kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.08.2022 23:44:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.08.2022 23:44:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale jo, tohle je krása... a docela to už jede...stará 911 co jsem měl tu čest řídit je super, ale těch cca.200+ koní zas tak neohromí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zajimavy je, jak u nekterych aut odbornici (hlavne z autofora) prudi, ze to vymyslel debil, ze se musi odmontovat to a to… 911 uznava temer kazdy a nikomu nevadi, ze motor neda bez GO 100tis a ze temer na kazdy servisni ukon musi z auta ven
Naposledy editováno 19.08.2022 07:23:00
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jak jsem purista a mám rád starý věci, tak mě pobavilo v GT kdy tam měli Cuntach a Diablo... zajeli časy a nepřekonali nějaký jedničkový soudobý báwo...
Mmch. 3.6 byla i ta atmosféra v 911. Já se svezl ve dvou Porsche a dvou Ferrách a projev Porschí mi vždy přišel daleko využitelnější než u italů... tam to do 3-4trpm bylo dost mdlý a až nahoře to letělo. Jenže je to tak dost obtížný vodit, Porche má ten nástup pěkně lineární (nevím tedy jak to turbo...)
Naposledy editováno 19.08.2022 07:30:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: t_freedom> Tohle je turbo, to ma dost pres 300koni….
Zajimavy je, jak u nekterych aut odbornici (hlavne z autofora) prudi, ze to vymyslel debil, ze se musi odmontovat to a to… 911 uznava temer kazdy a nikomu nevadi, ze motor neda bez GO 100tis a ze temer na kazdy servisni ukon musi z auta ven
Jj. Jednu dobu jsem o to trochu zajímal. Etalon spolehlivosti to není, i když se to tak tváří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.08.2022 08:06:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon> za kolik se dá podobná hračka koupit... v rozumným stavu... až jednou na všechno začnu mrdat a prodám svoje nemovitosti ( z větší části vlastněný bankou), nakoupím drogy, děvky a nějaký to porsche ?
Jointa po ránu? Že se nestydíš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: PlusOne> ...tohle asi nebude vzduchovka
viz kolega nade mnou, 993 je posledni vzduchem chlazena generace, po ni prisla vodou chlazena 996 s tema divnejma svetlama...
kazdopadne, jak je 911 kult a vzdy jsem ji chtel, asi uz bych se podival jinam, kdybych mel zbytecnej balik penez na vyhozeni. Je to asi jako s tou kyvkou u ducati - sice to vychytali k dokonalosti, ale z technickeho hlediska je ta koncepce uplne spatne...
Naposledy editováno 19.08.2022 08:22:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
náč to má tedy vzadu ten grill ? tam se dávaj párky?