1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Obzvlášť se mi líbil ten hydroforming wapkou....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Výbava: Motorka je krásná, hodně extra carbon dílů a krátký performance zadek, krátké páčky, koupena v CZ Ducati, po výměně řemenů a kladek, jezdila jenShell Advance po 2000Km aby pěkně řadila, není to žádnej levnej pelech!!!; orig km a serviska se prostě platí...; možno výměna rozvodů +10tis v hodnotě 20tis...;
....ty řemeny by snad musel měnit sám Claudio Domenicali
Naposledy editováno 05.09.2014 10:51:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Pojďte raději fandit Berdychovi. Moc sa mu nedaří...
Proč jako, jen ať si to odsedí gauner jeden ne? Zamítli mu propuštění už někdy v dubnu
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 05.09.2014 12:20:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
dewwil píše: Sefo> Kabel na dobíjení baterky... A když tak nad tím přemýšlím tak by to měl mít spíš v čínskejch barvách, ne?
Tak kdybys to bral takhle, tap by příští Ducati Tricolore musela vyjíždět v černo červno žlutý... a to by si asi nikdo nekoupil... ted až na ty severní sousedy bez vkusu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: To je papoušek barevnej, ale motorka je to tuze pěkná www.motorkari.cz/motobazar/motorky/benelli/benelli-tnt-sport-evo/benelli-tnt-sport-evo-692485.html
Vrchol nevkusu...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 06.09.2014 21:12:58
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: Byl jsem dnes na předváděčce MV Agusta v Tchořoucích na letišti, potkal tam Franca82, měl objednanou jízdu na Brutale, tak nám poreferuje. Ty Dragstery jsou boží, škoda, že dělaj jen 800, jinak se mi strašně líbí, ve skutečnosti víc, než na fotkách
Mě ten Dragster nějak nechytil, ale zajímavej rozhodně je a něco do sebe má .
Krátká verze - Brutale 1090 moc pěkný svezení . Projížďka byla krátká, tak taky jen krátce. Nastavení tlumičů netuším jaký bylo, proti Corsaru měkoučký, ale opravdu ku prospěchu věci. Díky tomu to (asi ) drží na normální silnici fakt extra dobře a jízda je poměrně komfortní. Trošku jsem měl víc skrčený nohy než by se mi líbilo, ale to mám na Corsaru koneckonců taky, možná jen o fousek míň. Nohy nikam netrčí tak jako na M1200, jen občas přijdou do styku s kyvkou. Teda jenom ta levá . Ale to je jenom o zvláštním pocitu, když propruží zadek a dotkne se to nohy. Když se vám při propružení dotkne kyvka nohy pravé, asi to bude bolet . Posez jinak fajn a víceméně bez výhrad.
Co je parádní je ten motor. Funguje to prostě všude a pořád to má dost síly. Žádný papírový koně nahnaný do vršku a kulminace krouťáku na stejném místě s maximálním výkonem. Hezky všude! Zkrátka naladěno primárně na silnici, ne na okruh. Ta síla navíc leze ven oproti dvouválu strašně kultivovaně a je to jako elektromotor. To je věc, která třeba mě nijak extra neláká, ale je to v podstatě příjemný. Ride by wire se nijak negativně narozdíl od Monstra neprojevuje a není o něm vědět. Zvuk na řaďák docela hezkej, i bez laďáku příjemný.
No a jízdně není co hodnotit, po slabých 30km to prostě objektivně nejde. Nicméně Brutalka poslouchala líp než Corsaro, na kterým mám bohužel sjetý gumy (zítra jsou nový...) a předek se mi zavírá. Tudíž nerovný boj.
Protože všude slyším jak ta motorka perfektní a všichni o ní básní, byla laťka nastavena v mojí hlavě dost vysoko. Výsledek je ten, že nijak nepřekvapila negativně ani pozitivně. Což ve spojení s předešlým znamená, že je dle mého subjektivního hodnocení opravdu skvělá!
Pravda za Corsaro bych ji nevyměnil (na důvod se neptejte, sám ho nevím), ale jinak v žebříčku teoretických nástupců je na prvním místě.
To by mohl momentálně změnit už asi jenom SD1290, toho si nechám v záloze na jindy. Mou motorku měnit nehodlám, dělám si jen obrázek o nabídce a čím víc jsem toho pojezdil, tím víc si chrochtám s Corsarem. S každou předváděčkou se třesu strachy, že mě něco tak chytne, že budu mít červa v hlavě a budu spořit na tu vysněnou a trápit se (jako někteří, ti co mění motorky a avatary ). A ono to nepřichází
No koukám, že to bylo delší než ta projížďka . Kdo to dočetl až sem, může se juknout na foto Brutale 1090 Corsa. Mám pocit, že je Sršňovo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |