Díky za rady.
Neříkám že jsem kdovíjak vyježděnej, to ne.. Ale jsem ve stádiu, kdy jsem svými schopnostmi vyčerpal všechno, co jawa 350 nabízí, a jednoduše už na ní není nic co pokořovat. Přirozenou cestou jsem dospěl k tomu, že se nejen vezu, ale začínám svoje jednání rekapitulovat a hledám co by se dalo zdokonalovat. Tímhle ste si prošli vy všichni, kteří jste ještě dál než já, nemám pravdu?
Dneska dokážu celkem chladnokrevně ustát některá překvapení, jako třeba utrhnutí zadního kola, náhlá překážka...
Nechci si hrát na nic co nejsem. Gyroskopický moment zkoušet ještě nehodlám, jen jsem chtěl pochopit o čem se to tady mluví. Jako svůj příští pokus o pokrok plánuju právě to, co psal noufír o brždění v zatáčkách. Ale předtím bude rozhodně předcházet koupě nových plášťů Ty moje Barumky jsou tam stále ještě původní z r. 99. Skoro vůbec neubejvaj, jen tvrdnou a tvrdnou, prostě materiál na pikaču
Naposledy editováno 09.01.2009 20:10:49
jo a doprava mi to jde hůř, nevíte někdo čím to je? levý boky gum mám vždycky sjetý víc, v pravý nedokážu na výjezdu ani tolik zatáhnout za plyn, asi psychoblok nebo já nevim
přemýšlel jsem nad tím a zjistil jsem, že u mě je to stejné, došel jsem k názoru, že to je tím, že když zatáčíš do prava tak máš větší tlak na pravé ruce, která ovládá plyn, plyn Ti nejde dávkovat tak jemně jako když zatáčíš doleva kdy na pravé ruce žádnou váhu nemáš. Přemýšlel jsem jestli to není praváci levácim, ale řekl bych že to budou mít všichni stejné právě kvuli plynové rukojeti na pravé straně.