paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX-10R 2011
23.6.2010 v 21:32
Vypadá velmi dobře! Ale kde je světlo?...uprostřed pod plexi?



www.autofun.cz/kawasaki-zx-10r-ninja-2011-zelena-vyzva-5123/



edit: název, zařazení téma, add link


Naposledy editováno 23.06.2010 22:07:38

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 10:34 | Nahoru | #121
takhle je fakt krásná........
Jak tak koukám tak bude mít ABS ala BMW...

Jen doufám že to nebude jako s ZX10 08-09 protože ta se mi jako závoďák líbí ale v normálních kapotách je to takovej zhulenej pokémon.
Stejně doufám že japončíci to BMW z pomyslného trůnu sesaděj

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 10:39 | Nahoru | #122
ale samozřejmě mě zajímá nejvíc new GSXR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 10:50 | Nahoru | #123

GRASSEL>ale samozřejmě mě zajímá nejvíc new GSXR



To bude nuda nuda prumer sedivost. No ne taky sem zvedavej, maj prijit s necim novym na 2011?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 10:51 | Nahoru | #124
bmw je vzdycky o krok napred, kdyz je japonec vzdycky za par let "dozene" tak jsou zase s vyvojem neceho novyho dal, viz treba 6-ti valcovej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 10:53 | Nahoru | #125

pete1200>bmw je vzdycky o krok napred, kdyz je japonec vzdycky za par let "dozene" tak jsou zase s vyvojem neceho novyho dal, viz treba 6-ti valcovej motor



Dyk tu baworak se SBK nekolik desitek let nebyl vubec.

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 10:54 | Nahoru | #126

Bubrak ZX10R>To bude nuda nuda prumer sedivost. No ne taky sem zvedavej, maj prijit s necim novym na 2011?



Nuda bude zlatej slavík moulo
no měla by teď ne?!

K1-2
K3-4
K5-6
K7-8
K9-10
K11........?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 11:00 | Nahoru | #127

pete1200>bmw je vzdycky o krok napred, kdyz je japonec vzdycky za par let "dozene" tak jsou zase s vyvojem neceho novyho dal, viz treba 6-ti valcovej motor



to si nemyslím, nedávno jsem četl rozhovor nějakýho týpka co je expert přes japonce a ten řekl dost zajímavej názor.......
Japonci maj už daleko lepší techniku než BMW nebo itálie (jako všechno) ale proč by s ní vylítli hned jako BMW když to není kvůli konkurenci potřeba a můžou mezitím těžit na modelech který nebudou mít přes 200 koní a vrchol techniky?!

Je to jako když budeš vyrábět walkmany ale už i MP3 přehrávače.......
Taky budeš prodávat nejdřív walkmany protože v nich budou peníze a když bys vyjel s MP3 tak nikdo nebude walkman chtít.........

Kdyžto BMW těžilo z K5-6 dalo větší výkon, lepší výbavu a skočilo do toho rovnou.
Japonci ať už se vším jsou největší hlavy světa!

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 11:51 | Nahoru | #128
ZX-10 mělo solidní TC už od 09 modelů snad ne? Je sice fakt, že sem si ho nezkoušel ale ohlasy byly v dobrém.

A new Gixxer. Jediné co se na něm bojím je, že zas udělají masku z miliónu kousků se vzhledem rozzlobeného kyklopa, sem zvědav. Po stránce techniky to bude asi dosti podobné ZX na vyšším obrázku. Všecka Jap 4ka si dou kolem a kolem ruku v ruce. Právě kvůli tomu jak psal Grassel.
Novou a dobrou techniku už mají vyvinutou, jen na trh potřebují dát starši výrobky, kterých se potřebují zbavit. A tak to bude pořád dokola. (tím "starší" samozřejmě nemyslím nic z doby kamenné...)

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 11:54 | Nahoru | #129
Frki> no mě se třeba K9 líbí hodně, narozdíl od K7-8........když jsem K9 viděl jen s jedním pěkným a krátkým laďákem tak mňamka.
Je to přesně tak ale jsem zvědavej co vytáhnou teď protože myslím že nenechaj BMW náskok a přecejen šlápnou do přesek.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:05 | Nahoru | #130
No kolem a kolem, vzhledově se mi poslední dobou líbí vpodstatě všechny. Jediné co to dycky zkazí je použitý lauf u origa, což je komodita předem určená k výměně.

Ale ruku na srdce, když na tom sedíš a jedeš, tak jak moc řešíš vzhled? Spíš po tom, jak se zastavíš na kofolu, sedneš si k ní a říkáš si "jooo to se mi moc líbí to to to". Pak na ní sedneš a lítají myšlenky úplně jiné, podstatnější.

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:07 | Nahoru | #131
Frki> to je fakt.......

Hlavně ta motorka co se ti ze začátku nelíbí tak se do ní pak úplně zamiluješ. SRADA jsem kupoval a to se mi nelíbil ale bral jsem ho kvůli vlastnostem ale pak jsem se do jeho vzhledu úplně zabouchnul.

Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:14 | Nahoru | #132
Znám moc dobře

Jenom mi přijde občas divné, že je chlap schopen se zachovat ke kusům slitin a trochu pryže stejně, jako k ženské. Že ve výsledku z toho vzejde ekvivalence "když ji miluješ není co řešit"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:17 | Nahoru | #133

Frki>ZX-10 mělo solidní TC už od 09 modelů snad ne? Je sice fakt, že sem si ho nezkoušel ale ohlasy byly v dobrém.

A new Gixxer. Jediné co se na něm bojím je, že zas udělají masku z miliónu kousků se vzhledem rozzlobeného kyklopa, sem zvědav. Po stránce techniky to bude asi dosti podobné ZX na vyšším obrázku. Všecka Jap 4ka si dou kolem a kolem ruku v ruce. Právě kvůli tomu jak psal Grassel.
Novou a dobrou techniku už mají vyvinutou, jen na trh potřebují dát starši výrobky, kterých se potřebují zbavit. A tak to bude pořád dokola. (tím "starší" samozřejmě nemyslím nic z doby kamenné...)



no ono to bylo takovy pseudo TC... nesnima to rychlost otaceni kol.. ale rychlost "jak se roztaci" motor, kdyz se roztaci nezvykle rychle tak to vyhodnoti jako prokluz.. s timhle ale dokaze zatocit povrch, pneu, tuning - prevody to podle me rozhodej fest. tzn tahle TC bude pri tom tovarnim nastaveni dobra na mokru, ale na suchu asi k nicemu.

proto bwm a myslim ze ted i ostatni pujdou ke klasice, senzory na kolech...

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:20 | Nahoru | #134

Frki>No kolem a kolem, vzhledově se mi poslední dobou líbí vpodstatě všechny. Jediné co to dycky zkazí je použitý lauf u origa, což je komodita předem určená k výměně.

Ale ruku na srdce, když na tom sedíš a jedeš, tak jak moc řešíš vzhled? Spíš po tom, jak se zastavíš na kofolu, sedneš si k ní a říkáš si "jooo to se mi moc líbí to to to". Pak na ní sedneš a lítají myšlenky úplně jiné, podstatnější.



ja uz sem ve stadiu ze resim jen vzhled a asi technicke zajimavosti.. to jestli jede K11 lip nez K5 je mi jedno, to co mam v rukach nestaci ani na to abych vyzdimal vse z K1 litra... natoz pak z tehle prekonovanejch bestii...

vypada to ze uz smeruju k tomu kafacovi a projizdce tak na tu kofolu a zpet:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:26 | Nahoru | #135
assassin> TC: Já ten systém pochopil tak, že snímá rychlost otáčení předního i zadníko kola, a ty elektronicky porovnává. V případě se se zadní kolo otáčí rychleji než zadní, tak motor poupustí v zátahu a vpodstatě urovnal jezdcovu "neschopnost". Z čehož mi vyplývalo, že by zpřevodování nemělo na systém mít vliv.
Ale je víc než pravděpodobné že se pletu, pytel tomu technicky rozumím jak to funguje, todle byl jen muj laický pohled.

A víš co. Já sem zatím mladý a blbý co si potřebuje pořádně nabít hubu. Ale je jasný, že po tomdle mi to taky nedá, a budu si chtít zkusit litra. A potom mám jasný plán. Supermoto či něco takového, co moc nejede, vzhled je celkem fajn, a hlavně skvělý funfactor + vleze se úplně všude, ani záda na tom nebudou trpět díky vpzřímené poloze. Sice jezdící křeslo to nebude, ale to má konec konců doma téměř každý před bednou, takže na co ho tahat eště na silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:33 | Nahoru | #136

Frki>assassin> TC: Já ten systém pochopil tak, že snímá rychlost otáčení předního i zadníko kola, a ty elektronicky porovnává. V případě se se zadní kolo otáčí rychleji než zadní, tak motor poupustí v zátahu a vpodstatě urovnal jezdcovu "neschopnost". Z čehož mi vyplývalo, že by zpřevodování nemělo na systém mít vliv.
Ale je víc než pravděpodobné že se pletu, pytel tomu technicky rozumím jak to funguje, todle byl jen muj laický pohled.

A víš co. Já sem zatím mladý a blbý co si potřebuje pořádně nabít hubu. Ale je jasný, že po tomdle mi to taky nedá, a budu si chtít zkusit litra. A potom mám jasný plán. Supermoto či něco takového, co moc nejede, vzhled je celkem fajn, a hlavně skvělý funfactor + vleze se úplně všude, ani záda na tom nebudou trpět díky vpzřímené poloze. Sice jezdící křeslo to nebude, ale to má konec konců doma téměř každý před bednou, takže na co ho tahat eště na silnici



proto Kawa psala ze to neni TC, ale KIMS, coz je pry rozdil je to jak psal assasin, prokluz kola to zachyti dle otacek motoru, takze treba Oxygen tu psal jak je jistej v zatacce, ze si muze pridat kolik chce a zadek mu neustreli, ja jezdil na predvadecce, takze opatrne (=zadny pokusy v zatackach), ale bylo to znat pri zvedani na zadni, coz mi naopak vadilo

doufam tedy, ze to bude vypinatelny jako to ma BMW

zada trpi jak komu jak na cem, me na SBK vubec, naopak vzprimena poloha mi vadi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:36 | Nahoru | #137
Bubrak ZX10R> To mi momentálně taky netrpí, taky mám z té polohy na SS spíš dobrý pocit, že se vše spíš zpevňuje. Já to myslel spíš až po věku, kdy se člověk "znova narodí", tedy kolem té 50ky To nás naštěstí zatím nemusí trápit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:44 | Nahoru | #138

Frki>Bubrak ZX10R> To mi momentálně taky netrpí, taky mám z té polohy na SS spíš dobrý pocit, že se vše spíš zpevňuje. Já to myslel spíš až po věku, kdy se člověk "znova narodí", tedy kolem té 50ky To nás naštěstí zatím nemusí trápit.



Ja myslim ze to je taky individualni. Potkal sem pana Hakena, co jezdil v 70. letech Horice a dalsi prirodaky, je mu ted tak 60 let, prodaval kamosovi R1 01. Vykladal, jak nemuze jezdit na nicem jinym nez na sportovnim radovym ctyrvalu nebo dvoutaktni aspon 250 (GP co jede 300). Dvouvalec ani chopper neni pro nej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:47 | Nahoru | #139
Bubrak ZX10R> 250 gp jede třista?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 12:54 | Nahoru | #140
Bubrak ZX10R> Jo, vím kdo, je to ročník mého otce. Ten chlapík měl ale dycky tuhý kořínek.
A na druhou stranu, předem nikdy nevíš, jestli budeš nebo nebudeš spadat do kategorie vyjímek, takže není nad to být dobře připraven.

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:27 | Nahoru | #141

GRASSEL>Bubrak ZX10R> 250 gp jede třista?!



Jo verim tomu. Nekde sem cetl maximalku na jakemsi okruhu a bylo to kolem 275, coz porad neni maximalka maximalni. Samo nevim, ale k tem tachometrovym to nebude asi daleko.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:31 | Nahoru | #142

Frki>Bubrak ZX10R> Jo, vím kdo, je to ročník mého otce. Ten chlapík měl ale dycky tuhý kořínek.
A na druhou stranu, předem nikdy nevíš, jestli budeš nebo nebudeš spadat do kategorie vyjímek, takže není nad to být dobře připraven.





Kolik mu teda je? Uplne sem se videl jakej chci bejt v 60ti.

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:33 | Nahoru | #143

Bubrak ZX10R>

Kolik mu teda je? Uplne sem se videl jakej chci bejt v 60ti.



ježiš, to já snad ani ne

Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:34 | Nahoru | #144
ahoj

(reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:34 | Nahoru | #145

Bubrak ZX10R>Dyk tu baworak se SBK nekolik desitek let nebyl vubec.

nojo nojo to je reci furt... se soustredili na TED

Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:36 | Nahoru | #146
Frki: tu TC chapes dobre, u tech prvnich ala kawasaki KIMS byl ale problem v tom ze nema ty senzory na kolech, musi si vystacit se senzorama co ma kazda bezna strikacka...

stejnej system "TC" je bazzaz... krabicka ala powercommander, ktera umi palivovy mapy a quickshift.. tzn jako PC, ale i tuhle "pseudoTC" a pouzije k tomu senzory co maj bezny moto... stejne jako ta 08-09 kawa pak z hlediska TC muze fungovat kazda GSXR,CBR,YZF....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:42 | Nahoru | #147

GRASSEL>to si nemyslím, nedávno jsem četl rozhovor nějakýho týpka co je expert přes japonce a ten řekl dost zajímavej názor.......
Japonci maj už daleko lepší techniku než BMW nebo itálie (jako všechno) ale proč by s ní vylítli hned jako BMW když to není kvůli konkurenci potřeba a můžou mezitím těžit na modelech který nebudou mít přes 200 koní a vrchol techniky?!

Je to jako když budeš vyrábět walkmany ale už i MP3 přehrávače.......
Taky budeš prodávat nejdřív walkmany protože v nich budou peníze a když bys vyjel s MP3 tak nikdo nebude walkman chtít.........

Kdyžto BMW těžilo z K5-6 dalo větší výkon, lepší výbavu a skočilo do toho rovnou.
Japonci ať už se vším jsou největší hlavy světa!



hm tak to nevim jestli je ok prodavat mp3 a magnetaky zaroven, ale co vim je ze japoncici oproti bawu tezeji hlavne z toho ze je to levnejsi. ze maji nejakou "tajnou zbran" je hovadina, spis jim zase trva par mesicu nez rozeberou s1000rr do sroubku to zkopirujou...

ale jo, ma se tu fandit novy ZX a osobne se mi libi takze joooo, klido at to ma 300 koni a 200nm kroutaku (bmw je stejne pojezdi )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:46 | Nahoru | #148

Bubrak ZX10R>Kolik mu teda je? Uplne sem se videl jakej chci bejt v 60ti.


Jo přesně ti to nepovím. Vím jenom, že ještě s otcom závodil v Mostě, eště než tam byl okruh jako dneska. Já tam tehda lítal jak tele a jenom sem věděl, že motorka má dvě kola, řve to, a jede to, to byly moje všecky starosti
Ale tuším že mu bude mezi 60-65ti. Ale je to jenom odhad. Toho pána sem neviděl snad 15 let.
Ale Bubraku, slib mi jedno, že jestli se toho věku dožiješ, tak že nevytáhneš zase ty svoje slipoplavky...to by bylo pak v alejích teprve nablito

assassin> Rozumiem, díky za vysvětlení pro debily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:48 | Nahoru | #149

pete1200>hm tak to nevim jestli je ok prodavat mp3 a magnetaky zaroven, ale co vim je ze japoncici oproti bawu tezeji hlavne z toho ze je to levnejsi. ze maji nejakou "tajnou zbran" je hovadina, spis jim zase trva par mesicu nez rozeberou s1000rr do sroubku to zkopirujou...

ale jo, ma se tu fandit novy ZX a osobne se mi libi takze joooo, klido at to ma 300 koni a 200nm kroutaku (bmw je stejne pojezdi )



No myslím že seš vedle jak ta jedle právě BMW nakoupilo K5-6 gsxr a vůbec se tím netajili. Japonci maj nejlepší techniku a hlavy na světě, ať je to s elektronikou nebo jinou technikou. Tak to prostě je a jak už tady bylo zmíněno, japonská čtyřka si jde ruku v ruce i když každej trošíčku jinak.

Co se týče walkmana a mp3 tak právěže ne zároveň stejně tak je to i s foťákama v mobilech. My tady měli nejlepší blbý VGA a oni už dávno měli mobil tenkej 5mm kterej měl 8mpx. Tak to prostě je. A v žádném případě není BMW napřed. Nebejt japonců tak žádný s1000rr není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011

8.7.2010 v 13:52 | Nahoru | #150

pete1200>ale jo, ma se tu fandit novy ZX a osobne se mi libi takze joooo, klido at to ma 300 koni a 200nm kroutaku (bmw je stejne pojezdi )


Ale gojko, todle není fanclub. Každý má svojí oblíbenou "holku" na kterou nedá dopustit i kdyby seberenomovanější lidi tvrdili, že je to křáp. A to že ji pojezdí? No holt pal to řert, na silnici je mi to jedno. Na trackdays 4 fun asi taky. Řešil bych to jedině kdybych jezdil nějaký šampionát. Takže enjoy svoje BMW, ať slouží
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16351 19.8.2024 v 14:41 gagtoy
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja meti 6 30.7.2024 v 23:00 meti
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja ..Roko.. 56 19.7.2024 v 09:48 ..Roko..


TOPlist