paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 20:54 | Nahoru | #15151
však všichni co maj dukny jsou buzny no né

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 20:56 | Nahoru | #15152
a Zmulin taky není , protože u Frenkáče nechtěl polykat

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 21:04 | Nahoru | #15153
kluci nechcete nekdo qualifiera 180ku? mel jsem ji monsteru kdyz sem ho koupil, sla hned dolu a koupil jsem 170ku. neco ma najeto. na jedne strane je osuchana od retazu. na dojeti, nebo na streeta. 5kil a je Vasa



(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 21:09 | Nahoru | #15154

Lazyfucker píše: kluci nechcete nekdo qualifiera 180ku? mel jsem ji monsteru kdyz sem ho koupil, sla hned dolu a koupil jsem 170ku. neco ma najeto. na jedne strane je osuchana od retazu. na dojeti, nebo na streeta. 5kil a je Vasa





Voe ty už nevíš, na čom bys vydělal!

Toť také gumy hážu do popelnice a nebo je dávaám zadara!!!!!!!!!

Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 21:20 | Nahoru | #15155
Kamarade, ja na rozhazovani nemam. kdyby mi tam vlezla sezonu na ni dam diky nedostatku casu, tedy u kilometru v pohode. ale nevleze. masa ma dost a nejsem kokot, proto kdyz vidim osmrdlany bok a vim, ze nema na jizdu vliv, klidne ju nekomu nabidnu.
jen dodatek, o vikendu jsem se zase dojal s jednim radoby rychlikem, pomalu by mohl na man skolit McPivosa... no proste jak tam neni napsano super corsa a podobne kody nejde na tom jet atp toz asi bych si mel kupit trojkolku, bo jezdim cestovne sportovni gumy zatacek se nebojim a gumy drzi.. holt se ty gumy nejak moc a zbytecne demonizujou

ps-na kamaradech nevydelavam. za 5kil nemam pocit, ze jsem drahy a nelidsky.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 21:32 | Nahoru | #15156

Honzatuu píše: a Zmulin taky není , protože u Frenkáče nechtěl polykat



holt mam eště zábrany Třeba až budu starší

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 21:39 | Nahoru | #15157

t_freedom píše: Ty blbe...prej separatisti ...já bydlím od tý kůlny přes park!



Fákt? Já stejně jen přijel kolem šestý rychle odehrát zhruba hodinovku a letěl sem do Štětí troubit na dechnafest (FEDO).Tohle vypadalo jako nějakej srazík barev,ale zhruba za půl roku bysme tam měli bejt normálně jako koncík večír.

Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 21:56 | Nahoru | #15158

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 22:05 | Nahoru | #15159
Pánové,rychlý dotaz:Hrozí něco motoru s většími ventilovými vůlemi?Hrká mi v tom jak ve šroťáku,ale teď uprostřed sezóny se mi do toho nechce...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.6.2014 v 22:16 | Nahoru | #15160
Tak to vypadá, že se rodí Monster S4 S

















(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 07:02 | Nahoru | #15161
Keek> Nikde jsem tam nezahlídnul flexu ani pilku na železo.....co budeš dělat s podsedlovým rámem? Jsou tu jedinci, kteří trpí představou, že i ty dvě zcela bezvýznamný trubky, co na origo monstru drží zadní blatníček s RZ, jsou nevzhledným přívažkem, který je nutno odřezat. Co potom řeknou na tu tvoji přestavbu, když tam máš trubek dokonce 2x tolik

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 07:38 | Nahoru | #15162

Anti píše: Pánové,rychlý dotaz:Hrozí něco motoru s většími ventilovými vůlemi?Hrká mi v tom jak ve šroťáku,ale teď uprostřed sezóny se mi do toho nechce...



s většíma si můžeš "naťukat" otvírací vahadlo a podpálit ventil... jde o to jak větším a kde - stále v toleranci, nebo nějak enormně přes ní...?
Ventil ti utíka "nahoru" za otvíracím vahadlem. Takže teoreticky se ti provozem zvětšuje zavírací a zmenšuje otvírací vůle, pokud se nemýlím.
A ber to s rezervou...ony se ani tak neměněj často podložky, jako by se spíš měly vyměňovat půlkroužky. Půlkruh ti ovlivňuje pouze zavírací vůli...

Naposledy editováno 23.06.2014 07:39:49

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 09:32 | Nahoru | #15163
Mám jednu důležitou technickou:
Od podzimu minulýho roku cejtím při brždění lehký rázy. Řekl bych, že to nebude nic jinýho než vlna na kotouči(ích)- to jednoznačně zjistím hodinkama...
Otázka je máte-li někdo zkušenost s přelíznutím kotoučů na brusce (podotýkám, že šponu skoro nemaj - resp. opět, odměřím tloušťku mikrometrem na několika místech)
Musej jít na plochu, nebo se dá brousit i bruskou na kulato ? (bojím se, že ta bere vždy jen část kotouče a mohlo by se to nestejnoměrně vyhřát)
Musí se to roznýtovat, nebo existuje technologie, která zachrání nejty na místě? Co taková sranda stojí ?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 09:35 | Nahoru | #15164
Keek> koukám že jako HC old school balíš ženský na přenosnou sbírku motýlů

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 09:48 | Nahoru | #15165
t_freedom> nejdřív je otoč a když to přestane,tak to nech přenýtovat.Mě to dělá taky.Kdyby byly kotouče křivý,tak to pumpuje do páčky.Předávam pouze Sršánovo rady,páč mi to dělá taky.Budu posílat,až pofrčim na dovču.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 10:47 | Nahoru | #15166
t_freedom> "Líznutí" bych moc nevěřil, ale jestli jsou rázy lehký, tak by to mohlo vyřešit, ale máš najeto cca 50tkm, jestli se nepletu , a to už by mohla být hranice životnosti...já kdysi řešil na S4 kombinací kotoučů i středů (starý, nový) tedy i s přenýtováním, koupil jsem tehdá na ebay komplet kotouče, ale ne vše bylo ok (středy), proto to kombinování. Dělali mi v Tennaxu, do týdne hotovo, tušim 300kč, perfekně vizuelně i kvalitativně a samozřejmě v pořádku, bez házení...naprostá spokojenost, ...celkový náklady do 2tkč, což je samozřejmě relativní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 11:08 | Nahoru | #15167
VikousS4> 50tkm skoro maj, ale když je vezmu nehtem přes hranu, sotva cejtím přechod. Ten peklomotor v běžným provozu odbrzdí strašně moc (víc budu vědět odpoledne až to vezmu mikrometrem a vzápětí hodinkama na házení)
Prověřím i Zmulinovo radu...protože pulzování v páčce fakt necejtím. Takže jestli je seklej, nebo volnější jeden nejt, pak by možná pomohlo přenejtování.

kdo ví...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 11:34 | Nahoru | #15168
t_freedom> Jj, jen že to nic neřešitelnýho není....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 11:38 | Nahoru | #15169
t_freedom> jeden kluk si to přebrušoval ve wefě v Děčíně, udělal si na to přípravek aby to bylo tuty ale stejně pak řikal že už to prostě nebylo ono a klepalo to do páčky furt, na motokotouce.cz to dělaj myslim taky, ale oni to roznýtujou. Já mám tkhle zvlněný galfery tak uvidim co se s tim dá dělat.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #15170
Technickej pohled do problému broušení kotouče je ten, že když se to upne na magnetce tak ta síla ten kotouč srovná podle rovné upínací desky, po obroušení se kotouč zase zvlní zpátky. Myslím že jsem viděl broušení mezi dvěma kotouči čímž se to eliminovalo, ale tady už vařím z vody

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 11:55 | Nahoru | #15171
YOSH_BOY> ale mě to právě do páčky nepumpuje...takže se modlím aby to byl třeba "jen" zatuhlej, nebo volnej nejt...
Když někde popojíždím a jen tak šolichnu páčku...cejtím jak to "houpe", mění se brzdnej účinek...pokud na okruhu zatnu brzdy natvrdo...necejtím zdaleka to, co při lehkým brždění...
...vím, že maj najeto už dost, ale 50tkm na tomhle a čtyřválu, kterej motorem brzdí znatelně míň je podle mě rozdíl...
No uvidím podle toho co naměřím

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 11:56 | Nahoru | #15172

Mambo píše: Technickej pohled do problému broušení kotouče je ten, že když se to upne na magnetce tak ta síla ten kotouč srovná podle rovné upínací desky, po obroušení se kotouč zase zvlní zpátky. Myslím že jsem viděl broušení mezi dvěma kotouči čímž se to eliminovalo, ale tady už vařím z vody



potvrzuješ informaci, která mi tu už přistála od nejmenovaného zachránce našeho kolegy z cesty na VDW2014 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 12:04 | Nahoru | #15173
t_freedom> ze strojařského hlediska pokud bruska na kulato bude mít chlazení tak není šance že by se to vyhřálo, ale toto jsem ještě neviděl kde by něco takového brousili ... v každém případě kdybych to dělal já tak bych musel mít nějaký přípravek který mě pomůže na stroji chytnout kotouč přesně tak jak drží na motorce a čelem brusného kotouče brousit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 12:41 | Nahoru | #15174
Hillman> já bych raději nějakej "osvědčenej" postup...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 12:49 | Nahoru | #15175
t_freedom> Tak co třeba tohle?

Trocha té keramiky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 13:10 | Nahoru | #15176
Mambo> ale jóóóóó ...jasně do bůra beru

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 14:52 | Nahoru | #15177
Další nápověda HÁDÁNKY : na kotouči vyraženo "min.th.4mm"
Naměřeno na obou v několika bodech (min.4měření na každém kotouči) úzké rozmezí 4,43 - 4,45
Nový : 5mm +/-0,1 ...servisní minimum 4mm.

Skrz dutou osu trubka - zvednutý kolo, s maximální opatrností při otáčení kola ...házivost obou disků v rozmezí do 0,07mm (není to sice nic přesnýho, protože pokud člověk při otočení přenese jen trochu axiální síly - krk to pustí. Snažil jsem se otáčet fakt co to šlo jen "radiálně")

Naposledy editováno 23.06.2014 15:02:45

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 15:13 | Nahoru | #15178
Tak schválně,kdo bude mít pravdu,má u tebe deci zelený.Ty si samozřejmě ťukneš stejnym objemem

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 15:45 | Nahoru | #15179

zmulin píše: Tak schválně,kdo bude mít pravdu,má u tebe deci zelený.Ty si samozřejmě ťukneš stejnym objemem



No.... po letošním VDW je ten "objem" trochu málo ne ?!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

23.6.2014 v 15:48 | Nahoru | #15180

zmulin píše: Tak schválně,kdo bude mít pravdu,má u tebe deci zelený.Ty si samozřejmě ťukneš stejnym objemem



ty fole...tobě koupím klidně ten zelenej hegeš...ale sobě si do koňaku nasypu zelený barvivo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist