vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.
Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.
Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.
E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.
Díky diskutujícím, Radus
Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
u tech otvoru je problem ze proudeni kapaliny malym otvorem se chova trosku nestandartne... se zvysujici se rychlosti se zvetsuje odpor az temer do stavu kdy se to chova jako "zamcene"... tzn pri prejezdu nrovnosti ve velke rychlosti, nebo nerovnosti s ostrou hranou v male.. proste velke zrychleni kola ve vertikalnim smeru.. je pozadavek na prutok oleje moc velkej a dirka lowspeed komprese se chova jakoby tam nebyla.. vidle te kopne do rukou..
kdyz je tam okruh hi-speed tak se v tomto okamziku tim narustem tlaku otevrou planzetky... a olej protejka vetsim prurezem.
jo jasně, to chápu, já narážel na tu větu že nalladit hispeed okruh na silnici je unreal.
cos tim myslel?
holt to asi stejně dopadne na ten emulátor, třeba i nějak vylepšenej ve smyslu user friendly a ještě nejlépe nějakej rebound ventil....
(stejně má ta vidlice asi největší slabinu právě v absenci hispeed a to ten emulátor řeší.
možná to člověk nebude ladit tak často, nevim.
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
vycházel jsem jen z porovnání chování vidlice na "malých táhlých" hrbolech a "náhlých vysokých"
Dargas>njn, s tim nemám zkušenosti žádný....
vycházel jsem jen z porovnání chování vidlice na "malých táhlých" hrbolech a "náhlých vysokých"
ja sem si s tim hral na sjezdovem kole kde mam stelovani hi-lo speed komprese, vzduchova pruzina tzn nafoukas na vahu + stelovani lo-speed rebound a jako je to celkem orisek vypozorovat co ktera zmena dela na pocitu z ovladani kola... a to u offroad jezdeni jeste spoustu veci poznas snaze nez na silnici. vicemene uz jde spis o to mit trat kde zajedes stabilni cas a jestli ses s danou zmenou rychlejsi nebo ne... a testovat a testovat:)
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Assassin mi tam přehodil novej zadní centrál a ještě si trochu pohrál s tlumením předku. Celkově je to rozdíl hodně velkej, ten centrál funguje o moc líp a předek už je taky dobrej, to jsem poznal i padesátikilometrový couračky. Brzdy taky výborný, silný a pěknej cit na páčce.
Když to shrnu:
tak na předku jsou nový péra Racetech 0,85, komprese Racetech - nastavení podložek asi C35, olej Motorex 5W hladina 130 mm, úprava odskoku
brzdy z CBR 954, hadice Lucas a desky Ferodo STAC,
zadek upravenej centrál z CBR600F4 tak aby pasoval s nastavitelným útlumem, vnitřek Racetech a nový péro, zvedlá výška o 5mm
Celkově velká spokojenost
[img] ještě malé doplnění
Naposledy editováno 31.08.2010 11:58:38
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |