globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 20:31
Zdravím,
dnes jsem byl odpoledne na kratší vyjížďce a za těch cca 70km sem se nestačil divit nad chováním některých účastníků provozu.
Všechno to začalo v Blansku na kruháči, kde mi nedala přednost řidička bílé Fabie. Už vím proč ten kruháč dělali širší.
Před Doubravicí následovalo tzv. kdo z koho s řidičem autobusu, který jel jako prase a v zatáčce začal předjíždět cyklistu. Samozřejmě ho ta zatáčka vynesla a já skončil na trávě, naštěstí jsem to ustál.
Ohromem takovýmto chováním jsem pokračoval dál. Nalepil se na mě mladý frajírek v Octavii, který mě začal předjíždět ve chvíli, kdy do protivky jelo auto. Vyjel jsem až za krajnici do štěrku, naštěstí jsem to opět ustál. Ale to nebylo vše. Po předjetí si řidič řekl, že si se mnou trošku pohraje, a tak z ničeho nic na prázdné silnici dupl na brzdu. Opět jsem měl z pekla štěstí, jak jsem psal, do protivky nic nejelo a tak jsem se vyhl směrem do druhého pruhu. Byl jsem vzteky bez sebe.
A celá má ''příjemná'' vyjížďka vyvrcholila na zpáteční cestě za Lhotou Rapotinou. Směrem Blansko je levotočivá zatáčka přes horizont. Dva dědové na kole si to štrádují do toho kopečku. Zpomalil jsem a začal je předjíždět. Je tam docela široká silnice a od prostřeka silnice jsem měl ještě dost místa. V tom si ten rychlejší dědula umanul, že se nebude s*át za nějakým pomalejším konkurentem a začal ho ''předjíždět''. Opět jsem měl při sobě všechny svaté, do protivky opět nic nejelo.
A to radši ani nebudu mluvit o těch plechovkářích, kteří si myslí že motorka je malá a že se všude vleze a tak berou zatáčky půlkou auta v protisměru.
Vrátil jsem se domů a ještě asi hodinu sem nemohl uvěřit chování těch ''řidičů''.
Když tak nad tím přemýšlím, tak jsem tu dnes už třeba nemusel psát.
No nic, srdíčko jsem si vylil.

Tak na sebe prosím dávejte pozor!!!

Uzavřeno 29.06.2010 v 10:12 uživatelem Antii

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 22:13 | Nahoru | #121

Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 22:13 | Nahoru | #122
nejlepší obrana proti blbci je ignorace.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 22:13 | Nahoru | #123

Antii>Aha, takže já jako dvackař musím v zatáčce a i mimo ní pouštět ostatní auta, kteří třeba předjíždí v protisměru?

4.4.2010 v 22:14 | Nahoru | #124
matrixbiker>

4.4.2010 v 22:14 | Nahoru | #125

UnI.>Antii> presne ... budes s sebou vozit kamarada, dycky pred zatackou zastavis, kamarad se pobezi podivat jestli neco pojede, kdyz ne, tak projedes, on nasedne a jede se spokojene dal ..

Tak konečně vím, jak to mám dělat.

4.4.2010 v 22:15 | Nahoru | #126

když byl motorismus v plenkách, běhal před vozem muž s červeným praporkem, pro lidi kteří nejsou schopni akceptovat současný provoz, by se tohle mělo obnovit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 22:15 | Nahoru | #127

4.4.2010 v 22:15 | Nahoru | #128

slanecek>hele, dvacka je jako jakákoliv jiná motorka stejně široká jako kolo, tudíž nevidím důvod proč by se na silnici nevešly dvě auta co se předjíždí a jedna moto. nejednou jsem předjížděl auta co se vzájemně předjíždí a taky jsme se poskládali, a teď do mě

jo jenže na kole jedeš 20 km/h a jedeš po bílý čáře........

4.4.2010 v 22:16 | Nahoru | #129

UnI.>slanecek> ne kazda silnice je stejne siroka ... ale pokud beres silnice 1. tridy, tak tam se sice poskladas, ale nevim jak by se na to tvarili policajti

dostanu medaili.
já o správnosti své jízdy nic neříkal, já jen říkal že v tom není větší problém poskládat se takhle vedle sebe.

4.4.2010 v 22:17 | Nahoru | #130

slanecek>ze zkušenosti, nesetkal jsem se krom jediného případu s tím, že by mě někdo vytlačoval, ohrožoval, brzdil, či jinak mi ubližoval na silnici, spíše mě až často štve jak mi každý uhýbá když ani předjíždět nechci. např ve městě. nevím jak malé moto, ale stejně jako za babetou tak ani za malorážkou která jede prostě pomaleji se nikdo táhnout nebude, to že řidič malé motorky nechápe to že by mohl zpomalit a nechat autobus či jiného jet je něco jiného, předjízdění v protisměru do půlky mého pruhu je přece normální věc. uhnu se a jedeme dál. nevnímám to jako že mě někdo chce sestřelit. stejně jako uhýbají ostatní mě, nedělá to problém mě.

Předjíždění proti někomu není normální věc a spoléhat se, že mi někdo v protisměru uhne no to je hdné tak tebe.

4.4.2010 v 22:18 | Nahoru | #131

slanecek>na dalnici pokud jsi postřehl jsou dva pruhy, místy tři, jízda v jízdních pruzích je jedno z témat probírané v autoškole.

4.4.2010 v 22:18 | Nahoru | #132

ptaak>jo jenže na kole jedeš 20 km/h a jedeš po bílý čáře........

4.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #133

Jo já budu řekněme v kile někomu uhýbat kdo ví kam se prober.

4.4.2010 v 22:19 | Nahoru | #134
slanecek> jo a z kopce vyvine neuvěřitelných 70 km/h

4.4.2010 v 22:20 | Nahoru | #135

slanecek>čoveče jak kterej cyklista, tuhle jsem ze zvědavosti za jedním zpomalil abych zjistil kolik jede a držel rychlost těsně nad padesátkou po rovině. ten už řízne i babetu

Naposledy editováno 04.04.2010 22:21:10

4.4.2010 v 22:21 | Nahoru | #136

babuka>Tak hele ty inteligente bavíme se o 125, která jede 120 až řekněme 160. Za tím se nikdo nemusí táhnout. I tahle rychlost je řadě aut málo a i tak tě ohrožují.

4.4.2010 v 22:22 | Nahoru | #137

babuka>Jelikož mám na silničním kole najeto 120 tis. km, tak těch 50 tam dlouho neudrží leda tak vytrénovanej časovkář. To ti asi blbě ukazuje tachometr.

přemeřuje mu tachák, to máš už že jede 40 a to dám na určitý úsek i na horskym kolem. Ale furt je to jiná rychlost, a jiná šířka než dváca

4.4.2010 v 22:23 | Nahoru | #138

matrixbiker>Postřehl ale když auto předjíždí kamion tak bych ho měl podle tvé teorie smahnout. Stejně jako na okresce. To už se můžem začít rovnou střílet.

no tak když kamion předjíždí auto tak ho snad předjedeš ne. nebo na co tam budeš čekat nebo koho chceš střílet?

4.4.2010 v 22:25 | Nahoru | #139

panebože, ty musíš mít nohy jak armstrong.
tachometr mi fakt blbě neukazuje, to spíš tobě oči

1 reakcí na tento příspěvek Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 22:25 | Nahoru | #140
Jo, dnešní provoz je o hubu
slanecek>Ty jsi dobrý frajer, jsi motorkář, opravdu... Ten, kdo má 125ku, je větší motorkář než Ty... Aby ses pak nedivil, že tě taky nepozdraví a ještě tě předjede, lol
To víš, každý není tak "vyzrálý" jako Ty, aby si hned koupil litra

4.4.2010 v 22:25 | Nahoru | #141
Windy>

4.4.2010 v 22:26 | Nahoru | #142

Scuber>Jo, dnešní provoz je o hubu
To víš, každý není tak "vyzrálý" jako Ty, aby si hned koupil litra

4.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #143

slanecek>sorry ale jelikož jsem na silnici denně, potkávám opravdu jen zlomek aut jedoucích více než 130 po okreskách. takže mluvit ve smyslu že tyhle dvácky mají v těhle rychlostech koho zdržovat. je liché. navíc, je naprosto jasné že každý kdo jede pomaleji, musí být nejdříve vytrestán, poté mu musí být dáno na jevo že mu závidím, hlavně to že mu to jede pomaleji. a poté ho předjedu.

Jinak tvoje příspěvky mi přijdou opravdu jako od 15 puberťáka.

4.4.2010 v 22:30 | Nahoru | #144

babuka>Tak to asi jezdíš po nějakých divných okreskách. Pro mě je okreska třeba silnice mezi Mělníkem a Slaným a tam jede každé druhé auto 120 140.

Jinak tvoje příspěvky mi přijdou opravdu jako od 15 puberťáka.

Naposledy editováno 04.04.2010 22:30:55

4.4.2010 v 22:30 | Nahoru | #145

slanecek>to je dobře že je větši motorkář než já, a i je dobře že mě předjede, protože mě je to zcela a totálně u prdele kdo jede rychleji než já. já dokážu žít s tím že mě předjel cápek v octavii, nebo že jsem uhnul autobusu v protisměru

Chápeš ty vůbec, že motorka, když jede, že potřebuje také celou šířku svého pruhu k jízdě a že když je v jeden moment na jedné straně, tak že za chvíli v zatáčce může být na druhé ? Opravdu rozhledy.

1 reakcí na tento příspěvek Bezohlednost některých účastníků provozu

4.4.2010 v 22:31 | Nahoru | #146
vůbec ho osla neřešte,slaneček patří na jiné forum

4.4.2010 v 22:34 | Nahoru | #147

babuka>Hmmm jsi vážně drsnej, když tě ani nerozhází, že tě mohl zabít autobus v protisměru a jsi vážně rychlej, že jsi vždy v každý moment schopen uhnout a že to je vlastně v pořádku, že je autobus v protisměru.

opět pardon, ale motorka nepotřebuje ke své jízdě celý jízdní pruh. motorka potřebuje ke své jízdě pruh o šíři rovnající se šíří vozidla plus rozměr kteý se nazývá bezpečná vzdálenost. který nelze definovat číslem obecně. to že nekdo lítá od krajnice k dělící řáře je možná dáno tím že řídí jako pinďour. nebo vidíš problém v tém držet stopu v průběhu zatáčky s konstantní vzdáleností od krajnice? to samé jako cyklista, jako silniční cyklista víš že z kopce dosahuješ rychlosti s přehledem 70 km za hodinu, taky jedeš od čáry ke krajnici? nebo držís stále stejnou stopu u krajnice? zamysli se sám. máš čas

4.4.2010 v 22:35 | Nahoru | #148

Laski>vůbec ho osla neřešte,slaneček patří na jiné forum

a povíš mi na jaké?

4.4.2010 v 22:37 | Nahoru | #149

slanecek>tak tam jsem nikdy nejel, navíc jsi řekl že dváca dá 160, tak kde ji může předjízdět auto který jede 120 140. prostě pičovina. to o čem tady všichni píšete je jak hon tisíce myslivců na jedinýho zajíce v revíru. (myšleno řidičů aut x řidiče malého motocyklu)

A to na té okresce je i odstavný pruh, kde sem tam jede cyklista nebo skútr 50 cc ačkoliv tam nesmí jezdit a do nich a do toho odstavného pruhu by se asi měli podle tvojí logiky uhýbat ty auta, která uhýbají těm protijedoucím ?

Tak ne každá 125 jede 160 já jsem psel, 130 až 160 buď přesný, když už cituješ a zase jen slovíčkaříš, protože ten hon je kvůli tomu, že kdejaký inteligent v autě co dojede jakoukoliv motorku nejenom 125 cc a která jede řekněme to kilo jak už jsem tady psal je najednou nervozní, že ji teď hned okamžitě nemůže předjet a potom se někam cpe a ztoho plyne řada nepříjemných situací jako jeho blatník u mého kolene Chápeš ?

Hele jestli si tímhle slovíčkařením krátíš večer nebo si zvedáš počet příspěvků ve tvojí statistice, tak prosím, ale aby to mělo trochu hlavu a patu. Co myslíš ?

4.4.2010 v 22:39 | Nahoru | #150
Antii> bězná praxe . musíš jsi zvyknout