kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ostatních na okruhu se ani tak moc nebojím. Předjíždím na rovinkách velkou oklikou, necpu se do vinglů nadoraz pod někoho a v mojí skupině není moc rychlejších většinou. Ale nejsou tam pevný překážky (mimo ostatních mašin), radary, benga a když to položím, tak se o mě hned postarají. Nemusím se modlit, jestli mě někdo ve křoví najde, abych nevykrvácel.. Navíc tady fakt není kde jezdit a nechce se mi přes ta města a vesnice dojet 50 km někam, kde se můžu trochu svést a stejně tam číhají ta rizika.. Prostě mě to přestalo bavit. Kdyby mě bavilo se kochat, tak to neřeším. Ale užiju si to jenom nalepenej na nádrži s kolenem na zemi. A takhle se ani na silnici jezdit nedá, tedy u nás určitě.. Nejvíc mě sere, že jak se udělá hezky, tak je všude mraky aut, brzděj tě v zatáčkách.
Prostě se chci soustředit jen na jízdu a ostatní na mašinách a to nikde jinde, než na okruhu, nejde.. Tam ty rizika unesu..
Brno třeba dokážu za 25, ale stačí mi se tam motat za 35, už se nehoním za vteřinama.. Víc mě baví dělat to správně, než rychle..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Musím tady veřejně pochválit Italšrota alias Déžáví za trpělivost a ochotu a moc poděkovat!!!DĚKUJIiiiiiiiiiiiiiiiii
Nějak mi unikají souvislosti
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: uplne te chapu posledni dva tri roky resim to same kdyz vyjedu z baraku jsem vlastne porad v obci...a jet na dvojku kochacku me taky nebavi takze ted vic najezdim na okruhu a letisti..letos si motorku na dovolenou vezu na vleku a jezdit budu az tam...
Letos jsem taky planoval vozejk s sebou a pojezdit tam, ale musim vzit na dovcu i maminu, kdyz je ted sama. Tak nebude cas, ale pristi rok masinu beru s sebou.. kdybych mel masinu na to delanou, jako treba ten novej HD Roadster, ale v moji je velkej potencial a bavi me ho vyuzivat. V zime ji upravim vic, ted jen riditka a budu se snazit co nejvic na okruh, podle penez tedy..
drippera píše: Nešlo tomu odolat. Ten kultivovaný chod!Žádné cukání! Lineární zátah, luxusní cenovka a jasný původ...
Ale dávám jí tak týden. Pak půjde, páč mě docela sere, že to nemá suchou spojku...
Ti to tady nikdo nevěří. Vždyť je ošklivá, hnusný kolo,škaredý výfuk a ještě ta barva A když na ní jedeš,tak to ani nepoznáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: miki83> niceho extra krom nebrzdici zadni brzdy (bo je pumpa ptimo na motoru) si nejsem vedom. A o jedne epes rades v cajk stavu vim. A ne neni moje
Sice mám 04,ale s tou zadní brzdou je to přesné. Celý loňský rok nic a včera mi zase začala sama zabrzdit,potvora jedna. A já si říkal,že nějak netáhne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
navíc já pumpu oblepil ze zadu hliníkovou folií, a na šrouby jsem dal takové plastové podložky mezi motor a pumpu.. takže je trošku odstíněná a za ty dva roky funguje furt stejně... nepřibržduje a když na ni pořádně hnápnu, tak i blokne kolo... takže mě fakčí cajk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: miki83> Eště volnoběžka,jinak už fakt asi nic
ty byly problém na první generaci RSV/Tuono, na druhé už ne...
zadní brzda se pořešit přpáčkem, pak funguje úplně normálně...
jen škoda, že Tuono hraje oproti RSV druhé housle... např. Tuňák 06 má staré motory z RSV 04/05 a pumpy z první generace RSV... u Tuona V4 je to ještě horší, pumpy pořád z první gen. RSV a Factory verze už nemá ani ty kované kola, ani monobloky, ani žáden karbon, ani magnesium víka motoru, prostě proti RSV (RSV4) rozpočtovka... zlaté vidle a jiné barvičky z toho FACTORY bohužel nedělají...
Někdy si říkám,že jí za něco jiného vyměním,ale za co??A hlavně proč? Na Tuono V4 si ještě počkám,až jich bude víc ojetých,ale už teď mám obavu,jestli mi ten Rotax nebude chybět. Nějakou Duc? Ty nové jsou takové Hondové,takže někde rok 08 se musí skončit. A kapotu né,ta je na cestu nesmysl,leda se dát víc na okruhové ježdění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Musím tady veřejně pochválit Italšrota alias Déžáví za trpělivost a ochotu a moc poděkovat!!!DĚKUJIiiiiiiiiiiiiiiiii
Nemáš zač Davide a fakt jsem tě rád viděl. Hlavně nezapomeň na slib, že mi všechno vykecáš na VDW. Pokud se teda neožeru.
Naposledy editováno 23.04.2016 17:36:32