budu dělat na chopperu technickou a mam obavu, že neprojde. Nemá někdo seznam všeho, co se na motorce kontroluje a s čim už mě vyhoděj?
Moje motorka je teoreticky plně funkční funkčí, ale má několik vad.
1) Jinej motor. Místo 152FMI tam mam 162FMJ, kterej má obsah 150ccm. Na prví pohled se ničim neliší. Číslo motoru nechám samozřejmě vymazat, ale budou i tak kontrolovat typ motoru? Je chyba, že má muj motor zpátečku?
2) Nefunguje mi startér a nemam nakopávačku. Je to považováno za vadu?
3) Nefunkční zadní tlumiče. Kontolujou se vůbec?
4) Parabola předního světla je z Lady a nemá parkovačku. Vadí že je to světlo původně určený na auto?
5) Nefunguje mi tachometr, mam tam danej tachometr z kola.
6) Každý zrcátko je jiný.
7) Chybí mi spínací skřínka.
8) Nemam stupačky pro spolujezdce
9) Mam odpojený hadice pro ERG
10) Zadní blatník je prasklej a slepenej stříbrnou izolačkou. Na motorce je obecně dost izolačky.
Potřeboval bych vědět, jestli to projde, či jestli někdo nemá nějakej kontakt na STKčko, kde to tak nehrotěj a jsou ochotný přimhouřit oči nad drobnými nedostatky?
Případně můžete sem napsat vaše zkušenosti s STKčkem, jako co se všechno kontrolovalo, nad čim technik mávnul rukou a tak.
Chápu, že ta motorka neni žádnej skvost, ale mam ji rád a rád bych na ní odjel ještě jednu sezónu a to bez technický jaksi nejde. Hlavně tu technickou chci udělat už ted, protože jí budu v zimě přestavovat do stylu Bobber, mam to jako seminárku ve škole a řek bych, že po těch úpravách by neměla šanci uspět.
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
Marex píše: To je joke!!! Už mu to nežerte. Zase se někdo nudí s angínou u PC.
To neva, zábava je to tak i tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
Takže na každé technické je to jiné....
Hippieguy píše: JR..> ten zadni ram uz nemam . Cestou do skoly se mi podruhy zlomil, tak sem ho sundal, dal jsem ho do třídy, že si ho druhej den odvezu a vyhodil mi ho školník.
Tak tímto si mě rozsekal ....se mi podruhý zlomil...vyhodil mi ho školník...já se poseru
Haggar píše: Starous68> Zábava je to dobrá, hlavně ta tvoje fotka pod nickem..... Ty jsi tu motorku už viděl nééé........
Stačí popis závad, s kterýma to chce vezt na STK.
Co se týče mé fotky pod nickem, je aspoň autentická, na rozdíl mnoha jiných
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
Motorka drzici pohromade Patex paskou na silnici fakt nepatri
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
.
"Z těch větších vyjížděk, byla největší akce Rakousko. První den jsem vyrazil z Prahy směr Kaplice. Cestou se při tankování vyskytl první problém. Postavil jsem motorku na boční stojan a začal tankovat. V tom se ozvala rána a motorka ležela na zemi. Ulomil jsem stojan. Tak jsem motorku opřel o čerpací stojan, zaplatil a jel dál."
"Cestou se ale začala projevovat zvláštní závada. Motor občas vynechával, lépe řečeno to najednou chcíplo a nešlo nastartovat. Stačilo ovšem třeba jen 5 minut počkat a jelo se dál. To se mi stalo si dvakrát, tak jsem tomu nevěnoval příliš velkou pozornost."
"Ale v Rakousku se to postupně zhoršovalo v momentě kdy motorka chcípla vždy po nějakých 3-4Km mi začalo bejt jasný, že takhle nemůžu pokračovat. Tak jsem zastavil a začal opravovat. Sundal jsem sedlo, airbox, nádrž a takhle jsem se dostal až ke karburátoru, ten jsem vyčistil, pofoukal a vše zas namontoval zpět. Motor chytl na první otočení a závada se úspěšně opravila. Od té chvíle mě ani jednou nezazlobil. Dost mě potěšilo, že během tý půl hodiny, co jsem to opravoval u mě zastavila cekem 3 auta a ptali se, jestli něco nepotřebuju. S díky jsem odmítal s tim že si to opravím sám. Bylo zajímavé pozorovat reakce Rakušanů, vždycky se ptali, proč to nedám do servisu a když jsem jim řek, že si to opravím sám,tak naprosto nechápali a divili se, že to vůbec někdo kdo neni mechanik umí. Opravovat motorku na krajnici asi není v Rakousku zvykem ."
"…druhej den jsem jeli do Prahy. Po D1, během týhle cesty mi upad kryt řetězu, přestal fungovat tachometr(ten digitální), upadlo zrcátko a parabola předního světla vypadla ven. Ale dojel jsem ."
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
dareckov píše: Moje technická:
Zkontroloval VIN, jestli svítí, troubí, lékárničku a naschle ... Takže mě trochu sere, jestli Tě s tímhle šrotem na cestu pustí pokud tam budou mít stejný přístup jak u mě.
tj,jak moje...,,Jé slečno, vy ste tu byla i na evidenčce,že? (poz.1/2 roku zpět) Tak si to sem dotlačte. (poz.nechtěl ani nastartovat) A že se Vám k nám z tak daleka chce? (poz. 40km) A nebyla vám už zima?" tak sem se smála jak juzek, technik si zablikal a zasvítil, zkontroloval čísla a výfuk a jela sem dom.
Hippieguy píše: JR..> ježiš. Ta motorka nedrzi pohromade diky duckape, ale diky ramu. To ze tam mam lepenku neznamena, ze mi ta lepeka drzi neco dlezityho
.
Ty vole, a k cemu ji tam teda mas? Proc je omotany to svetlo? Jo a "ram" rikas ty veci, ktera ti uz dvakrat praskla?
www.motorkari.cz/motorka/
Ty šrouby jsou daleko hezčí.
Naposledy editováno 25.10.2012 08:33:48
1) ano typ motoru se kontroluje(ne číslo)
2) nastartovat to nechtěli
3) u mě je nekontrolovali
4) podle štěstí světla se kontrolují určitě, ale u mě stačilo že jsem je zapmnul jen na potkávačky, ale fungují mě normálně
5) U tachometru kontrolují pouze počet najetých km
6) zrcátka by asi mohla projít záleží na štěstí
7) nevím z čeho opíšou najeté km když tam nemáš tacho, nevím zda se to vyžaduje
8) rozhodně se kontrolují všechna světla, blinkry, brzdové spuštěné přední páčkou a nožní brzdou, ale tak hádám, že zapínání elektriky máš vyřešené nějak jinak když nemáš spínačku
zbytek by snad vadil nemusel.
Obecně si, ale myslím, že Tě s tím vyhodí.
1 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
2 reakcí na tento příspěvek S čim už mě vyrazej z STK?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S čim už mě vyrazej z STK?
počítm že investice bude tak 3000kč a budu mít perfektní mašinu. Nejspíš tam hodim i nový čepy rozety, ty starý se mi na jednom výletě všechny vylámaly.
Plus chci udělat tu přestavbu, takže budu dávat nový blatníky z kejvačky a řidítka ještě nevim z čeho. trocha plniče a laku a bude to nádherná motorka za kterou se každej otočí.