kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To máš pravdu. Ale to nedělám. Nikdy jsem neměl auto, kde by to mělo smysl = nejede to a když tomu šlápnu, akorát všechno víc drnčí a nejede to furt stejně Tak liju VIF
Já to čas od času dělal i se soukromejma autama...služebáky vypaluju tak nějak automaticky... stačí udělat 100-200km v tahu, přes 2500trpm a nechat to profouknout turbem při vyšší teplotě...občas to člověk pálí 160km/h ... u mě kolem 3trpm... to už je pedál většinou dost u podlahy...podle mě se tomuhle žádná chemie nevyrovná
Proč to dělat složitě když to jde jednoduše.
Tuto zimu nejspíš uvidím zevnitř i Monstroj 998...tak uvidíme jak to funguje tam
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já to čas od času dělal i se soukromejma autama...služebáky vypaluju tak nějak automaticky... stačí udělat 100-200km v tahu, přes 2500trpm a nechat to profouknout turbem při vyšší teplotě...občas to člověk pálí 160km/h ... u mě kolem 3trpm... to už je pedál většinou dost u podlahy...podle mě se tomuhle žádná chemie nevyrovná
Proč to dělat složitě když to jde jednoduše.
Tuto zimu nejspíš uvidím zevnitř i Monstroj 998...tak uvidíme jak to funguje tam
Hae, u jinýho motoru bych to neřešil, ale tyhle jsou na to fakt náchylnější. Takže jsem se jen zamyslel, kdybych si ho chtěl nechat dýl, protože se mi s ním fakt moc fajn jezdí. To je celé. Žádnou vědu z toho nedělám...
FiZzeR píše: Nene, spíš daně jako platí zaměstnanci na něj
Jestli to melo byt na me, tak bych si ale zdovolenim vybral zpetne rok nemocenske, co jsem marodil zadara a pak nejakou podporu za ten rok, co nebyla prace
Jo a kdo ze zaměstnanců plati 400k ročně za soft ve kterem pracuje? Ted jsem dal kilo za kompjutr… obcas si rikam, jestli by ten zamestnanec nevyšel lip…
Naposledy editováno 21.11.2022 19:59:21
t_freedom píše: Já to čas od času dělal i se soukromejma autama...služebáky vypaluju tak nějak automaticky... stačí udělat 100-200km v tahu, přes 2500trpm a nechat to profouknout turbem při vyšší teplotě...občas to člověk pálí 160km/h ... u mě kolem 3trpm... to už je pedál většinou dost u podlahy...podle mě se tomuhle žádná chemie nevyrovná
Proč to dělat složitě když to jde jednoduše.
Tuto zimu nejspíš uvidím zevnitř i Monstroj 998...tak uvidíme jak to funguje tam
No, já po dálnici nejezdím.
A ten Vif stojí srandu. 2 stovky na 500 litrů. To mám na 8500km. Což mně vychází na jednu plechovku letní a jedno plechovku zimní ročně. Tankováním na ONO mám ty čtyři stovky ušetřený za měsíc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jen otazka - ten dvoulitr co mas v Mazde fakt vyzaduje vysokooktanovy benzin?
Naposledy editováno 21.11.2022 20:12:51
BlackSabbath píše: Takže tady přeješ lidem litr benzínu za 100,- Kč, že se mají moc dobře a sám máš možnost jezdit třemi auty. Káže vodu, pije víno... Měsíční půst na tebe!
nic jsem nekazal...auta mam dve nez jedno prodam a treti je sluzebni...i tak najezdim velmi malo,neb cas v aute je pro me ten nejhorsi..Frennky píše: P_B> No jde o to, že podle selskýho rozumu to nemůže mít ale vliv na čistotu sání a sacích ventilů, ale vyčístí jen to, co se nachází ve spalovací komoře a dál směr výfuk. Tak jestli se na to teda nevyprdnout a preventivně to nechat udělat celý jednou za čas tím vodíkem...
do sani a sacich ventilu jde u vetsiny motoru smes paliva a vzduchu, to uz spis ma mensi vliv na vyfukove, tam uz jsou jen spaliny. Taky sem to kupoval, nebo vif, ale pak me to prestalo bavit a jen obcas natankuju premiovy palivo :) Ale u naftaka davam vif aditivum furt. Taky myslim ze dulezity je jednou za cas motor poradne projet, a menit casto olej.
e: ta mazda asi bude primej vstrik, ale tak pece o vstrikovace je taky dulezita :)
Naposledy editováno 21.11.2022 20:36:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: GeorgePanek> Tím se vysvětlují všechny tvé příspěvky. Páč kdybys věděl, tak sem nic nepíšes
a ty ses mi taky nejakej chytracek.. ,stale si me prispevky nepochopil,,1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: a ty ses mi taky nejakej chytracek.. ,stale si me prispevky nepochopil,,
Ale kdepak chytráček, já jsem Sejráček a nechápu ani svoje příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Je tady nějakej motorář ? Leju do benzínu tohle 'kouzlo'...jen a jen z důvodu prevence karbonizace toho vysokokompresního motoru. Má to při dlouhodobějším používání nějakej smysl (většinou tankuju stovku) ? Nebo se na to vysrat a zajet třeba v 60ti..80ti tis. na prof. vyčištění ?
Jo...a kdyby někdo nutně potřeboval Kyju, tak do SZ
Přípravek neznám. Ale co jsem slyšel, tak při používání Vervy bývá ten motor úplně čistej. Bylo to teda v době ještě modré Vervy. Teď ten rozdíl neznám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Myslim ze tohle ten sky X neni
Tohle je 2.0 Skyactiv-G