zamrzi,ze sezona jeste ani nezacala a uz jsou mtvi,ale zivot jde dal pro vsechny,i pro zminovanou rodinu a co vy vite,treba ani nechce aby se tady o tom psalo,nekdy to neni nejlepsi reseni
jinak preju hodne stasnych km
2 reakcí na tento příspěvek Včera zemřel další
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Včera zemřel další
Ty vo.e, fakt smutný. Až za ním půjdeš někdy na hřbitov, tak ho pozdravuj. Škoda každýho života a zvlášť když to je dobrej člověk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Včera zemřel další
2 reakcí na tento příspěvek Včera zemřel další
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Včera zemřel další
Sharis>ale to vsechno je prave tim,ze jezdi cim dal vic lidi a proto jich taky tolik umira ... je to smutny,ale je to tak
Je to tak. Navic jsou snadneji dostupne silne stroje zacatecnikum, kteri nemaji potrebnou sebekazen (a nebo se boji, ze kdyz budou zacinat pomaleji s respektem, tak se jim nekdo bude smat). Porad je asi i dost tech, kteri jezdi 'ruskou ruletu'. A konecne porad jsou silnice plne lidi, kteri proste obcas delaji chyby. At uz ridi cokoliv.
Želva_1>Motorkař_VONDRY>
Ty vo.e, fakt smutný. Až za ním půjdeš někdy na hřbitov, tak ho pozdravuj. Škoda každýho života a zvlášť když to je dobrej člověk
"Až za ním půjdeš někdy na hřbitov, tak ho pozdravuj" takový trochu černý humor bych řekl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Včera zemřel další
body to samozrejme samy nespravej, je to celej komplex, od autoskol, pres policajty, dopravni odbory, zakonodarce atd..., az pres vzajemny chovani lidi
pravdu ma Bubrak, ze bohuzel spousta zacatecniku se boji o ego a hlavni kriterium vyberu je aby byli IN...
Naposledy editováno 02.04.2009 09:04:38
2 reakcí na tento příspěvek Včera zemřel další
kolik z toho jsou motorky nevim, asi by se to nekde naslo, ale to nebude vzhledem k poctu registrovanejch a ke klimatu moc relevantni...
Ale každopádně jsem pro, aby se to psalo a připomínalo, protože prevence je nejlepší lék. I když plechovkáři to tu pravda nečtou a motorkář většinou ví, jak se chovat má...
Takže asi každý máme kus pravdy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Včera zemřel další
2Petr>
pravdu ma Bubrak, ze bohuzel spousta zacatecniku se boji o ego a hlavni kriterium vyberu je aby byli IN...
Ja nejsem proti aby si zacatecnik koupil treba R1. Ale at jezdi tak na co zatim ma, i na R1 se da jezdit normalne v klidu. Bohuzel mi prijde, ze kdyz ma nekdo R1, tak automaticky musi jezdit rychle nebo klopit zatacky na ucho, aby se mu nekteri 'rozumni' nesmali. A takovi 'rozumni' jsou i tu na foru obcas (takovy ty hlasky 'on si koupi R1 jako prvni moto a pak jezdi pomalu').
Bubrak ZX10R>2Petr>
pravdu ma Bubrak, ze bohuzel spousta zacatecniku se boji o ego a hlavni kriterium vyberu je aby byli IN...
Ja nejsem proti aby si zacatecnik koupil treba R1. Ale at jezdi tak na co zatim ma, i na R1 se da jezdit normalne v klidu. Bohuzel mi prijde, ze kdyz ma nekdo R1, tak automaticky musi jezdit rychle nebo klopit zatacky na ucho, aby se mu nekteri 'rozumni' nesmali. A takovi 'rozumni' jsou i tu na foru obcas (takovy ty hlasky 'on si koupi R1 jako prvni moto a pak jezdi pomalu').
Souhlasím s tebou, taky jsem si koupil jako první motorku Bandita 1250, nekdy mam problem s tou vahou, ale ze zeme ji zvednu, zkouseno 2x nedobrovolne :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Včera zemřel další
Bubrak ZX10R>2Petr>
pravdu ma Bubrak, ze bohuzel spousta zacatecniku se boji o ego a hlavni kriterium vyberu je aby byli IN...
Ja nejsem proti aby si zacatecnik koupil treba R1. Ale at jezdi tak na co zatim ma, i na R1 se da jezdit normalne v klidu. Bohuzel mi prijde, ze kdyz ma nekdo R1, tak automaticky musi jezdit rychle nebo klopit zatacky na ucho, aby se mu nekteri 'rozumni' nesmali. A takovi 'rozumni' jsou i tu na foru obcas (takovy ty hlasky 'on si koupi R1 jako prvni moto a pak jezdi pomalu').
člověče souhlasím s tím, že na každý moto se dá jet pomalu, ale uznej sám že slovní spojení "pomalá jízda na R1" se trochu vylučuje..
včera jsme se byli projet - 6 motorek - jedna R1 a její majitel rozhodně pomalu nejel a mezi námi se mu nedivím..
A pokud někdo ví, že není vyježděnej, má soudnost a nechce jezdit rychle, protože si dokáže uvědomit a přiznat že na to zatím nemá, proč si potom kupovat moto jejíž potenciál bude využívatna 20% ?
aby nemusel za tři roky prodávat GS500 a shánět se po R1?
tak si jí koupí rovnou.. A bude jezdit pomalu..
promiň, tomu se mi moc věřit nechce
1 reakcí na tento příspěvek Včera zemřel další
Všichni se shodujete na tom, že by 84 letý člověk neměl co za volantem dělat.
Já se to pokusím poodkrýt z jiného úhlu.
Nejsem ještě důchodce, ale dovedu si představit, že dokud se volantu udržím tak asi budu jezdit. To, že si to možná člověk ani nějak neuvědomí, že mu chybí postřeh, reakce a síla se asi dá pochopit – „vždyť včera jsem byl ready, taky do krámu, nebo k lékaři jsem dojel v poho“. Jezdím - jezdím pomaleji - jezdím a nebourám a najednou je mi 90! To se pochopit asi dá? A nemusí to být od toho človíčka ani špatný úmysl.
Každý kdo má peníze a nebo je ve straně bude jezdit stejně a zaplatí cokoliv!
A to si myslím, že je kámen úrazu!
Pojďme se naučit přemýšlet o tom, že každý kdo jede na kole, na motorce, autem jakkoliv velkým, starým či mladým, ať jde pěšky, nebo jede na prkně – může být úplně blbej, nebo starej a třeba ještě zfetovanej a třeba se chce zabít!
To si myslím, že je ten moment co spousta lidí podcení a pak stačí jen malinko a je malér hned!
Je to na nás jak v daný okamžik budeme reagovat – dejte prosím přednost.
Jo a dík!
Je dobře, že Vám to není lhostejné.
Mazzda 33 – stopnehodam.cz
podle me to ma jeste jeden aspekt, v autoskole se novic nauci trochu ovladani, trochu predpisu (kde je min 20% diskutabilnich az zbytecnejch) a to je vsechno...
naprosto chybi, a tady se omlouvam tem par ucitelum, ktery se snazej to ucit, zaklady rekneme dopravni psychologie..., jak se vyporadat se stresem z provozu, jak si udrzet chladnou hlavu kdyz me nekdo vytoci, jak si najit jiny triky na zvetsovani pera nez 200 v meste atd, jak cist ostatni lidi, jak predvidat co by mohli udelat a mit pripravenej plan B kdyz se neco sere, jak odhadnout moment kdy nejsem fit a je lepsi zastavit na kafe atdatd.
lidskej faktor (cti nejistota) vzdy v provozu bude, na tom nic nezmenej ani silny hlasky typu "ja nikdy chyby nedelam", a dokud se nebude vyucovat v rozsahu vetsim nez velkym jak zmensit vliv lidskyho faktoru, tak to furt bude loterie...
jenze to by o autoskolach museli rozhodovat jiny kapacity, nez ty darmozrouti co zivime ve strakovce z dani...
1 reakcí na tento příspěvek Včera zemřel další
ale zase jsme na tom lépe než na tchaiwanu, tam se prý stačí udržet několik metrů mezi 2 bílýma čárama (prostě jet rovně), napsat testy a máš papíry hotový
a testy jsou spíš takový morální - když mě bude stavět policista: a) nezastavím
b) zastavím a le budu lhát
c) zastavím a budu mluvit pravdu
na druhou stranu i přes to a jejich absolutní nesystém v provozu tam mají menší nehodovost
tak v cem to kurnik je ze u nas to vypada jak to vypada?? a nebo je to tady uplne normalni a jen to moc resime...?
1 reakcí na tento příspěvek Včera zemřel další
Asi u nás fakt chybí tolerance jednoho k druhému, mnoha lidem soudnost co si mohou dovolit a co už není bezpečné, další věc je že cajty jen tak člověk nepotká, takže si s nějakým dodržováním pravidel nikdo hlavu neláme atd atd.. je toho moc co za to může, ale hlavně je to v lidech, jejich mentalitě a myšlení..
Slovo "inteligence" je v týhle zaprďený kotlině cosi pejorativního
(Encyklopedie říká: Pejorativní (z lat. peior, horší) znamená hanlivé, opovržlivé, snižující. Označuje tedy negativní hodnotící soudy, na rozdíl od kritiky zpravidla nezdůvodněné.)
Hajzl (člověk) tu byl a je považován mnohdy za hrdinu. Za fašistů sabotéři (ti co kašlali na práci a dělali zmetky) byli hrdinové....a udavači byly "vážení" za fašistů i komunistů). A skuteční hrdinové končili v kriminálech. Tak čemu se divíme
Naposledy editováno 03.04.2009 11:57:22