte měrku motorového oleje a zkontrolujte hladinu oleje.
9. Měrku motorového oleje zasuňte zpět.

To se Japonec asi nudil...



Stejné je to u C1800

Pokec o všem možném

5.5.2021 v 08:43 | Nahoru | #157
Pe3k> Nemáte někdo nějakou vychytávku,jak změřit olej nějak jednodušeji?Jde to např hned po vyjížďce?Nějak se mi nedaří dohnat správnou hladinu.Pokaždé je jinak
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist