paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:29 | Nahoru | #121
RomanSS> no hele jak se udela trochu prijatelne tak dame vedet jeste par klukum co maj ducatky a dame jizdu

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:29 | Nahoru | #122
jestli chceš motku která jede dobře ve dvou a sem tam tomu dáš kup si VFR 800 (bez v-tecu) budeš spokojen a dojezd budeš mít přes 300km na nádrž

Naposledy editováno 10.05.2010 22:33:11

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #123

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #124

Džanek>RomanSS> no hele jak se udela trochu prijatelne tak dame vedet jeste par klukum co maj ducatky a dame jizdu


Myslel jsem na to. Beru na vědomí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:33 | Nahoru | #125
RomanSS> me to napadlo jak sem prosvitel 230 kolem dukovan

Naposledy editováno 10.05.2010 22:34:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:36 | Nahoru | #126

Džanek>RomanSS> ma to napadlo jak sem prosvitel 230 kolem dukovan


Jo tam svištívám 200, bo víc se tomu nechce. Z Dukovan je pěkná trasa přes přehradu na Náměšť. Samá zatáčka, kopec atd. jen tam bývá písek. Nebo to vezmem klasicky Blansko-Šebrov.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:40 | Nahoru | #127
RomanSS> Blansko-Sebrov by slo,ale je to tam jakysi rozjebany ted..no ja jezdim ivancice pak smerem na namest jak rikas - jihlava pak to strihnu do blaska-sebrov-pres brno zas do ivancic

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:43 | Nahoru | #128
Přešel jsem z jednoválu 650 ccm na R4 litr a po mesíci mě to přestává bavit .

Co se dá dělat, pocáteční boom(po 2tkm) je fuč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:44 | Nahoru | #129

Džanek>RomanSS> Blansko-Sebrov by slo,ale je to tam jakysi rozjebany ted..no ja jezdim ivancice pak smerem na namest jak rikas - jihlava pak to strihnu do blaska-sebrov-pres brno zas do ivancic


No tak mi pak dej vědět.
Rozjebaný? Já tam byl, je to dva týdny a dala se jet pila. Kupodivu ani jeden švestkáč. Sotva dostavěli mostek už to zase kopou?
To mě vždycky nasere, jedu tam kvůli tomu a musím tam jet 70 jak debil kvůli poldům.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:49 | Nahoru | #130
RomanSS> no stavaj tam a maj kozu s radarem ja si to tam vzdycky tak 2x projedu v klidecku a koukam jestli nejsou nekde zalezli a pak tomu nalozim treba 6x po sobe v obou smerech no ted nedavno tam zas cosi delali(legendarni silnicarska soutez: sestrel si svyho motorkare)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:52 | Nahoru | #131

Džanek>RomanSS> no stavaj tam a maj kozu s radarem ja si to tam vzdycky tak 2x projedu v klidecku a koukam jestli nejsou nekde zalezli a pak tomu nalozim treba 6x po sobe v obou smerech no ted nedavno tam zas cosi delali(legendarni silnicarska soutez: sestrel si svyho motorkare)


Já vím, nedávno jsem tam byl a všichni na mě mávali jak za prvního mája.

Pak za mostem kužely do půl silnice a nervózní švestka s plácačkou. Na novinkách psali, že Blanenští policajti proti motorkářům používají nějakou novinku, nějaký sítě.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:57 | Nahoru | #132
RomanSS> no to sem zvedavej jednou me tam zastavili,ale nezmerili a ja na ty rovince mel 180 :-d a neco furt prskali,prej ze sem jel aspon 130

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.5.2010 v 22:59 | Nahoru | #133
RomanSS> a videls tam jezdit tu holcinu na tom zlutym SV?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 02:12 | Nahoru | #134

Fidži.V-Strom>Střídám Stroma a Fazera. Sice je ten Fazer 2x silnější, ale ten motor je naprosto bezpohlavní a nudný.



ale to s nim nesmis jezdit jak se stromem, proste jezdi 7000+ a uvidis jak je ten motor bezpohlavni a nejede

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 10:21 | Nahoru | #135
Dle mě jít z litra V2 na šestku řaďák je blbost, budeš zklamaný. Já přešel z TL na litra GSX-R a myslím že to byla dobrá volba, taky můžeš v poho "brblat" na trojku po městě a odspodu to má taky pěkný zátah.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 10:24 | Nahoru | #136

dakarista>ale to s nim nesmis jezdit jak se stromem, proste jezdi 7000+ a uvidis jak je ten motor bezpohlavni a nejede

Však já ho zkoušel vytočit. Jede to jako kráva, ale všude to táhne jak posedlý. A to je ono, žádnej kopanec, žádná díra, žádný vibrace, žádný propady výkonu Kdyby sme tam neměli laďák, tak ani nevím, že tam nějaký motor je Na druhou stranu, Fazer má výhody jinde Však ty to znáš

Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 10:26 | Nahoru | #137
Takže klucí včera jsem sednul, spočítal si co a jak atd. Takže abych to shrnul jak jsem se rozhodl - tuto sezonu ještě dojezdím VTR ať naberu co nejvíc zkušeností(těch není nikdy dost).Druhá věc jsou finance-jelikož ted těch peněz není tolik co bych potřeboval,a za každou cenu to ted hned hrotit nechci,tak jsem se rozhodl přes zimu něco přišetřit a pak si koupit něco hezčího v lepším stavu... Jelikož jsem si zamiloval ten design Ninjy, tak jsem se rozhodl pro ni. Ale protože většina z vás tvrdí že 6ti stovka pro dva je nic moc, tak nástupce pro příští sezonu bude ZX9R. Vzhled je pořád super(alespon pro mě), 900ccm bych řekl že je objem dostačující a podle toho co jsem hledal, tak se při slušný jízdě dá dostat na nějakých 5,5l což je taky dobrý když vezmu má nádrž 19L. Takže asi tak...Pokud by měl ještě někdo nějakou připomínku na co si dát bacha tak do toho, tak si ji rád poslechnu..Každopádně díky všem zůčastněným za pomoc . A jezděte vofafrně lidi

Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 12:49 | Nahoru | #138
Kuwa čendo kup cata potřebuju díly

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 18:33 | Nahoru | #139
já přešel z dvouválů na velkej r4 a ze začátku byl zklamanej. jeho uhlazenej, málo výraznej(jak se říká lineární) průběh je poněkud nudnější,což mě ze začátku moc nenadchlo. někomu to ale vyhovuje.. teď už sem si zvykl na to kde ten motor pracuje nejlépe a co chce a svezení je to moc dobré. po ůpravě výfuků zní mnohem lépe, i když od 6 tis. to prostě připomíná zapnutej vysavač, tak jako každej čtyřválec. k motoru V2 se rozhodně ještě míním vrátit, jeho burácivý zvuk za kterým se otáčejí i lidi za rohem prostě nejde nahradit ničím a to je asi jediný co mi teďka chybí,jinak paráda ..

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 18:41 | Nahoru | #140

Zori>já přešel z dvouválů na velkej r4 a ze začátku byl zklamanej. jeho uhlazenej, málo výraznej(jak se říká lineární) průběh je poněkud nudnější,což mě ze začátku moc nenadchlo. někomu to ale vyhovuje.. teď už sem si zvykl na to kde ten motor pracuje nejlépe a co chce a svezení je to moc dobré. po ůpravě výfuků zní mnohem lépe, i když od 6 tis. to prostě připomíná zapnutej vysavač, tak jako každej čtyřválec. k motoru V2 se rozhodně ještě míním vrátit, jeho burácivý zvuk za kterým se otáčejí i lidi za rohem prostě nejde nahradit ničím a to je asi jediný co mi teďka chybí,jinak paráda ..



covece, ty ty motorky menis nejak casto si te pamatuju jeste s GSkem, pak vim ze jsi bral VXko, a najednou te tady vidim s XJRem

Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 19:27 | Nahoru | #141
A co takhle přejít z V2 na V4? Rozuměj čtyřválec do V!!! Mám pro tebe 2 "slova": !HONDA VFR!

Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 19:59 | Nahoru | #142
Cosmogagy: to víš, vývoj nazastavíš

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 21:28 | Nahoru | #143
Není problém jít na slabší..Zpětně zjistíš, že ikdyž jsi si myslel, že slabší zvládáš měl jsi rezervy.
Grassel: jo VTR z převodem do síly je ve vrchu lenošný.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 21:41 | Nahoru | #144

jawar640>2 petr-rsv:Jsem asi stejnýho názoru-vím, že JÁ výkon toho litru plně nevyužiju(ano předjíždění atd,tam se to hodí) ale stejně si před tou zatáčkou zpomalím,takže tam ten litr není třeba. Prostě u toho litru se člověk musí víc krotit, 6tka je taková hravější...ted je pro mě otázka jestli toho cestovnějšího Fazera nebo Ninju 636, která se mi líbí víc. U tý Ninje mám trošku obavu z komfortu spolujezdce, přeci je to jen SS(ale na VTR si holka nestěžovala...).A další věc,kolik si to veme-když vím že pojedu klidánko do 130,tak jestli se dostanu tak na 6 litrů...Vím,moc věcí,ale jsou to věci kvůli kterým chci měnit...



Kdyz jedes turistiku (do 150ti) na FZ6ce Fazeru tak cca 5.5l. Na okruhu jsem ho dostal na 7.5l/100. Ale teda spotrebu bych u masiny moc neresil.

Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 21:48 | Nahoru | #145
Ikdyž ono i taková 2002-2003 zx-6r 636 ccm má už docela spodek.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 21:52 | Nahoru | #146

..Roko..>Není problém jít na slabší..Zpětně zjistíš, že ikdyž jsi si myslel, že slabší zvládáš měl jsi rezervy.
Grassel: jo VTR z převodem do síly je ve vrchu lenošný.


Jj jo sportbiky 600 ccm jsou dobrý v tom že je víc trápíš a prostě citíš že té mašině dávaš větší kapky a že ji máš líp zvládlou než ona tobe jak litr. Ten tě někde snáz vyhodí do škarpy. Myslíš si že pohoda a najednou šup.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 21:56 | Nahoru | #147
2ozzy: Bereš to trochu z jinýho pohledu než já,ok. Ty tvrdíš že bys to neřešil,ale podívej se na to z mýho strany-já zase tvrdím to, že je rozdíl jestli jedeš za 8 nebo 5,5l. Nehledě nato(a to si troufám říct že nebudu jedinej kdo to tvrdí) že to VTR má fakt malou nádrž a v kombinaci s jeho spotřebou je ten dojezd na cestování fakt bída...Mě se rožne hladový oko kolem 140-150 km,ale tobě zhruba až po dvojnásobku km(+- odhad,nechci plácat ptákoviny).A to už rozdíl je..
btw.:pěknej Fazer,tyhle nový modely se mi hodně líbí...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 22:05 | Nahoru | #148

jawar640>2ozzy: Bereš to trochu z jinýho pohledu než já,ok. Ty tvrdíš že bys to neřešil,ale podívej se na to z mýho strany-já zase tvrdím to, že je rozdíl jestli jedeš za 8 nebo 5,5l. Nehledě nato(a to si troufám říct že nebudu jedinej kdo to tvrdí) že to VTR má fakt malou nádrž a v kombinaci s jeho spotřebou je ten dojezd na cestování fakt bída...Mě se rožne hladový oko kolem 140-150 km,ale tobě zhruba až po dvojnásobku km(+- odhad,nechci plácat ptákoviny).A to už rozdíl je..
btw.:pěknej Fazer,tyhle nový modely se mi hodně líbí...



Je na prodej :) kdyz budes chtit.

Je pravda ze hladovy oko se mi rosvecuje tak ve 270km a uz sem jel na rezervu 50 km a nenechala me tlacit

A je pravda ze spolujezdec se za mnou ma jak v bavlnce

A je pravda ze i tahle mrnava ticha sestka umi strasne moc, kdyz se podrzi pod krkem a jezdec neni kopyto.

A je pravda ze po dnestnim vyzkouseni R6R 2009 si nejsem jistej jestli si nemam fejzrika nechat, na okruhu je hezky svezeni i na nem, a na silnici si tu R6ku nedokazu vubec predstavit. A to nejezdim se spolujezdcem :) Vetsinou.

Naposledy editováno 11.05.2010 22:07:05

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.5.2010 v 22:12 | Nahoru | #149
2ozzy: No kéž by, to bych ty prachy musel s*** ..Jak jsme psal o pár příspěvků výš-letos chci odjezdit na VTR abych nabral nějaký zkušenosti a pak ten 4hrnek.

Jinak co se týká té R6R-to je fakt sportovní náčiní, obdivuju ty lidi co natom jezdí,a to ani nemluvím o těch,co sedí za nima

Tak si počkáš, pojezdíš FZ6 a na rok do FZ8 né? ...

Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 00:09 | Nahoru | #150
já dojedu 200 km a dotankovávám 11 litrů, když jedu do 160 a zbytečně to nevytáčím, mám laďáky, origo luft filtr...chce to seřídit no
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist