Proč?
1) není nás moc. Na majitele tohoto kladiva narážím spíše sporadicky, čímž se dostávám k druhému bodu -
2) Wild je svou koncepcí (mohutný motor v trubkovém rámu s minimem plastů) jako dělán na přestavby a úpravy všeho druhu, od radikální přestavby po decentní customizace, čímž volně přecházím k dalšímu bodu
3) zkušenosti. Sdílení, nadávání, chválení, stěžování, chlubení, doporučení, rady a zkušenosti všeho druhu dle hesla "Wildstaristi všech zemí, pokecejme si!".
4) přestavovali jste? Překopávali? Máte díly na Wilda, ať koupené či vyrobené, a válí se vám doma? Sháníte naopak něco? Nebo jste s tím nedejbože švihli a nějaké originál díly by se vám náramně šikly? Sem s tím!
5) máte dobrou zkušenost se servisem? Nebo naopak, Servis NEVER MORE? Podělte se!
Záhlaví budu pravidělně updatovat, jak mi vletí pod ruku cokoli, co by majitelům tohoto osobitého stroje mohlo pomoci.
WildStar webovky
wildstar.cz - mrtě a mrtě opravdu dobrých rad stran XV 1600
galerie Custom staveb - přestaveb Wildstar tamtéž, skvělá inpirace
manuál ke stažení pro US verzi, pdf
WildStar customizace, díly
hellriser customs - asi největší databáze a prodej custom dílů na WildStar, US shop
němečtí ThunderBike dobrá dostupnost, vysoká kvalita materiálů i provedení
Erik Zeman Cycles, zakázkové stavby a přestavby motocyklů, s WildStary mraky zkušeností
Kam se nemusíte bát dát vašeho mazlíka servisovat?
Praha MV2
Olomoucko AngelRacing
Ostravsko pan Jiří Ježek, telefon 602 569 724; dále Moto AV Bílovec, Petr Vavrečka 774 893 120

Naposledy editováno 29.06.2011 20:20:58
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
Díky za rady Jarda .
Jinak po delším stání jeden válec - tipuji to spíš na slabou baterku, přelitý motor by IMHO vyrazil gufera a pokud by vletěl do válce, ojnice nebo hlava (případně obojí) v háji.
Hlavně to teď nestartuj, šest litrů oleje v motoru je náběh na solidní průser.
návod
video:
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

Díky .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
Na tvém místě bych olej neupouštěl, ale komplet vypustil (pořád tam budeš mít dva litry hnusu od minule) a dal znova čistý. Olej ve válci bys poznal, pecka a okamžité zastavení motoru.
Nestartovat, dát na sluníčko ať se aspoň trochu zahřeje motor, všechno ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
WVigo píše: PetrXX>Čau jen tak ze zajímavosti ,jaký dáváš olej ty?
Specifikaci podle výrobce (z hlavy teď nevím, mám toho víc), Motul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
Díky Jarda .

Na tvém místě bych to teď neřešil, pořádně bych odmastil spodek motoru a hlídal, jestli se to bude opakovat (můžeš to mít zamaštěné od výměny nebo ještě od minulého majitele), pokud ano, tak už jen zjistit odkud to jde (třeba vezmi spodek motoru křídou, pak bude vidět, ze které strany to teče a odkud, taky to může být jen těsnění víka).
Omrkni gufero náhonu, díl 22, jestli to nejde odtud.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
http://www.kuryakyn....-tombstone-taillight
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
Svíčky jsou vyměněné? Pokud ano, zkus je ještě prohodit se zadním válcem - taky to umí blbnout, když je jedna špatná a po zahřátí se třeba chytne ( na každým válci jsou dvě, ale to asi víš). Blbnout můžou i když jsou nové.
Jinak je tenhle vzducháč náchylnej spíš na klepání při malejch otáčkách a vysoký teplotě. Neříkám ale , že ventily to být nemůžou, po koupi určitě není seřízení od věci. Je to celkem dost přesná práce, takže pokud tomu nehovíš, raději nechat zkušeným.
Jinak blahopřeju, litovat snad nebudeš, tenhle motor je skoro nesmrtelnej. Až ti to bude málo, stačí dát velkej KN filtr, poštelovat a nárůst výkonu je opravdu citelně znát.
originál (ostatně jako vše) Kuryakyn gripy (chromovaná ocel + kůže)
domečky Kury na ovládací prvky (bacha, US verze bez spínačky světel)
tuším krytky na řadičku a nožní brzdu, taky od Kury
pak "kačena" zadní blatník, tuším i s nosičem
kompletní svody + polootevřené koncovky (ani tiché, ani uřvané), bez škrábance
plus nějaké harampádí... nafotím a když tak nahoďte, kolik byste dali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
Stego píše: machal22> Za tím bych ze začátku nehledal nic velkýho,
Svíčky jsou vyměněné? Pokud ano, zkus je ještě prohodit se zadním válcem - taky to umí blbnout, když je jedna špatná a po zahřátí se třeba chytne ( na každým válci jsou dvě, ale to asi víš). Blbnout můžou i když jsou nové.
Jinak je tenhle vzducháč náchylnej spíš na klepání při malejch otáčkách a vysoký teplotě. Neříkám ale , že ventily to být nemůžou, po koupi určitě není seřízení od věci. Je to celkem dost přesná práce, takže pokud tomu nehovíš, raději nechat zkušeným.
Jinak blahopřeju, litovat snad nebudeš, tenhle motor je skoro nesmrtelnej. Až ti to bude málo, stačí dát velkej KN filtr, poštelovat a nárůst výkonu je opravdu citelně znát.
Počkej, počkej,....kamaráde. Ale jemu nijak netarokuje motor. Alespoň jsem se nedočetl. V každém případě - dát seřídit ventily. A to hned.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
machal22 píše: Nemáte nějaký typ v Č.Budějovicích a nebo v okolí? Nový poznatek-studený start to zacvaká jako prase 1-2sekundy,pak se to zlepší a jak se to ohřívá se to pomalu stišší,ale je to tam trochu slyšet. Vypnu motor, za 5 minut natočím a jen si ševelí. Nechám seřídit ventily, ale trochu se obávám, aby to nebylo nějaký hydroštel.
Wilda snad nemá hydroštely. Nebo má a já se pletu ?

Podle dalšího příspěvku to ale opravdu vypadá spíš na některej hydroštel - jakmile se zaplaví olejem, přestane to.
Ad svíčky:byl jsem na ně docela prase a natočily v pohodě 40 tisíc. Pak jsem je raději vyměnil, i když zdánlivě problém nebyl. A byla to velká změna, najednou to startovalo o poznání snadněji, i motor začal šlapat řekl bych ochotněji a pružněji.
Naposledy editováno 21.03.2015 20:11:09
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Těsnění uchycení plováku k nádrži... Yamaha XV 1600 WildStar | Švéd84 | 16 | 22.3.2025 v 20:31 krokoš |
Pneu Continental, Avon Yamaha XV 1600 WildStar | Mašer. | 12 | 9.2.2025 v 09:42 Čert13 |
Výfuk cobra Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 Warrior, Yam... | petrscz | 0 | 6.8.2024 v 14:32 petrscz |
Motor zdechnul, ozývá se drnčení a ... Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 WildStar | ZaFr | 11 | 20.6.2024 v 20:06 MartinXL650V |
Yamaha wildstar nejde startovat Yamaha XV 1600 WildStar | Plankton | 7 | 20.6.2024 v 07:48 Mašer. |