globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorku pro obra
 
10.3.2014 v 16:59
Zdravím, na scéně motorek jsem úplný nováček. Jediné co o motorkách vlastně vím je údržba motorek a to, že jsem složil motoškolu na A bez omezení.

Teď k věci. Hledám nějakou motorku vhodnou na moji postavu. Měřím 208cm a vážím 170kg (většina svaly, denně jsem v posilce a tak není problém mít těžší/větší motorku. Ikdyž teda zase nejsem samý sval a sem tam se správnej bůček najde).

Myslím, že by se mi nejvíc hodilo něco na styl chopperu. Na nakedu jsem jel jen z hecu a řeknu vám, že to musel být pohled . Budu jezdit jen sám, takže nepotřebuji dvoje sedadla. Zkoušel jsem si jen pár motorek (na okrese moc bazarů s moto není) a většina strojů na mně není vůbec stavěna, prostě si na nich připadám jak tlustej hajzlpavouk.

Na výkonu mi ani tak nezáleží, chci spolehlivého polykače kilometrů, který něco sem tam předjede když mu přišlápnu. Objemem by to nemělo překročit mé auto (felicia 1.3). Výbavu nepotřebuji žádnou, jelikož jsem kliďas a rád si jízdu vychutnám po staru bez elektroniky kolem. Rok výroby nemá omezení, klidně si budu hrát v garáži s motorkou z roku 80.

Cenou bych se rád vlezl do 150 000Kč i s počátečním servisem (takže cca 130t Kč na motorku samotnou), no je to jen orientační, měsíčně mám na útratu 15t Kč, takže si přinejhorším pár měsíců počkám.
Takhle by se mi to asi líbilo, jen s méně žlutými prvky a spíš laděná do černa. Přilbu mám černou skořepinu a mám černý šátek s lebkou, tak aby to trošku ladilo .

Nějaké návrhy, aneb troje se mi líbí:
Honda VTX 1300S
Suzuki Intruder M800
Yamaha XVS DragStar 1100
Yamaha XVZ 1300
Yamaha Royal Star 1300
Za každou radu jsem vděčný


Naposledy editováno 10.03.2014 17:02:11
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) Motorku pro obra

15.3.2014 v 18:46 | Nahoru | #151

Lucky-Jarda píše: Ukaž mi tříkolku za 130 tisíc a jdu do ní



Je tvoje kamo TRIKOLKA

Motorku pro obra

15.3.2014 v 21:12 | Nahoru | #152
takže skoro půl tuny




toho introša jsem měl rozdělaného tak vím kde by to šlo natáhnout



(reakce na) Motorku pro obra

15.3.2014 v 21:14 | Nahoru | #153

fanty-pepik96RR píše: Kámoš co jsme spolu jezdili Libavou na endurech, já africa twin a on varadero, měří 205 a váží mam pocit 150 a nikdy si nestěžoval, že by ho někde něco bolelo nebo že by měnil za jiné. To je moje zkušenost.

nebyl to Kamil? ten měl Varana že jsem z něho málem nedošlápl.mám jen 185

Motorku pro obra

15.3.2014 v 21:32 | Nahoru | #154
taky jsem si při nějaké akci ve Štenberku připadal jak hobit ,ale perfektní chlápek a plno srandy



Motorku pro obra

15.3.2014 v 22:32 | Nahoru | #155
jo

Motorku pro obra

16.3.2014 v 11:18 | Nahoru | #156
bych řekl, že nás s těmi mírami nějak valíš:o) tento maník má 2,16 a 157 kg:

cs.wikipedia.org/wiki/The_Great_Khali
www.youtube.com/watch

na té fotce co jsi sem dal, bych řekl, že 170 kg určitě není. ale je to šumák, to jen tak mimo téma, aspoň to tu máš pořád živé

Motorku pro obra

16.3.2014 v 19:15 | Nahoru | #157
Ahoj,tak jsem si celou diskuzi pročetl dost jsem se pobavil většina lidí ani neví která bije konečně někdo s kým si pokecám s očí do očí (201 cm 160 kg plus mínus dle ročního období )jinak mám taky fildu 1.6 protože to je jediný auto do kterýho se naskládám je to k neuvěření ale pro mě je pohodlná sice kolenama můžu pouštět stěrače a blinkry.Chápu i to že se ji nechceš vzdát sám řeším jaké auto bude následovat a věř mi za rozumný peníze není z čeho moc vybírat ale dost o plechovkách.Motorkám se věnuju od 9 let nebudu se rozepisovat o autoškole a začátcích na tuzemských strojích to bylo utrpení.První moto které bylo super na posez tak byl VZ 800 r.v.97 měl jsem přepákování co to šlo aby to ještě vypadalo normálně a řidítka 110cm a vypadalo to se mnou docela dobře po VZ 800 jsem chtěl kupovat VN 1500 moc malá není ale musela by se taky překopat aby mě sedla.Nakonec to nedopadlo dovezl jsem domů Varadero r.v.2000 ta je sama o sobě velká jediné úpravy které jsem udělal jsou progresivní pružiny,přešité a zvýšené sedlo jezdíme na Varanovi s ženou i bagáží 5 let a všechno drží takže se toho vůbec neboj.Jinak jezdil jsem na goldwingu(velikost bot49),BMW RT,LT,VTX 1800 úplně v pohodě nic mi nevadilo,na XV 1900 jsem jenom seděl je docela veliká.Vybíráš dobře rovnou počítej s tím že ať koupíš cokoliv budeš muset upravovat.Jo a co se týče oblečení tak kůže od paní Koudelákové a textil PSI nebo já mám konfekci od Germas z motoobchodu.cz kalhoty a bundy mají do 12XL bundu mám 8XL,kalhoty 10XL oboje s velikou rezervou.Přeju hodně štěstí při výběru a hodně KM bez nehod.ahoj DROBEK





Motorku pro obra

16.3.2014 v 19:23 | Nahoru | #158
Tohle je 5 let zpátky a před 30 kily















současnost dovolená Slovensko 2013




doufám že ti aspoň trochu pomůžu a uděláš si trošku představu.

Motorku pro obra

16.3.2014 v 19:29 | Nahoru | #159
Druhá strana mince je že nemáš zkušenosti což u takových váhových kategorii motorek je k nezaplacení fyzika je pěkná mrcha ale snad máš selský rozum hlavně pokoru a respekt k mašině a nerozmázneš se v první zatáčce. DROBEK

Motorku pro obra

16.3.2014 v 20:33 | Nahoru | #160
DROBEK-HK> Konečně někdo kdo mi rozumí . Zatím mám domluvené jen zkoušení XV1900 a VN2000. Oboje jsou to bazarové kousky. K jednomu to mám cca 150km (takže víkend) a druhý říkal, že za mnou klidně těch 40km dojede, že se na ní rád projede dokud mu stojí na bazaru.
Kožené doplňky už mám domluvené (rukavice, bunda). Bude mně je dělal kamarád, co mi dělal kožené věci do feldy, takže budu ladit s feldou .
Zkušenosti se musí nasbírat časem. I pád na hubu je pohyb dopředu a člověk se nejlíp učí chybama. Navíc dokud to budou odnášet jen plechy, tak je to dobré.

OT: Následující auto bude Fiat Croma, ale felda ještě musí u mně dožít :).

Motorku pro obra

17.3.2014 v 03:02 | Nahoru | #161





...kamarád, něco málo pod dva metry, 160 kg?

Motorku pro obra

17.3.2014 v 11:03 | Nahoru | #162
To je téma. Pěkně jsem si početl. A nakonec se krom šprýmování taky ozval Drobek a vnesl trochu seriózní zkušenosti. Pokud mohu taky trošku zateoretizovat: Nejprve asi bude dobré neřešit jen výšku a váhu jezdce. To je sice důležité, ovšem nikoliv zcela podstatné. Jak praveno, s každou motorkou se dá něco udělat, upravit, posunout stupačky níž, zvednout řidítka apod. Hlavní ale je, aby sis dobře rozmyslel jak a kam budeš s motorkou jezdit. Motorkaření není jednolitý styl, pokud si koupíš např. Goldwinga, nezajedeš si po polní cestě k lesu, pokud si koupíš Afriku, tak cesta po dálnici do Holandska je sice urazitelná, ale pohodlí bude jistě menší než na tom GW.. Čili nejdřív si ujasni jak a kudy budeš jezdit, co Tě baví, jestli courání po Evropě po dálnicích, nebo spíš hopsání po Ukrajině, kde Ti bude Chopper vesměs zavazet pod nohama a pak se rozhodni. Takový Varadero například je ideální kompromis. Sveze Tě po dálnici pohodlně a i na tu polňačku může. Ovšem zase pokud Ti jde o image chopperisty, není to Tvá volba..

Motorku pro obra

17.3.2014 v 13:08 | Nahoru | #163
Tento faktor mám promyšlený, ale asi jsem jej zapomněl napsat do tématu.
Budu jezdit převážně po rychlostních silnicích, jediná výjimka je vyjetí od mojeho domu na silnici (cca 2km) to je klasická okrsková s pár výmolama. Záleží na počasí . Na dálnici asi ani nevjedu, máme to tu pěkně protkané rychlostkama, takže se po nich dostanu všude.

Navíc mám kousek od baráku Buchlovské kopce (cca 30km)

Na začátku videa je takové místečko, kde se schází motorkáři. Jak sportovní, tak choppery. Takže tam budu vylepený každý víkend.

Motorku pro obra

17.3.2014 v 19:53 | Nahoru | #164
Ahoj jo jo Buchlováky taky jsem měl tu čest s kamošem jsme valily na Iron moto víkend super cesta,dali jsem to hned dvakrát .Bohužel křížků tam je taky dost před pár lety jsem je projížděl náklďákem tak jsem si je prohlédl .
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist