globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR 125R
12.9.2009 v 19:38
Ahoj poradíte mi ve výběru?Mám si koupit novou Hondu CBR 125R,rok 2008 nebo rok 2009?Předem děkuju za Vaše názory.

Honda CBR 125R

16.9.2009 v 11:04 | Nahoru | #121
To když odpojíš jeden válec, ne?

GS 500E jezdí za 4l když se člověk snaží..

Jestli máte někdo na prodej GS 500E co žere 2l na 100, tak ho okamžitě kupuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 11:05 | Nahoru | #122

C.J.>S GS 500 lze jezdit za 2l/100km ?



Sorry měl jsem na mysli CB už jsem to opravil

(reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 11:08 | Nahoru | #123

dabel.v.kravate>Sorry měl jsem na mysli CB už jsem to opravil



aha, takže po opravě:

dabel.v.kravate>Já ale nemluvil o NSR ale o CB500. NSR samozřejmě žere víc.

Cébéčko je snad ještě bezúdržbovější a spolehlivější než CBR a když jedeš kochačku taky se dá jet za 2 na 100.



Takže CB500 jezdí za 2l/100km ??

Tak tu beru prosím ještě raději než archaické vzduchem chlazené GSo, kde se prosím Tě dá takové CB 500 se spotřebou 2l na 100km sehnat?

Honda CBR 125R

16.9.2009 v 11:09 | Nahoru | #124
CB 500 žere minimálně o litr více než GS 500, CB jezdí minimálně od pěti litrů na sto..

Ďáble, že ty jsi už dneska něco popil?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R

16.9.2009 v 11:10 | Nahoru | #125
Za 2l/100km jezdí možná CBR125 a to z kopce s větrem v zádech a max čtyřicítkou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 15:05 | Nahoru | #126

C.J.>S GS 500 lze jezdit za 2l/100km ?


jo, 65% cesty tlačíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 16:10 | Nahoru | #127

Číkus>jo, 65% cesty tlačíš


a tech 35% jedes z kopce ale nerikam ze to neni mozny kdyz jsem na nsr jel 100kilasku za nadherny 3-3,5l
dabel.v.kravate>hochu ty tu zas perlis
Jinak pekna 08 se da sehnat i za slusny prachy 48tis
nebo tohle ¨je toho tam dcl dost

Naposledy editováno 16.09.2009 16:11:56

Honda CBR 125R

16.9.2009 v 16:38 | Nahoru | #128
CBR mi vzalo asi 2,6l maximalne. A to sem tocil porad k 9t ot. A jezdil sem na ni do prace po dalnici...a porad plnej kotel , tam to jinak ani nejde

Mam GS prakticky po zajeti.. a nejmin mi vzalo 4,2 .. nejvic 4,8l

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 19:33 | Nahoru | #129
Tuner.> Ty zelený parkovačky vypadaj stylově Kdybych neměl ve světlometech pracně přidělaný Night Breakery, taky bych si tam červený nebo modrý dal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 19:48 | Nahoru | #130

kravaťák>04 nebrat v žádnym případě!!



a to jako proč prosimtě?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 20:00 | Nahoru | #131

kravaťák>

Nový se zase musí zajíždět, což je pro začátečníka mnohem problematičtější než nějaká výměna náplní na kterou to může dát do servisu.



jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí jak sem psal o tom kamosovi co bral protiuctem gsxr za gsr,a ptal se na zajíždění tak jediný co mu řekli bylo to ať to netahá do červenýho pole což se nomálně stejne nejezdí a ať to nedrží příliš dlouho v nejvišších otáčkách což se taky normálně nedělá ale prej to jinak nemá vůbec šetřit protože by to bylo spíše na škodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 20:31 | Nahoru | #132

kravaťák>Tuner.> Ty zelený parkovačky vypadaj stylově Kdybych neměl ve světlometech pracně přidělaný Night Breakery, taky bych si tam červený nebo modrý dal


pracne pridelany jo tak na pul-hodku prace , jinak nevim co je na tom stylovyho pač kdyby me chytli tak mam flastr :\ ae me se to libi
nizesko>co to je za pičhovinu tkze ty manualy o zajizdeni atd..jsou vlastne k hovnu jo?! tak proc to tam kuwa davaji rekl bych ze toe pekna blbost...ze zacatku je zajizdeni do urcitejch otacek do urcitejch kilometru a potom co doporucujou je obcas ji vytocit na vic aby ten motor byl dobre zajetej a tak po 1500 uz muzes plnej(jak u ceho)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 20:31 | Nahoru | #133

kravaťák>Tuner.> Ty zelený parkovačky vypadaj stylově Kdybych neměl ve světlometech pracně přidělaný Night Breakery, taky bych si tam červený nebo modrý dal


Ty vole stylově. Se stylem se člověk asi musí narodit, což ty ses očividně nenarodil. Stylově. Stylově prej. :\

(reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 21:15 | Nahoru | #134

RomanSS>Ty vole stylově. Se stylem se člověk asi musí narodit, což ty ses očividně nenarodil. Stylově. Stylově prej. :\


no jo kazdej tomu asi rikame jinak stejne to pro mne za chvily bude jen pekna minulost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 21:19 | Nahoru | #135

nizesko>jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí ...



Tak to je kravina

V uživateslkém manuálu máš napsáno, do kolika otáček můžeš motor max. točit a po kolik km se máš tak chovat
(jestli se nepletu, tak u nové GSX 650F se zajíždí 1500km)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 21:32 | Nahoru | #136

C.J.>Za 2l/100km jezdí možná CBR125 a to z kopce s větrem v zádech a max čtyřicítkou..


nene, moje CBR125 to tak bralo. stříkačka, rv 2009. kluci co mě tu znají, ví že je to pravda, ví kolikrát a koli litrů jsme tankovali a když se jelo něco delšího. a mě to fakt vycházelo na 2 litry na 100

(reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 21:34 | Nahoru | #137

nizesko>jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí jak sem psal o tom kamosovi co bral protiuctem gsxr za gsr,a ptal se na zajíždění tak jediný co mu řekli bylo to ať to netahá do červenýho pole což se nomálně stejne nejezdí a ať to nedrží příliš dlouho v nejvišších otáčkách což se taky normálně nedělá ale prej to jinak nemá vůbec šetřit protože by to bylo spíše na škodu.



Zatím všichni mí známí (a já taky), po koupi nový motorky - všichni bez výjimky zajížděli.
Prvních 1000km. VŠICHNI BEZ ROZDÍLU.

(reakce na) Honda CBR 125R

16.9.2009 v 21:47 | Nahoru | #138

C.J.>Tak to je kravina

V uživateslkém manuálu máš napsáno, do kolika otáček můžeš motor max. točit a po kolik km se máš tak chovat
(jestli se nepletu, tak u nové GSX 650F se zajíždí 1500km)


u NSR to je taky tak , prvnich 1000km do 5t ot. a do 1600 do 7t ot. to zas nekdo vyblil nejaky sracky a siri se to dal

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R

17.9.2009 v 06:05 | Nahoru | #139
CBR 1000km, GS 1600km. V kazdym manualu mas napsany ze zajizdeni motoru je naprosto nejdulezitejsi vec u novyho stroje....

To sou rozumove z toho bych blil

Honda CBR 125R

17.9.2009 v 07:13 | Nahoru | #140
ja jen tlumočim co mi kamos rikal.jinak podle manualu by se mělo dělat věci a neděla se a těm mašinam to nevadi,kdyby prej zajižděl opatrně tak bude mít línou mrchu tak mu to prostě řekli,tak zajiždi jak sem popisoval a mašina šlape jak vzteklá,holt lidičky chce to asi víc jezdit a míň číst.

Honda CBR 125R

17.9.2009 v 07:29 | Nahoru | #141
jinak když sem před par lety sedlal čízu tak podle manualu bych měl míchat prvních cca 1500km 1:10 oleje:benzin a jezdit by se těch 1500km mělo nasledovně na jedničku do 15km/h na 2ku do 30km/h na 3ku do 45km/h a na 4ku 60km/h dodržoval jsem to asi cca 200km a pak už jsem ji tahal a v poho,a to to byla motorka z 65roku,v dnešní době už maji motocikly na píst kroužkách nanesenou vrstvu čehosi co zajistí že se nemusí zajíždět to samé se používá i u automobilu,to zajíždění v tech manualech uvaděj protože sice je potřeba motor trochu zajet ale stači použivat mozek a jezdit normálně a nedržet mašinu v max otačkach dlouho jinak nema cenu si nad tim zajižděním nijak zvlašť onanovat

Honda CBR 125R

17.9.2009 v 07:42 | Nahoru | #142
jinak polde manuale byste vy manualisti meli před jizdou zkontrolovat stav oleje tlak v pneu jestli vam vše sviti blika a troubi,jestli je spravně napnuty řetěz atd....jistě je toho víc zajimalo by mě kdo z vas to děla

ja prostě chapu že je pro vas těžky přenest přes srce že se to da dělat jinak než jak je to napsany ale je to tak.myslite si snad že když date motorku do servisu že tam se snad drži nějakejch servisnich manualu když si třeba nechate vyměnit ložista v kolech tak v takových 9 z 10ti servisu vam tam nove ložisko nalisuji kladivem a proč no prostě protože to taky jde a je to rychlejší, takhle je to se vším tak se kurva lidi probuďte

Naposledy editováno 17.09.2009 07:51:50

(reakce na) Honda CBR 125R

17.9.2009 v 07:44 | Nahoru | #143

Spitfire500>CBR 1000km, GS 1600km. V kazdym manualu mas napsany ze zajizdeni motoru je naprosto nejdulezitejsi vec u novyho stroje....

To sou rozumove z toho bych blil



tak si bli ale nezapomeň si před tim přečíst manuál

(reakce na) Honda CBR 125R

17.9.2009 v 10:09 | Nahoru | #144

nizesko>a to jako proč prosimtě?



Modely od 06 níž maji ještě karburátor, žerou o litr na sto víc a výrazně hůř jedou.

A to nejhorší, blbě se prodávaj. Věř mi, vim o čem mluvim, nedávno jsem prodával 04 CBR. Každej chce stříkačku.

No a kromě výše zmíněnýho maj ty nový modely o dost povedenější design

(reakce na) Honda CBR 125R

17.9.2009 v 10:17 | Nahoru | #145

Windy>nene, moje CBR125 to tak bralo. stříkačka, rv 2009. kluci co mě tu znají, ví že je to pravda, ví kolikrát a koli litrů jsme tankovali a když se jelo něco delšího. a mě to fakt vycházelo na 2 litry na 100



Protože jsi měla stříkačku. Starý verze opravdu braly výrazně víc.

Já to nechápu, jak jí někdo může radit ať vezme 04. Těch pár tisíc kč navíc, co dá za stříkačku, se jí hodně rychle vrátí v úsporách na benzínu.

Když jsem ještě měl cebro, dávali jsme se známym sprinty. Já měl 04ku s karbecem, laďák, sportovní filtry, větší trysky a tak. On měl 09 v sérii. Rozkousal mě jak svačinu. Už od nízkých rychlostí měl výrazně navrch, ale ve chvíli kdy jsme se dostali cca na 110, moje cebro už nemohlo, on zrychloval dál až do 140 a dojel jsem ho asi po deseti minutách na nejbližší benzínce.

Jak jsem říkal, nový cebro je úplně jiná motorka, jak motorově, tak designem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R

17.9.2009 v 10:19 | Nahoru | #146

nizesko>jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí jak sem psal o tom kamosovi co bral protiuctem gsxr za gsr,a ptal se na zajíždění tak jediný co mu řekli bylo to ať to netahá do červenýho pole což se nomálně stejne nejezdí a ať to nedrží příliš dlouho v nejvišších otáčkách což se taky normálně nedělá ale prej to jinak nemá vůbec šetřit protože by to bylo spíše na škodu.



Co je to za píčovinu? Všechno se zajíždět musí a vždycky bude muset. To jedině, že by v Suzuki při výrobě na každou tu motorku někdo sednul a zajel jí předem za vás.

(reakce na) Honda CBR 125R

17.9.2009 v 10:23 | Nahoru | #147

Tuner.>pracne pridelany jo tak na pul-hodku prace , jinak nevim co je na tom stylovyho pač kdyby me chytli tak mam flastr :\ ae me se to libi
nizesko>co to je za pičhovinu tkze ty manualy o zajizdeni atd..jsou vlastne k hovnu jo?! tak proc to tam kuwa davaji rekl bych ze toe pekna blbost...ze zacatku je zajizdeni do urcitejch otacek do urcitejch kilometru a potom co doporucujou je obcas ji vytocit na vic aby ten motor byl dobre zajetej a tak po 1500 uz muzes plnej(jak u ceho)



Počkej počkej, parkovačky snad svítí jen když stojíš na místě, ne? Když moto stojí na místě můžeš na ní mít třeba přidělanej blikající vánoční stromeček, nikdo ti nemůže nic říct. Za jízdy parkovačky nesvítí takže flastr určitě nedostaneš.

Mimochodem, když jsem měl na cebru ještě ty neony, přišel jsem na zajímavej poznatek. Českým fízlům je ve většině případů úplně jedno jestli máš nějaký takovýhle úpravy na moto, i když to svítí za jízdy. Jednou mě s rozsvícenýma neonama stavili. Říkal jsem si, to je v prdeli, teď dostanu dva litry, a oni pak jen chtěli vidět povinnou výbavu a papíry, obcházeli mi motorku která svítila o 106 a bylo jim to úplně jedno.

EDIT: Ještě doplním, že to bylo pozdě večer, byla tma, takže to opravdu nešlo přehlídnout

Naposledy editováno 17.09.2009 17:57:59

(reakce na) Honda CBR 125R

17.9.2009 v 10:26 | Nahoru | #148

kravaťák>Co je to za píčovinu? Všechno se zajíždět musí a vždycky bude muset. To jedině, že by v Suzuki při výrobě na každou tu motorku někdo sednul a zajel jí předem za vás.



jj tak to s tou střikačkou je logicky.a k tomu zajíždění už se asi nebudu snad vyjadřovat prostě to de i jinak než podle příručky

Honda CBR 125R

17.9.2009 v 10:31 | Nahoru | #149
jo jinak když nevěříte optejte se toho kamoše sami jak nový gsx-r zajižděl jeho nick je novas

Honda CBR 125R

17.9.2009 v 17:30 | Nahoru | #150
OK vymenim slovo manual za prodejce. Ten te na to durazne upozorne. A vim to, protoze sem funglovku kupoval.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R Hugomela12273i3jek 2 12.6.2024 v 07:32 Finalex
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250


TOPlist