globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:13 | Nahoru | #151

t_freedom píše: Stev> vyjádření k rachotícímu řetězu : "ano to je možné" ... já ho tedy tak daleko nenechám dojít, ale z kola to znám docela dobře( je taky zajímavý si vyzkoušet o co líp se ti na kole šlape, když ho namažeš) - paralelou k motocyklu - namazanej, udržovanej a správně dopnutej řetěz řetěz nesežere tolik výkonu.



Tak potom nepiš jako v příspěvku 137 že po docela krátký jízdě už na válečcích téměř žádný mazivo není, to by potom bylo slyšet. Nemyslím že to způsobujou nenamazaný kroužky

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:19 | Nahoru | #152

t_freedom píše: skorpion-ka> vypadá vypadá to tu píše každej...já taky furt vypadám jako novej, ale po prochlastaným výkendu se tak rychle jako ve dvaceti dohromady nedám.

Stev> vyjádření k rachotícímu řetězu : "ano to je možné" ... já ho tedy tak daleko nenechám dojít, ale z kola to znám docela dobře( je taky zajímavý si vyzkoušet o co líp se ti na kole šlape, když ho namažeš) - paralelou k motocyklu - namazanej, udržovanej a správně dopnutej řetěz řetěz nesežere tolik výkonu.

Dolik> já nenapsal, že měním řetěz po 15tkm preventivně. První a zatím jedinej řetěz na dvouhrnku jsem měnil po 16tkm když jsem z kopce na kvalt houpal s motorkou dopředu a dozadu podle toho, která vytahaná strana byla nahoře a která dole ...povolil jsem ho, přitáhnul...nic nepomohlo...pomohlo až když jsem ho vyměnil
998 je dost ucukanej motor - osobně si myslím, že cukání a rázy od kliky řetězu, převodovce a veškerýmu pohonnýmu ústrojí vaděj asi nejvíc. Boh vie.
Teď mám na řetězu 8tkm "a je jak novej" ...peru ho Kettenmaxem v petráku když je špinavej (co 1000-1500km), otřu hadrem, protočím, opět otřu hadrem...pak nastříkám PTFE Motulem, otřu hadrem a šmitec. Příští rok uvidíme ...



cece a neni to nejak divne naladene? ja jel na seriove 999 (ta chvipla co ma v papirech asi 124ps) a jelo to krasne plynule od nuly do omezovace bez jakyhokoliv cukani ale i bez jakekoliv spicky no... atakovej ten na V2 pomerne hladkej chod...klasika pro Lko.... RSV mi prijde teda vic "traktorovitej" ....

s cukanim do 4tis bych se teda nesmiril s konstatovanim, ze "ostry V2 tohle dela" s palivem na svym TL sem si dost hral aby to slo od 2 tis plynule bez cuknuti a i tak je tam sem tam znat takove male zavahani pri prechodu z closed-loop rezimu a pekne me stve.. jeste s tim budu valcit...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:35 | Nahoru | #153

Stev píše: Tak potom nepiš jako v příspěvku 137 že po docela krátký jízdě už na válečcích téměř žádný mazivo není, to by potom bylo slyšet. Nemyslím že to způsobujou nenamazaný kroužky



e: jesli ten řetěz při jízdě často cuká tak potom chápu že jde do háje, mně to nedělá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:36 | Nahoru | #154
Stev> počkej kam to zase stáčíš...? ...já nemám problém s nenamazaným rachotícím řetězem. Principiálně, důležitý(pro životnost řetězu) je udržet kroužky neodřený a těsný. To je primární důvod mazání. Odvalování po rozetě/pastorku se namazáním zlepší(ano, určitě) ale o dost dřív než se vykoušou, budeš mít dost těsnění článků orzedřenejch.
Pokud bys potřeboval mazat kvůli odvalování/náběhu na zuby - nejlepší mazivo by byly právě ty hustý sračky co držej - no a ty právě nejsou ideální, neb na sebe vážou abraziva.

Assassin> teď už to naladěný je...ale je to více-méně stejný jak origo...ten motor necuká v zátahu(pod parou)...jen když jede bez zátěže a zejména na spodku(ve městě za autem, s kopce kdy jen tak "přikrmuješ) Viděl si kliku 998/999? má tak 3kg, možná míň. Jak to není v zátahu, má tendence to bejt nevyvážený (už jen koncepce bigbangu s 90° zápalem tomu nahrává) Ohledně plynu - reakce při otočení - s novou mapou je to úplně hladký. Daleko lepší než origo, kde byl znatelnej pocuk.
Budu ještě laborovat s DPmapou...zatím mi Rexxer poslal mojí vlastní upravenou...a to myslím ještě není ono.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #155
t_freedom> nikam, naopak neodbíhám od již napsaného, chápu že v tom množství textu se to může ztratit. Vysvětlovat se mi to zpětně už nechce, tak to z mé strany ukončím

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 16:12 | Nahoru | #156

t_freedom píše: První a zatím jedinej řetěz na dvouhrnku jsem měnil po 16tkm když jsem z kopce na kvalt houpal s motorkou dopředu a dozadu podle toho, která vytahaná strana byla nahoře a která dole ...povolil jsem ho, přitáhnul...nic nepomohlo...pomohlo až když jsem ho vyměnil



jestli dobře chápu to, co popisuješ, tak to je špatným mazáním

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 16:32 | Nahoru | #157

t_freedom píše: Stev> počkej kam to zase stáčíš...? ...já nemám problém s nenamazaným rachotícím řetězem. Principiálně, důležitý(pro životnost řetězu) je udržet kroužky neodřený a těsný. To je primární důvod mazání. Odvalování po rozetě/pastorku se namazáním zlepší(ano, určitě) ale o dost dřív než se vykoušou, budeš mít dost těsnění článků orzedřenejch.
Pokud bys potřeboval mazat kvůli odvalování/náběhu na zuby - nejlepší mazivo by byly právě ty hustý sračky co držej - no a ty právě nejsou ideální, neb na sebe vážou abraziva.

Assassin> teď už to naladěný je...ale je to více-méně stejný jak origo...ten motor necuká v zátahu(pod parou)...jen když jede bez zátěže a zejména na spodku(ve městě za autem, s kopce kdy jen tak "přikrmuješ) Viděl si kliku 998/999? má tak 3kg, možná míň. Jak to není v zátahu, má tendence to bejt nevyvážený (už jen koncepce bigbangu s 90° zápalem tomu nahrává) Ohledně plynu - reakce při otočení - s novou mapou je to úplně hladký. Daleko lepší než origo, kde byl znatelnej pocuk.
Budu ještě laborovat s DPmapou...zatím mi Rexxer poslal mojí vlastní upravenou...a to myslím ještě není ono.



to pali po 90 za sebou a pak otacku nic? uff tak to mi podle projevu i 996 i 999 prisly ze pali po otacce jako TLko... jo v tom ustalenym rezimu to jede v closed loop, tam me to cukani taky sralo, o tom prave mluvim, uz sem to posunul o dost dal a neni uz to skoro znat, ale jednou za cas to trosku zavaha... hlavne prechod brzdeni motorem a malinky otevreni klapky.. nekde kolem 4tis... jeste si s tim budu hrat... az rozbehnu datalogg...

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 16:52 | Nahoru | #158
Velmi zábavné, číst tady názory různých teoretiků, tohle spoustu lidí naštve, ale dnes jsem na krabičce úplně nového řetězu DID520 našel návod k mazání, píšou tam olej 80w90, a výrobce asi bude úplný debil, že? Za mě prostě odedávna jedině hustý olej, převodák a hotovo, aby byl řetěz pořád namazaný, ne z boků samozřejmě, ale ve škvírách, které míří kolmo k ose válečku. Žádné vosky, žádné nelepivé oleje, žádné grafitové vazelíny. Mimochodem zkuste tipnout, co se dává do spojky před jejím spojením

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 17:47 | Nahoru | #159
rrss> u mě, do spojky?...nic voe

Dolík> ne-e ...mazal jsem příkladně ...

Naposledy editováno 10.08.2011 17:49:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 17:51 | Nahoru | #160

t_freedom píše: rrss> u mě, do spojky?...nic voe

Dolík> ne-e ...mazal jsem příkladně ...



kdybys mazal příkladně tak máš najeto 50 tis. howgh

Naposledy editováno 10.08.2011 17:52:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 22:11 | Nahoru | #161

t_freedom píše: Dolík> ne-e ...mazal jsem příkladně ...



jinak. dáš motorku na stojan tak, aby zadním kolem šlo točit rukama a pomalu točíš a chvilku je řetěz volný a chvilku ne, tak můžeš mazat jak chceš, ale prostě to děláš blbě, nebo spíš systém mazání je špatný. a myslím, že o tom celém to tu je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 22:15 | Nahoru | #162
VlaHa> VlaHo neblbni... nemyslím si že se daj srovnávat jedním šmahem všechny motory, jízdní styly, čtyřválce/dvouválce, výkony, krouťáky. Já už se nechci hádat...ale motor s 90Nm ve 4t/ot bude žrát řetěz asi jinak, než ten co má maximum 90Nm ve 8t...
Když se 4válem pojedeš po městě 3-4t/ot a vezmeš za něj máš tam tak 60Nm ....já na tyhle otáčky mám skoro maximum a při otočení rukojeti tam prostě jsou a jdou na řetěz.
To co řeším s Assassinem ohledně typu motoru a ucukanosti bude mít taky vliv...

Chčeš-li, věř si svýmu. Já měl GPZtko s turbem, ZRX11/1200 a teď mám uhrkanou Ducknu... mazal jsem ledasčím a žádný upatlaný srágory nepoužívám...všechno ve finále vycházelo na stejno. Jen ten váš motorák byl na tom asi nejhůř ohledně ostřiku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 22:19 | Nahoru | #163
Dolík....> popiš mi postup toho "pravýho" mazání a řeknu ti jak moc to dělám blbě...

rád se zase něčemu naučím... mě se líbí jak všichni jezdíme na stejnejch motorkách, se stejnejma vlastnostma.

...ale ok, jsem otevřený...dokažte mi co dělám blbě. Možná dvouvál, možná dvouvál od Ducati, možná neumím jezdit... já už fakt nevím...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 22:30 | Nahoru | #164

t_freedom píše: Dolík....> popiš mi postup toho "pravýho" mazání a řeknu ti jak moc to dělám blbě...

rád se zase něčemu naučím... mě se líbí jak všichni jezdíme na stejnejch motorkách, se stejnejma vlastnostma.

...ale ok, jsem otevřený...dokažte mi co dělám blbě. Možná dvouvál, možná dvouvál od Ducati, možná neumím jezdit... já už fakt nevím...



můj názor na mazání olejem (nebudu řešit scottoiler a mazání štětcem atd) a sprejem:

olej (scottoiler): kape to furt, každý kousek, který ujedeš je ten řetěz namazaný. když zaprší, tak ne (podle toho, co si nastavíš), ale po třeba 20ti km je ten řetěz zase od oleje. prostě mažeš skoro furt

sprej: namažeš a mažeš +- každých 500 - 700 km, ale po nastříkání si myslím, že to mazadlo je na místě, kde má tak 50 - 100 km a zbytek nájezdu je prostě řetěz namazaný, ale okroužky, které mají být nejsou...

ale to je můj názor a vysvětlení toho, že nám to funguje a najíždíme snad až 3x víc a vám ne. :) a za scottoiler beru, že to je všecho strašně zajebané, jak to mají ostatní nevím...

až zrušíš další řetěz, tak si ho změř, jestli je tak vytahaný (třeba o délku celého článku) a tomu nevěřím. 15 - 20 tis kvalitnímu řetězu takovou čočku dát nemuže, když s ním jezdíš +- normálně, né 99% času plný plyn.... když ho změříš a bude o článek delší, nebudu se hádat, jestli bude stejně dlouhý jako nový (+- třeba 2-3 mm) a na motorce bude chvilu napnutý a chvilku povolený, tak je to jednoznačně mazáním.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 22:48 | Nahoru | #165

marekparek píše: chlapy tady nemá smysl nikoho přesvědčovat o tom že to má nebo nemá když má tak má a je to jeho věc najet na VTR na Gumě 15tis určitě jde ale to nevyužije ani 30%potenciálu te motorky(měl sem SP1 guma tak 2500 až 3500km jednosměs)ale 15tis km jde najet to si myslím že jo ...



Ale hovno, je to jen o gume . 15000 km ma dvousmesovce sport-touring, ted cca 5000 na dvousmesovce street racing pri stejnem stylu jizdy, ja ti dam 30% Jednosmesovky mi vydrzely 5000 v dobach, kdy jsem se bal vytocit pres 5000 otacek..

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 04:51 | Nahoru | #166
Freedom - klasický teoretik a ještě neumí číst. Do spojky řetězu ty trotlíku, když je řetěz těsněný, ať už je spojka nýtovaná nebo s pružinkou, vždy ji musíš namazat, než řetěz spojíš. Víš, jak se pozná teoretik jako ty? Edituje se, má dlouhé příspěvky o ničem a odvádí řeč stranou. Téma je "konzistence mazání řetězu". Správně nejen podle DID je olej 80W90. Už tady chybí jen tvůj argument, že výrobce řetězu schválně radí špatně, aby jich víc prodal

2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 08:28 | Nahoru | #167
Dolík> ...v případě že se bavíme o ručním mazání(bez automatiky):
"Můj" sprej je po 50- 100km mimo těsnění a "váš" olej tam zůstává ? Proč?
Nepřipustíte taky někdo(jen tak náhodou), že může mít vliv typ motoru a jeho chování?
Vytaženej o článek ? Podle normy jsou v klidu 2% délky. Mechoš dal k sobě starej a novej - cca 7-10mm.
No a s tím plynem ...stále se Vám tu snažím naznačit, že já když jedu po městě a votočím heftem mám tam 70-80Nm, který vy mátě někde v 7-8t ot. Nebude v tom taky háček? Mám pár kámošů Ducatistů a poptám se ... jeden s 999 dělal řetěz po 14tkm.

rrss> u mě, do spojky?...nic voe



rrss> ufff...no tys mě nabral. Hele, říká se tomu nadhled a píše se to v jemný nadsázce. Většinou to nechápou ti, co maj toho nadhledu málo. Nechceš ty si taky za každou cenu tady na fóru hledat nepřátelé? (v jednom příspěvku jeden trotlík a jeden teoretik a jedno vtlačení názoru co jsem nikdy netvrdil - dobrý - a nějakej argument by nebyl?)
Edituju většinou gramatiku, nebo slovosled. No a na závěr, jestliže nechci používat pejorativy místo argumentů (hádej kdo to tak má)musím toho napsat trochu víc.
Porovnej např. argument " teoretický trotlík"(dvě slova- jak výstižné) a popáni postupu toho jak mažu - rozdíl co? - tak to jen abys pochopil.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 08:43 | Nahoru | #168

t_freedom píše: Dolík> ...v případě že se bavíme o ručním mazání(bez automatiky):
"Můj" sprej je po 50- 100km mimo těsnění a "váš" olej tam zůstává ? Proč?
Nepřipustíte taky někdo(jen tak náhodou), že může mít vliv typ motoru a jeho chování?
Vytaženej o článek ? Podle normy jsou v klidu 2% délky. Mechoš dal k sobě starej a novej - cca 7-10mm.
No a s tím plynem ...stále se Vám tu snažím naznačit, že já když jedu po městě a votočím heftem mám tam 70-80Nm, který vy mátě někde v 7-8t ot. Nebude v tom taky háček? Mám pár kámošů Ducatistů a poptám se ... jeden s 999 dělal řetěz po 14tkm.



no při ručním mazání olejem kdo ví... mně tam kápne další kapka a jedeeeem jestli na to má vliv typ motoru nevím, ale třeba myslím, že 800ccm v jednom hrnku bude kopat víc, nebo minimálně stejně jak duc... teď z hlavy nevím, o kolik se posune osa při dotahování, ale když píšeš až 10 mm na délce řetězu, tak to je 5 mm posunutí osy při natahování řetězu dozadu a to mám teda teď o moc víc... ale ještě su na ryskách...

jinak ve 4 tis mám skoro 90 Nm ale jak sem se svezl na S4R, tak umím uznat že to je zatraceně ucukaný motor. i když něco s ním asi bylo dělané, bo to do 4 tis nefungovalo a pak to jelo celkem fest... :)

ale stejně si myslím, že když máš chvilku řetěz natažená a pak ne, tak je to špatně mazané škoda, že sme to neřešili dřív, mohls za nama mrknout do obrnic u mostu minulý víkend a mohli sme to sáhodlouze řešit u piva. nakonec by sme pos... ja někoho z motoGP

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 09:14 | Nahoru | #169

rrss píše: Freedom - klasický teoretik a ještě neumí číst. Do spojky řetězu ty trotlíku, když je řetěz těsněný, ať už je spojka nýtovaná nebo s pružinkou, vždy ji musíš namazat, než řetěz spojíš. Víš, jak se pozná teoretik jako ty? Edituje se, má dlouhé příspěvky o ničem a odvádí řeč stranou. Téma je "konzistence mazání řetězu". Správně nejen podle DID je olej 80W90. Už tady chybí jen tvůj argument, že výrobce řetězu schválně radí špatně, aby jich víc prodal



Ke spojce retezu dodava DID i ostatni vyrobci pytlicek s vazelinou, to jen tak na okraj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 09:42 | Nahoru | #170

t_freedom píše: Dolík> ...v případě že se bavíme o ručním mazání(bez automatiky):
"Můj" sprej je po 50- 100km mimo těsnění a "váš" olej tam zůstává ? Proč?
Nepřipustíte taky někdo(jen tak náhodou), že může mít vliv typ motoru a jeho chování?
Vytaženej o článek ? Podle normy jsou v klidu 2% délky. Mechoš dal k sobě starej a novej - cca 7-10mm.
No a s tím plynem ...stále se Vám tu snažím naznačit, že já když jedu po městě a votočím heftem mám tam 70-80Nm, který vy mátě někde v 7-8t ot. Nebude v tom taky háček? Mám pár kámošů Ducatistů a poptám se ... jeden s 999 dělal řetěz po 14tkm.



to je rukama....ja na ten muj dvouval najedu 37000 a zas tak velky rozdil mezi Duchcaaati a Aprilem neni

Naposledy editováno 11.08.2011 09:43:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 09:44 | Nahoru | #171
petrvtr_new> no já jsem (jako teoretik) už v xtým příspěvku nahoře zmínil Assassinovi(keterj se nepřel) že kroužek těsní origo náplň plastického maziva.
Čeští praktici (tedy asi někteří) tam lejou 80W90 ...

...snad neodvádíme řeč jinam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 09:50 | Nahoru | #172
t_freedom> i hondí manuál píše převoďák 80-90 (ne 80W90, to snad ani neexistuje)

e: existuje, mea culpa

Naposledy editováno 11.08.2011 09:51:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 09:52 | Nahoru | #173

t_freedom píše: VlaHa> VlaHo neblbni... nemyslím si že se daj srovnávat jedním šmahem všechny motory, jízdní styly, čtyřválce/dvouválce, výkony, krouťáky. Já už se nechci hádat...ale motor s 90Nm ve 4t/ot bude žrát řetěz asi jinak, než ten co má maximum 90Nm ve 8t...
Když se 4válem pojedeš po městě 3-4t/ot a vezmeš za něj máš tam tak 60Nm ....já na tyhle otáčky mám skoro maximum a při otočení rukojeti tam prostě jsou a jdou na řetěz.
To co řeším s Assassinem ohledně typu motoru a ucukanosti bude mít taky vliv...

Chčeš-li, věř si svýmu. Já měl GPZtko s turbem, ZRX11/1200 a teď mám uhrkanou Ducknu... mazal jsem ledasčím a žádný upatlaný srágory nepoužívám...všechno ve finále vycházelo na stejno. Jen ten váš motorák byl na tom asi nejhůř ohledně ostřiku...



neverim tomu ze kroutak ve 4tis u tebe se nejak vyrazne lisi proti litrovymu ctyrvalci... rekl bych ze jsi jeste neosviceny majitel V2 ktery si mysli ze jeho motor ma neco navic a jeste si nezjistil ze nema :)

schvalne si najdi dyno grafy S4R a novejch litru .. co jsem ted jen tak namatkou hledal tak k5,k8 a r1 09 vsechny o 5-20Nm vic ve 4 tis nez s4R

no radsi sem nasel jeste naky dyno charts s s4r a ty uz meli +- podobne jako ty GSX1000 ve 4 tis, proti R1 na tom byly o neco lip... ale tak jako tak tam neni zadnej zvlastni rozdil...

Naposledy editováno 11.08.2011 09:57:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 09:56 | Nahoru | #174
skorpion-ka> ...(ohledně těch motorů)to je právě to co si nemyslím...

ad1) ...máš Rotaxe s úplně jiným projevem. Do 6t jakoby nic a pak chvíli náklad a potom smrt (nebo ?)
ad2) a teď vůbec nic proti ženskejm, ale je to i o heftu ...já sice nelítám pilu ve 250-300km/h, ale potenciál toho motoru mezi 6 - 8t ot využívám opravdu dost často.

Zapoměl jsem na jednu asi podstatnou věc. Vím, že při mazání a čištění toho prvního řetězu jsem si už někdy v 7t všiml jednoho kroužku co čučel ven vytrženej(asi vada matroše?) ...jenže mohl by tohle způsobit jeden článek ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 10:01 | Nahoru | #175
t_freedom> ještě jsi nereagoval na tu poznámku s petrolejem, podle mě je lepší potom to ještě něčím odmastit jinak mazadlo neulpí na povrchu jak má. Osobně jsem vždycky čistil tak že petrolejem jsem čistil bordel a čistidlem petrolej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 10:39 | Nahoru | #176
Stev> jakože si nastříkal řetěz po petráku ještě něčím, co ho "odpetrolejovatělo", osušil a pak namazal ?
Možná...dá se použít něco "klasickýho", nebo to musí bejt zásadně čistič na řetěz ve spreji ?

Krom toho, já málokdy mažu těsně před jízdou... namažu a pak to stojí xdní než vyjedu. Takže petrák musí bejt dávno odpařenej a lubrikant "ulpěnej"

Naposledy editováno 11.08.2011 10:41:53

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 10:46 | Nahoru | #177
t_freedom> tak, je fakt že i po tom odmašťění raději 10-15 minut počkám až to trochu oschne. Buď čistič od na řetěz, nebo i na brzdy je myslím ok, ten používám teď.

Petrolej zanechává mastnej film ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 10:51 | Nahoru | #178
assassin> ...no musím se podívat...vím, že moje ZRX1200 bylo se zátahem na tom zhruba tak stejně, ale to je 12ka a točí max. kolem 8-9t/ot

Nechce se mi moc věřit, že by litrovej SS sport s max výkonu ve 12t/ot měl ve dole ve 4t/ot 80Nm.(ikdyž s dněšníma přívěrama možná jo)
Stejně bude podle mě největší zřout řetězu ta cukatůra a krouťák.

No třeba na ten druhej dám i 20t km...snažím se seč můžu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 11:02 | Nahoru | #179

Stev píše: t_freedom> i hondí manuál píše převoďák 80-90 (ne 80W90, to snad ani neexistuje)

e: existuje, mea culpa


To je pravda, pisou to tam. Ale vcera jsem si koupil novou pixlu Motorexu, tak ji zahazovat nebudu. Nevim nakolik retezu lepiva sracka prospiva nebo skodi, ale na soucasnym retezu CZ mam ted 29000 km prevazne s tim motorexem a jsem porad na zacatku zelenyho pole napinaku. Minulej retez jeste z vyroby DID 50 ZVM vydrzel 56000 km, taky s lepivejma srackama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

11.8.2011 v 11:06 | Nahoru | #180

t_freedom píše: assassin> ...no musím se podívat...vím, že moje ZRX1200 bylo se zátahem na tom zhruba tak stejně, ale to je 12ka a točí max. kolem 8-9t/ot

Nechce se mi moc věřit, že by litrovej SS sport s max výkonu ve 12t/ot měl ve dole ve 4t/ot 80Nm.(ikdyž s dněšníma přívěrama možná jo)
Stejně bude podle mě největší zřout řetězu ta cukatůra a krouťák.

No třeba na ten druhej dám i 20t km...snažím se seč můžu



pocitove dost delaj prevody, ty 4valce diky sirsimu spektru otacek bejvaj o dost vic do tezka zprevodovany... ale jinak neni prilis duvod aby litr V2 mel vetsi kroutak nez litr R4 ... stejna plocha pistu.. stejnej tlak plynu = stejna sila(moment) na klice, to fakt leda ze by na tom R4 neco celej tenhle proces neco strasne zneefektivnelo.. tzn jako ze by to nasalo pulku vzduchu nez V2 .. ale k tomu tam neni zadnej zasadni duvod.. naky konstrukcni odlisnosti tam sou, ale ty delaj rozdil par Nm.. zadny extremy typu V2 dvakrat vetsi moment nez R4....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 1 Včera v 19:39 Fueltank
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist