paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Erik Buell je opět zpět !
24.11.2009 v 19:40
sice jenom co se týče závodění, ale i to může bejt první krok k obnově značky...

yes!

Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:44 | Nahoru | #121
A už vůbec tě při první sebemenší chybě nenakope do prdele..Něco už najel a pomale taky 2x nejezdím ,ale třeba to hrozně brutální SPčko co ti nic neodpustí už mě 2x zachránilo před vozíčkem..

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:45 | Nahoru | #122
Tím chci jen říct a reagovat na tu předešlou velkou hádku, že každej z nás vyhledává něco jinýho, proto by sme si neměli brát a nikomu vnucovat naše osobní pocity a preference..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:48 | Nahoru | #123

..Roko..>A toto když malinko odbocím je to proč každej na Hondu plyve..Mě jde především oto na té motorce se nezabit, a aby se mě furt zvadalo přední kolo, nebo mě to furt někde ustřelovalo fakt nemusím..A třeba o Spčku kolujou takový fámy ,ale skutek utek..Jede akorát ,ale nechová se v žádným případě ani brutálně ani zákeřně..


někdo na ní plyve někdo jí chválí . . .Já se zařekl že nechci litra kvůli výkonu (zbytečný, proč proboha, na silnici nevyužitelný, atd) a myslím že jsem se trefil v hledáčku jsem měl něco víc než šestku ale míň než litra = GSX-R 750 (to jsem málem měl, moc a dlouho jsem si ji přál) a nebo 848(jen díky předváděcí jízdě ji mám) fakt mě dostala a už vím proč Ducatisti ji milujou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:49 | Nahoru | #124

..Roko..>Tím chci jen říct a reagovat na tu předešlou velkou hádku, že každej z nás vyhledává něco jinýho, proto by sme si neměli brát a nikomu vnucovat naše osobní pocity a preference..


Já to beru . .nicméně už jsem to párkrát zpětně psal

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:51 | Nahoru | #125
Já třeba němce mám, jenže zrovna snad nejlepší model co se kdy dělal, co se minimálně spolehlivosti týče..Přežil mrak a ještě přežije..Znám i spoustu Italských aut co jsou natom dobře stejně co jsou úplný vraky..Ale jak jsi psal vě většině případů je to otom jak se k tomu člověk choval (chová)..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:53 | Nahoru | #126

ReznikCZ>Já to beru . .nicméně už jsem to párkrát zpětně psal



já vím..jen jsem doladil stejnou vlnu Bohužel když se tu chytneš s blbcem, nedej bože s blbcama můžeš psát co chceš a je to stejně jedno..Proto jsem se začal vyloženě nesmyslnejm debatám vyhýbat

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:54 | Nahoru | #127

..Roko..>Já třeba němce mám, jenže zrovna snad nejlepší model co se kdy dělal, co se minimálně spolehlivosti týče..Přežil mrak a ještě přežije..Znám i spoustu Italských aut co jsou natom dobře stejně co jsou úplný vraky..Ale jak jsi psal vě většině případů je to otom jak se k tomu člověk choval (chová)..


ámen . .Taky neříkám že jsou němci špatní a nespolehlivý ale nesedli mi zrovna asi jsem kápnul na špatný modely
p.s. toho pětkovýho Golfa jsem asi oddělal já ale neúmyslně (14000km)

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:55 | Nahoru | #128

..Roko..> já vím..jen jsem doladil stejnou vlnu Bohužel když se tu chytneš s blbcem, nedej bože s blbcama můžeš psát co chceš a je to stejně jedno..Proto jsem se začal vyloženě nesmyslnejm debatám vyhýbat


Taky jsem spíše čtenář a směju se u monitoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 12:59 | Nahoru | #129

ReznikCZ>někdo na ní plyve někdo jí chválí . . .Já se zařekl že nechci litra kvůli výkonu (zbytečný, proč proboha, na silnici nevyužitelný, atd) a myslím že jsem se trefil v hledáčku jsem měl něco víc než šestku ale míň než litra = GSX-R 750 (to jsem málem měl, moc a dlouho jsem si ji přál) a nebo 848(jen díky předváděcí jízdě ji mám) fakt mě dostala a už vím proč Ducatisti ji milujou



Já litra chtěl, říkal jsem klidně na rok ale SS v litru prostě mít musím..A zatím co jsem natom shledal je to co mi na 6ce chybělo a to byl krouťák..Výkon mi stačí bohatě a krouťák k tomu je perlička na dortu..A jak jsem psal výše s výkonem, osobně se nad 7tis otáček dostanu zřídka kdy, není to prostě na neslušnou jízdu potřeba proto dnes nechápu 200koní apod..

Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:05 | Nahoru | #130
Na vyloženě lítačku a kudlu bych sáhnul po 6ce max. 750de (obojí jsem chvíli jezdil) ,kdybych měl love a chtěl zůstat u V2 tak bych šáhnul po 848 (ikdyž si vůbec nedovedu představit jak to jede)

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:06 | Nahoru | #131

..Roko..>Já litra chtěl, říkal jsem klidně na rok ale SS v litru prostě mít musím..A zatím co jsem natom shledal je to co mi na 6ce chybělo a to byl krouťák..Výkon mi stačí bohatě a krouťák k tomu je perlička na dortu..A jak jsem psal výše s výkonem, osobně se nad 7tis otáček dostanu zřídka kdy, není to prostě na neslušnou jízdu potřeba proto dnes nechápu 200koní apod..


SS hmm . . .nádhera . . .řekl bych 170 koní a vejš (beru dle svého měřítka) . . .když se to tak veme Tak moji Duknu mám cca o 10 kg lehčí, o 4koně silnější A o 26 Nm větší krout´ák oproti GSX-R 600

Naposledy editováno 26.11.2009 13:06:57

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:07 | Nahoru | #132
Podvozkově čuju mínus ty moje kila to už musí bejt uplná bomba, ale charakter toho motoru mě celkem zajímá, nemám páru jak se chová 850de ve V-twinu když táhne muší váhu

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:10 | Nahoru | #133

..Roko..>Podvozkově čuju mínus ty moje kila to už musí bejt uplná bomba, ale charakter toho motoru mě celkem zajímá, nemám páru jak se chová 850de ve V-twinu když táhne muší váhu


výbušně ale na zadní chce pomoct jsem z ní vydřenej no ono to není V-twin ale do Lka

Naposledy editováno 26.11.2009 13:11:00

Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:15 | Nahoru | #134
Je to Lko takže vlatně položená V90ka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:15 | Nahoru | #135

DaliboRR>To bude tím,že tvoje 848 není rok výroby 2000 O nich totiž ..Roko..píše.



muj litr z 97 je priblizne na vaze sestek z te doby...

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:15 | Nahoru | #136
Od spodu taky ucukaný? Ale jinak celkem sametovej chod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:16 | Nahoru | #137

assassin>muj litr z 97 je priblizne na vaze sestek z te doby...



To já mám ze své doby nadváhu oproti litru cca 20kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:21 | Nahoru | #138

..Roko..>To já mám ze své doby nadváhu oproti litru cca 20kg



ja mam suchou podle "tabulky" 187kg, muj konkretni kus zvazenej na osobni vaze cca 209kg pripravene k jizde(natankovano)...

reznik: TL a VTR jsou taky L (V90)

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:21 | Nahoru | #139

..Roko..>Od spodu taky ucukaný? Ale jinak celkem sametovej chod?


ucukaný to bylo cca do 3500 ot. Nyní díky termixům do 2500 a po městě se spíš dá řídící jednotka to uhladila ale zároveň přidala na krouťáku a výkonu cca o 8%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:22 | Nahoru | #140

assassin>ja mam suchou podle "tabulky" 187kg, muj konkretni kus zvazenej na osobni vaze cca 209kg pripravene k jizde(natankovano)...

reznik: TL a VTR jsou taky L (V90)


Joooo tak to já nevím . Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:24 | Nahoru | #141

ReznikCZ>Joooo tak to já nevím . Dík



no je to prece kopie ducati ne?

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:25 | Nahoru | #142
Lko je položená V90ka ..Lko se tuším dělá kvůli lepšímu odvodu tepla i ze zadního valce ne?

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #143

assassin>no je to prece kopie ducati ne?


Tak jo když jinak nedáš

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:27 | Nahoru | #144

..Roko..>Lko je položená V90ka ..Lko se tuším dělá kvůli lepšímu odvodu tepla i ze zadního valce ne?


To je na mě moc technický

Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:33 | Nahoru | #145
JJ výrobce mu říká L-twin

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:36 | Nahoru | #146
Podle mě to vychází ze strarých Ducatích vzducháčů..Já mám třeba provozní teplotu kapaliny kolem 78C a když jedu pohodu na večír, kdy je třeba 15C má kapalina klidně i 65-68C Podle mě je to jakoby přechlazovaný kvůli tomu zadnímu válci..

Edit: ale Spčko ho má až moc zalezlý kolem je rám, z vrchu nádrž a aby toho nebylo málo tak to dovírá podsedlovej plast

Naposledy editováno 26.11.2009 13:39:22

1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:41 | Nahoru | #147
Tady jste od včera zase namleli sraček...

Takže jediný co můžu dodat je Ducati pyčo , jedině Ducati!!!

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:41 | Nahoru | #148

..Roko..>Podle mě to vychází ze strarých Ducatích vzducháčů..Já mám třeba provozní teplotu kapaliny kolem 78C a když jedu pohodu na večír, kdy je třeba 15C má kapalina klidně i 65-68C Podle mě je to jakoby přechlazovaný kvůli tomu zadnímu válci..

Edit: ale Spčko ho má až moc zalezlý kolem je rám, z vrchu nádrž a aby toho nebylo málo tak to dovírá podsedlovej plast


12st na 848 postrky městem od semaforu k semaforu a 104st kapalina, není problém za jízdy v tomtéž podnebí 75-80st

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:42 | Nahoru | #149

DMC.motobiker>Tady jste od včera zase namleli sraček...

Takže jediný co můžu dodat je Ducati pyčo , jedině Ducati!!!


těch stránek přibilo, protože v případě Ducati je o čem psát

(reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 13:43 | Nahoru | #150

mmme>Memphisovi docela rozumim. Nikoho nenapada, jen konstatuje vice mene danou vec. A s tim charismatem a dusi: Zeptejte se patnactiletyho kluka, kterej dostal od rodicu svou prvni Yuki (Yamahu, Duc nebo H-D, dosad podle chuti), jak se mu rozbusi srdce, kdykoli vleze do garaze...


Jeden z mála pěknejch názorů , připomělo mi to mojí první motorku Jawu 250...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell servisák/znalec Ostrava Buell 1125 R xtmon 0 9.10.2018 v 23:34 xtmon
Buell 1125 R Buell 1125 R mmme 5 31.12.2015 v 10:03 dewwil
Servisní manuál k Buell 1125 R/CR Buell 1125 R Stilo 2 18.10.2014 v 11:01 marnej
Buell 1125R - průměrna spotřeba ben... Buell 1125 R misut22 26 9.12.2013 v 20:51 dewwil


TOPlist