Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.
Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.
Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd
Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.
Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.
Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….
Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.
Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.
Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.
Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.
Larry píše: AKRO> v Hořicích jsou podmínky daný...nejsme v Austrálii ani v Irsku...já se tady nebudu pořád dokola opakovat....naše rozhodnutí nejsou pro všechny špatná
To chápu, ale i vy můžete začít v 9oo hod, bez zbytečnosti zvané warm-up a při dodržování časového harmonogramu, těch 8 tříd musíte mít do 18oo odjeté, protože na rozdíl od Australanů, kde se jezdil každý závod přes půl hodiny, trvají vaše závody jen 16 - 20 minut!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
petridas píše: krenas taky si myslim ze je to jedno jestli se clovek sveze pri zatackach nebo pri veteranske TT!jako zavod na spestreni. hlavne ze se v horicich sveze tak se te ptam ,jestli by ti vadilo pokud by 250 sp nejela pri zatackach ,ale pri TT!
pro tebe asi po stopadesátýosmý, je trochu rozdíl mezi závodama na rychlost a pravidelnost..........
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Gill píše: AKRO: warm-upy moc zbytečný nejsou, protože to není jako na okruhu, kde se jezdí volné tréninky. warm-upy nejsou zbytečnost, ale pro nového jezdce nepostradatelná věc a vůbec Hořice pro nastavení jsou hodně náročný. Jinak Supermona warm-up mají povinný. Věřte larrymu, že dělají vše co je v jejich silách.
Pokud se kvůli Warm-Upům nemůžou jet třeba další dvě třídy, tak si myslím, že zbytečné jsou! Sice nevím, který chytrák vymyslel, že Supermona je musí mít povinně, navíc Warm-Upy stejně jede pár jezdců a pokud jde o nastavení, stejně to většina zná z minulých let. Loni se nejely a vůbec nic se nestalo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Jinak Danny k tématu...mě se 250 líbí a osobně bych je raději viděla v programu než klasiky, ale zároveň respektuji rozhodnutí pořadatele. Je jasné že když se teď něco prosadí, je to na úkor jiné třídy, jiných lidí, kterých se to týká. Bylo jasné, že půjdou z kola ven SPčka. 250 na 300ZGH a asi 125 v Těrlicku. Že na na začátku třída 250 moc nenadchla ani diváky ani některé pořadatele je prostě fakt. Přečti si třeba i pár diskuzí zpět. Že byly 250 rychlejší v Těrlicku než 125...tak to je snad logický...kdyby na těch rovinkách nebyly, tak už by to bylo hodně divný.
250 se evidentně ukázalo jako rozvíjející se třída. Určitě se bude zlepšovat, i když možnosti techniky už tu byly zmíněný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
pro nováčky jsou to další důležitá kola navrch, pro ty co mají nějaký technický problém, problémy s nastavením atd. taky... o změně podmínek, tedy počasí nemluvě...
Veronika-Suzuki píše: AKRO> není to nikdy tak jednoznačný...
pro nováčky jsou to další důležitá kola navrch, pro ty co mají nějaký technický problém, problémy s nastavením atd. taky... o změně podmínek, tedy počasí nemluvě...
Tomu rozumím, ale když na ně není čas.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Ciaoista píše: Veronika-Suzuki> Když jseš tak chytrá a všemu rozumíš tak se podívej na výsledky z Těrlicka kde třída 250 SP, a třída 125 SP má mezi vítězi tříd rozdíl 10 vteřin na kolo. Hrozně by mě zajímalo kolik závodů jsi za svůj život absolbovala, nebo uspořádala že se považuješ za takového ,,vše odborníka´´. Jediné co jsi dokázala tak se přilepit na jezdce a dělat chytrolína. To je názor většiny Brněnských závodníků. Možná je kolem tebe hromada análních alpinistů kteří tvoje názory schvalují, a možná i z jiných důvodů. A než budeš vypouštět svoje moudra tak se předem zamysli. S pozdravem rodina Vysloužilů.
To není pěkné!!! To si Veronika nezaslouží! Vysloužilové!
AKRO píše: Pokud se kvůli Warm-Upům nemůžou jet třeba další dvě třídy, tak si myslím, že zbytečné jsou! Sice nevím, který chytrák vymyslel, že Supermona je musí mít povinně, navíc Warm-Upy stejně jede pár jezdců a pokud jde o nastavení, stejně to většina zná z minulých let. Loni se nejely a vůbec nic se nestalo!
třeba proto, že mona jely v Hořicích mistrák a tam jsou warmupy povinný.....
Veronika-Suzuki píše: hemi> ale tohle je mladej Danny on je teď mluvčí rodiny
Jinak Danny k tématu...mě se 250 líbí a osobně bych je raději viděla v programu než klasiky, ale zároveň respektuji rozhodnutí pořadatele. Je jasné že když se teď něco prosadí, je to na úkor jiné třídy, jiných lidí, kterých se to týká. Bylo jasné, že půjdou z kola ven SPčka. 250 na 300ZGH a asi 125 v Těrlicku. Že na na začátku třída 250 moc nenadchla ani diváky ani některé pořadatele je prostě fakt. Přečti si třeba i pár diskuzí zpět. Že byly 250 rychlejší v Těrlicku než 125...tak to je snad logický...kdyby na těch rovinkách nebyly, tak už by to bylo hodně divný.
250 se evidentně ukázalo jako rozvíjející se třída. Určitě se bude zlepšovat, i když možnosti techniky už tu byly zmíněný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Naposledy editováno 15.12.2010 11:13:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Naposledy editováno 15.12.2010 11:16:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
2 reakcí na tento příspěvek Czech Racing
A slečna nebo paní Dewilka11 co se skrývá pod nickem a ráda nejspíš šplhá po laně by neměla tvrdit nepodložené informace že Danny má ten názor sám stačí se nejlíp zeptat osobně mnoha Brněnských jezdců a myslím že Sašovi zavolat můžete jelikož ten názor sdílí také!
S pozdravem
Lukáš Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing
Nechápu, čím jsem já srazila velkou bandu jezdců...já jsem nenapsala že jsou 250 třída o ničem, která není ani v řádech, že jsou to starý dotažený vraky s nakopávačkou a často přelepenýma světlama atd....(tohle tady všechno padlo)
Já jsem jen napsala, že mě nepřekvapuje, že se to dotklo právě této třídy, když se Klasici vrátili do hry a musel jít někdo místo nich z kola ven. (Mám na mysli všeobecně SP, protože v Těrlicku se to dotkne pravdepodobně naopak 125SP)