globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki





(reakce na) Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 06:05 | Nahoru | #121

Kovi>Na toto odpovídám každému stejně: A jak víš,že oni s tebou vůbec závodili?
Navíc pro ně na méně známé cestě než pro tebe kdy jsi tam denně a taky na pujčené motorce za půl milionu.



Jsou pojištěný....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 06:11 | Nahoru | #122

kawafil>Frki> věř mi že to pomuže dost,jezdim Most 1.48 seriovka jen KN ko a interacty K3,a když se tam honim s klukama na zavodnich ducnach za mega je to super pocit,lepši než se jdu na silnici sklouznout ikdyž palici při pruměrny rychlosti přes 200



Okruh-road racing-silnice v provozu.....Od počátku,to klade největší nároky na jezdeckou techniku a cizelérství na okruhu.Daleko větší porci odvahy je třeba při road racingu,taky se tam moc lidí z okruhů nečape (až na výjimky,překvapil třeba Filla v Hořicích).No a na silnici je daleko důležitější hlava,předvídavost a odhad-to tě nenaučí ani okruh,ani cokoliv ostatního,s tím se musíš narodit.Jezdecká technika samozřejmě pomůže,ale pokud vezmu průpravu z okruhu,tak to nedělá ani 50%.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 10:08 | Nahoru | #123

verybusy>Okruh-road racing-silnice v provozu...


Jo, tak sem to myslel, jenom mi nelezly na jazyk nějaká odůvodnění

(reakce na) Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 11:49 | Nahoru | #124

verybusy>Okruh-road racing-silnice v provozu.....Od počátku,to klade největší nároky na jezdeckou techniku a cizelérství na okruhu.Daleko větší porci odvahy je třeba při road racingu,taky se tam moc lidí z okruhů nečape (až na výjimky,překvapil třeba Filla v Hořicích).No a na silnici je daleko důležitější hlava,předvídavost a odhad-to tě nenaučí ani okruh,ani cokoliv ostatního,s tím se musíš narodit.Jezdecká technika samozřejmě pomůže,ale pokud vezmu průpravu z okruhu,tak to nedělá ani 50%.

s tim s tebou souhlasim,už sem to taky jednou psal,že ne každemu da okruh to samé,jasna věc,u mě to zabralo a ted si na silnici dovolim mnohem vic,než mi někdy mozek pobira,dam třeba 60km pod 17 min a to je už palice,ale nikdy nejsem tak vyřizenej jako z toho okruhu

Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 12:06 | Nahoru | #125
proste to jsou 2 ruzny discipliny, dobrej okruhar nema zaruku ze bude dobrej na silnici a naopak

a bejt dobrej na silnici je taky silne relativni, nekdo si tu hranici rizika proste z racionalnich duvodu neposune tam kam nekdo jinej

Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 12:28 | Nahoru | #126
Konečně jsme se shodli.

Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 14:29 | Nahoru | #127
ani jsem to nečetla ale vypadá jak nové RSVčko v zelené barvě .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 16:59 | Nahoru | #128
verybusy> s tím souhlasím pěkně řečeno. Vem si jen kolik existuje lidí co jezděj výborně, čitelně, čistě, předvídaj ale přitom jezděj v provozu moc dobře a je jim třeba i 40 let ale přijdou na okruh a budou tam za totální mrdaly jelikož tam budou poprvý a ty co tam jsou po X tý je prostě zdrbou tak to prostě je.

Ten road-racing vs okruh si taky popsal moc dobře Filla překvapil a koukat na příroďáku na ten jeho navyklej styl z okruhu kdy má hlavu vedle řidítka bylo zajímavý ale jel krásně čistě a možná kecám ale podle mě kdyby chtěl tak jede rychlejc ale holt je zvyklej na okruh a má pud sebezáchovy ale to si jenom myslím

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 19:47 | Nahoru | #130
Kurwa... Tolik koni? Jsem cetl 206ps nekde..... Kurwa to bude masakr to si kupim na takove to cestovni chechlani...

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

11.10.2010 v 20:51 | Nahoru | #131
Burdez: presne to sem psal, hlavne kdyz tam pude kufr a jedem se kochat rozmazanou krajinou

Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 09:21 | Nahoru | #132
Jezdit stímhle podle předpisů bude něco jako držet už týden sračku v zatáčce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:05 | Nahoru | #133

Burdez>Kurwa... Tolik koni? Jsem cetl 206ps nekde..... Kurwa to bude masakr to si kupim na takove to cestovni chechlani...



Jasně, ale těch 206 koní to bude mít 1 otáčku před omezovačem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:08 | Nahoru | #134

Sefo>Jasně, ale těch 206 koní to bude mít 1 otáčku před omezovačem



Nesmis se toho omezovace tak bat.

Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:31 | Nahoru | #135
Je to hnus JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:35 | Nahoru | #136

Bubrak ZX10R>Nesmis se toho omezovace tak bat.



Mě sere omezovač jen když jedu po zádech a najednou tdn tdn tdn tdn tdn a už nejedu po zádech :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:49 | Nahoru | #137

Sefo>Mě sere omezovač jen když jedu po zádech a najednou tdn tdn tdn tdn tdn a už nejedu po zádech :))



tdn tdn tdn, to uz jedes po kolejich spis ne?

jo V2, ta omezovac brzo ma, i kdyz dle prubehu by mohl byt uz klidne tak v 6tis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:53 | Nahoru | #138

Bubrak ZX10R>tdn tdn tdn, to uz jedes po kolejich spis ne?

jo V2, ta omezovac brzo ma, i kdyz dle prubehu by mohl byt uz klidne tak v 6tis



Ty si zase nastav volnoběh na 10 tis......

(reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 10:55 | Nahoru | #139

Sefo>Ty si zase nastav volnoběh na 10 tis......




bych nechtel slyset tu ranu kdybych radil z neutralu za 1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 11:11 | Nahoru | #140
Sefo> Muj problem je ze miluju otacky a toceni do cervenyho pole... I ted v civilu to peru furt do ruda miluju ten opojny pocit zrychleni Paaaac musim zduuraznit ze K5 se 180ps a mensim koleckem na motoru me stale neuspokojuje proste to netahne podle mych predstav... Chudak motor..... Chtel bych motor alespon v superbikove uprprave aby me to uspokojilo... Jo a maximalka kdyz jedu 300 po dalnici tak se mi zda ze jedu porad nejak pomalu kurwa tak 200... Si rikam ze by to sneslo aspon 400 jenze tolik motorky nikdy jezdit nebudou... Kawa s 206 nebo 209 ps by byla pro me idealni volba samozrejme s mensim koleckem na motoru alespon o dva zuby a pokud namerene hodnoty budou pravdive...

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 11:17 | Nahoru | #141
kawa už jednou proklamoval u zx10r 200 koní a na brzdě z toho bylo 170. takže bych počkal jak bude vypadat těch 206...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 11:24 | Nahoru | #142

Forty>kawa už jednou proklamoval u zx10r 200 koní a na brzdě z toho bylo 170. takže bych počkal jak bude vypadat těch 206...



ale to bylo 170 na kole, joudo
zx10r 08 melo 188 na motoru a 200 s naporem na motoru, 170 na kole

takze 011 odhaduju na 206 na motoru, 218 s naporem, 185 na kole

podle japonskyho mereni, treba BMW se 185 na kole ma 193 'na motoru'

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 11:37 | Nahoru | #143
Bubrak ZX10R> ty joudo ( ), tou brzdou jsem samozřejmě myslel na zadním kole. myslíš že bych se opíral do kawy s tím, že bych si myslel že má 200 v papírech, na motoru 170 a zadním kole 130 ? to asi né

právě to, co jsi ty teď napsal, jsem myslel i já.. třeba to že BMW napíše 193 ps a v Biku mu naměřili 190 na zadním kole... a taky to že kawa proklamovala 200 ps a na zadním kole měla 170. takže proto sem psal o tom, že si radši počkám kolik jí na tom zadním kole s 206 ps papírovejma naměří...

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 11:47 | Nahoru | #144
Pevne verim a doufam ze v testu litru zvitezi kawa... Uz me ten zkurweny bawor pekne sere je drqahej a kazdy si ho kupuje krom me... Kawu poridim za lepsi prachy nehlede toho ze budu mit navic motorku z japonska a ne z bundesweru... Kdyz auto tak z Nemecka, kdyz moto tak z Japonska... Se mi libi jak ti kamikadze na tom pracujou a stelujou to permonici jedni sikmooci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 11:53 | Nahoru | #145
Burdez> dobrej text

kawu bych nechtěl, 10ka se mi nelíbí ani v jednom ročníku. kawy mi designově celkově nějak nesedly. ale proti tomu bawor se svým přinejmenším "zvláštním" designem nemůže říct ani slovo.. ale stejně bych bral radši s1000rr, kdybych měl ty prachy. německo mi nevadí, Rammsteiny poslouchám velmi rád

PS: musím ale dodat, že proti kawě nic nemám, jen se mi vzhledově nelíbí. (je to i pro Bubru, aby si nemyslel, že mu tady chci pomlouvat jeho modlu.. ) podvozek a motor kawy bych ale samozřejmě taky chtěl zkusit (stačí se podívat na můj "vozovej park" žé.. )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 12:02 | Nahoru | #146

Forty>Bubrak ZX10R> ty joudo ( ), tou brzdou jsem samozřejmě myslel na zadním kole. myslíš že bych se opíral do kawy s tím, že bych si myslel že má 200 v papírech, na motoru 170 a zadním kole 130 ? to asi né

právě to, co jsi ty teď napsal, jsem myslel i já.. třeba to že BMW napíše 193 ps a v Biku mu naměřili 190 na zadním kole... a taky to že kawa proklamovala 200 ps a na zadním kole měla 170. takže proto sem psal o tom, že si radši počkám kolik jí na tom zadním kole s 206 ps papírovejma naměří...



aha aha, tak teda dobre, joudo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 12:05 | Nahoru | #147
Forty> Mi se ta nova kawa taky moc nelibi aspon ten zadek ne uvidim jak bude vypadat nazivo... Mi se libi Kawa 2008-2010 a vsechny modely GSX R..... Jsou takovy hezky spicaty.... I R1 se mi libily do 2008 ale nynejsi model uz ne.... Ja jsem ale ten ktery vybira motorky podle vykonovych parametru a ne podle vzhledu... Takze posledni litrove GSX R odpadaji R1ky taky a RR taky... Jediny co by stalo za vymenu K5ky je prave BMW nebo nova ZX 10R....

(reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 12:15 | Nahoru | #148

Burdez>Forty> Mi se ta nova kawa taky moc nelibi aspon ten zadek ne uvidim jak bude vypadat nazivo... Mi se libi Kawa 2008-2010 a vsechny modely GSX R..... Jsou takovy hezky spicaty.... I R1 se mi libily do 2008 ale nynejsi model uz ne.... Ja jsem ale ten ktery vybira motorky podle vykonovych parametru a ne podle vzhledu... Takze posledni litrove GSX R odpadaji R1ky taky a RR taky... Jediny co by stalo za vymenu K5ky je prave BMW nebo nova ZX 10R....



Jo, ja taky premejslel co po moji 04, pac 06 je skoro stejna, je tam par detailu lepsich, ale i nektere horsi (ta divokost je slabsi), pak je 08, ktera teda jede znatelne lip uz (13 koni je znat), ale neni to zas takovy skok a par drobnosti mi zase vadilo (sedacka a KIMS), tak pocitam ze 011 bude uz takovy skok, ze to bude stat za to, i pres mozny drobny nedostatky. Ten zadek se mi taky moc nelibi zatim, no uvidime. Ale taky mi je v podstate jedno jak motka vypada, zasadni je ten pozitek za riditkama.

e: a takovej skok bude asi i ten Bawor ale radsi pudu do Kawy, nevim cim to je, ale proste Kawa is tha best

Naposledy editováno 12.10.2010 12:16:23

(reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 12:28 | Nahoru | #149

Bubrak ZX10R>aha aha, tak teda dobre, joudo


(reakce na) Nová ZX10R 2011

12.10.2010 v 12:36 | Nahoru | #150
Burdez> tak to sme na tom, co se vzhledu týče, dost podobně né-li stejně. suzy sou prostě nejlepší (K5 je mazec!), o proti ostatním sou jiný a ještě to vypadá dobře. konzervativní honda je hujda (núda) a s 08 fárošem se asi posrali... ta maska je na yamahy taky celkem nic moc, nuda nuda šeď a nová r1 hnus, vypadá jak ryjechú na kawě se mi líbí že taky zkouší něco jinýho, novýho, ale prostě mi to nějak nesedlo. ta maska na zx10r 2011 je z transformers, vypadá strašně plastově. a na podsedlovce se mi nelíbí jak skoro po celým obvodu jsou blinkry (ještě k tomu nijak moc zajímavý blinkry)

jinak taky mě zajímá víc výkonový parametry. ale na druhou stranu - já po GS sem na výkon moc koukat nemusel, spíš sem šel podle srdce a vzhledu, pže ať bych koupil cokoliv (typ motorky sem měl jasnej - sport), tak po GS...

až budu mít K5, tak po ní se taky budu rozhodovat, jaká bude krok vpřed... gixer sedm pade po GSku MALEJ krok vpřed je...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist