globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:51 | Nahoru | #121
jse a výkend - panebože

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:00 | Nahoru | #122

Camča_v>jse a výkend - panebože



zapisujes si ty vijmenovany slova? sice to neni uplne to ono jako vidle a vibrace, ale taky dobry:)

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:11 | Nahoru | #123

prackarr>Nestíháš kamošům s litrama? To je blbost,ne? Dobrej jezdec na šestce udělá litra jak nic. pokud nestíháš,tak to nebude motorkou,ale tebou a litrem to nezlepšíš,spíše naopak.
Věř tomu,nebo ne,ale je to tak. pokud kamošům nestíháš,tak je prostě nestíhej. Opak je cesta do pekla.
Ale jak jsem psal-je to tvůj boj.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:19 | Nahoru | #124

Camča_v>jse a výkend - panebože



jse a výkend jsem přešel,ale "jevý" z věty v profilu to už teda fakt ch..ju

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:31 | Nahoru | #125
Kurva proc se tu porad jenom hadate.Uz me s tim serete clovek si tu nemuze normalne pocist s tema vsema srackama

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:46 | Nahoru | #126
Kdybyste rači nekdo napsal že mi pujčite RR nebo Sp a vy se hadate o pravopisu..
Pane Grassele z te moji cbr jak byla zpřevodovana a super extra zkracenej plyn elektrikařskou paskou zažitek to byl ale parkrat a dost s tim se nedalo jezdit..(moto nemelo na ten vykon v každe zatačce mi ujela ta 160guma SC2) Prostě litra chcu aby to už kua tahlo, kvuli podvozku..snad mě chapete

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:50 | Nahoru | #127
jestli ti v kažný zatáčce ujela guma tak je chyba na straně mezikusu mezi sedlem a řidítkama...

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:55 | Nahoru | #128
Sel bych do levnejsi.Je rozdil jestli budes splacet 80tis nebo 150tis.Muzu Ti rict ze jsem jel na Honda day na novem Bladovi a je to jen o trosku rychlejsi.Lepsi podvozek o trosku ale jinak zadny zazrak za tech 300tis. Koupil bych 954 jsou uz hezky kolem 90tis

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:56 | Nahoru | #129
hej to si dělate prdel... asi jo byla to moje chyba měl sem gumu ještě natřit lepidlem..Uplně jednnoduše jedeš do zatačky 8000 ot na 2ku 3ku naklopiš a guma ti ujede protože u 160gumy je mala styčna plocha v zatačce na to jak to tahlo.. s origo převodem se mi to nestalo.. už se vzpamatujete a rači neco poradte než buzeraci!!!

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 14:57 | Nahoru | #130

Ghost.33> hej to si dělate prdel... asi jo byla to moje chyba měl sem gumu ještě natřit lepidlem..Uplně jednnoduše jedeš do zatačky 8000 ot na 2ku 3ku naklopiš a guma ti ujede protože u 160gumy je mala styčna plocha v zatačce na to jak to tahlo.. s origo převodem se mi to nestalo.. už se vzpamatujete a rači neco poradte než buzeraci!!!



jojo, uplně to vidím, to je zajímavý že lidem co podobný šestky lítali na okruhu to nedělalo... třeba se stejnejma gumama. Vidím to chybu machra za řidítkama nebo na tunnera co ti "poklikal podvozek aby to kurva jelo".

howgh

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 15:00 | Nahoru | #131
tady asi nikomu nic nevysvětlim a sem tady za pindu že ve 21 chce litra a mam podle všech malo zkušenosti atd... chjo

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 15:01 | Nahoru | #132
piňďou bych to nenazýval.

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 15:07 | Nahoru | #133
ahoj

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 15:07 | Nahoru | #134
tady je legrace

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 15:53 | Nahoru | #135
To: Ghost.33

Hele, podle toho co tu píšeš, tak na SP1, podle mě, kašli a hledej 4-vál litr a to z několika důvodů (upozorňuji že já sám 2-vály zbožňuju a mít vatu, tak jdu do poslední SP-2 05/06 s černým rámem):

1/ chceš si nechat motorku na delší dobu a výkon SP1 ti začne být později málo
2/ jsi odježděnej na 4-válu a 2-vál ti taky nemusí sednout
(nepíšu kraviny, protože jsem měl vždycky 2-vály -Raptor, Buell, RSV, VTR-
a teď jezdím 954-ku a to byl přestup ze 2 na 4 snazší, než naopak.

Znám dobře kamarádovu SP2, má jí hodně vymazlenou (PCM, kit sání + komplet titanové
svody + koncovka Jardine 2-1). Oproti sériové SP1 nebe a dudy a i tak se už v přímém zrychlení se 4-vál litry kategorie +150BHP chytá tak, tak.
A o tohle tobě hlavně jde, ne?

Ke dvouválům si musíš najít cestu. SP1 je prostě postavená jako okruhovka a to má i svoje mouchy, kterým budeš muset přijít na chuť. Potom oceníš, že je to opravdu poctiví kus závodního nářadí minulé generace strojů.
Pokud se ti opravdu líbí a sneseš riziko, že vypadá rychleji, než jede a zamiluješ si
to hrozný cukání a chrochtání motoru v nízkých otáčkách + ti sedne 2-vál styl, tak gratuluju! SP jsou prostě své, nezničitelné a určitě legendy superbiků.

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:01 | Nahoru | #136
aaronek zda se vi co rika...

ja myslim ze uz to tu nekdo rozsekl obe i 929 i rr1000 pojedou znatelne vic nez cbr600 i SP... tzn ber tu na kterou budes mit spis prachy nebo tu kterou najdes v lepsim stavu.
Me osobne se z farosu zase libi jen 954 a pak ta divna 08 (cernobila) :)

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:05 | Nahoru | #137
Hele že se sem zase cpu .
Proč ty to vlastně nechceš tu R1?
Myslím, že R1 je hodně typický stroj jezdců tvé věkové kategorie a jezdeckého stylu, já jim
říkám "gelouši" (nic proti tobě ani jiným majitelům R1, fakt).
Prostě průřezem majitelů mašin tady na fóru zjišťuji, že 929, 954 a 1000RR jsou stroje spíše věkově starších jezdců (tatíků) .
R1 mají střelci tvého ražení a navíc R1 je prostě bez diskuze dobrá a za dobré prachy.

A teď mě určo začneš ty a R1-čkáři jebat

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:09 | Nahoru | #138

assassin>cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...



Jo asi tak.

3 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:12 | Nahoru | #139
Ja bych rekl, ze proste nechce jen tahat 6ku furt v omezovaci a kdyz za to veme pri vyssim zarazenym kvaltu, tak at to trochu jede.

Je jasny, ze dobrej pilot na 6ce spraska kde koho, ale o tom to prece neni, hnat motorku do krajnosti.

Ja bych ti doporucil GSXR1000 K1/2 jsou ted skoro zadarmo a pomer cena/vykon nejlepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:17 | Nahoru | #140

Bubrak ZX10R>Ja bych rekl, ze proste nechce jen tahat 6ku furt v omezovaci a kdyz za to veme pri vyssim zarazenym kvaltu, tak at to trochu jede.

Je jasny, ze dobrej pilot na 6ce spraska kde koho, ale o tom to prece neni, hnat motorku do krajnosti.

Ja bych ti doporucil GSXR1000 K1/2 jsou ted skoro zadarmo a pomer cena/vykon nejlepsi.



jak to rika grassel? jo

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:19 | Nahoru | #141
Mě třeba věřit nemusíš, jsem tady jen obyčejnej pičus-panelákovej ,
ale tady ti velmi dobře radí borci jako například:

assassin
FiZzer
illMedvědGuzzin
Prackarr
GRASSER
camča_v
a další ...

Obecně prostě všichni, kteří tu jsou už léta a mají několik desítek tisíc příspěvků.
To jsou prostě lidi co mašinama opravdu žijou a rozhodně tady jen nezvrací příspěvky
typu: "250 km/h po zadním, pičo ve vsi, vole" ale chtějí ti dobře poradit.
To že někdo použije rýpnutí, nebo humor je prostě každého styl.
Čti jejich příspěvky a časem si už podvědomě ty lidi vybavíš a budeš si dělat svůj názor, kdo ti tu radí blbosti a kdo tě oslovil jako někdo, kdo se vyzná...

Omlouvám se případně zkomolené nicky, za sprostá slova a všem titánům fóra, které jsem v tom fofru vynechal

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:22 | Nahoru | #142

Aaronek>Omlouvám se ... všem titánům fóra, které jsem v tom fofru vynechal



V pohode.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:29 | Nahoru | #143

Bubrak ZX10R>

Ja bych ti doporucil GSXR1000 K1/2 jsou ted skoro zadarmo a pomer cena/vykon nejlepsi.


Bohužel jí sehnat v pěkným stavu nebude moc jednoduchý. Aspoň co je v inzerátech je občas hnus. Podobný problém poslední ZX9. Ta by byla asi na silnici a cestování moc fajn. Jen má lehkou nadváhu. Ale kdybych jí vybíral motorku okolo kila koupil bych asi GSX-R 1000 K3/4. Nejel jsem ale ani s jednou.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:38 | Nahoru | #144
To: Bubrak ZX10R

No mě snad trefí
Já tě vynechal jen proto, protože jsi se v tomhle vláknu zrovna moc neangažoval
Ale fakt ti nekecám, myslel jsem na to, že tam v té "hitparádě" nějak chybíš
a ta vsuvka o titánech byla zrovna kvůli těm jako jsi ty

P.S. jsem hroznej řiťolezec, co

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 16:41 | Nahoru | #145
v pohodě, přenechám mu s láskou moje místo, ve 23 se necítím být titánem a vůbec ne tohodle fora

připadal bych si mezi těma staříkama trochu nesvůj

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 17:44 | Nahoru | #146

Aaronek>To: Bubrak ZX10R

No mě snad trefí
Já tě vynechal jen proto, protože jsi se v tomhle vláknu zrovna moc neangažoval
Ale fakt ti nekecám, myslel jsem na to, že tam v té "hitparádě" nějak chybíš
a ta vsuvka o titánech byla zrovna kvůli těm jako jsi ty

P.S. jsem hroznej řiťolezec, co



Dekuju. Ja to myslel jako vtip, sam sem si rikal, ze sem nic nepsal, az ted ke konci, tak sem se tam necekal (a nejen proto, taky ze se nikam neradim) a prislo mi hrozne vtipny dat takovou blahosklonni hlasku.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 17:45 | Nahoru | #147
Bubrak ZX10R> výborně vystihl si to..

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 17:50 | Nahoru | #148
Aaronek> diky za rady je vidět že se vyznáš.. ale asi nejlepši když nekoho seženu a projedu se jak řikaš projev dvouvalu mi nemusi sedět

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 17:54 | Nahoru | #149

assassin>jak to rika grassel? jo



v tomto případě říkám NE, za prvý protože už to bude mít fakt každej a to já nechci (on to sám řekl taky)
a za druhý bych si já osobně po jedný šestce CBR tuhle motorku fakt nekoupil a to říkám upřímně pokud člověk nechce jezdit jak s hnojem. To CBR je fakt pro něj lepší pokud se rozhodne pro litra, je hodně nakoplá na předek takže není tak nervózní, má to ten tlumič což je obrovská výhoda a výkonem a tím chováním je to fakt klidná motorka.

GSXR K1-2 má chování dosti podobný K5-6 až na trochu větší sílu ve vrchu a stejně jako bych nedoporučil ZX10, tak nedoporučím K1-2 a K5-6 sorry ale samozřejmě si koupí co chce.

Podle mě je pro něj nejlepší ten fároš nebo R1, ty jsou takový víc FOR ALL

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 18:05 | Nahoru | #150
já si prostě myslím že i ten 1000rr je pro něj dost velkej kalup a to ať se se mnou hádá kdo chce jak chce, stojím si zatím že by měl zkusit třeba novější sedumpade jelikož to cebro co měl a 1000rr co chce teď jsou mezi sebou tak vzdálený asi jako málo co a to nemluvím jen o motoru ale hlavně podvozku atd. a myslím že by mu bodlo něco mezi protože když teď skočí na 1000rr tak nebude znát vůbec žádnej limit a bude si až moc jistej v kramflecích oproti tomu cebru který dostane za hranice spousta lidí............
Tohle je začátek jednoho velkýho průseru, toť můj názor a ačkoliv je 1000rr fakt hodnej litr co "nejede" pro někoho tak druhýmu pořádně zavaří.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist