hroty z heftů šly dolů a zbytek jsem prostě na prase risknul
hodinová přednáška o gumách, homologaci na zrcátka, šířce mašiny včetně brašen - nemám originály, nelenil a s metrem v ruce proběhla kontrola - příště brašny včetně sámo dómo držáků rozhodně dolů!, kontrola sériových výfuků - alespoň něco v richtiku...
poker face, ale zpocený triko, chvilka napětí a STK je ready
Pe3k píše: Tvl to je psycho, kontrolovat olej na M1800R, práce na 20min
1. Postavte motocykl na boční stojan.
2. Spusťte motor a nechejte jej pracovat na volnoběh po dobu 15 minut . Je-li motor studený, nechejte jej zahřát na dostatečnou teplotu.
3. Držte motocykl ve svislé poloze a nechte jej pracovat na volnoběh po dobu 30 sekund .
4. Postavte motocykl na boční stojan a nechte jej pracovat na volnoběh po dobu 10 sekund .
5. Vypněte motor a počkejte přibližně tři minuty.
6. Vytáhněte měrku motorového oleje a vyčistěte ji.
7. Držte motocykl ve svislé poloze. Zasuňte měrku oleje do otvoru plnicího hrdla. Závity uzávěru plnícího hrdla oleje nesměji být zasunuty, ale měly by se pouze dotknout horního okraje otvoru plníciho hrdla.
8. Vytáhněte měrku motorového oleje a zkontrolujte hladinu oleje.
9. Měrku motorového oleje zasuňte zpět.
To se Japonec asi nudil...
Stejné je to u C1800