Uzavřeno 29.03.2013 v 15:00 uživatelem dravec28
dravec28 píše: ahoj chtel bych fundovanou odpoved jaky je spravny postup pri vypnuti motoru , staci otocit klicem nebo prvne vypnout cervene tlacitko na rukoveti a potom otocit klickem? slysel jsem ze vypinani motoru jenom klickem nici elektroniku co je na tom pravdy? ja teda zatim vypinam tlacitko a pak klicek je to tak spravne? dik Mirek
Ahoj dravče Míro,
slyšel jsi správně. A je dobře, že se o to zajímáš zavčas ještě teď před sezónou.
Setkal jsem se bohužel už taky s tímto nešvarem, že nám někteří motorkáři chcípají motory jak je napadne, a dělají nám v tom pak mezi ostatnímu občany pěkný zmatek.
A zbytečně zhoršují už tak dost špatnou pověst motorkářů mezi obyvatelstvem.
Dřív jsem s sebou vozil kostkový cukr, a abych si neničil elektroniku, tak vždycky když jsem chtěl chcípnout motor, hodil jsem pár kostek do nádrže, a motor po čase chcípnul.
Kamarád mi ale řekl, že je to pěkná blbost házet do nádrže kostky cukru!!
Tak teď už to nedělám a vozím s sebou už jenom cukr krupici nebo v nouzi krystalový - rychleji se rozpouští a motor chcípne dřív.
Ideální je ale prý moučkový, jenže to už trochu leze do peněz.
A taky mi vždycky vítr nahodí kombinézu a vypadám pak jak cukrář.
Tak jsem se vrátil zpátky ke krystalovýmu.
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
Zde hovoří AJ manuál jasně:
"Emergency off switch(kill switch)
1 Emergency off switch (kill
switch).
Operating the kill switch
when riding can cause
the rear wheel to lock and
thus cause a fall.
Do not operate the kill switch
when riding.
The emergency off switch is a
kill switch for switching off the
engine quickly and easily.
A Normal operating position
(run)
B Engine switched off.
You cannot start the
engine unless the kill
switch is in the run position.