globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:39 | Nahoru | #172501
Koudy01> jj, jenže to nedával on, tak jsem to musel přepsat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:41 | Nahoru | #172502

strakon píše: Koudy01> jj, jenže to nedával on, tak jsem to musel přepsat


No na Dr s Frennkym to sedí. Kdyby kreslil mě nebo sebe, tak moc ne

Naposledy editováno 21.11.2022 19:41:38

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:44 | Nahoru | #172503
Tak co mají u toho Steina pěknýho? Vypadá to, že mi Guzza bude ještě nějakou dobu dělat radost. Tak by se možná hodilo si něčím udělat radost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:45 | Nahoru | #172504

Koudy01 píše: To máš pravdu. Ale to nedělám. Nikdy jsem neměl auto, kde by to mělo smysl = nejede to a když tomu šlápnu, akorát všechno víc drnčí a nejede to furt stejně Tak liju VIF



Já to čas od času dělal i se soukromejma autama...služebáky vypaluju tak nějak automaticky... stačí udělat 100-200km v tahu, přes 2500trpm a nechat to profouknout turbem při vyšší teplotě...občas to člověk pálí 160km/h ... u mě kolem 3trpm... to už je pedál většinou dost u podlahy...podle mě se tomuhle žádná chemie nevyrovná
Proč to dělat složitě když to jde jednoduše.

Tuto zimu nejspíš uvidím zevnitř i Monstroj 998...tak uvidíme jak to funguje tam

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:50 | Nahoru | #172505

Koudy01 píše: kokonhead>Strakon psal, žes ty vlasy přehnal. Ale to si nemaloval sebe ani mě, ne?



Jsou to ve skutecnosti dve pingpongove palky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:53 | Nahoru | #172506

t_freedom píše: Já to čas od času dělal i se soukromejma autama...služebáky vypaluju tak nějak automaticky... stačí udělat 100-200km v tahu, přes 2500trpm a nechat to profouknout turbem při vyšší teplotě...občas to člověk pálí 160km/h ... u mě kolem 3trpm... to už je pedál většinou dost u podlahy...podle mě se tomuhle žádná chemie nevyrovná
Proč to dělat složitě když to jde jednoduše.

Tuto zimu nejspíš uvidím zevnitř i Monstroj 998...tak uvidíme jak to funguje tam



Hae, u jinýho motoru bych to neřešil, ale tyhle jsou na to fakt náchylnější. Takže jsem se jen zamyslel, kdybych si ho chtěl nechat dýl, protože se mi s ním fakt moc fajn jezdí. To je celé. Žádnou vědu z toho nedělám...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:55 | Nahoru | #172507

Koudy01 píše: Tak co mají u toho Steina pěknýho? Vypadá to, že mi Guzza bude ještě nějakou dobu dělat radost. Tak by se možná hodilo si něčím udělat radost.


Co bych uvítal, tak dodání 2-6 týdnů...tak pro mě nic. Díky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:55 | Nahoru | #172508

FiZzeR píše: Nene, spíš daně jako platí zaměstnanci na něj



Jestli to melo byt na me, tak bych si ale zdovolenim vybral zpetne rok nemocenske, co jsem marodil zadara a pak nejakou podporu za ten rok, co nebyla prace

Jo a kdo ze zaměstnanců plati 400k ročně za soft ve kterem pracuje? Ted jsem dal kilo za kompjutr… obcas si rikam, jestli by ten zamestnanec nevyšel lip…

Naposledy editováno 21.11.2022 19:59:21

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 19:59 | Nahoru | #172509

t_freedom píše: Já to čas od času dělal i se soukromejma autama...služebáky vypaluju tak nějak automaticky... stačí udělat 100-200km v tahu, přes 2500trpm a nechat to profouknout turbem při vyšší teplotě...občas to člověk pálí 160km/h ... u mě kolem 3trpm... to už je pedál většinou dost u podlahy...podle mě se tomuhle žádná chemie nevyrovná
Proč to dělat složitě když to jde jednoduše.

Tuto zimu nejspíš uvidím zevnitř i Monstroj 998...tak uvidíme jak to funguje tam


No, já po dálnici nejezdím.
A ten Vif stojí srandu. 2 stovky na 500 litrů. To mám na 8500km. Což mně vychází na jednu plechovku letní a jedno plechovku zimní ročně. Tankováním na ONO mám ty čtyři stovky ušetřený za měsíc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:11 | Nahoru | #172510
Frennky> neobsahuji ty 98-100 oktanove benziny automaticky i aditiva, ktere ten spalovaci prostor maji udrzovat v cistem stavu takze prakticky asi neni duvod tam prilejvat dalsi? V Africe nebo Azii kde tankujes z PET lahvi co koupis po ceste od domorodcu by to mozna smysl melo. Alfa pro sve motory jakozto primovstrik predepisuje Selenium olej ktery obsahuje prisady redukujici tvorbu karbonu. Preventivne obcas motor prohnat v otackach stylem “italian care” asi taky pomuze motoru ziskat chut jet, pokud by se ti zdalo ze je nejaky liny. Jinak pro udrzeni stavu jsem daval obcas do oleje Atomium prisadu, jak do dieselu tak i do benzinu ale to neni cistic.
Jen otazka - ten dvoulitr co mas v Mazde fakt vyzaduje vysokooktanovy benzin?

Naposledy editováno 21.11.2022 20:12:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:26 | Nahoru | #172511
NP> Vyloženě nepředepisují. Ale má to kompresní poměr 14:1 a běžně se pohybuju okolo 4-5trpm. Je s ním ten motor i takovej klidnější. A když si o tom něco přečteš, tak ho do něj všude doporučují, včetně s co nejkratší výměnou oleje. To auto váží pouhých 1200kg...a s tím podvozkem jsem s ním fakt nadšenej. Proto se snažím mu dát to nejlepší, stejně jako motorce

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:31 | Nahoru | #172512

BlackSabbath píše: Takže tady přeješ lidem litr benzínu za 100,- Kč, že se mají moc dobře a sám máš možnost jezdit třemi auty. Káže vodu, pije víno... Měsíční půst na tebe!

nic jsem nekazal...auta mam dve nez jedno prodam a treti je sluzebni...i tak najezdim velmi malo,neb cas v aute je pro me ten nejhorsi..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:32 | Nahoru | #172513

FiZzeR píše: Nene, spíš daně jako platí zaměstnanci na něj

ja jsem zamestnanec

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:33 | Nahoru | #172514

Frennky píše: P_B> No jde o to, že podle selskýho rozumu to nemůže mít ale vliv na čistotu sání a sacích ventilů, ale vyčístí jen to, co se nachází ve spalovací komoře a dál směr výfuk. Tak jestli se na to teda nevyprdnout a preventivně to nechat udělat celý jednou za čas tím vodíkem...



do sani a sacich ventilu jde u vetsiny motoru smes paliva a vzduchu, to uz spis ma mensi vliv na vyfukove, tam uz jsou jen spaliny. Taky sem to kupoval, nebo vif, ale pak me to prestalo bavit a jen obcas natankuju premiovy palivo :) Ale u naftaka davam vif aditivum furt. Taky myslim ze dulezity je jednou za cas motor poradne projet, a menit casto olej.

e: ta mazda asi bude primej vstrik, ale tak pece o vstrikovace je taky dulezita :)

Naposledy editováno 21.11.2022 20:36:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:33 | Nahoru | #172515

sejrac píše: GeorgePanek> Tím se vysvětlují všechny tvé příspěvky. Páč kdybys věděl, tak sem nic nepíšes

a ty ses mi taky nejakej chytracek.. ,stale si me prispevky nepochopil,,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:37 | Nahoru | #172516
NP> Ta Mazda je takova komplikovanost, ze tam bych si s doporucenima výrobce moc nezahraval - je to vlastne benzinak co v nekterejch režimech funguje jako diesel (kdyz to hodne zjednodusim) a v cele te magii je kompresní pomer dost důležitá ingredience, tzn i nárokům na kvalitní benzin bych veril…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:40 | Nahoru | #172517
assassin> Určitě má už Fanda tenhle motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:42 | Nahoru | #172518

GeorgePanek píše: a ty ses mi taky nejakej chytracek.. ,stale si me prispevky nepochopil,,



Ale kdepak chytráček, já jsem Sejráček a nechápu ani svoje příspěvky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:43 | Nahoru | #172519
zmulin> Oni ten skyactive delaji uz dlouho…

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:44 | Nahoru | #172520
Myslim ze tohle ten sky X neni

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:45 | Nahoru | #172521

Frennky píše: Je tady nějakej motorář ? Leju do benzínu tohle 'kouzlo'...jen a jen z důvodu prevence karbonizace toho vysokokompresního motoru. Má to při dlouhodobějším používání nějakej smysl (většinou tankuju stovku) ? Nebo se na to vysrat a zajet třeba v 60ti..80ti tis. na prof. vyčištění ?



Jo...a kdyby někdo nutně potřeboval Kyju, tak do SZ


Přípravek neznám. Ale co jsem slyšel, tak při používání Vervy bývá ten motor úplně čistej. Bylo to teda v době ještě modré Vervy. Teď ten rozdíl neznám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:46 | Nahoru | #172522

NP píše: Myslim ze tohle ten sky X neni



Tohle je 2.0 Skyactiv-G

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:52 | Nahoru | #172523

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 20:59 | Nahoru | #172524
Frennky> Jo tak to jeste nebude to bezsvickove šílenství, ale porad je to technologicky trosku neco jineho nez “jednoduchá atmosféra”

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 21:20 | Nahoru | #172525

sejrac píše: Ale kdepak chytráček, já jsem Sejráček a nechápu ani svoje příspěvky

Sejracek chytracek

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 21:26 | Nahoru | #172526

Kubák píše:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 21:41 | Nahoru | #172527
Frennky> Tak o tom sem se zatim docet,ze je dobrej,protože umí jezdit v poho na 95ku a doporucujou vytunit separator oleje z klikovky.Neni úplně domyslenej a zasira sací ventily.Jinak je to “normální” atmosféra s vytunenejma pístama,vstřikováním,vejfukem a vélikou kompresí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 21:53 | Nahoru | #172528
zmulin> Jj, právě o ty sací ventily mi šlo... Jinak na ten separátor oleje je přímo na Mazda fóru návod. Já ale nepsal, že to na 95ku nejezdí...tak ale víš jak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 21:55 | Nahoru | #172529
Frennky> Jo jasný.Takový laskyplny předsevzetí,který se neposere když se vždycky nedodrží

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.11.2022 v 21:57 | Nahoru | #172530
zmulin> Přesně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist