paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2013 v 21:18 | Nahoru | #151
Palomoto> no co co ja mam taky starou obouchanou Fabii. Ale vzadu mam nalepku Ducati

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2013 v 19:50 | Nahoru | #152
kurva to su zas reci. Jak je Ducati mazec,tak nemam problem priznat,ze aj jina motorka moze byt super (jen ten ducati feeling ji bude chybet a co jako?vozim si prdel kazdy tyden necim jinym a to nijak zasadne neni v konfliktu s tim, ktera auta mam pocitove nejradsi,tak kurva o co ide?
Jen dodam,ze mi na ducati kixlo cosi v eletrice a su nahrane, bo o ni vim enom to,ze kope,ale to se podda

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2013 v 16:36 | Nahoru | #153

drippera píše: Tak ogaři ale dost! Tohle je italské forum o DUCATKÁCH a né o nějakých koncernových hujdách!
Promiň zmuline, alfa je safety car v SBK, ta može!












Nojo,u nás ve městě máme vůbec vkus na auta Ta menší vedle mě je jedný známý a její tatík měl jako jeden z prvních ve městě 156ku(ještě jí furt má).Jenom občas blbě fotíme,tak je to mázlý...

Jinak mi hoši přejte,aby Ducati udělala konečně ten trochu univerzálnější bike pro mě,když na dvě nejsou prachy.Ještě malinko větší Hyperstradu(třeba Loamstrada) klidně s tim samym motorem,ale na 17/19 drátěných kolech,aby uměla aspoň trochu i po lese Takhle to mam na MTS1200 + HQ Terra a to se mi zdá moc...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2013 v 12:15 | Nahoru | #154
No a když jsme u tý Italofilie, tak tady je můj Ducati koutek v garáži















Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2013 v 12:29 | Nahoru | #155
tak tady menší slintací galerka z víkendu


































2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2013 v 20:36 | Nahoru | #156
Tak a hurá do terénu

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 2.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #157
drippera> Takže za sebe,protože sem si o MM zjistil co se dá.První ročníky u Corsara zlobily s elektrikou,ale jen takový kraviny,který vyřešily např. lepší "čokolády" ,pod sedlem spolujezdce atd.
Motorka jede pěkně a má parádní zvuk,čehož jsem byl svědkem na srazu MM.Pocit po přesednutí ze SF ti nepovim,bo sem nejel ani na jedný.
Pokud se jedná o samotnej motor,tak ho všude chválej naopak za spolehlivost a snadnou údržbu.Jenom např. olejovej filtr musíš koupit jedině origo,což si myslim není problém.
Když to tak shrnu,tak veškerý pomluvy plynou většinou z neznalosti,nebo z hodně výhodnýho nákupu...
Černočerný Corsaro Veloce je pro mě jedna z nejhezčích motorek

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 3.10.2013 v 10:05 | Nahoru | #158
Tak začnu od Adama, tedy od Drippery. Historie Corsara je lehce trnitá, stejně jako u každýho modelu co začal z nuly. První ročníky měly pár problémů. Nejzásadnější byly v některých případech špatně nalisovaná sedla ventilů, zbytek problémů mohl způsobit nepojízdnost motocyklu, ale náprava byla většinou naprosto triviální. Typicky to byly svorky na hadice a třeba ta čokoláda u regulátoru. Výrobce se k tomu ale postavil čelem a majitel corsara z problémové série (snad do roku 2006) mohl zdarma požádat o upgrade kit, který všechny tyto problémy řešil. Do vybraného servisu zkrátka přišla mega bedna se všemi součástmi, snad i víko motoru). Za to rozhodně palec nahoru
Problém je, že se na to spousta lidí vykašlala a když se takovej bajk výhodně koupí, má majitel o zábavu postaráno.

V roce 2012 byla obnovena výroba a tento modelový rok (jehož jsem hrdým vlastníkem) netrpí žádnými neduhy co sužovaly původní Corsaro. Takže hadice řádně uchyceny, regulátor umístěn na vhodnější místo, optimalizace spousty dalších drobností, naprosto vychytaná palivová mapa, radiální brzdy...
Za 8 tis co jsem najel od novoty za rok byl největším problémem ztracený šroubek u výfuku. Ten jsem ale dokupoval extra a Termixy mě pravda moc neuchvátili provedením. Standardní výfuky se mi líbí, nemusí se převatovávat, jede to s nima nejlíp (se standardní novou mapou), takže se k nim možná v budoucnu vrátím.

To by bylo tak stručně co se týče spolehlivosti. Servis a díly by neměly být problém. Byť po rozvěšení si člověk může asi přes léto počkat, to je ale jen domněnka..

Jo a interval je 7500km, u starších to bylo možná 10tkm, jak píše dark-demon.

Co se týče výkonu a zrychlení, tak to je věc k diskuzi. To že t_freedom pojel někoho neznámého na okruhu prostě nic moc nevypovídá. Je tam strašně moc vlivů a pokud to nebude regulérní drag race se stejnými řidiči, tak nejsou závěry jak říkala Máňa směroplatný. Váha a proporce řidiče, řidičský um, zpřevodování atd. To už jsme ale probírali.

Corsara měla zpočátku palivové mapy naprosto na pikaču, díky tomu bylo i pružné zrychlení nic moc a přitom je to s pořádnou mapou silná stránka tohodle stroje. Pokud se vezme stará a blbá mapa pro uzavřené výfuky, majitel otevře výfuky bez dalších změn, tak to má naprosto úžasný zvuk. Jenže to jede jak kdyby byla za motorkou přivázaná plná popelnice a žere to klidně 12 litrů při normální jízdě. To jsou zkušenosti ze zahraničních fór a změna při otevření výfuku k horšímu je i moje vlastní.
Nutno ale říct, že Corsaro není úplně nejlehčí (215kg plná nádrž) a ten motor je laděnej na střed a tím pádem na okruhu prostě neukáže svoje největší přednosti. Naopak ta síla ve středu komplikuje technické pasáže na okruhu. Ve chvíli, kdy bude mít Corsaro stejné úpravy jako freedomovo S4RS a k tomu patřičné palivové naladění včetně předstihu, tak s předjetím problém mít určitě nebude
NeNemám moc srovnání, jel jsem na velkým monsteru 1100 Evo a Corsaro táhne všude samozřejmě líp, včetně spodku. Ve srovnání s SF848 jede dole úplně jinej sport a nahoře ho taky pojede. Jel jsem cvičně na okruhu panigale (jako úplný nováček). Ale hodně moc mě překavpilo jako silně táhne corsaro proti panigale kromě poslední třetiny otáčkoměru. Což je samozřejmě logické, ale vzhledem k poměru koní 140/195 jsem takový rozdíl nečekal.

Opravdová síla Corsara je ale v provozu, ten střed je úchvatný a předčí i velkýho SF. Stejně tak pohoda při cukání městem, kdy ty superbikový motory mají tendenci vyskočit z rámu.

Za mě prostě super mašina a maximální spokojenost. Odlehčil jsem držák RZ, vyměnil zrcátka, blinkry a koncovky výfuků. V tuhle chvíli už mi chybí k maximálnímu štěstí maximálně pár plastů pod nádrží vyměnit za karbon a pak už snad jen výměna za 1290 SD (to ale nejdřív za 5 let )

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2013 v 08:27 | Nahoru | #159
Pokud někdo pokukujete po Corsaru, tak je k mání přímo od výrobce za hezkou cenu

Máte tam i další kousky, včetně Scramblera a GP.

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2013 v 18:44 | Nahoru | #160




(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2013 v 08:56 | Nahoru | #161

drippera píše: Franco82> Přesně!

Franc, nebylo by nějaké video, se zvukem pochopitelně, z těch tvých dvou "termosek" ?



Koikni ke me do profilu do deniku ohledne vymeny koncovek. Mas tam srovnani

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2013 v 17:22 | Nahoru | #162
Tak už se chlapi nehádejte a nepředhánějte...





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 7.10.2013 v 21:28 | Nahoru | #163
drippera>



1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 12.10.2013 v 19:05 | Nahoru | #164
Koukam ze to tu nejako zaspalo?..tusim vsetci dnes vyuzili toho slunicka, boli jazdit a testovat ako sa komu podarilo na podzim doladit motky!! Opat sa musim opakovat...na Morave od Zlina az po Breclav popri SK hranici /cize Bile Karpaty/mate nadherne trasy! Nevedel som ci mam jazdit alebo fotit tu nadheru!V niektorych usekoch kde by som to ani necakal je asfalt takej kvality,ze aj na SlovRingu by ho mohli zavidiet!














Naposledy editováno 12.10.2013 19:11:09

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 13.10.2013 v 22:44 | Nahoru | #165
hosi, dobře sednouci komboska (cim vic na telo, tim lip) je to nejpohodlnejsi co muze byt! cilene ted nemluvim o bezpecnosti po moc letech v textilu jsem prisel nas to, ze nad kozku neni.

Naposledy editováno 14.10.2013 09:19:57

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 18:09 | Nahoru | #166
749-999 v Biposto verzii urobili v Bologni jako zart! Inak si to neviem predstavit
Joooo,leda tak pre nejakeho Giovanniho ktory chce vziat svoju nosatu,fuzatu Ciciolinu na caffe latte centrom Rima 5km do najblizsieho bistra a do toho mini priestoru pod sedackou si nabudeny Roooomeo schova SPRCKU keby to na nich cestou niekde nahodou prislo

Povazovat 749-999 za motorku vhodnu na cestovanie,je ako mysliet si,ze Multisranda je cestovne enduro:D
To ze niekto je ochotny cestovat na akejkolvek Supersportovej motorke len dokazuje to,ze ak ma clovek len jednu moto v garazi/teda SS/,je ochotny podstupit akekolvek trizneie,torturu a muka len aby videl aj nieco viac ako len komin/pripadne nejaky okruh okolo ktoreho sa vozi spravidla celu sezonu.
Hoci aj Poliaci na Maluchoch a DeDeRoni na Trabosoch obcestovali pol sveta!....o pohodli a uziti si cestovania sa radsej nebavme.

Naposledy editováno 15.10.2013 18:02:36

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 20:17 | Nahoru | #167
du do teho

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 20:29 | Nahoru | #168
drippera> co dodat . Snad jen ze uz se tesim na vas vy bando a taky na vase silnice

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #169

drippera píše: Ano..., vím..., je to odvážné, je to možná troufalé, ale jak jistě všichni pochopili, VDW může být jen jeden, žé... a jelikož sice nemám ani kombinézu a už vůbec né žádnou DUCATI v garáži, věřím, že mě tento počin, (viz.foto) vyburcuje, a donutí udělat krok správným směrem. Obléknůt sa do kože a pořídit do garáže nějaků tu italsků jebku a dát si s Váma pivo na Valašských kotároch. Kdo je pro, zvednite ruku prosím...



Jdi do toho! Kdyby se mi při každém proslovu Sobotky neplašily kladiva, kdyby mě neslzely oči při pohledu na výplatní pásku do kolonky srážky ze mzdy, kdyby se mi nezvýšil tep při nastartování mašiny, kdyby mi nehouplo ze sledování lingerie fotbalu, kdyby si drippera nekoupil ročně aspoň jednu mašinu a nepotřeboval nutně tu starou prodat aby koupil auto/barák/babičce nový játra. Stačí když jedna tahle věc nenastane a vím že je konec světa

Ti vzdělanější by řekli Carpe Diem, frikulín ve státech řekne YOLO a já říkám že život je krátkej aby se člověk pachtil kvůli hypotéce na krku 30 let a čuměl doma na krásnou tapetu v obýváku . Jen trochu té námořnické rozvahy drippero, vydrž s mašinou krapet dýl a budeš vysmátej jak žába na amfetaminu. A když nebudou prachy tak jsou vždycky nějaký cestičky...

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 21:12 | Nahoru | #170




Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 21:33 | Nahoru | #171






Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 15.10.2013 v 21:39 | Nahoru | #172
no jasňačka

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 16.10.2013 v 09:52 | Nahoru | #173
Nějak se mi ta EVOluční 11ctka začíná líbit ... krásná mašina ...kdybych já tak nutně nepotřeboval ty koně

Jinak Drippe, pokud objednáš počasí, ve kterým půjde těch necelých 500km odjet - určitě si termín zapíšu do kalendáře červeně a týden před nebudu moc dospat...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 16.10.2013 v 11:35 | Nahoru | #174
drippera> Jedu!

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 16.10.2013 v 20:30 | Nahoru | #175
Ducati sound.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2013 v 08:13 | Nahoru | #176
drippera> Ty voe, hustý. Úplně se v tom vidím před pár lety. Hlavně počítej s tím, že se ti to napoprvé nepovede. Třeba obklady a dlažbu nalepte na plastelínu ať to jde snadněji vyměnit a hlavně se vyhnout RAKO, páč tě s tím i šikovnej obkladač pošle do zadele, že se s tím nebude srát

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2013 v 08:29 | Nahoru | #177
drippera> já dva roky z5 to samé, enom sem se vysral na vaničku do sprchy, na zemi mám dlažbu a indukce byla jasná volba

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2013 v 08:59 | Nahoru | #178
Mě stačí kotlík a necky, hlavně garáž je stále plná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2013 v 19:02 | Nahoru | #179

drippera píše: Franco82> Hm hm hm...
Dělám si tapetu do obýváku v nadživotní velikosti, přes celů stěnu z tohodle obrázku:







Ještě nějaké připomínky???



najdi DESAT rozdielov












Naposledy editováno 22.10.2013 19:05:55

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2013 v 15:01 | Nahoru | #180
Trocha toho análního alpinismu neuškodí ...

Pro našeho předsedůůůů

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist