kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Naposledy editováno 04.05.2016 01:15:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Druhý graf je originál koncovka s racing svodama, víceméně nárůst krouťáku i koní v celym spektru. Je to F3 675.
Vidím to tak, že úplně dole to něco málo přidá, pak to stagnuje a nahoře je ten nárůst nejvýznamnější..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Petta> Co je to za hroznou klikatici? To je odladěný?
to je od termixů. co se týče rivale, tak ta zrovna nemá ideální průběh..
Koukni na průběh výkonu a krouťáku mojí 800 RR a obyč 800 Brutale.
Podobný má i Rivale. U mojí si na tom dali konečně záležet:
Naposledy editováno 03.05.2016 14:59:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ten graf těch termixů, to je šílený. To má nějaký proměnný časování ne?
Naposledy editováno 03.05.2016 15:05:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: No zrovna Corsaro je exemplární případ ošklivýho grafu na brzdě a přitom jede krásně ne?
on ten graf ukazuje jen 100% otevřenej plyn, to je na corsaru asi málokdy, teda asi na každý motorce. Ale je pravda že to kolikrát něco říká i o tom jak to jede na částečně otevřenej. Respektive když je ta křivka pěkně vyhlazená na 100%, nikdo si nestěžuje i v jinejch režimech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je pravda, že na Corsaro jsem trochu pozapomněl a to taky nemá žádnej krásnej graf a přesto jede celkem lineárně.
Tudíž z toho plyne jedno, míň studovat kraviny a víc jezdit
Naposledy editováno 03.05.2016 15:25:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše:
Tudíž z toho plyne jedno, míň studovat kraviny a víc jezdit
A propos, Petto, kolik jsi letos najel?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To jedině na okruh bych řešil nějaky propady a nepropady....a stejně by to bylo k prdu :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: A propos, Petto, kolik jsi letos najel?
Myslím, že kousek přes tisíc. Náhodou jsem ji koupil v srpnu a v říjnu už nejezdil a dal jsem 4 tis.
Stýská se mi po 1078 z Hypermotardu, to byl motor pro mě na silnici.. Ale ten posed, musel bych to řádně upravit,
aby to bylo dle mých představ. 1100 v Monstru už není tak divoká. Takže HM a řezat a řezat..
To je k té Sefovo úvaze. Taky bych se spokojil s menším stádem a velkým krouťákem..
Naposledy editováno 03.05.2016 15:50:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Petta> Není to v tom hyperákovi jenom jinak zpřevodovaný? Pochybuju, že by si v duc dali tolik práce s jiným naladěním motoru...
Nemyslim si. HM ma max kroutak v 4700 ot. Evo uz o tisic vejs. Monster az v 6000 ot. Evo ho ma asi taky vejs. Asi to nebude jen prevodama. A pokud ano, je HM rozhodne zabavnejsi.. na HM se delalo mraky jednotek, na Monstra jen dve, myslim. Rozdily tam asi budou..
Naposledy editováno 03.05.2016 19:55:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co ctvrtek kdyby vyslo pocasi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vubec nelpím na široké gumě.
Naopak většina Cafee má spíš užší gumy.