globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čínské brzdové a spojkové páčky
25.9.2013 v 21:28
Ahoj,

chtěl bych znát Váš názor na páčky čínské výroby např. tyto . Má s tím někdo zkušenosti? Jít do toho nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

10.10.2013 v 19:56 | Nahoru | #151
KawaSV>
Délka hotových bude dána také podstatou tíhnoucí k závodní legislativě, tedy delším "bezpečnějším" vedením VNĚ nařízeném registrovaným závodníků u nás AČR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

10.10.2013 v 20:09 | Nahoru | #152
Franky> Ahoj. Muzes to jeste rozvest co je mysleny tim VNĚ ? A proc je to tak bezpecnejsi. Budu rad za info, pac me tahle problematika zajima.Dikec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

10.10.2013 v 20:13 | Nahoru | #153
Hanz.D.> A sedí jak mají? Delší, kratší?

1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky

10.10.2013 v 22:05 | Nahoru | #154
Já neměl na mysli homologaci ale kvalitu. U páček to nebude takovej průser jako když ti prdne hadice.
Teda myslim

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

10.10.2013 v 22:43 | Nahoru | #155
Vendous> hadice ti na 99 procent neodejde. Spis bych hledel na kvalitu tesneni a nalisovani u banja. Jejich prostupnost a z jakeho jsou materialu. Jinak ta hadice vydrzi uz hodne. Vim ze ty hadice delaji na zakazku i lepsi servisy. Tam bys mel mit jistotu ze to nezmrvi.

čínské brzdové a spojkové páčky

10.10.2013 v 23:52 | Nahoru | #156
RF900R páčky?

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 06:39 | Nahoru | #157
Xfanthom> Montoval jsem Goodridge Shadow line, zlatá hadice kombinovaná s černýma banjama, všechnosedí hezky. Dokonce jsou banja proti sobě natočený tak, aby se hadice pěkně sama nakroutila mezi vidle. Při montáži se s tím člověk trochu přetahuje, ale po sešroubování to krásně sedí.

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 10:07 | Nahoru | #158

Franky píše: KawaSV>
Délka hotových bude dána také podstatou tíhnoucí k závodní legislativě, tedy delším "bezpečnějším" vedením VNĚ nařízeném registrovaným závodníků u nás AČR.


Tak tomuto příspěvku nějak moc nerozumim. Mám tam Hel, který se u nás nevyrábí.
Jak má nějaká závodní legislativa a registrovaní závodníci u nás v AČR vliv na to, že mám zadní hadici zbytečně dlouhou? Navíc se bavíme tak nějak o homologaci na provoz. To jako se se závodníci s AČR usnesou a Hel podle nich dělá délky brzdových hadic?
Dalo by se to nějak rozvinout?

2 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 10:26 | Nahoru | #159
No a kdo šetří, tak má za 3.
Dají se koupit hadice na metry , k tomu banja a spichnout doma na kouleni.

Naposledy editováno 11.10.2013 10:26:30

čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 10:53 | Nahoru | #160
Dokázal bych sehnat hadice od Core Moto za cca 1900Kč ale bylo by tam šílený poštovný a ještě by se platilo v ČR clo a dph.

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 16:49 | Nahoru | #161

KawaSV píše: No a kdo šetří, tak má za 3.
Dají se koupit hadice na metry , k tomu banja a spichnout doma na kouleni.



Jsem to počítal ( http://www.givi.cz/brzdove-koncovky/ )

Nehomologovaný: 2,95kč za 1cm + bužírka 1,2kč za 1 cm// 40cm zadní + 80cm + 85cm přední, 2 x banjo+oliva+matice 360,- x 3 = 2 000,-
Homologovaný Global Systém // 3 000,-

Nic moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 16:55 | Nahoru | #162
KawaSV> ano, dá se to. já takhle mám dělané všechny svoje hadice, akorát ty začátky, kdy člověk přesně neví jak na to, pak to někde teče...trochu opruz.

čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 18:50 | Nahoru | #163
http://www.speedpro....spojky-c-25_339.html

152 Kč/metr hadice
cca 120 Kč/banjo
už se na ně chystám :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 21:32 | Nahoru | #164

RUTAN píše: KawaSV> ano, dá se to. já takhle mám dělané všechny svoje hadice, akorát ty začátky, kdy člověk přesně neví jak na to, pak to někde teče...trochu opruz.



Jak to prosimtě funguje? To se místo lisování v mašině stáhne na vnějším obvodu nějakejma páskama (něco jako motex)?

Naposledy editováno 11.10.2013 21:34:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

11.10.2013 v 23:34 | Nahoru | #165
Floo>
Závodníci obecně /není to jen A ČR/ používají venkovního vedení brzdových hadic - někde je i popsáno proč - více důvodů směrující ke zvýšené bezpečnosti. Uvažuje se tam také rozložení pružení hadic (při tlumení) ve větší délce...a podobně.
Nu a zákazníci na hadice se rekrutují z větší části z tohoto okruhu lidí. Já třeba měl možnost výběru délky (u Oňase), vybral jsem si kratší - přímo nahrazující originální, což je pro licenční závody nepřípustné.
Často jsme totiž papežtější, než-li Papež.

Na moto ony delší/závodní vedou vnějškem asi takto:




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

12.10.2013 v 13:26 | Nahoru | #166
PetrL3> to myslíš vážně? tady máš pokec http://www.superten...x.php/exterier/brzdy a tady obrázek http://www.superten...adicka_jak_na_to.jpg

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

12.10.2013 v 17:56 | Nahoru | #167

radar250 píše: PetrL3> to myslíš vážně? tady máš pokec http://www.superten...x.php/exterier/brzdy a tady obrázek http://www.superten...ak_na_to.jpg [/quote]

Jo, myslím, proč bych se asi na to ptal, kdybych nechtěl dpověď?
Dík za odkaz, je to tam pěkně vysvětlený. Vypadá to jednoduše.

Bch to mohl vyzkoušet na spojku, tam mám ještě původní hadici.

Naposledy editováno 12.10.2013 17:58:00

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

12.10.2013 v 23:20 | Nahoru | #168
Franky> aha...uz rozumim. Jeste by me zajimalo, zda neexistuji nejake konkretni normy na treba maximalne mozne ohnuti hadice, orientace banja a jeho typu (rovny nebo zahnuty). Co je lepsi jestli dvojlinka od pumpy ci zachovat stejny system jak ma original napr. tri hadic atd. Kdysi jsem hledal nejake info ale nic. kazdopadne i tak dik za predchozi info

1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky

13.10.2013 v 18:19 | Nahoru | #169
Je tu někdo kdo má zkušenost s těmito hadicemi?

http://www.abmoto.cz...-predni-2fzadni.html

Přemýšlím, že bych tenhle set objednal na mě GSX-R. Děkuji za radu

čínské brzdové a spojkové páčky

13.10.2013 v 19:08 | Nahoru | #170
Od ABmoto bych se toho nebál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

13.10.2013 v 21:06 | Nahoru | #171

CZDC1 píše: Je tu někdo kdo má zkušenost s těmito hadicemi?

http://www.abmoto.cz...-predni-2fzadni.html

Přemýšlím, že bych tenhle set objednal na mě GSX-R. Děkuji za radu



Mám je. Co konkrétně by tě zajímalo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

13.10.2013 v 21:32 | Nahoru | #172
PetrL3> kvalita provedení, Homologace, jaké jsou zkušenosti s firmou abmoto.cz

čínské brzdové a spojkové páčky

13.10.2013 v 21:42 | Nahoru | #173
S hadicema zkušenost nemám ale s abmoto ano a

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

13.10.2013 v 22:22 | Nahoru | #174

CZDC1 píše: PetrL3> kvalita provedení, Homologace, jaké jsou zkušenosti s firmou abmoto.cz


Bezproblému. Nemám s nima žádnej problém a má je sposta lidí, který znám osobně, takže jsou řekl bych dost prověřený. Dostaneš k nim šrouby, podložky, oko si můžeš natočit dle potřeby. Homologaci prý mají, ale když po nich budeš chtít ať ti ukážou papír, že mají schválení pro konkrétní model motocyklu, tak prý nejsou schopni ti ho ukázat, ale to sem jen někde tady četl, neověřoval sem to.

Myslím, že chybu neuděláš, když je koupíš. Já jsem spokojenej, ale to považuju za samozřejmost (u takový věci, jako jsou brzdový hadice vyrobený rovnou na konkrétní model, jinak by to asi lidi zkritizovali).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

14.10.2013 v 15:21 | Nahoru | #175
PetrL3> nene, je tam takový šroubový spoj, který při dotažení sevře hadici k náustku a tím to utěsní. pokud to někdo ještě nedělal, tak doporučuju dokoupit navíc pár těch měděných "oliv" (říká se tomu tak), protože ty se při dotažení zdeformují a nejdou použít opakovaně. pokud se ti mezi olivu a hadici dostane byť jen jeden drát z opletu, tak to netěsní a nebrzdíš. tohle bych doporučoval spíš zkušenějším kutilům..

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

14.10.2013 v 15:47 | Nahoru | #176

RUTAN píše: PetrL3> nene, je tam takový šroubový spoj, který při dotažení sevře hadici k náustku a tím to utěsní. pokud to někdo ještě nedělal, tak doporučuju dokoupit navíc pár těch měděných "oliv" (říká se tomu tak), protože ty se při dotažení zdeformují a nejdou použít opakovaně. pokud se ti mezi olivu a hadici dostane byť jen jeden drát z opletu, tak to netěsní a nebrzdíš. tohle bych doporučoval spíš zkušenějším kutilům..



Dík, už je mi to jasný.

1 reakcí na tento příspěvek čínské brzdové a spojkové páčky

30.10.2013 v 00:17 | Nahoru | #177
Takže číny už mam doma a na první pohled fakt paráda ani jsem takovou krásu nečekal. Zítra snad namontuju :P

(reakce na) čínské brzdové a spojkové páčky

30.10.2013 v 08:37 | Nahoru | #178

Xfanthom píše: Takže číny už mam doma a na první pohled fakt paráda ani jsem takovou krásu nečekal. Zítra snad namontuju :P



tak pak se pochlub s foto

čínské brzdové a spojkové páčky

30.10.2013 v 18:22 | Nahoru | #179
Na foto páček, které prodávám se můžes kouknout u mě na profilu také je mám na FZ6

čínské brzdové a spojkové páčky

31.10.2013 v 12:53 | Nahoru | #180
[img]

[img]

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist