Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
DMC.motobiker píše: A co třebas Moto-Guzzi Norge? Taky nic?
Ale voni taloši holt na to cestování asi moc nejsou - no ale proč taky někam cestovat, když bydlíš v Itálii...
Ty Guzziny jsou všeobecně cesťáčky jako z praku. Třeba Stelvio, tebou zmíněný Norge, Breva. Cagiva měla Navigátora.... je toho víc. Aprilka taky něco spáchala....(Futura)Nová Multoška je supééér, teď už si ale na nic nevzpomenu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Jen např. při cestě kolem světa nevím, kde bych třeba v Mongolsku hledal servis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
šméčko píše: no na tohle mám celkem objektivní názor jakožto uživatel, jezdím čínu letošní sezónu a naprosto se stotožňuji s tím co na první straně napsal Milos1, je vidět že alespoň ví fakta a nemele tu kraviny jak půlka uživatelů, kteří to viděli max. na fotce. Když jsem tu svou kupoval měl jsem po pár kilometrech naprosto optimistickej pohled teď po skoro půl roce už vidím, že je to fakt peklostroj ale nedám na něj dopustit. K závadám asi tolik, prosakující svary na nádrži, po x-pokusech jak to pořešit jinak než svařováním jsem to konečně zalepil epoxidem kterej vypadá že bude držet, prasklej rám (horní nosník tlumiče) opravdu špatně vymyšlené uložení zadního tlumiče, kterej je na horní nosník připevněnen jakože nakrut a po jednom tvrdym dopadu to prdlo a celý se to vyklonilo, neulomilo se to úplně na závadu jsem vlastně přišel tím, že motorka šla dolu, nestála na stojanu stabilně a po sundání plastů když jsem to spatřil bylo jasno, vařeno za 200,- otázka 10min. ovšem motorku jsem musel skoro celou odstrojit tzn. zadní kolo,veškeré boční plasty a taky motor. S kamarádem jsem to dovezli na káře skoro holý krom předku. Po týdnu když jsme to zase složili zas vesele lítám ovšem praskající plasty to je věčnej boj. Snažím se nepadat a bejt na ně opatrnej, špatnej je hlavně zadní blatník, kterej jde v terénu hned do kopru páč tim houpáním skáče a stále více napraskává aktuálně ho mám staženej provázkem k nosiči, což je celkem fixní poloha pro blatník při jízdě aby dál neskákal a nenapraskával. Dalších pár závad za který může spíš počasí než číňan - před fabrikou mi před pár týdny řachla ze stojanu na zem když se k večeru zvednul nějákej tajfun a normálně to těch 126kg hodilo na zem výsledek, vylámanej levej přední blinkr, zlomená spojková páčka, sedřenej grip a levý boční plast. Tohle byla opravdu smůla a motorce to nezazlívám nebyla to její chyba a tentokrát jsem byl i za ty lammy čínský plasty vděčnej když jsem viděl jak byl pod tou povalenou motorkou skroucenej přední blatní byl jsem mile překvapen když jsem po zvednutí zjistil že bude vpoho nějákej origo na yamaze už by byl určitě na sračky XD, jinak další závada špička přední brzdové páčky se ulomila po pádu na místě na hlínu (asi se píchla do země a zůstala tam, cca. 2cm z páčky, všiml jsem si až doma, na fukčnost nemá žádný vliv, není nutná výměna) předevčírem se asi odporoučel tachometr, který přestal měřit, ale možná jen někde něco vypadlo ještě pořešim až bude čas, předpředevčírem prasklá gumová hadička od hlavy motoru na výfukový plyny, výměna hadičky za jinou co byla v garáži.. neustále se namotorce objevují menší nebo větší závady ale nikdy to není nic co by nevyřešil domácí kutil z pár věcí co najde garáži, takže nákladný to neni krom těch věcí jako páčky apod. který kupuju v krámě do toho dávám prachy hlavně za benzín, takže pohoda ale jak říkám člověk nemá nikdy klid ale na druhou stranu to docela proháním off-road takže je jasné že tam asi vzniká většina chyb jezdit to na silnici myslím že by držela, i když na těch českejch je to taky takovej spíš off-road :D jinak motorově je velice spolehlivá motor ještě neudělal chybu je to 4T 150ccm a jede fakt parádně super akcelerace klidně i do kopce vytáhne naprosto všude, převodovka funguje taky dobře, je tichá a plynulá s ukazatelem rychlostního stupně je to špica tohle má ta motorka opravdu k dobru a je škoda že třeba ta kostra je tak blbě dělaná, jmenovitě třeba u toho tlumiče kde nechápu jak mohli vymyslet něco tak blbýho, stačilo by vymyslet jinak uložení a nebyl by problém ale takhle je to jen otázka času
sám za sebe bych tu motorku hodnotil spíš kladně, tím věčným spravováním si defakto čím dál víc osvojuji techniku, což je taky velké plus a s lehkou šikovností se dá všechno nějak opravit.
Příští rok bych si chtěl koupit japonce, přemejšlim nad klx 650 hrozně mi padla do oka, tak potom uvidíme kde je pravda, protože na číně se serou samý kraviny a všichni si z toho dělaj prdel, ale když se pak vysere něco vážnýho na japoncovi tak všichni maj hned milión důvodů proč to neni vina továrny a za každou cenu to je prostě kvalita jen protože je to made in japan a nakonec je stejně jedno jestli si koupíš na půl čínu nebo napůl japonce
Ty bláho. Tohle všechno se ti přihodilo na jedný mašině?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
DMC.motobiker píše: Marex> Novou Multošku docela můžu , celkem se jim dle mého povedla...
Jen např. při cestě kolem světa nevím, kde bych třeba v Mongolsku hledal servis...
Pokud by jsi jel přes Rumunsko, Mongolskej servis by jsi nepotřeboval. Jak by ji místní viděli, Multoška by byla v ......
A kdyby jsi se Rumunsku vyhnul.....By sis to nechal poslat poštou a místní servisáci by to tam heftli. Osobně bych ji proháněl spíš po asfaltu a do Mongolska bych si vzal LC4.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
a Norge, jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Edit: Každej Ital taky asi nejezdí do práce ve Ferrari...
Naposledy editováno 30.08.2011 21:48:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
VeFeRák píše: DMC.motobiker> hele, jak je možný, že před nějakou dobou byla nejprodávanější motorka v itálii hornet? tolik cizinců tam zase není a všichni si taky asi horníka nekupovali....
a Norge, jo?
Hornet ale není tak úplně Japonská mašina (tušíš, na co narážím?)..... ale hlavně je to o ceně.
2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
tak en olej prosímtě hned vyměn
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Naposledy editováno 30.08.2011 22:45:25
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Celou čínskou motorku asi ne (viz. časté problémy majitelů s plasty, sváry, různými úhchyty).
No hned po 3km po odjezdu z prodejny mi vypadl náhon od tachometru - opraveno na místě, po ujetí 35 km jsem už nenastartova a svítila stále červená kontrolka - musím pochválit přístup pana Meškana z místího zastoupení Yuki v Třeboni, hned druhý den si motorku odvezl a zhruba po hodince mi ji přivezl zpět s konstatováním, že se spálila pojistka na palivovém čerpadle (čangoši tam měli jestě takový ty starý typy pojistek, tak mi to předělali na nožovku) Další vyjížďka - najeto 136 km bez jakéhokoliv problému - motor si už sedl a začíná to být velmi příjemné poježdění. Takž za mou osobu prozatím ANO. Čínu ano, proč ne
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Pokud jezdím za 3 a ty za 8, tak po 50 000 km (najedeš je vůbec? Já za další 3 roky ano) budu mít díky rozdílu ve spotřebě dvě čínské motorky zadarmo a to se spoustě lidem vyplatí. Mohu si je rovnat do garáže a vnuci jednou zbohatnou prodejem zajímavé sbírky kuriozit.
Malcik_CZ píše: Jo málem bych zapomněl, kapotáže můžeš kupovat každý den místo chleba, práskají vo sto péro.
mam opačný zkušenosti, po 3 letech prodírání terénem a minimálně 10 pádech, z toho jeden fakt těžkej, a na plastech neni jediná prasklina. Jsou pevný a pružný. Asi mam fakt nějakej lepší kusHery22 píše: Boze to je tak srandovni tema jak tu nekteri majitele chvali sve cinske stroje jak rikaji jak jsou skvele ze ji maji od novoty a jen obcas neco upadne,sem tam prosakuje nadrz a praska ram.A kdyz si to trochu upravi a vymeni pulku motorky tak je vcelku bezproblemova ja kdyz kupoval 10let stareho srada tak jsem jen vymenil olej gumy,retezovku a lital a zadne problemy do dneska nemel a to ji mam 4 roky.to ze nejezdim za 3,5 litru ale za 8 je mi jedno,zase jezdim i daleko pres 200km/h a aspon nic nemusim opravovat,muzu jezdit opravdu pro radost,ne jen se premistovat z bodu A do bodu B od toho mam auto (italskeho bezproblemoveho puntocha ktery jezdi za 6litru lpg-levnejsi provoz jak vase ciny)
Taky sem měl SRADa, taky bezproblémový stroj, krom teda že vždycky na jaře sem musel vyměnit svíce, jinak nejela(což čína nezná), aniž bych opravoval, vyšel mě provoz dráž než na číně A čína mi nežere 3,5 ale 2lA navíc SRAD v terénu neni to pravý ořechový a jezdit 200 po českejch silnicích? Jezdil sem i 300 a už ne-e, silnice u nás jsou čim dál horší a děkuji Bohu, že jsem to přežil. Na 2 kolech už jedině mimo asfalt
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Všem přeji hezké dobré jitro a děkuji za příspěvky
Omlouvám se že jsem včera nereagoval na příspěvky, ale využil jsem krásného odpoledne
A vyjel jsem ,,trhat šrouby a plasty na číně“, abych věděl co je to tedy doopravdy zač.
Ať jsem konkrétní CSR 250 koupena 03/11 najeto cca 5tis. km.
Takže výlet z Plzně do Berouna a okolí, staré lomy nad Královákem, zákoutí podél Berounky a kopečky, louky, lesy nad Zdicema, Vraní skála s bezva výhledem. Krajina byla krásně po větru a deštích vymydlená bezva dohlednost nádherná panoramata. Baterky ve foťáku dostali zabrat, ale stálo to za to . Nazpátek jsem to střihnul po dálnici a světe div se předjel jsem i všechny kamiony /Ó/ Sakra to je úspěch. A ani jsem nepřekážel žádným ,,japoncům „. Potkal jsem akorát krásnou ducinu, nějakého skútra a taťku na Babetě s hráběma ve vsi. Kde jste všechny kluci? Sezóna přeci nekončí !
Tak najeto dalších 145 km, pohled do nádrže po dojetí ,sakra ono tam je jak skoro před týdnem. No ale abych nechválil jenom, ten tachometr příšerně kecá těch 120 mil za hod jsem určitě nejel . To je stejně hezká kuriozita , označení v mil, když jsem kontroloval na cejchovacím úseku 5km tak počitadlo km ukázalo 5250m, dobrá to bych bral, ale ta rychlost, hihi. Tak podle odhadu podle autobusů, kamionů ,tak max 115 ale km !!! Ale mít 70kg a dát menší rozetku, motor by to taky zvládnul. Ale nejezdím po dálnicích zas tak často, tak necháme jak je. O těch ledkách pod sklíčkem, co mají informovat o funkcích tedy nic dobrého , za slunečného počasí je člověk zmatený jak maturant bez taháku, to tedy bylo vytaženo opravdu ze zásob elektrotechnického materiálu až s toho nejspodnějšího šuplete.
A co mně příjemně překvapilo byla docela stabilita při jízdě za kamionem a nebo předjíždění, to když porovnávám s ČZ 180, tak tam jsem chtěl kolikrát vystoupit, co to dělalo s řidítkama.
Tak a končím , žádná další chvála na čínu nebude, strávili jsme spolu hezký a zajímavý podvečer, toť vše.
Chválit budu dožije-li 5 let a aspoň 40tis km, řeknu stálo to za ty prachy zatím je to jen
,,jeden velký otazník. „
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Forget píše: Tak najeto dalších 145 km, pohled do nádrže po dojetí ,sakra ono tam je jak skoro před týdnem. No ale abych nechválil jenom, ten tachometr příšerně kecá těch 120 mil za hod jsem určitě nejel . To je stejně hezká kuriozita , označení v mil, když jsem kontroloval na cejchovacím úseku 5km tak počitadlo km ukázalo 5250m, dobrá to bych bral, ale ta rychlost, hihi. Tak podle odhadu podle autobusů, kamionů ,tak max 115 ale km !!! Ale mít 70kg a dát menší rozetku, motor by to taky zvládnul.
...Tak a končím , žádná další chvála na čínu nebude, strávili jsme spolu hezký a zajímavý podvečer, toť vše.
Chválit budu dožije-li 5 let a aspoň 40tis km, řeknu stálo to za ty prachy zatím je to jen
,,jeden velký otazník. „
1. odstavec - Přesně tak, to někteří strašlivě drsní motorkáři nedokážou pochopit, že jízda v limitech může být zábavná. Každému co jeho jest, ale při stavu českých cest a mozků místních řidičů raději živý a odpočatý než rychlý a vyhrkaný
2. odstavec - Jezdíš podle tacho nebo podle citu? v každé vesnici je radar, takže na těch +15 km/h, co ukazuje budík, si snadno zvykneš, ne?
3. těžší převod jsem instaloval předminulý víkend, bohužel Průhonice ho nenabízejí, ale složit/sehnat se dá, a pak je to paráda - vyšší cestovní průměr a ještě nižší spotřeba. Za prvních 1650 km (najeto za týden) se řetěz DID nepovytáhnul ani o milimetr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Forget píše: pro všechny :
[b] A ani jsem nepřekážel žádným ,,japoncům „. Potkal jsem akorát krásnou ducinu, nějakého skútra a taťku na Babetě s hráběma ve vsi. Kde jste všechny kluci? Sezóna přeci nekončí !
„