paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Enduro do 40 - 50 tis. Kč
Zima pomalu končí a já vybírám novou motorku. Nechci se vydat z peněz a tak vybírám dle svích možností do 40tisíc. Uvažuju o endurku protože jsem asi z dosavadních motorek byl nejvíc spokojen s KLR 600 z 85 roku. Ted ale koukám po něčem novějším.
Podmínky je rok kolem 2000, spolehlivost, cestování a sem tam i nějaké ty lesní cesty. Trošku pohodlné a vhodné i pro dva. Obsah bych si představoval ne pod 600ccm.

A co ted, vubec nevim po čem koukat. Neřešil jste někdo podobnou otázku? Jak to dopadlo? Nebo nemáte někdo trošku přehled v těchto ,,ojetých´´ strojích??

díky za typy
Anketa: Je lepší Enduro, nebo Nakedbike ?? (pro využití o kterém píšu)
Enduro
86%
82
Nakedbike
7%
7
oboje výjde na stejně
0%
0
ani jedno
1%
1
kup si Jáwku
5%
5
nevymýšlej blbiny
0%
0

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 10:58 | Nahoru | #151

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 12:14 | Nahoru | #152
Mam osobne XT 600(97) a proti heslu kazda liska chvali svuj ocas, ti ho pro tve pouziti rozhodne nedoporucuju, i kdyz jsem s nim spokojenej...Dominator mi prijde dost podobnej, jako to XT(i kdyz jsem nejel), stejne tak KLR. Pegasa bych se osobne bal.
Pokud chces jezdit ve dvou, tak bych se rozhodoval mezi tim Baworem a Freewindem. Na Freewindu jsem se svezl a super-oporoti XT je o hodne klidnejsi, ma pohodlnejsi sedlo, min vibruje a je citelene silnejsi...

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 12:58 | Nahoru | #153
Zakladatel tohoto vlákna je omezen finacema až si koupí Bávo za 40litrů ať se pravděpodobně připraví na investice...atd atd je to už jen na něm co a jak a za kolik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 13:25 | Nahoru | #154
praporčík> Je to k nevíře,ale opět s tebou musím souhlasit Finance a zase finance A proto šetřit dál,nebo si pořídit veterána

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #155
Apropo:ti vyjdou s údržbou ještě více jak normální moto,tak že zase šetřit a šetřit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 13:37 | Nahoru | #156
Big-daddy.> Jak?praporčík> Je to k nevíře...jak nevíře je to tak no jo je to tak myslím že vzduch,s jedním karbíkem a jednou svíčkou je to nejjedoduchší na udržbu...a investice ...šup a hej do mě
sakta nějak nemužu pochopit proč motorka z roku 2004 stojí stejně nebo o maliko víc než ,,viz každá liška chválí svůj ocas,, dominator?Drko?xt?std atd?proč soudruzi proč?

Naposledy editováno 31.01.2011 13:51:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 15:10 | Nahoru | #157
praporčík> Je to prostě holý fakt že za 40 Óček koupíš mašinu na půl cesty Ač může být sebevíc zachovalá,vždycky investice je a bude Tak že pak stejně vyjde na nějakých 50 litrů a víc.

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 15:33 | Nahoru | #158
Big-daddy.> svatá pravda

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 17:08 | Nahoru | #159
Největší nvestice je samotné pořízení motorky a její provoz.Řešit esli karbec nebo stříkačku,vodník či vzducháč mi přijde úsměvné.Klidně se tu může někdo casnovat že jezdí o litr méně nebo že nemusí jednou za X tisíc měnit gufero v pumpě,já mu budu kontrovat faktem že nalítá dvakrát tolik,tudíž vyhodí dvojnásobek za benzín,gumy,řetězovky,destičky....

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 18:23 | Nahoru | #160
Ano máš pravdu von je ten koníček vcelku nákladnej....doba ,kdy motorka byla myšlená jako levný dopravní prostředek pro chudý lidi je dávno pryč.Tady jen řešíme, že když něco koupím za 30litrů mužu se připravit na další investice.
Jinak je opravdu rozdíl kupovat 4litry oleje na výměnu nebo dva nebo 4svíčky místo jedný...takže někdo kdo má hlouběj do kapsy počítá i s takovouhle pro někoho maličkostí...

2 reakcí na tento příspěvek Enduro do 40 - 50 tis. Kč

31.1.2011 v 22:13 | Nahoru | #161
jsem rád za všechny příspěvky, stále pročítám a zjištuju. Nechci zbytečně vyhodit peníze. Ale nikdo mi netvrdte že když koupím motorku za padesát, nebo šedesát že doní nebudu muset nic investovat..... Na netu jsou stroje za ruzné ceny a i za 40000 Kč se dá sehnat pěkný stroj..
Jen zatím nevím který stroj mi bude nejvíce vyhovovat.
Ale asi KLR, nebo Freewind

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 06:52 | Nahoru | #162
Fenix> Jestli nakonec přemýšlíš mezi těmito dvěma stroji,tak za sebe bych šel do Freewinda páč má lepší pověst,kvalitu zpracování a spolehlivost.A navíc se hodí akorát na tvé požadavky.Ale je to jen můj názor

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 08:25 | Nahoru | #163

Big-daddy. píše: Fenix> Jestli nakonec přemýšlíš mezi těmito dvěma stroji,tak za sebe bych šel do Freewinda páč má lepší pověst,kvalitu zpracování a spolehlivost.A navíc se hodí akorát na tvé požadavky.Ale je to jen můj názor



Jeste bych k tomu pridal vyhodu motoru - temer totozny(az na vyvazovaci retizek) motor jako DRko a tech je vsude hodne, takze dily do motoru se sezenou lip.

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 09:10 | Nahoru | #164

Fenix píše: jsem rád za všechny příspěvky, stále pročítám a zjištuju. Nechci zbytečně vyhodit peníze. Ale nikdo mi netvrdte že když koupím motorku za padesát, nebo šedesát že doní nebudu muset nic investovat..... Na netu jsou stroje za ruzné ceny a i za 40000 Kč se dá sehnat pěkný stroj..
Jen zatím nevím který stroj mi bude nejvíce vyhovovat.
Ale asi KLR, nebo Freewind



Jo jo na oko pěkná motorka a pak zjistíš že to bere olej jako tank a nebo něco podobnýho.Dobře vyber

Naposledy editováno 01.02.2011 09:11:00

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 13:05 | Nahoru | #165
slušnou motorku za 4 pětky koupíš.. Ale je pravda že oblečky vyjdou minimálně na polovinu...
A pokud je vám pak líto měnit olej v předepsaných intervalech, opravovat zlomenou páčku když nová stojí kilo, rovnat kotouče atd. je lepší se na to hned od začátku vy..at..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 14:03 | Nahoru | #166

Jimmos píše: slušnou motorku za 4 pětky koupíš.. Ale je pravda že oblečky vyjdou minimálně na polovinu...
A pokud je vám pak líto měnit olej v předepsaných intervalech, opravovat zlomenou páčku když nová stojí kilo, rovnat kotouče atd. je lepší se na to hned od začátku vy..at..



o tom tady snad nepadlo ani slovo...čti pozorně..a o oblčcích tady myslím nepadlo ani slovo.Zakladatel vlákna psal o moto v cenový ralaci....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 18:37 | Nahoru | #167

praporčík píše: o tom tady snad nepadlo ani slovo...čti pozorně..a o oblčcích tady myslím nepadlo ani slovo.Zakladatel vlákna psal o moto v cenový ralaci....



Netvrdím nic takového a četl pozorně... Jen jsem rozporoval ten názor, že za 40 tisíc není možné koupit slušnou motorku. Je, jen je třeba si uvědomit, že to není jediná investice.. Nic víc.

Naposledy editováno 01.02.2011 18:37:48

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

1.2.2011 v 20:46 | Nahoru | #168

Jimmos píše: Netvrdím nic takového a četl pozorně... Jen jsem rozporoval ten názor, že za 40 tisíc není možné koupit slušnou motorku. Je, jen je třeba si uvědomit, že to není jediná investice.. Nic víc.


No tak to by musela bejt motorka s rodokmenem a znát dobře majitele

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 20:00 | Nahoru | #169
Ahoj, tak už mám doma nový stroj.

Je to Kawasaki KLR 650, r.v. 99

Všem děkuji za rady a tipy a ukončuju tím tohle vlákno.

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 20:40 | Nahoru | #170
Fenix> Počkej počkej počkej fotky a cena to nás zajímá první dojmy a jiné.
NENÍ TO TAHLE ŽE NE? www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/487950-klr-650.html

Naposledy editováno 02.02.2011 21:27:27

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 20:55 | Nahoru | #171
Vítej v klubu
Snad budeš spokojen.
Jinak,doporučuji inspekci pod víko zapalování,aby věděl že je vše v pořádku...

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 21:26 | Nahoru | #172
praporčík - cena 40000 a fotky dodám.

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 21:28 | Nahoru | #173
Fenix> Jo jo ať slouží

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 21:28 | Nahoru | #174
Anti> jsem druhej majitel, najeto 14000km, moc se mi to nezdá ale nenašel jsem jedinou otlačinku na šroubech na motoru, dokonce motor neni ani odřenej od bot...

Dodám fotku a rád si nechám poradit co zkouknout

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

2.2.2011 v 22:35 | Nahoru | #175

Fenix píše: Anti>najeto 14000km..

ajajajajaj

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

3.2.2011 v 08:30 | Nahoru | #176

Fenix píše: Anti> jsem druhej majitel, najeto 14000km, moc se mi to nezdá ale nenašel jsem jedinou otlačinku na šroubech na motoru, dokonce motor neni ani odřenej od bot...

Dodám fotku a rád si nechám poradit co zkouknout



Tak at slouzi

(reakce na) Enduro do 40 - 50 tis. Kč

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 16:53 | Nahoru | #177
Fenix> Proč by ne?Vím,že tady na motorkářích vznikl kult,že každá mašina starší deseti let musí mít alespoň osmdesát tisíc...
Jediné,na co bych pro jistotu koukl,je toto:

Možná to měli pozdější ročníky vyřešené,ale moje ´94 to měla prasklé.Nepoznáš to,drží to pružina,ale je to časovaná bomba.Snad jediná taková slabost tohoto stroje.

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

3.2.2011 v 18:15 | Nahoru | #178
Anti - mám zatím jednu otázku - svítí mi kontrolka vody ale zhasne když tam dám kvalt. Je to správně nebo nekdo něco přepojoval? Jinak jsem si počkal na to až sepne větrák a to fungovalo.

Nevíš kde bych na ní sehnal manuál? abych věděl intervaly kontrol a výměn.

Jo a druhá věc při volnoběhu zapnu světlo, při přidání plynu se trošku rozjasní a když přidám hodně tak zase pozhasne. je to správně?

Na to štelování kouknu. Jinak je tam těsnění nebo silikon? já jen co shánět..

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

3.2.2011 v 18:16 | Nahoru | #179
Budu muset stahovat zapalování?

Enduro do 40 - 50 tis. Kč

3.2.2011 v 18:59 | Nahoru | #180
Kontrolka:A není to kontrolka neutrálu? Myslím,že tak nějak je to zapojené,abys věděl že je kontrolka v pořádku.
Manuál seženeš tady v motodatabázi.Kdyby tam nebyl,obrať se na mě.Je jeden jediný na všechny typy a pouze v němčině.
Relé dobíjení většinou funguje tak,že na volnoběh dává víc,a na vyšší otáčky začne omezovat,proto to zhasínání.Pokud by to ale bylo moc markantní,tak je třeba to pořešit.
Je tam těsnění.Když bude opatrný,dá se znovu použít.Pokud se ti to podaří rozloupnout,obvykle stačí jej uchytit na původní místo trochou silikonu.Zapalování dolů jít nemusí,ten napínák je vidět po sejmutí víka.Kdyby byl náhodou poškozený,asi by to zapalko muselo jít dolů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 13 Dnes v 00:52 MCMedium
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 Včera v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti


TOPlist