Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Ted sem dal jehlu na prostredek (z prvniho zarezu na treti) a ma to lepsi chod drzi volnobeh se siticem, ale jak ho vipnu tak to ve spodku vubec nedrzi volnobeh a chcipa, svicka ok. na smesi 1,5 a 2 otacky odzkouseny.
Nejaky rady ?
kdyz utahnu sroubek smesi tak mam smes chudsi? kdyz zas povolim bohatejsi ?
jehla cim vic dole tim je smes bohatejsi a nahore chudsi ? nebo naopak ?
poradte snad to dam dohromady nejak.
Dyztak poradte jak mate nastaveno vy treba to bude fungovat i na muj pitbike.
Naposledy editováno 08.03.2011 17:48:25
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
PS: Prosím, rady tipu : Šetři na kvalitního za 30, Kup si enduro nepotřebuji děkuji
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Třeba já jsem udělal blbost , že jsem na zajetí nedal do nádrže od benzínu štamprly oleje..A nechal jsem poměrně chudou směs na zajetí..Takže se mi to vcelku dost přehřívalo....Přitom u mého prvního pita jsem si na to dal pozor....
Já totiž zajíždím tak , že nezajíždím a dávám tomu kotel od začátku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jak dopadně KZR to nevím...Nelíbí se mi jak se přehřívá...Ale od své zajížděcí metody neslevím...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
SirIndy píše: Vyklepavaj se vsechny srouby. Kdyz to porad nedotahujes zezacatku, upadne ti chladic oleje, vyfuk, riditka (au), krytka svodu vyfuku a casem se ti uvolni celej motor. Ram je totiz pevnej trubkovej, ale ty imbecilove k nemu motor pridelaji jen tenouckou tyckou jdouci skrz celej motor. Takze rupnula, celej motor a s nim vsechno se zacalo klepat a musel jsem tam dat poradnou pevnou. Dale od zacatku mel muj kus spatne plynove lanko, nemoznost nastavit mensi vuli nez zabere plyn, protacejici se grip nalevo a spatne dane tesneni mezi karbec a motor, takze tahal falesnej vzduch a chcipal a strilel do vyfuku a zavzdusnenou zadni brzdu. Ale jako jede to super :D
Jééé tak to jsou vyloženě píčoviny...Než vždycky začnu jezdit na něčem novým tak u pitů se vyplatí si to projít šroubek po šroubku ..A hlavně ty důležité šrouby....takže bych o vadném kusu prakticky ani nemluvil...Protože , když si koupíš třeba champse za 43tis.. tak tam musíš udělat to samé
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
PS: s tou tyčkou máš pravdu chochotsky vymyšlené!!!! Taky čekám , že mi prdne
Naposledy editováno 08.03.2011 20:35:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
zefl píše:
Nejaky rady ?
kdyz utahnu sroubek smesi tak mam smes chudsi? kdyz zas povolim bohatejsi ?
jehla cim vic dole tim je smes bohatejsi a nahore chudsi ? nebo naopak ?
když šroubek utáhneš jdeš do bohata povolením do chuda , bavíme-li se o šroubku bohatosti směsi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Loc: 50°16'4.898"N, 14°32'16.531"E
Tom Riddle> ohnul jsem riditka a ulomil uchyceni packy predni brzdy.. spatne jsem to napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jestli bydlis nejak blizko tak se muzes stavit a muzem potrenovat =).. ale na pita je to docela zaprah =)
picollo píše: Tak sem měl možnost se po dlouhý době projet na pitbiku, a to na x-motu 125cc a Orionu 150cc, dřív mě to přišlo jako příšerně silný a myslel jsem že to nemá chybu, ale po dnešní jízdě sem trochu změnil názor. U x-mota je příšerně slabej motor, a u toho Oriona to je vše paráda ale zase nestihají tlumiče, jinak motorově to ujde.
Stomp 160 KZR - jede jeste lepe nez 150 a tlumice zvladaji
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mokosak píše: SirIndy> Tak já mám na stompu kzr 3 mth a olej co jsem dnes vypustil tak opravdu supr bez keců....Normal , když jsem chytnul do nádobky trochu , tak byl zažloutlý ještě ..Žádná tmavá sračka... Záleží jak jsi si to zajel ...Nevim co se ti na tom jinak může zásadního srát..Kdo měl už někdy pita , tak ví,že si má nejdřív všechno přejít ložiska , šrouby atd..Takže mě už nic nezaskočilo ..Aspoň zatím...Určitě je to kus od kusu ,ale taky o tom jak se o to majitel stará a co o tom ví , čeho se vyvarovat atd..Každej se učí...
Třeba já jsem udělal blbost , že jsem na zajetí nedal do nádrže od benzínu štamprly oleje..A nechal jsem poměrně chudou směs na zajetí..Takže se mi to vcelku dost přehřívalo....Přitom u mého prvního pita jsem si na to dal pozor....
Já totiž zajíždím tak , že nezajíždím a dávám tomu kotel od začátku ....WPB 140 můj první nový pit to přežilo a jede náramně...Píst co jsem po sezoně a asi 10 závodech vyndal by tam mohl být ještě sezonu (je jako nový) a olej nežere...Po výměně pístu to klape jako z fabriky....
Jak dopadně KZR to nevím...Nelíbí se mi jak se přehřívá...Ale od své zajížděcí metody neslevím...
Prvni zajizdeci projizdku (na pul plynu celou dobu) se vyklepaly srouby u vyfuku a upadl. Diky dalsim vadam jsem reklamoval, behem toho sem si nechal udelat i garancku, po prvni hodine najete vypousteli olej a byla to totalne cerna sracka plna kousku tesneni. Taky mi jak pises vsechny srouby dotahli. Po par hodinach jezdeni se stejne nejake vyklepaly. Pri vymene oleje v 10 MTH, porad odporne cernej a zahumusenej. 20 MTH uz dobry, troska sracek na magnetu. Ted ve 30 MTH uz byl i trosku do hneda, ne uplne cernej, puvodne to byl cervenej Castrol 10W50 plna syntetika. Na magnetu zase troska sracek. Fakt se mi to nezda co se s tim furt deje, bojim se ze sem dostal nakej predprodukcni model - na motoru popisek lihovou fixou, misto Mikuni karbce co je ve specifikacich Molkt s upilovanym syticem aby nekolidoval s ramem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Joey-21- píše: SirIndy> Jak to tak ctu tak mi prijde, ze jsi naletel prodejci, ktery prodava kopii... o pilovani karbece jsme jeste neslysel.. Ale stejne.. srouby by se meli dotahovat po kazde jizde.. ja to tak delam a nemam zadny problem.. ale nedokazu si predstavit, co by mi z pita ted zbylo kdybych to nedotahoval ;)
To ne, oficialni prodejce, byla u neho plosna sleva na Stompy zrovna, ale rikam nakej predprodukcni model je moznej, museli upilovat ten vytahovaci cudlik ovladajici sytic aby sel vytahnout okolo trubky ramu, ten karbec do ty motky nepatri.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jinak já nejezdim na pul plynu na začatku ,ale na trictvrte ,ale dosti svizne ..Šrouby jsem utahnul pořádne jednou a od té doby držej..Jinak je občas prostě zkusim přetahnout..Olej jsem vypouštel jednou a ok ...AKorát se mi to dosti hřeje ..nevím proč...chladič jede normal..A plná sintetika neeeee ...To bych tam vůbec do pita nedával...Polosyntetika 10-40 je pro tyto motory určená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mokosak píše: SirIndy> hmm tak to je opravdu zajímavý ,ale jako ten karbec to jsem taky ještě neviděl ani neslyšel..Tam má být Molkt je to kopie Mikuni ,ale oni to tam píšou pro neznalé tak trochu chytře...Ale rozhodně nemá být nic upilovaného fixou napsaného.co dodat asi to máš fakt nějaký nedořešený kus....
Jinak já nejezdim na pul plynu na začatku ,ale na trictvrte ,ale dosti svizne ..Šrouby jsem utahnul pořádne jednou a od té doby držej..Jinak je občas prostě zkusim přetahnout..Olej jsem vypouštel jednou a ok ...AKorát se mi to dosti hřeje ..nevím proč...chladič jede normal..A plná sintetika neeeee ...To bych tam vůbec do pita nedával...Polosyntetika 10-40 je pro tyto motory určená
Aha, takze ten uvedenej Mikuni bude podobnej priklad jako riditka "PRO TAPERS". Kdyz jsem srouby zkousel hodne dotahnout tak mi jeden prasknul. Osvedcily se mi pruzici podlozky, ale i s nima se mi ty drzici vyfuk vyklepaly. Ten 10W50 jsem tam mel prave proto ze se mi v lete strasne prehrival, ted sem dal 10W40.
Mokosak píše: SirIndy> JAk jsi to vyřešil s tím šroubem tenkým držící motor?? Mě nejde povolit zmrd ...Je ns lepidlu a dřív než to povolím tak strhnu hlavu šroubu..Už je na půl v prdeli a šroub se ani nehne...Chtěl jsem dát taky normal pořádný český..Je to náchylné místo
Nevyresil, sam rupnul a vypadl. Jo hlavy sroubu mam strhany taky, kurvy cinsky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mokosak píše: SirIndy> hmm tak to je opravdu zajímavý ,ale jako ten karbec to jsem taky ještě neviděl ani neslyšel..Tam má být Molkt je to kopie Mikuni ,ale oni to tam píšou pro neznalé tak trochu chytře...Ale rozhodně nemá být nic upilovaného fixou napsaného.co dodat asi to máš fakt nějaký nedořešený kus....
Jinak já nejezdim na pul plynu na začatku ,ale na trictvrte ,ale dosti svizne ..Šrouby jsem utahnul pořádne jednou a od té doby držej..Jinak je občas prostě zkusim přetahnout..Olej jsem vypouštel jednou a ok ...AKorát se mi to dosti hřeje ..nevím proč...chladič jede normal..A plná sintetika neeeee ...To bych tam vůbec do pita nedával...Polosyntetika 10-40 je pro tyto motory určená
A co ten olej, jak je mozny ze ty po trech hodinach palby vylejes krasnej a ja po necele hodince brumlani na pul plynu totalni cernou hustou sracku?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)