vhodném okruhu v Mýtě kde i na litru nevytočíte trojku. Motocykl byl podroben opravdu brutální zátěži. Při pohledu na drnčící brzdovou páčku mi dalo vzpomenout na rachitické motokrosové stroje ČZ jenž na 1 hodinu jízdy na trati vyžadovali 3 dny v dílně
Naposledy editováno 29.01.2011 12:13:49
Je fakt, že když každou z nich dělá jedna osoba, se svou vlastní vizí, a je navíc schopna to přesně podle té vize dát dohromady, tak je výsledek jiný (zásadně neříkám lepší)
V případě původního videjka na tom ale až tak nesejde, když je to vpodstatě něco na způsob vlogu. Což tady lidi nepochopili a brali to jako jedno z ofiko videjí, nevím kde se ten přístup vzal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu | DanFunSun | 194 | 17.1.2018 v 13:34 PetrL3 |
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |