paolo_novy Přidat reklamu

Téma: koně nebo Nm
 
1.2.2010 v 08:48
Zdar tak mě napadla myšlenka, která mi nedala celý víkend spát.... co je vlastně využitelnější v běžným provozu velký výkon v koních nebo točivý moment...měl jsem Z1000 s 130k, mám s2r s cca 80k a zajímám se o Mt-01 cca 90k a 150Nm

1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

2.2.2010 v 21:57 | Nahoru | #121
jednoduse a polopaticky? vykon-rychlost a kroutak resp prubeh kroutaku - zrychleni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 21:59 | Nahoru | #122

Džanek>jednoduse a polopaticky? vykon-rychlost a kroutak resp prubeh kroutaku - zrychleni

No tak si to precti kousek zpatky. Tenhle mitus je tady uz taky vyvracenej.

(reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:01 | Nahoru | #123
pylot> tak nic no ... chtel sem delat chytryho a nevyslo to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:05 | Nahoru | #124

GSX>SiSpo> ... Teďka na VŠE máme jiný tabulky, zvláště na statistiku jsou opravdu hezký .



Tos mi pripomnel, kdyz kamarad pripravoval podklady pro svuj novy predmet o 3D kinematice manipulatoru a planoval priklad v Maplu na cviceni...nejaka mezivysledna transformacni matice mela rozmer kolem 30x100 a co prvek to neco typu "L1+L2*cos(a12)+L3*(sin(a123)-D*sin(a132))...

Jen scrollovani pres tu matici trvalo asi minutu
Chudaci studenti, ti by dostali infarkt....nakonec jsem mu to nastesti rozmluvil a skoncil u Denavith-Hartembergovych parametru

koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:11 | Nahoru | #125
nejdůležitější je vytáhnout Ho včas!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #126

Dawe02>Tos mi pripomnel, kdyz kamarad pripravoval podklady pro svuj novy predmet o 3D kinematice manipulatoru a planoval priklad v Maplu na cviceni...nejaka mezivysledna transformacni matice mela rozmer kolem 30x100 a co prvek to neco typu "L1+L2*cos(a12)+L3*(sin(a123)-D*sin(a132))...

Jen scrollovani pres tu matici trvalo asi minutu
Chudaci studenti, ti by dostali infarkt....nakonec jsem mu to nastesti rozmluvil a skoncil u Denavith-Hartembergovych parametru

No doufam ze jednou az nebudu mlicnak z prvniho rocniku ale budu uz mit trosku nastudovano tak budu takovejmhle vecem trosku rozumet...

(reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:17 | Nahoru | #127

Dawe02>Tos mi pripomnel, kdyz kamarad pripravoval podklady pro svuj novy predmet o 3D kinematice manipulatoru a planoval priklad v Maplu na cviceni...nejaka mezivysledna transformacni matice mela rozmer kolem 30x100 a co prvek to neco typu "L1+L2*cos(a12)+L3*(sin(a123)-D*sin(a132))...

Jen scrollovani pres tu matici trvalo asi minutu
Chudaci studenti, ti by dostali infarkt....nakonec jsem mu to nastesti rozmluvil a skoncil u Denavith-Hartembergovych parametru



no jany uplně jednoduché..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:24 | Nahoru | #128

pylot>No doufam ze jednou az nebudu mlicnak z prvniho rocniku ale budu uz mit trosku nastudovano tak budu takovejmhle vecem trosku rozumet...



No tak zacni studovat rovnou ted.
Co je v mem predchozim prispevku nesmysl, pokud budeme predpokladat pouze homogenni souradnice??

1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:34 | Nahoru | #129
Přidám svůj názor laicky, bez výpočtů, srovnáním dvou mých strojů:
Litr Varadero (výkon95k/100Nm,váha 270kg) má nejčastěji používané otáčky zhruba od čtyř do osmi tisíc, Fazer600(výkon 98k/64Nm,váha 220kg) asi od šesti do desíti. Vychází to asi 4 tisíce u obou. Dá se samozřejmě jezdit i mimo toto rozmezí,ale... Pokud tedy svižně vypadnu z křižovatky při pěti tis.ot. s varanem nebo osmi s fazerem, tak mají motorky zhruba stejný odpal a přednímu kolu se chce docela nahoru. Přestože v tom okamžiku mají každá úplně jiný výkon a krouták,přišlo mi to pocitově zhruba nastejno. Pokud jedu 3 tisíce ot. s varanem a potřebuju zrychlit, mám před sebou k použití asi 5-6 tisíc otáček, pokud jedu 5 tisíc ot. s fazerem,jsem na tom stejně. Tzn, u obou jezdím pohodu v nižších otáčkách(na které jsou každá stavěny) a mám možnost využít dalších asi 5-6tisíc. Asi nejlíp na tom jsou čtyřválcové litry a víc, které táhnou už do dvou-tří tisíc ot. a mají před sebou ještě 8-10tisíc otáček k využití.
Takže ,,co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:38 | Nahoru | #130

Dawe02>No tak zacni studovat rovnou ted.
Co je v mem predchozim prispevku nesmysl, pokud budeme predpokladat pouze homogenni souradnice??

No nebudu delat ze tomu rozumim ale vycetl jsem z toho ze cast L1 je jakysi nepohyblivy rameno, L2 je pohyblivy, L3 je taky pohyblivy a trosku mi tam harasi to D jehoz pohyb se odcita od L3. Jinak myslim ze chyba bude v a12 protoze je to pouze dvourozmerny zadani a vsechny ostatni jsou trojrozmerny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:39 | Nahoru | #131
kov> Takze nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:42 | Nahoru | #132
pylot> ne ne, ta matice by mela byt symetricka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:45 | Nahoru | #133

Dawe02>pylot> ne ne, ta matice by mela byt symetricka

No takovy ty zazivnejsi predmety jako ta kinematika a tak me teprve cekaj. Tam se teprv uvidi jestli ze me neco bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:48 | Nahoru | #134
pylot> To co jsem zde zminoval byla 3D kinematika...tu bys potkal jen na specializaci inzenyrska mechanika-mechatronika (4.rocnik)

koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:50 | Nahoru | #135
Jo a já si sem dám své kakajíčko .



[nejsou zahrnuty ztráty]

Naposledy editováno 03.02.2010 10:35:17

(reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 22:59 | Nahoru | #136

pylot>kov> Takze nic.


Jaksi se tam nedostal ten závěr... (Už jsem si toho všiml v jiné debatě, že tam jednomu chyběl kus a on ho vkládal do dalšího příspěvku.)

(reakce na) koně nebo Nm

2.2.2010 v 23:01 | Nahoru | #137
Dawe02> No tenhle predmet mi asi nehrozi. Sice jeste nejsem uplne rozhodnutej na co pujdu ale porad u me vedou automobilni a dopravni zarizeni. Porad premejslim s cim najdu asi nejlepsi uplatneni.

1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

3.2.2010 v 07:26 | Nahoru | #138
klucíí sorry

Tatínek sedí u televize, vyhazuje buráky do výšky a chytá je rovnou do pusy.



Maminka na něj zakřičí, on se lekne, otočí hlavu a v tom mu burák spadne přímo do ucha. Maminka se mu ho snaží vytáhnout, ale burák padá stále víc a víc do ucha.



Najednou domů přijde dcera s kamarádem.

Kamarád vidí co se stalo a okamžitě reaguje. Strčí tatínkovi prsty do nosu a řekne mu ať pořádně foukne.



Tatínek to udělá a burák je venku.



Maminka křičí: ten kluk je genius, to by mě zajímalo co z něho bude?



Tatínek odpoví: no, podle toho jak mu smrděly prsty bych řekl, že náš zeťák...

(reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 08:07 | Nahoru | #139
lubin>

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 08:13 | Nahoru | #140
dejte sem grafy z dynojet stolice(a ty tisice vypoctenych Nm) na ty jednotlivy kvalty kdyz valec(hardware) pojme u dyna 250i max 858 ft/lb(1158Nm) kroutaku

Naposledy editováno 03.02.2010 09:14:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 09:30 | Nahoru | #141
SS124> Kluku u tebe je kazdej argument kratkej. Proste to ber tak ze nikde nemas rikat ze mas na zadnim kole 100Nm protoze se akorat ztrapnis. Vic uz ti to vysvetlovat nebudu. Treba to jednou pochopis.

koně nebo Nm

3.2.2010 v 09:39 | Nahoru | #142
zaleží na tom jestlychces mýt zatah od spodu nebo až ve vysokých otáčkách takže na stylu tve jizdy

koně nebo Nm

3.2.2010 v 09:43 | Nahoru | #143
Od ty doby co mame doma Kiu Ceed 1.4 s !80kw!, se divam uz jen na kroutak

(reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 09:44 | Nahoru | #144

SS124>dejte sem grafy z dynojet stolice(a ty tisice vypoctenych Nm) na ty jednotlivy kvalty kdyz valec(hardware) pojme u dyna 250i max 858 ft/lb(1158Nm) kroutaku



proc se hadas kdyz o tom nic nevis? ty grafy z dyna jsou vzdy prepoctene na motor, aby bylo co srovnavat.. vis jak je definovany kroutici moment? je to sila jaka pusobi na metrovem rameni... pokud na zadni kolo pridelam metrove rameno a budu merit silu na jeho konci, myslis ze tam bude stejna sila jestli tam budu mit jednicku nebo sestku? nekdo kdo videl graf z brzdy a vyslechl si reci ladicu z DK uz je najednou mistr sveta i bez teoretickych znalosti...

kolik tech motoru si postavil ty? par lidi v teto diskuzi uz nejspis nejake motory stavelo, treba murkin pulce lidi z ceskeho mistraku... tak premejslej nez se zacnes hadat...

ad prametry brzdy .. vis co to je z parametry a o cem vypovidaji? pokud me bude zajimat dynamicke mereni tak max moment na valci je mi vicemene ukradenej, dokud nazacne klou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 09:54 | Nahoru | #145
SS124> snad fakt nevěříš že máš na zadním kole 100Nm, to by se s tebou ta motorka ani pomalu nerozjela! Jen se zamysli nad skutečností, co se stane když si dáš dozadu větší rozetu? Motorka má lepší odpich, prostě líp táhne, cítíš že má větší sílu, to nemůžeš přece popřít, že to tak není. A proč tomu tak asi je? Tím že tam dáš tu větší rozetu se změní převodový poměr sekundárního převodu a tím i celkový převodový poměr a to do síly, ale na úkor otáček a rychlosti. Prostě kolo se ti bude točit pomalej, ale o to kolikrát pomalej se bude točit, tolikrát na něm bude větší síla (moment)! Ta motorka ti líp pojede proto, že budeš mít na kole větší moment než s menší rozetou. A ten větší moment získáš tím zpřevodováním, ale na motoru to bude pořád stejný moment. Nebo snad myslíš, že výměnou rozety pojede motorka líp proto že se ti tím zvětší moment na motoru? Brzda ti to přepočítává na motor, právě díky tomu převodovému poměru, a ten si software snadno zjistí, staří měřit otáčky motoru a otáčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 10:20 | Nahoru | #146
mischa638> Pěkně napsané. Jen mám dotaz k tomu měření - nikdy jsem u toho nebyl. Takže se do té ,,mašinky" musí navolit nějaký převodový poměr, aby to mohlo spočítat výsledný krouták na motoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 10:27 | Nahoru | #147

kov>mischa638> Pěkně napsané. Jen mám dotaz k tomu měření - nikdy jsem u toho nebyl. Takže se do té ,,mašinky" musí navolit nějaký převodový poměr, aby to mohlo spočítat výsledný krouták na motoru?



psal jsem to v prispevku vyse... bud se zada prevodovej pomer, nebo si ho brzda urci sama - da se nejake cidlo na odecitani otacek motoru a otacky valce se snimaji samozrejme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 10:35 | Nahoru | #148
assassin> Ta brzda má předvolené typy motorek nebo jak si ho může ,,určit sama"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

3.2.2010 v 10:40 | Nahoru | #149
kov> vždyť to píše, buď se zná převodovej poměr, nebo se určí rozdílem otáček motoru a kola ...

1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm

3.2.2010 v 10:45 | Nahoru | #150
tady je sranda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist