1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
C.J.>S GS 500 lze jezdit za 2l/100km ?
Sorry měl jsem na mysli CB už jsem to opravil
dabel.v.kravate>Sorry měl jsem na mysli CB už jsem to opravil
aha, takže po opravě:
dabel.v.kravate>Já ale nemluvil o NSR ale o CB500. NSR samozřejmě žere víc.
Cébéčko je snad ještě bezúdržbovější a spolehlivější než CBR a když jedeš kochačku taky se dá jet za 2 na 100.
Takže CB500 jezdí za 2l/100km ??
Tak tu beru prosím ještě raději než archaické vzduchem chlazené GSo, kde se prosím Tě dá takové CB 500 se spotřebou 2l na 100km sehnat?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
C.J.>S GS 500 lze jezdit za 2l/100km ?
jo, 65% cesty tlačíš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
kravaťák>04 nebrat v žádnym případě!!
a to jako proč prosimtě?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
kravaťák>
Nový se zase musí zajíždět, což je pro začátečníka mnohem problematičtější než nějaká výměna náplní na kterou to může dát do servisu.
jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí jak sem psal o tom kamosovi co bral protiuctem gsxr za gsr,a ptal se na zajíždění tak jediný co mu řekli bylo to ať to netahá do červenýho pole což se nomálně stejne nejezdí a ať to nedrží příliš dlouho v nejvišších otáčkách což se taky normálně nedělá ale prej to jinak nemá vůbec šetřit protože by to bylo spíše na škodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
kravaťák>Tuner.> Ty zelený parkovačky vypadaj stylově Kdybych neměl ve světlometech pracně přidělaný Night Breakery, taky bych si tam červený nebo modrý dal
pracne pridelany jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
nizesko>co to je za pičhovinu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
kravaťák>Tuner.> Ty zelený parkovačky vypadaj stylově Kdybych neměl ve světlometech pracně přidělaný Night Breakery, taky bych si tam červený nebo modrý dal
Ty vole stylově.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
nizesko>jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí ...
Tak to je kravina
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
V uživateslkém manuálu máš napsáno, do kolika otáček můžeš motor max. točit a po kolik km se máš tak chovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
(jestli se nepletu, tak u nové GSX 650F se zajíždí 1500km)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
C.J.>Za 2l/100km jezdí možná CBR125 a to z kopce s větrem v zádech a max čtyřicítkou..
nene, moje CBR125 to tak bralo. stříkačka, rv 2009. kluci co mě tu znají, ví že je to pravda, ví kolikrát a koli litrů jsme tankovali a když se jelo něco delšího. a mě to fakt vycházelo na 2 litry na 100
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
nizesko>jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí jak sem psal o tom kamosovi co bral protiuctem gsxr za gsr,a ptal se na zajíždění tak jediný co mu řekli bylo to ať to netahá do červenýho pole což se nomálně stejne nejezdí a ať to nedrží příliš dlouho v nejvišších otáčkách což se taky normálně nedělá ale prej to jinak nemá vůbec šetřit protože by to bylo spíše na škodu.
Zatím všichni mí známí (a já taky), po koupi nový motorky - všichni bez výjimky zajížděli.
Prvních 1000km. VŠICHNI BEZ ROZDÍLU.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
C.J.>Tak to je kravina
V uživateslkém manuálu máš napsáno, do kolika otáček můžeš motor max. točit a po kolik km se máš tak chovat
(jestli se nepletu, tak u nové GSX 650F se zajíždí 1500km)
u NSR to je taky tak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R
To sou rozumove z toho bych blil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
ja prostě chapu že je pro vas těžky přenest přes srce že se to da dělat jinak než jak je to napsany ale je to tak.myslite si snad že když date motorku do servisu že tam se snad drži nějakejch servisnich manualu když si třeba nechate vyměnit ložista v kolech tak v takových 9 z 10ti servisu vam tam nove ložisko nalisuji kladivem a proč no prostě protože to taky jde a je to rychlejší, takhle je to se vším tak se kurva lidi probuďte
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Naposledy editováno 17.09.2009 07:51:50
nizesko>a to jako proč prosimtě?
Modely od 06 níž maji ještě karburátor, žerou o litr na sto víc a výrazně hůř jedou.
A to nejhorší, blbě se prodávaj. Věř mi, vim o čem mluvim, nedávno jsem prodával 04 CBR. Každej chce stříkačku.
No a kromě výše zmíněnýho maj ty nový modely o dost povedenější design
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Windy>nene, moje CBR125 to tak bralo. stříkačka, rv 2009. kluci co mě tu znají, ví že je to pravda, ví kolikrát a koli litrů jsme tankovali a když se jelo něco delšího. a mě to fakt vycházelo na 2 litry na 100
Protože jsi měla stříkačku. Starý verze opravdu braly výrazně víc.
Já to nechápu, jak jí někdo může radit ať vezme 04. Těch pár tisíc kč navíc, co dá za stříkačku, se jí hodně rychle vrátí v úsporách na benzínu.
Když jsem ještě měl cebro, dávali jsme se známym sprinty. Já měl 04ku s karbecem, laďák, sportovní filtry, větší trysky a tak. On měl 09 v sérii. Rozkousal mě jak svačinu. Už od nízkých rychlostí měl výrazně navrch, ale ve chvíli kdy jsme se dostali cca na 110, moje cebro už nemohlo, on zrychloval dál až do 140 a dojel jsem ho asi po deseti minutách na nejbližší benzínce.
Jak jsem říkal, nový cebro je úplně jiná motorka, jak motorově, tak designem.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
nizesko>jinak dnes už se nové moto zajíždet nemusí jak sem psal o tom kamosovi co bral protiuctem gsxr za gsr,a ptal se na zajíždění tak jediný co mu řekli bylo to ať to netahá do červenýho pole což se nomálně stejne nejezdí a ať to nedrží příliš dlouho v nejvišších otáčkách což se taky normálně nedělá ale prej to jinak nemá vůbec šetřit protože by to bylo spíše na škodu.
Co je to za píčovinu? Všechno se zajíždět musí a vždycky bude muset. To jedině, že by v Suzuki při výrobě na každou tu motorku někdo sednul a zajel jí předem za vás.
Tuner.>pracne pridelany jo tak na pul-hodku prace
, jinak nevim co je na tom stylovyho pač kdyby me chytli tak mam flastr :\ ae me se to libi
nizesko>co to je za pičhovinu tkze ty manualy o zajizdeni atd..jsou vlastne k hovnu jo?!
tak proc to tam kuwa davaji
rekl bych ze toe pekna blbost...ze zacatku je zajizdeni do urcitejch otacek do urcitejch kilometru a potom co doporucujou je obcas ji vytocit na vic aby ten motor byl dobre zajetej a tak po 1500 uz muzes plnej(jak u ceho)
Počkej počkej, parkovačky snad svítí jen když stojíš na místě, ne? Když moto stojí na místě můžeš na ní mít třeba přidělanej blikající vánoční stromeček, nikdo ti nemůže nic říct. Za jízdy parkovačky nesvítí takže flastr určitě nedostaneš.
Mimochodem, když jsem měl na cebru ještě ty neony, přišel jsem na zajímavej poznatek. Českým fízlům je ve většině případů úplně jedno jestli máš nějaký takovýhle úpravy na moto, i když to svítí za jízdy. Jednou mě s rozsvícenýma neonama stavili. Říkal jsem si, to je v prdeli, teď dostanu dva litry, a oni pak jen chtěli vidět povinnou výbavu a papíry, obcházeli mi motorku která svítila o 106 a bylo jim to úplně jedno.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
EDIT: Ještě doplním, že to bylo pozdě večer, byla tma, takže to opravdu nešlo přehlídnout
Naposledy editováno 17.09.2009 17:57:59
kravaťák>Co je to za píčovinu? Všechno se zajíždět musí a vždycky bude muset. To jedině, že by v Suzuki při výrobě na každou tu motorku někdo sednul a zajel jí předem za vás.
jj tak to s tou střikačkou je logicky.a k tomu zajíždění už se asi nebudu snad vyjadřovat prostě to de i jinak než podle příručky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R | Hugomela12273i3jek | 2 | 12.6.2024 v 07:32 Finalex |
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |